Gå til innhold

Jeg missliker dere kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes jo norske damer som f.eks jobber i helsevesenet, butikk, frisør. Lavtlønna yrker.

Men for all del, kjøp deg gjerne ei stakkars jente fra Thailand, det er jo ikke ynkelig og patetisk i det hele tatt

Anonymous poster hash: 1f094...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes jo norske damer som f.eks jobber i helsevesenet, butikk, frisør. Lavtlønna yrker.

Men for all del, kjøp deg gjerne ei stakkars jente fra Thailand, det er jo ikke ynkelig og patetisk i det hele tatt

Anonymous poster hash: 1f094...f71

Du kan jo begynne med å stikke nedlatende kommentarer opp et visst sted?

For øvrig så hadde jeg mye heller tatt en respektfull frisør enn en arrogant lege, any day bitch.

Anonymous poster hash: a2e81...4c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet med at det er så mange barnløse menn. Om kun de beste mennene får barn, og det med flere, er det jo bare positivt i et biologisk perspektiv. Det er også et høyere flertall av kvinner som vil ha barn, og en del menn som ikke vil ha eller drar det ut til de er 40+.

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet med at det er så mange barnløse menn. Om kun de beste mennene får barn, og det med flere, er det jo bare positivt i et biologisk perspektiv. Det er også et høyere flertall av kvinner som vil ha barn, og en del menn som ikke vil ha eller drar det ut til de er 40+.

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Nå er det ikke nødvendigvis noen sammenheng med hvem som biologisk er det beste og hvem som sosiokulturelt anses som de beste. For eksmpel er det mange høyt udannede menn med gode karrierer med sykdommer som aldri i livet hadde klart seg uten at det avanserte samfunnet vi har i dag, de hadde rett og slett blitt drept av sine motstandeere i naturlig tilstand.

Anonymous poster hash: a2e81...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke nødvendigvis noen sammenheng med hvem som biologisk er det beste og hvem som sosiokulturelt anses som de beste. For eksmpel er det mange høyt udannede menn med gode karrierer med sykdommer som aldri i livet hadde klart seg uten at det avanserte samfunnet vi har i dag, de hadde rett og slett blitt drept av sine motstandeere i naturlig tilstand. Anonymous poster hash: a2e81...4c1

Nå lever vi nettopp ikke i "naturlig tilstand". Biologien tilpasser seg etter samfunnet, og velger den mest suksessrike. Kvinner er biologisk programmert til å være tiltrukket av suksess, på samme måte menn er tiltrukket av unge kvinner pga forplantning. At "taperne" ikke får barn, gir større sjanse til at neste generasjon ikke er "tapere".

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lever vi nettopp ikke i "naturlig tilstand". Biologien tilpasser seg etter samfunnet, og velger den mest suksessrike. Kvinner er biologisk programmert til å være tiltrukket av suksess, på samme måte menn er tiltrukket av unge kvinner pga forplantning. At "taperne" ikke får barn, gir større sjanse til at neste generasjon ikke er "tapere".

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Spiller ingen rolle på ganske lang tid, det tar veldig lang tid før biologien tilpasses "sosiokulturell input". Biologisk sett er vi teknisk sett "hulemennesker" ennå, evolusjon skjer over mange, mange tusen år. At vi i de siste tusen årene eller så har beveget oss over i det "moderne" samfunn har bortimot ingen innvirkning på biologien. Dermed faller de fleste av kvinners argumenter om å velge den "beste" mannen på sin egen urimelighet.

Anonymous poster hash: a2e81...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Har-lyst-pa-barn_-men-ender-opp-uten-7244792.html

Flere menn blir barnløse på grunn av at dere ikke tåler tanken på å binde dere til en mann som ikke har høy nok status. Ikke rart at det er så mange barn i dag som sliter med psyken når de vokser opp under slike forhold. Man høster som man sår.

Anonymous poster hash: e03a3...6be

dette forsto jeg ikke helt. først legger du ut om at menn blir barnløse og deretter trekker du inn at barn vokser opp under kjipe forhold.

når det er sagt, hvorfor skulle jeg ha barn når jeg ikke ønsker barn? hverken med en mann med høy eller lav inntekt. jeg er lite matrealistisk og har lite å si hvor mye mannen tjener

Anonymous poster hash: 066f9...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lever vi nettopp ikke i "naturlig tilstand". Biologien tilpasser seg etter samfunnet, og velger den mest suksessrike. Kvinner er biologisk programmert til å være tiltrukket av suksess, på samme måte menn er tiltrukket av unge kvinner pga forplantning. At "taperne" ikke får barn, gir større sjanse til at neste generasjon ikke er "tapere".

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

så rart. ingen av mine exer har noen statusjobb. penger betyr svært lite for meg faktisk

Anonymous poster hash: 066f9...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så rart. ingen av mine exer har noen statusjobb. penger betyr svært lite for meg faktisk Anonymous poster hash: 066f9...aee

Jeg snakker veldig generelt. Det er alltid unntak, særlig her i velstandslandet.

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet med at det er så mange barnløse menn. Om kun de beste mennene får barn, og det med flere, er det jo bare positivt i et biologisk perspektiv. Det er også et høyere flertall av kvinner som vil ha barn, og en del menn som ikke vil ha eller drar det ut til de er 40+.

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Problemet er jo det at det er trist for de det gjelder, men også fordi ingen har noen anelse hvem som har de beste genene. Det med å ha høy status har som oftest lite å gjøre med å ha godt tilpassede gener på lang sikt, i tillegg til at det blir en lavere genetisk variasjon i befolkningen.

Anonymous poster hash: e03a3...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri tenke meg å få barn med en mann uten utdannelse nei! Men det er jo ikke så rart, når jeg (og mange flere kvinner enn menn) tar høy utdannelse. Vi vil ikke synes mekanikern fra Lillestrøm er så interessant da.

Leter etter menn på eget nivåAnonymous poster hash: 1f094...f71

Jeg har ikke utdannelse men bor i villa til 5 mill og ble millionær når jeg var 21.. Jobba meg rik..

Du snakker om klasse? Du er må først lære deg hva klasse er..

Klasse har ingen ting med utdannelse og penger og gjøre.. Men væremåte!

Sånn du skriver så forteller du meg at du er ikke i nærheten av mitt nivå..

Tragisk.. Realiteten kaller

Ps er 24.. Du har Sikkert aldri jobba en dag i livet ditt engang.. Gleder meg til realitetet slår til.. Den pleier og slå hardere desto eldre man blir..

Endret av Viventium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo det at det er trist for de det gjelder, men også fordi ingen har noen anelse hvem som har de beste genene. Det med å ha høy status har som oftest lite å gjøre med å ha godt tilpassede gener på lang sikt, i tillegg til at det blir en lavere genetisk variasjon i befolkningen. Anonymous poster hash: e03a3...6be

Genetisk variasjon er ikke noe å bekymre seg over når vi er så mange her på jorda. Status har mye å si for barnets oppvekst og de valg de tar videre. Særlig i dyreriket blir partner valgt etter hvem som har "best" gener. Det samme gjelder mennesker. Er du smart, er sjansen der for at barnet også blir smart. Er du dum er sjansen mindre for at barnet blir smart.

Sikkert trist for dem det gjelder, men de er ansvarlig for sin egen situasjon. Syntes overhodet ikke synd på dem, men har heller ikke noe barneønsket selv.

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driter i hva han jeg blir sammen med tjener, så lenge han har en jobb og ikke Nav'er. Viktig er det også at han liker det han jobber med og har ambisjoner og mål uansett hva slags jobb han måtte ha. Noen som har stagnert og ikke vil lære seg nytt, som å få nye impulser via lærdom ol blir litt kjedelig for min del.

Lar meg ikke blende av at noen har master eller tjener 1.5 mill ++ i året. Det er de om det og selvsagt vel unt om de har jobbet hardt for det.

Tjener selv rundt 400tusen i året, mens samboeren har langt høyere utdannelse og tjener rundt 1.5 mill. Jeg ble faktisk litt redd i starten når jeg fikk vite hva han jobbet med, pga det da ligger i kortene meget høy lønn og i tillegg hans høye utdanning på toppen. Tenkte at kanskje når forelskelsen gir seg så vi, han føle at jeg med lavere utdannelse og lønn er ikke god nok for han.

Når du misliker kvinner så hører du vel selv hvir dumt det høres ut det du skriver her vel? Håper da det for din del!

Ikke alle jenter er gold diggere og steber etter menn med mest av alt mulig piss! For min del er det han som pers som teller for meg, ene og alene. Hadde han vært en klyse eller direkte slem, kunne han tørket seg i rumpa med lønnslippen og tørket tårene på vei ut med vitnemålet fra mastern eller mer på vei ut døra. For da er det ut døra med han der!

Nå har min samboer jobbet knallhardt for dette, og det gjør at jeg blir stolt av gutten min. I tillegg motiverer det meg til å ville utdanne meg mer. Vi utfyller uansett hverandre godt på alle plan, så tenker ikke noe over akkurat det der mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genetisk variasjon er ikke noe å bekymre seg over når vi er så mange her på jorda. Status har mye å si for barnets oppvekst og de valg de tar videre. Særlig i dyreriket blir partner valgt etter hvem som har "best" gener. Det samme gjelder mennesker. Er du smart, er sjansen der for at barnet også blir smart. Er du dum er sjansen mindre for at barnet blir smart.

Sikkert trist for dem det gjelder, men de er ansvarlig for sin egen situasjon. Syntes overhodet ikke synd på dem, men har heller ikke noe barneønsket selv.

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Nei, de er ikke alltid ansvarlig for sin egen situasjon, du sier jo selv at valgene barna foretar seg er påvirket av foreldrene.

Men det spiller egentlig ingen rolle, for dette har du ikke helt oversikt over. Om man har høyere utdannelse eller ikke er ikke biologisk relevant. Hvem som har "best" gener kommer an på mange faktorer, inkludert fysisk styrke og utholdenhet. Og ja, det er det som fortsatt er biologisk relevant i og med at evolusjon tar svært, svært lang tid. Det spiller ingen rolle om du så dater en med doktorgrad og er multimilliardær. Han kan fortsatt ha sykdommer eller andre svakheter som likevel klassifiserer han som biologisk "svak".

Anonymous poster hash: a2e81...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Tror du barn med lavstatusfedre og mødre som ikke elsker fedrene, men har tatt til takke med dem fordi de ønsker barn, har det noe bedre psykisk enn de som har mødre som har fått de barna de ønsker med den faren de ønsker? Er det en psykisk belastning for barna at foreldrene har høy sosioøkonomisk status? Da mener du ganske motsatt av det all empiri og forskning viser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til TS: Tror du barn med lavstatusfedre og mødre som ikke elsker fedrene, men har tatt til takke med dem fordi de ønsker barn, har det noe bedre psykisk enn de som har mødre som har fått de barna de ønsker med den faren de ønsker? Er det en psykisk belastning for barna at foreldrene har høy sosioøkonomisk status? Da mener du ganske motsatt av det all empiri og forskning viser.

Nå er det jo mange høystatusfedre som har mange partnere i løpet av livet, og jeg tviler på at barn med foreldre som skiller seg relativt ofte har det så veldig fint, slik som gjerne skjer med fedre og/eller mødre med høy status.

Anonymous poster hash: a2e81...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke alltid ansvarlig for sin egen situasjon, du sier jo selv at valgene barna foretar seg er påvirket av foreldrene. Men det spiller egentlig ingen rolle, for dette har du ikke helt oversikt over. Om man har høyere utdannelse eller ikke er ikke biologisk relevant. Hvem som har "best" gener kommer an på mange faktorer, inkludert fysisk styrke og utholdenhet. Og ja, det er det som fortsatt er biologisk relevant i og med at evolusjon tar svært, svært lang tid. Det spiller ingen rolle om du så dater en med doktorgrad og er multimilliardær. Han kan fortsatt ha sykdommer eller andre svakheter som likevel klassifiserer han som biologisk "svak". Anonymous poster hash: a2e81...4c1

... Er ikke det jeg vil fram til. Suksess i dag er i større grad styrt av intelligens (som er høyst biologisk relevant) og, selvfølgelig, utdannelse fordi utdannelse = penger = trygghet. Og utdannelse blir biologisk relevant NÅR individer blir valgt bort til fordel med de som har en bedre utdannelse. Og det er ingen hemmelighet at det er de mest intelligente som velger (og klarer å fullføre) de beste utdanningene. Utdanning er derfor et kjennemerke på intelligens på sjekkemarkedet.

Evolusjon kan ta veldig kort tid, særlig når mennesker er blandet inn. Det er bare til å ta en titt på misfostrene blant hunde- og katterasene. Dette er lett å se blant dyr med kort formeringstid når miljøet blir radikalt endret.

Når jeg snakker om de "beste" genene sikter jeg til hva en ser etter hos partner. Derfor jeg bruker " ".

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har noe med at samfunnet tvinger oss menn til å være 50% omsorgsperson for et barn som vi ikke føler oss trygge på at vi kan ta vare på?

Har dere kvinner noen gang vurdert hva flere tusen år med evolusjon har gjort med våre omsorgsevner? Jeg kan godt forsvare ungen min, men hvis den gråte vet jeg oppriktig ikke hva jeg skal gjøre.

Og vær så uenig dere bare vil, men slik er det for meg, og jeg er ganske sikker på at mange andre menn der ute skulle ønske at likestillingen tok et par skritt tilbake og lot oss (altså mann og kvinne) bli enige med hverandre om hvordan vi vil ha ting. Uten at AP og SV skal stigmatisere de som foretrekker det slik vi utvikleto ss.



Anonymous poster hash: 32831...257
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Er ikke det jeg vil fram til. Suksess i dag er i større grad styrt av intelligens (som er høyst biologisk relevant) og, selvfølgelig, utdannelse fordi utdannelse = penger = trygghet. Og utdannelse blir biologisk relevant NÅR individer blir valgt bort til fordel med de som har en bedre utdannelse. Og det er ingen hemmelighet at det er de mest intelligente som velger (og klarer å fullføre) de beste utdanningene. Utdanning er derfor et kjennemerke på intelligens på sjekkemarkedet.

Evolusjon kan ta veldig kort tid, særlig når mennesker er blandet inn. Det er bare til å ta en titt på misfostrene blant hunde- og katterasene. Dette er lett å se blant dyr med kort formeringstid når miljøet blir radikalt endret.

Når jeg snakker om de "beste" genene sikter jeg til hva en ser etter hos partner. Derfor jeg bruker " ".

Anonymous poster hash: 9f91b...8cc

Foreslår heller at du leser deg opp på evolusjonsbiologi. Evolusjon over tid er ikke det samme som f. eks genfeil som oppstår når man bevisst forsøker å kombinere seg frem til nye hunde- og katteraser. Det er en menneskelig intervensjon som overhodet ikke har noe med den naturlige evolusjonen som ligger til grunn for menneskets suksess i dag. Dette er en prosess som tar veldig lang tid, og derfor er også biologidelen av argumentet ditt ugyldiggjort.

Du tar også feil når du mener at utdannelse = penger. Det er en fallitterklæring med mange av dagens mer eller mindre ubrukelige utdanninger. Faktisk tjener folk med fagbrev, eller som greier å bygge opp noe selv gjerne bedre enn de med "enklere" høyere utdanning.

Anonymous poster hash: a2e81...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...