Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Da er du 8dp2dt. Som er lik 10 dpo. Som gir en sjanse for positiv test. Dersom du venter et par dager er sjansen større.

Takk for svar :) Får se om jeg venter til lørdag eller søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :) Får se om jeg venter til lørdag eller søndag!

Jeg testet 15 dager etter jeg tok sprøyten. Da var jeg 100% sikker på at den var ute av systemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite sutreinnlegg fra meg: Da jeg skulle ta Orgalutran i kveld var det et par dråper medisin på utsiden av nålen da jeg tok av beskyttelseshetten. Jeg tenkte at de sikkert hadde kommet ut da jeg tok av hetten, og satte sprøyten. Etter jeg satte sprøyten fikk jeg ikke en kraftig rød flekk rundt stikkstedet slik jeg pleier. Det er litt irritasjon der, men ikke like mye som vanlig.. Nå er jeg litt bekymret for at det var noe gale med sprøyten.. Og kan ikke akkurat ringe klinikken på dette tidspunktet.. Så håper noen har noen beroligende ord å komme med ;) (ja, jeg er nok bare helt på tuppa, men lett for under forsøk ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaring med akkurat Orgalutran, men opplevde selv et par ganger at det sivet ut litt etter at jeg hadde satt sprøyten. Ikke alltid jeg ble rød og irritert på stikkstedet heller.

Mest sannsynlig går det helt fint, men du kan ringe idag og spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL i dag.. hadde en del store eggposer på den ene siden den andre siden var de litt mindra.. så ble en litt høyrere dose perugon fram til søndag ny ultralyd på mandag og er alt ok og good to go da så blir det uttak til onsdag.. guuuud å jeg gruer meg til å ta ut disse eggene.. :/ ble dere sykemeldt av sykehuset noen dager etter uttak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke sykemeldt etter uttak, men heldigvis hadde jeg fri uansett. Tviler på jeg hadde klart å vært på jobb dagen etter.

(kommer vel an på hvilken type jobb man har, men jeg jobber på ei hektisk avd på sykehuset og har sjelden en 5min å hvile meg på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar :) Får se om jeg venter til lørdag eller søndag!

Åh, frister så her også å teste - men tenker samtidig at dersom EL-sprøyta gir meg et "falskt" positivt svar, så unngår jeg det lett.. Har samme testdato som deg, 4.juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. ja jeg jobber som butikksjef i en kledbutikk og er alene hele dagen så har heller ikke tid til å gå noe sted.. jeg tror jeg kommer til å sykemelder meg så jeg får slappet av i de to ukene. jeg er aldri vekke fra jobb men denne gangen tror jeg at jeg virkelig trenger det. har en slitt småtressende sjef og vet at hu kommer til å stresse meg sykt mye og det kjenner jeg at jeg ikke orker rett å slett. så vi får se hva legene anbefaler til meg rett å slett.. ah så spennende.. tenk å sitte å vente på å¨teste seg.. ganske vanskelig og holde seg da ja.., man får jo kjøpt sånn test strimler som kan måle graviditet litt tidigere enn vanlig tester.. tror jeg må få meg no sånt når jeg er i rugetiden. kommer aldri til å klare holde meg. kjenner meg selv å pass.. hehe lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egguttak mandag 19mai, og innsett onsdag 21mai...

Da er vi like langt.. :) Jeg har ikke kommet så langt at jeg har kjøpt inn tester enda, men STOR sansynlighet for at jeg kommer til å ta en før blodprøven på onsdag. Greit å ha litt kontroll på hva som kan komme når de ringer fra lab'en- spesielt siden jeg sikkert er kommet meg på jobb. Kanskje jeg kan be de ringe mannen, så slipper jeg å få beskjed på jobb med masse av unger (og kollegaer) rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi like langt.. :) Jeg har ikke kommet så langt at jeg har kjøpt inn tester enda, men STOR sansynlighet for at jeg kommer til å ta en før blodprøven på onsdag. Greit å ha litt kontroll på hva som kan komme når de ringer fra lab'en- spesielt siden jeg sikkert er kommet meg på jobb. Kanskje jeg kan be de ringe mannen, så slipper jeg å få beskjed på jobb med masse av unger (og kollegaer) rundt meg.

Jeg bestilte tester for ei stund siden fra billigtester.no, så de har jeg liggende klar i skapet :)

Ikke fått beskjed om å ta blodprøve jeg... fikk bare beskjed om å ta en test på morgenurin 4 juni, og ringe til de uansett hva svaret blir. Blir det to blå så skal jeg ta ultra i uke 7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte tester for ei stund siden fra billigtester.no, så de har jeg liggende klar i skapet :)

Ikke fått beskjed om å ta blodprøve jeg... fikk bare beskjed om å ta en test på morgenurin 4 juni, og ringe til de uansett hva svaret blir. Blir det to blå så skal jeg ta ultra i uke 7..

Hadde liggende fra billigtester tidligere, testet ca en gang i måneden da jeg har veldig ustabile sykluser(kunne gå flere måneder mellom hver mens). Brukte siste før jeg startet med medisiner før uttaket, og har ikke kommet så langt at jeg har bestellt nye.. Blir vel en ny ladning fra billigtester om det blir negativt på onsdag. Sikkert forskjellig standard fra klinikk til klinikk ang testing. På Haukeland er det blodprøve enten på KK kl 0800 om morgenen eller hos fastlegen. Om man tar hos fastlegen far man ikke svar før dagen etter. UL her også i uke 7 om det blir positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i kjelleren av migrene i to dager jeg nå.....fyttikatta :(

Ringte til legen idag, og fikk heldigvis klarsignal for at jeg kunne ta Imigran, heldigvis ga det seg etterpå.

Så skummelt med medisiner i disse dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaring med akkurat Orgalutran, men opplevde selv et par ganger at det sivet ut litt etter at jeg hadde satt sprøyten. Ikke alltid jeg ble rød og irritert på stikkstedet heller.

Mest sannsynlig går det helt fint, men du kan ringe idag og spørre :)

Spurte i dag når jeg var på UL, og de mente det ikke hadde noe å si heldigvis :) Men takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært i kjelleren av migrene i to dager jeg nå.....fyttikatta :(

Ringte til legen idag, og fikk heldigvis klarsignal for at jeg kunne ta Imigran, heldigvis ga det seg etterpå.

Så skummelt med medisiner i disse dager..

Huff, godt du kunne ta medisin så du ble bedre! :klemmer:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag. Ting gikk litt fort i svingene, så fikk ikke med meg nøyaktig antall egg, men tror det var en 12-15. Største var på 18 mm, men pga. at jeg har hatt en del umodne egg før skal jeg stimulere i morgen også, EL-sprøyte på søndag. Så blir det uttak tirsdag kl 0930! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag. Ting gikk litt fort i svingene, så fikk ikke med meg nøyaktig antall egg, men tror det var en 12-15. Største var på 18 mm, men pga. at jeg har hatt en del umodne egg før skal jeg stimulere i morgen også, EL-sprøyte på søndag. Så blir det uttak tirsdag kl 0930! :bond:

Jeg fikk også noen ekstra stimuleringsdager denne gangen.....litt drygt, men bra likevel sånn at eggene blir store og fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med testing alle sammen! Nå skjedde det et mirakel for oss, og jeg håper det samme skjer for dere er inne :strix: Kommer til å følge med på dere, og sende masse gode tanker og klemmer deres vei :)

Gratulerer så mye, missdior! Var det ikke det jeg sa da ;) Håper dette går bra hele veien for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i morges og har blødd masse :( Friskt, rødt blod, og jeg har vondt :(

F..., går vel ikke riktige veien denne gangen heller da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i morges og har blødd masse :( Friskt, rødt blod, og jeg har vondt :(

F..., går vel ikke riktige veien denne gangen heller da :(

Stor klem, Pomperipossa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem, Pomperipossa.

Takk...

Er ganske så lei meg nå :(

Testdag er ikke før onsdag, men med sånn kraftig blødning og vonde menssmerter så tviler jeg på at det går rette veien denne gangen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...