Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Å nei :( Så utrolig trist, pusilus. Og urettferdig. Ta vare på hverandre. Håper dere har et nettverk rundt dere som kan hjelpe dere nå?

:klem: Har veldig bra støtte i de få vennene jeg har på ny plass og svigerfamilien, men kjenner på at jeg trenger mine egne, gode gamle nå ;) Så derfor drar vi på ferie som planlagt nå, kanskje ikke den mest ideelle situasjonen å dra på tur i men sånn blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg krysser fingrene for dere alle.

Det er mulig vi hiver oss på kjøret igjen på senhøsten/ over nyttår om vi orker og føler oss klar.

Lillesøster kom til verden som en engel i forrige uke, aldeles nydelig og velskapt. Trist og vondt at livet skal være sånn at hun aldri får komme hjem til oss.

Kondolerer, pusilus :-( Det var utrolig trist å lese. Hun har nok bragt med seg mye håp, drømmer, glede og forventning i sitt altfor korte liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg krysser fingrene for dere alle.

Det er mulig vi hiver oss på kjøret igjen på senhøsten/ over nyttår om vi orker og føler oss klar.

Lillesøster kom til verden som en engel i forrige uke, aldeles nydelig og velskapt. Trist og vondt at livet skal være sånn at hun aldri får komme hjem til oss.

Huff, så utrolig trist. Kondolerer så masse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. :klem:

Jeg håper ikke at jeg skremte noen med det som har hendt, det var ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. :klem:

Jeg håper ikke at jeg skremte noen med det som har hendt, det var ikke meningen.

Vi kan ikke la oss skremme av det virkelige livet, selv om det er tøft :( Tenkte mye på deg siden i går, håper dere får kommet til familien din og bli tatt vare på der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er EL-sprøyten satt og det skal være uttak i morgen tidlig. Har endel EL-"slim" nå, håper inderlig at ikke eggene løsner for tidlig. Men det er vel normalt med litt "slim"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL-sprøyten satt og det skal være uttak i morgen tidlig. Har endel EL-"slim" nå, håper inderlig at ikke eggene løsner for tidlig. Men det er vel normalt med litt "slim"?

Jeg hadde det fra stikkedag 5 ca, alle eggene holdt seg pent på plass til uttak. Lykke til!

Anonymous poster hash: 5807f...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL-sprøyten satt og det skal være uttak i morgen tidlig. Har endel EL-"slim" nå, håper inderlig at ikke eggene løsner for tidlig. Men det er vel normalt med litt "slim"?

Helt normalt :)

Lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har erfaring med avbrutt forsøk og som vet når ca jeg kan forvente blødning/mens?

Torsdag er det ei uke siden vi egentlig skulle sette inn egg men det ble avbrutt, og det er ei uke og to dager siden jeg satte eggløsningsprøyte, altså to uker siden eggløsningsprøyta førstkommende søndag.

I morgen er jeg ferdig med antibiotika, det skal bli skikkelig godt! Ganske hard kur jeg står på med to sterke medikamenter. Torsdag skal jeg vei å ta nye infeksjonsprøver. Føler meg bedre heldigvis, har t.o.m fått unna litt husarbeid idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det fra stikkedag 5 ca, alle eggene holdt seg pent på plass til uttak. Lykke til!

Anonymous poster hash: 5807f...35e

Tusen takk for det. Jeg har jo gjort dette en gang før, men det er 6 år siden, og jeg husker ikke så mye fra det. Jeg begynner å bli spent nå, kjenner jeg ;)

Helt normalt :)

Lykke til :blomst:

Takk for svar og god bedring til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har erfaring med avbrutt forsøk og som vet når ca jeg kan forvente blødning/mens?

Torsdag er det ei uke siden vi egentlig skulle sette inn egg men det ble avbrutt, og det er ei uke og to dager siden jeg satte eggløsningsprøyte, altså to uker siden eggløsningsprøyta førstkommende søndag.

I morgen er jeg ferdig med antibiotika, det skal bli skikkelig godt! Ganske hard kur jeg står på med to sterke medikamenter. Torsdag skal jeg vei å ta nye infeksjonsprøver. Føler meg bedre heldigvis, har t.o.m fått unna litt husarbeid idag :)

Som regel to uker etter avbrutt sier de. Litt avhengig av når du vanligvis har eggløsning.

Min blir alltid forsinket, sikkert pga alle hormonene. Tar som regel 3-4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel to uker etter avbrutt sier de. Litt avhengig av når du vanligvis har eggløsning.

Min blir alltid forsinket, sikkert pga alle hormonene. Tar som regel 3-4 uker.

Åh.....hadde håpet på å få blødning helst sånn igår jeg......litt utålmodig etter å komme igang igjen!

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh.....hadde håpet på å få blødning helst sånn igår jeg......litt utålmodig etter å komme igang igjen!

Men takk for svar :)

Det skjønner jeg :) Kommer nok snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL-sprøyten satt og det skal være uttak i morgen tidlig. Har endel EL-"slim" nå, håper inderlig at ikke eggene løsner for tidlig. Men det er vel normalt med litt "slim"?

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tiden går så himla langsomt!! Har kjøpt folat og to grav tester, men det er jo en evighet til kjennes det ut som...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joiner her :)

Prøver, blir henvist til Haukeland.(ingen forklarlig grunn til barnløshet påvist) Ringte de og spurte om ca ventetid, og fikk beskjed om at det var langt ventetid, hadde ikke ledig IVF før langt utpå nyåret :/ Andre som venter på haukeland her? Kjenner at det hørtes veldig lenge ut...

Er inne på tanken å prøve et forsøk på Hausken før Haukeland, men er ganske sikker på at

det bare blir mye utlegg, og BØR en betale for 3 forsøk om en først setter igang privat?det er det store spørsmålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her :)

Prøver, blir henvist til Haukeland.(ingen forklarlig grunn til barnløshet påvist) Ringte de og spurte om ca ventetid, og fikk beskjed om at det var langt ventetid, hadde ikke ledig IVF før langt utpå nyåret :/ Andre som venter på haukeland her? Kjenner at det hørtes veldig lenge ut...

Er inne på tanken å prøve et forsøk på Hausken før Haukeland, men er ganske sikker på at

det bare blir mye utlegg, og BØR en betale for 3 forsøk om en først setter igang privat?det er det store spørsmålet...

Hei :-) hva med å prøve et annet sykehus? På st.olavs er det lite med ventetid. Kom inn med engang jeg! Men kanskje for langt å reise sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) hva med å prøve et annet sykehus? På st.olavs er det lite med ventetid. Kom inn med engang jeg! Men kanskje for langt å reise sikkert.

Det er rimelig lang reisevei ja.. og Bergen er ganske praktisk med tanke på overnattinger osv. Men mulig det uansett går opp i opp istedenfor Hausken :P

Har du ganske nylig blitt henvist Solstråle89?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her :)

Prøver, blir henvist til Haukeland.(ingen forklarlig grunn til barnløshet påvist) Ringte de og spurte om ca ventetid, og fikk beskjed om at det var langt ventetid, hadde ikke ledig IVF før langt utpå nyåret :/ Andre som venter på haukeland her? Kjenner at det hørtes veldig lenge ut...

Er inne på tanken å prøve et forsøk på Hausken før Haukeland, men er ganske sikker på at

det bare blir mye utlegg, og BØR en betale for 3 forsøk om en først setter igang privat?det er det store spørsmålet...

Ble henvist til Haukeland i september i fjor, forsamtale i januar og første forsøk i mai- endte i SA Nå holder vi på med fryseforsøk, og håper på innsett neste onsdag. Ting tar tid, men forhåpentlig får vi premie til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...