Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fint skrevet av deg Lille-pus :)

I sånne tråder som dette dukker det alltid opp jenter/kvinner og gutter som på død og liv skal forsvare unødvendige kosmetiske inngrep for å promotere et unaturlig ytre. Problemet er ikke brystene deres. Problemet er noen følelser som forteller dere at dere ikke er god nok. Er det da greit å kunne kjøpe et "perfekt" ytre for å føle seg bedre?

Når problemet går bort etter operasjon så er det ikke det altså?

Jeg er enig i at problemet er en kombinasjon av psyken og brystene, men når jentene har levd 18++ år uten å ha klart og fikse psyken, hvorfor synes du din mening skal stoppe dem fra å øke livskvaliteten sin?

Anonymous poster hash: 9d66f...d9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Greit for hvem egentlig Coolaid? :klo: Skal man "spørre" andre om lov før man gjør noe med sin egen kropp, eller hva er greia?

Jeg forstår ikke hvorfor det plager andre, hva andre folk gjør? Jeg driter da i om naboen opererer nesa eller tar hårtransplantasjon. Føler han seg bedre med det, så kunne ikke jeg brydd meg mindre. Det er hans penger, og hans liv.

Det å si at folk som gjør ditt og datt ikke er noe man tar hjem til mor, puledukker, idioter, tullinger er jo bare helt bak mål! Hva får andre til å tro at de kan si sånne ting om folk?

Anonymous poster hash: 9c9e6...d1c

Ja, det er sikkert en del ting du ikke forstår.

Denne tråden var rettet mot menn med et spørsmål om hva vi syns om bryster med litt heng vs silikonpupper. Da er det helt naturlig å dele personlige synspunkter. Når det gjelder de to siste setningene som du skriver her så regner jeg med at de ikke er rettet mot meg. Jeg har ikke hentydet til noe sånt i mine innlegg. Hva du dikter opp er ditt problem.

"Greit for hvem" spør du. Jeg syns det er et sykdomstegn i samfunnet når man blir så kroppsfiksert som mange er blitt i dag. Dette fører med seg mange negative konsekvenser for veldig mange mennesker. Selv om du ikke liker å høre det. Kanskje traff jeg noe hos deg med min kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon hele veien. Innleggene nå til dags er faktisk veldig besmykkende, de er gode og deilige å ta på og faller inn som naturlige.

Ja, silikonpupper er deilige! :)

Anonymous poster hash: fc29a...bcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon hele veien. Innleggene nå til dags er faktisk veldig besmykkende, de er gode og deilige å ta på og faller inn som naturlige.

Ja, silikonpupper er deilige! :)

Hvordan kan noe som er falskt, være deilig? Er det ikke kleint å vite at damen det du tar på ikke egentlig er puppene hennes, men et fremmedlegeme? :S

Anonymous poster hash: 184e8...e9c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Når problemet går bort etter operasjon så er det ikke det altså?

Jeg er enig i at problemet er en kombinasjon av psyken og brystene, men når jentene har levd 18++ år uten å ha klart og fikse psyken, hvorfor synes du din mening skal stoppe dem fra å øke livskvaliteten sin?

Tror du virkelig at selvtillitsproblemer forsvinner med innkjøp av nye pupper? Ja, da så....

Min mening skal ikke stoppe noen som helst. Man deler synspunkter med andre, så tenker man igjennom det og finner ut om de tankene er noe å ta med seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at selvtillitsproblemer forsvinner med innkjøp av nye pupper? Ja, da så....

Jeg både tror og vet dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, du velger å se hva du vil se.

Hvor har jeg "angrepet" debattanten som skaffet seg silikon etter å ha blitt bitt av en hest og følgelig fått hemmet vekst av brystvev? Hvor har jeg gått til angrep på kreftpasienter som mister bryst de har levd med i 50 år?

Jeg angriper en industri, ikke dere som enkeltindivider. Og du kan gjerne kalle meg hva du vil, men jeg finner det svakt å ikke evne å leve i en kropp som er helt normal og utmerket fungerbar til de formål vi er her for. Selv om jeg påpeker at dette er en svakhet, en dumhet og til tider rent idiotisk så betyr det altså ikke at jeg går til personangrep mot noen av dere. Hvis du ønsker å la deg krenke så kan du krenkes av at noen sier hei til deg, det er ditt valg hva du velger å la deg bli støtt av. Men det er jo også besynderlig da, at denne usikre jenta som måtte kjøpe seg pupper for å bli "hel" og få selvtillit fortsatt er den samme, usikre jenta når noen sier henne imot. Så hvilken effekt har det egentlig hatt, om noen?

Og når en mannlig debattant klarer å si at man kan interessere seg for en jente etter at hun har hatt silikon da hun fremstår som en ny person - da får du unnskylde meg, men det fortoner seg som nokså tankeløst da man kun har penetrering som mål her i livet.

Hva i alle dager! Rene heksejakten det du holder på med her, og det etter de som har operert puppene sine.

Hvorfor hater du andre jenter på det viset du gjør, og gjemmer /pakker motargumentene dine i at det er industrien, syke kroppslige idealer osv som er bakgrunnen til at dine medsøstre velger gjør slikt?

Har operert mine naturlige vekk av eget ønske, og ville ha pupper etter at de fjernet de. Da ble der silikon etter inngrepet var over. Det ble påvist at jeg hadde over 80% sjanse for å utvikle brystkreft, og gikk dermed som en tikkende bombe.

Jeg er høyt utdannet og ikke en uslepen kniv i skuffen med dårlig selvtilit ol av annet vas du spyr utav deg. Ikke er jeg stygg heller, heller i motsatt retning for å si det slik. Så for du sikkert enda mer å irritere deg over!

Kroppen er trent, hus og kjekk mann som elsker meg og min kropp.

Du er nok ei av de kvinnfolka som sitter å snakker nedlatende om alle andre jenter som er penere og gjør det bedre enn deg. Det lyser lang vei at du selv har dårlig selvtillit!

I tillegg hadde du sikkert dømdt meg opp og ned i mente om hvor bimbo, patetisk, dum jeg var om du så meg. Garantert! Fordi du er utrolig dømmende og ikke overhode interessert i annet en å påpeke hvor teite jenter med silikon er.

Du hadde stemplet med som silikonberte asap uten å vite hvorfor i svarte jeg har det!

Gi faen i å si at de som er brystoperert pga sykdom er ok, for du vil ikke kunne vite om jenta på bordet over deg har gjennomgått noe ala det jeg har eller allerde hatt kreft. Stempelt ville jeg fått tvert, for slik er du!

Hadde jeg før dette skjedde vært misførnøyd så ville jeg gjort noe med de, men det er mitt valg ene og alene.

Mine pupper har aldri og vil aldri definere meg som person, og håper jeg slipper å møte noen slike jenter irl som du. For makan til ufinhet og usympatisk pers skal man lete lenge etter.

Snakker som om du er en som kjemper omtrent for kvinner.. Bla bla bla hører jeg innpakket i ei kjerring som er super bitter og usikker så det holder ett helt århundre. Nei gi deg nå med det å hetse andre jenter for valget de gjør.

Jeg ville nok blitt din erkefiende irl som hunkjønn og evt sjef. Hehe

Slik jeg ser ut, puppene som du gremmes over, utdannelsen min og alt rundt meg. Fysssj hjelpes du hadde vel blitt skallet etter å ha revet ut ditt eget hår i frustrasjon.

Tragisk lite kvinnemenneske er du rett og slett!

Menn som liker silikon er slik og slik, og jo btw ingen menn liker silikon.. Gjesper av deg og ler meg skakk!

Smaken er som baken og slik er det!

Som noen andre også sier, hvorfor er du så opphengt i jentekropper og spes silikon? Ikke kommet ut av skapet eller? Eller er det regelrett din mankerende selvtillit som blender oss her?

Om ei jente velger frivillig å legge inn proteser så får hun gjøre det, om hun er klar over risikoen ved dette. Jeg sitter ikke å rakker ned på andre slik som du. Det at jeg sier det jeg gjør om det nå er ikke normalt av meg, men du går over streken. Jeg får ingenting utav å henge ut andre mennesker pga deres utseende, valg og meninger slik som du gjør anngående silikon. Slik oppførsel for meg er lavmål og viser til dårlig manerer, selvtillit etc, i tillegg føler jeg at jeg sårer og tråkker på andre. Slik er derimot ikke jeg, og trenger ikke å hevde meg slik mot noen på det viset.

Anonymous poster hash: 2856a...e7c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager! Rene heksejakten det du holder på med her, og det etter de som har operert puppene sine.

Hvorfor hater du andre jenter på det viset du gjør, og gjemmer /pakker motargumentene dine i at det er industrien, syke kroppslige idealer osv som er bakgrunnen til at dine medsøstre velger gjør slikt?

Har operert mine naturlige vekk av eget ønske, og ville ha pupper etter at de fjernet de. Da ble der silikon etter inngrepet var over. Det ble påvist at jeg hadde over 80% sjanse for å utvikle brystkreft, og gikk dermed som en tikkende bombe.

Jeg er høyt utdannet og ikke en uslepen kniv i skuffen med dårlig selvtilit ol av annet vas du spyr utav deg. Ikke er jeg stygg heller, heller i motsatt retning for å si det slik. Så for du sikkert enda mer å irritere deg over!

Kroppen er trent, hus og kjekk mann som elsker meg og min kropp.

Du er nok ei av de kvinnfolka som sitter å snakker nedlatende om alle andre jenter som er penere og gjør det bedre enn deg. Det lyser lang vei at du selv har dårlig selvtillit!

I tillegg hadde du sikkert dømdt meg opp og ned i mente om hvor bimbo, patetisk, dum jeg var om du så meg. Garantert! Fordi du er utrolig dømmende og ikke overhode interessert i annet en å påpeke hvor teite jenter med silikon er.

Du hadde stemplet med som silikonberte asap uten å vite hvorfor i svarte jeg har det!

Gi faen i å si at de som er brystoperert pga sykdom er ok, for du vil ikke kunne vite om jenta på bordet over deg har gjennomgått noe ala det jeg har eller allerde hatt kreft. Stempelt ville jeg fått tvert, for slik er du!

Hadde jeg før dette skjedde vært misførnøyd så ville jeg gjort noe med de, men det er mitt valg ene og alene.

Mine pupper har aldri og vil aldri definere meg som person, og håper jeg slipper å møte noen slike jenter irl som du. For makan til ufinhet og usympatisk pers skal man lete lenge etter.

Snakker som om du er en som kjemper omtrent for kvinner.. Bla bla bla hører jeg innpakket i ei kjerring som er super bitter og usikker så det holder ett helt århundre. Nei gi deg nå med det å hetse andre jenter for valget de gjør.

Jeg ville nok blitt din erkefiende irl som hunkjønn og evt sjef. Hehe

Slik jeg ser ut, puppene som du gremmes over, utdannelsen min og alt rundt meg. Fysssj hjelpes du hadde vel blitt skallet etter å ha revet ut ditt eget hår i frustrasjon.

Tragisk lite kvinnemenneske er du rett og slett!

Menn som liker silikon er slik og slik, og jo btw ingen menn liker silikon.. Gjesper av deg og ler meg skakk!

Smaken er som baken og slik er det!

Som noen andre også sier, hvorfor er du så opphengt i jentekropper og spes silikon? Ikke kommet ut av skapet eller? Eller er det regelrett din mankerende selvtillit som blender oss her?

Om ei jente velger frivillig å legge inn proteser så får hun gjøre det, om hun er klar over risikoen ved dette. Jeg sitter ikke å rakker ned på andre slik som du. Det at jeg sier det jeg gjør om det nå er ikke normalt av meg, men du går over streken. Jeg får ingenting utav å henge ut andre mennesker pga deres utseende, valg og meninger slik som du gjør anngående silikon. Slik oppførsel for meg er lavmål og viser til dårlig manerer, selvtillit etc, i tillegg føler jeg at jeg sårer og tråkker på andre. Slik er derimot ikke jeg, og trenger ikke å hevde meg slik mot noen på det viset.

Anonymous poster hash: 2856a...e7c

Til å være høyt utdannet og Blanchefleurs eventuelle sjef, lirer du av deg noen helt vanvittige mengder med hatske barnsligheter.

Just sayin'

Anonymous poster hash: 43fe5...f07

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noe som er falskt, være deilig? Er det ikke kleint å vite at damen det du tar på ikke egentlig er puppene hennes, men et fremmedlegeme? :S

Se og bedøm selv. Gidder ikke diskutere det en gang.

6-57.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Til å være høyt utdannet og Blanchefleurs eventuelle sjef, lirer du av deg noen helt vanvittige mengder med hatske barnsligheter.

Just sayin'

Slike innlegg beviser bare alt jeg har sagt i denne tråden. Dessuten slipper jeg heldigvis å ha en spl som sjef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-57.jpg

Det der er ikke akkurat svar på spørsmålet jeg stilte. Fint for deg at du liker falske pupper, det blir nok fler av de fremover! Jeg personlig foretrekker ekte, deilige pupper, ikke plastikkpupper.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-57.jpg

Er det nå alle menn skal rekke opp hånden og si hvilke pupper de liker best? Jeg kjenner INGEN som liker After-puppene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå alle menn skal rekke opp hånden og si hvilke pupper de liker best? Jeg kjenner INGEN som liker After-puppene.

Da kjenner du ikke mange. :skratte:

Anonymous poster hash: f4862...c24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller faktisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike innlegg beviser bare alt jeg har sagt i denne tråden. Dessuten slipper jeg heldigvis å ha en spl som sjef

Innlegg med slikt innhold ser man egentlig bare komme fra folk med dårlig selvtillit. Men hun som skrev det har visst per definisjon god selvtillit siden det hevdes her at en boobjob er en kjappere og billigere til vei enn det å gå til psykolog. Forstå det den som kan.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Og dette bildet har du diskutert med alle du kjenner? Spesielt.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lincoln

Just sayin'

Men så skrev hun det til dronningen av hatske barnsligheter også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det blir som å mene at rumpen til høyre her:

http://www.lookingyourbest.com/images/procedure_images/buttockaugmentation_patient_LYB.jpg

ser bedre ut enn den til venstre. Naturlig er best, implanter seg bare vemmelig ut..

Ja, for et eneste eksempel er jo dekkende for alle de ørten millioner av andre tilfeller der ute.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for et eneste eksempel er jo dekkende for alle de ørten millioner av andre tilfeller der ute.

Jada, du elsker silikon, vi har skjønt det. Jeg har lov å komme med mine meninger også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...