Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Takk for svar:-) Jeg er redd for å bli mer overstimulert neste gang fordi jeg har PCO og skal ha lang protokoll. Det er for å prøve å få bedre kvalitet på eggene. Det var bare 3 som kunne brukes sist, så jeg er ikke en å stole på til fryseproduksjon;-)

Anonymous poster hash: 5807f...35e

Jeg har PCOS og da er det veldig vanskelig sa de, for det kan gå fra å værer lite egg til å eksplodere på bare noen døgn. Det de gjorde til meg var å øke dosen med hormoner(sprøyter) og etter to dager var det utrolig vondt :(

Var 5 som ble fryst ned og bare ett overlevde slik at det ble satt inn igjen...

Nå har vi tatt en pause fra prøverør og venter på operasjon i eggstokkene :) Skal brenne de slik at jeg slipper alle disse systene :D Skal bli en befrielse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Et sp til dere som kan svare meg på dette..

Jeg er i uke 10+3 nå og har en del utflod.. er dette normalt? er helt normal farge å sånt på det men har liksom konstant en liten våt flekk i trusa.. :/

Ja, det er helt normalt. Det er også normalt å ha mensaktige smerter, dersom du skulle få det. Jeg gikk litt på nåler hele svangerskapet, spesielt første trimester, fordi jeg hadde endel utflod og menssmerter som gjorde meg urolig. Men altså, helt normalt :) Det er nok ikke meningen at man skal være bekymringsfri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt normalt. Det er også normalt å ha mensaktige smerter, dersom du skulle få det. Jeg gikk litt på nåler hele svangerskapet, spesielt første trimester, fordi jeg hadde endel utflod og menssmerter som gjorde meg urolig. Men altså, helt normalt :) Det er nok ikke meningen at man skal være bekymringsfri ;)

oki godt å høre.. jeg har ikke no mensensmerter heldigvis ;) Er ikke så redd for utfloden heller er bare sinnsykt irriterende.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg oppstart for meg. Venter mens innen 2 dager, da begynner jeg på sprøyter (kort regime). Noen andre som er igang eller som snart er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg oppstart for meg. Venter mens innen 2 dager, da begynner jeg på sprøyter (kort regime). Noen andre som er igang eller som snart er det?

Krysser fingrene for deg :):hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Hvordan er formen?

Den er stigende. Den verste kvalmen er over, og jeg begynner sakte men sikkert å få litt energi igjen. Er vel kommet i 2.trimester nå (eller er jeg det??) og det hjelper visst på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er stigende. Den verste kvalmen er over, og jeg begynner sakte men sikkert å få litt energi igjen. Er vel kommet i 2.trimester nå (eller er jeg det??) og det hjelper visst på ;)

Jada, det er du! For meg var 2. trimester det beste. Jeg var ikke så utslitt og kjempesulten, og heller ikke veldig stor. Godt å høre at kvalmen begynner å gi seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg oppstart for meg. Venter mens innen 2 dager, da begynner jeg på sprøyter (kort regime). Noen andre som er igang eller som snart er det?

Spennende:-) jeg starter også med kort regime men i neste uke. Hører til st.olavs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg begynt på sånn nesespray. Men lurer på en liten ting, er det sånn at nesesprayen skal få deg til å hoppe over mensen eller kommer den som normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg begynt på sånn nesespray. Men lurer på en liten ting, er det sånn at nesesprayen skal få deg til å hoppe over mensen eller kommer den som normalt?

Du skal få en menslignende blødning, ja. Det skal vel stå noe om dette i papirene dine fra klinikken? Hvis ikke ville jeg ringt dem og spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) i går var jeg å hentet sprøytene til jeg starter med kort regime neste uke. Men fakturaen var på "bare 5500". Trodd det ble på over 15 000 jeg? Elr betaler vi resterende senere? Takk på forhånd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) i går var jeg å hentet sprøytene til jeg starter med kort regime neste uke. Men fakturaen var på "bare 5500". Trodd det ble på over 15 000 jeg? Elr betaler vi resterende senere? Takk på forhånd:-)

Kanskje du går på lav dose? Jeg betalte ca. 8200 for 2x900 ie Puregon + Otralugan i forrige uke - og enda skal jeg kjøpe mer, el-sprøyte, Lutinus og enda mer Puregon :dåne: Men jeg går sikkert på høyere doser enn deg, er 35, og du er kanskje rundt 25 ifølge nicket ditt? Forrige gang var jeg 29 år og gikk på mye lavere dose Puregon, da ble det billigere.

15000 og noe er egenandelen på medisinene, men ikke alle når opp i den summen på første forsøk, heldigvis. Jeg gjorde det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du går på lav dose? Jeg betalte ca. 8200 for 2x900 ie Puregon + Otralugan i forrige uke - og enda skal jeg kjøpe mer, el-sprøyte, Lutinus og enda mer Puregon :dåne: Men jeg går sikkert på høyere doser enn deg, er 35, og du er kanskje rundt 25 ifølge nicket ditt? Forrige gang var jeg 29 år og gikk på mye lavere dose Puregon, da ble det billigere.

15000 og noe er egenandelen på medisinene, men ikke alle når opp i den summen på første forsøk, heldigvis. Jeg gjorde det ikke.

Okei, takk for svar:-) kanskje det ja. Skal skjekke når jeg kommer hjem. Syntes det virket så lite da jeg så på det går . Er snart 25 ja:-) hvis du har rett, så er je veldig glad for at det ikke var rundt 15 000 da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) i går var jeg å hentet sprøytene til jeg starter med kort regime neste uke. Men fakturaen var på "bare 5500". Trodd det ble på over 15 000 jeg? Elr betaler vi resterende senere? Takk på forhånd:-)

Tror jeg betalte ca det samme for det jeg hentet ut i første omgang. Tror jeg endte på 10000 kr (pluss/minus) totalt etter første forsøk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg betalte ca det samme for det jeg hentet ut i første omgang. Tror jeg endte på 10000 kr (pluss/minus) totalt etter første forsøk :)

Okei, så vi må forvente ca 5000 til da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg venter mens, forhåpentlig i løpet av helgen, slik at vi kan starte med fryseforsøk. Håper på innsett i uke 35

Hei:-) i går var jeg å hentet sprøytene til jeg starter med kort regime neste uke. Men fakturaen var på "bare 5500". Trodd det ble på over 15 000 jeg? Elr betaler vi resterende senere? Takk på forhånd:-)

Tror vi endte opp rundt 8000 på første forsøk (har ikke reknet sammen kviteringene, men må vel gjøre det snart- summen stiger sikkert ganske fort om fryseforsøket er vellykket ( progresteron støtte til uke 10))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg oppstart for meg. Venter mens innen 2 dager, da begynner jeg på sprøyter (kort regime). Noen andre som er igang eller som snart er det?

Heia, heia, krysser alt jeg har for klaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, heia, krysser alt jeg har for klaff.

Tusen takk, pusilus :) Fikk mensen i dag (i det minste er jeg regelmessig), og begynner på sprøyter i morgen. Ultralyd neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgifter til medisiner varierer veldig, avhengig av dose og merke.

Jeg brukte 7000 kr totalt første gang

8500 andre gang og nå er vi oppe i 9500 og det kan fort bli mer.

Anonymous poster hash: 3883a...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...