Gå til innhold

Jeg missliker dere kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se her, http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Har-lyst-pa-barn_-men-ender-opp-uten-7244792.html

Flere menn blir barnløse på grunn av at dere ikke tåler tanken på å binde dere til en mann som ikke har høy nok status. Ikke rart at det er så mange barn i dag som sliter med psyken når de vokser opp under slike forhold. Man høster som man sår.

Anonymous poster hash: e03a3...6be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller det kan være grunnen rettere sag.

Anonymous poster hash: e03a3...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke dere menn, det er så mange av dere som ikke vil binde dere fordi dere tror at dere da mister livet deres. sånn :) det der går begge veier vettu!



Anonymous poster hash: bff23...102
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at mange menn vil vente og vente til det evige. De skal være ungkarer til de nærmer seg 45... For en kvinne så ringer vanligvis babybjellene i tyveårene,spesielt i tredveårene og å da være med en mann som ikke vil ha barn nå,men om noen år(som han har sagt i ca 10år)så er ikke veien lang fra å tro at han ikke vil ha barn med henne,og dumpegrunn.

Slutt å lek playboy en gang i 30årene så ordner det seg bok,om du vil leke playboy til du er 50 så kan du ikke jamre over å ende opp barnløs,

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med AB over. mannfolk må alltid vente noen år til sånn at de kanskje blir klare, men sannheten er at hvis menn får bestemme så blir de ikke klare før kvinnen er såppas opp i årene at det blir vanskelig å få barn og rissikoen for at barnet får div plager som downs går opp. skjønner kvinner som dumper veike menn som ikke kan bestemme seg for det de vil. greit å vente i 5 år eller noe, men å vente i nærmere 15 år fordi man ikke er klar? huff... ikke rart menn er barnløse



Anonymous poster hash: bff23...102
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her, http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Har-lyst-pa-barn_-men-ender-opp-uten-7244792.html

Flere menn blir barnløse på grunn av at dere ikke tåler tanken på å binde dere til en mann som ikke har høy nok status. Ikke rart at det er så mange barn i dag som sliter med psyken når de vokser opp under slike forhold. Man høster som man sår.Anonymous poster hash: e03a3...6be

Kunne aldri tenke meg å få barn med en mann uten utdannelse nei! Men det er jo ikke så rart, når jeg (og mange flere kvinner enn menn) tar høy utdannelse. Vi vil ikke synes mekanikern fra Lillestrøm er så interessant da.

Leter etter menn på eget nivå

Anonymous poster hash: 1f094...f71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at mange menn vil vente og vente til det evige. De skal være ungkarer til de nærmer seg 45... For en kvinne så ringer vanligvis babybjellene i tyveårene,spesielt i tredveårene og å da være med en mann som ikke vil ha barn nå,men om noen år(som han har sagt i ca 10år)så er ikke veien lang fra å tro at han ikke vil ha barn med henne,og dumpegrunn.

Slutt å lek playboy en gang i 30årene så ordner det seg bok,om du vil leke playboy til du er 50 så kan du ikke jamre over å ende opp barnløs,

Nå er det vel også mange kvinner som også faller for playboyene og ikke de som ønsker seg kjæreste.

Anonymous poster hash: c822b...6c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som 18-åring har allerede lyst på barn, og er noe jeg kommer til å få når jeg er rundt 25 (selvsagt om også samboer/mann vil ha barn). De fleste menn på 25 jeg ser er absolutt ikke klar for barn enda, så det er jo et problem da. Kan ikke akkurat vente til jeg er 35-40 heller for da er det en mulighet for at det er for sent.

Jeg velger ikke kjæreste etter utdanningen hans, men det er viktig at han har ambisjoner. Jeg ville aldri vært sammen med en som ikke gadd å jobbe og ikke hadde noe mål eller mening med det han gjorde. Jeg skal ta en mastergrad, og jeg har akkurat så vidt begynt å date en som jobber som vekter. For mange er ikke det noe statusyrke, men han legger så mye i det og er så glad i jobben sin, og det er det som betyr noe for min del.

Jeg går i klasse med pappagutter som skal bli siviløkonomer og gudene vet hva, men den eneste grunnen er fordi de vil tjene bra. Sånne gutter er ikke noe for meg i alle fall. Jeg vil ha noen som jobbed med det de jobber som fordi de elsker jobben sin.



Anonymous poster hash: 7965e...f74
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Har-lyst-pa-barn_-men-ender-opp-uten-7244792.html

Flere menn blir barnløse på grunn av at dere ikke tåler tanken på å binde dere til en mann som ikke har høy nok status. Ikke rart at det er så mange barn i dag som sliter med psyken når de vokser opp under slike forhold. Man høster som man sår.Anonymous poster hash: e03a3...6be

Lykke til videre i livet med den innstillingen der!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at mange menn vil vente og vente til det evige. De skal være ungkarer til de nærmer seg 45... For en kvinne så ringer vanligvis babybjellene i tyveårene,spesielt i tredveårene og å da være med en mann som ikke vil ha barn nå,men om noen år(som han har sagt i ca 10år)så er ikke veien lang fra å tro at han ikke vil ha barn med henne,og dumpegrunn.

Slutt å lek playboy en gang i 30årene så ordner det seg bok,om du vil leke playboy til du er 50 så kan du ikke jamre over å ende opp barnløs,

De femtentusen aborter dere tar årlig skyldes stort sett at dere er gravide med feil mann.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De femtentusen aborter dere tar årlig skyldes stort sett at dere er gravide med feil mann.

Takk for informativt innlegg! Da vet vi det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel også mange kvinner som også faller for playboyene og ikke de som ønsker seg kjæreste. Anonymous poster hash: c822b...6c1

Nå er det jo slik at de fleste menn vil være playboyere med en gang de får "tilgang"på kvinnfolk..ikke så mange "snille gode menn"som har den rette sjarmen som holder seg til ei, nei:de skal teste de nye ferdighetene på byen de;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor man MÅ ha barn.



Anonymous poster hash: 9769d...998
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Har-lyst-pa-barn_-men-ender-opp-uten-7244792.html

Flere menn blir barnløse på grunn av at dere ikke tåler tanken på å binde dere til en mann som ikke har høy nok status. Ikke rart at det er så mange barn i dag som sliter med psyken når de vokser opp under slike forhold. Man høster som man sår.

Anonymous poster hash: e03a3...6be

Masse skrivefeil og bombastiske uttalelser om noe man tydeligvis vet lite om, er turnoff nok til at all verdens status ikke hadde gjort noen interessant for min del ;).

Anonymous poster hash: 06dfe...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri tenke meg å få barn med en mann uten utdannelse nei! Men det er jo ikke så rart, når jeg (og mange flere kvinner enn menn) tar høy utdannelse. Vi vil ikke synes mekanikern fra Lillestrøm er så interessant da.

Leter etter menn på eget nivå

Anonymous poster hash: 1f094...f71

Du tør ikke si slikt uten å være AB?

Ikke for å være frekk, men jeg er uten utdannelse og det skulle ikke forundre meg om jeg var på ditt nivå mentalt. Finnes smarte folk i alle yrkesgrupper. Yrkesvalget går på interesser og ikke intellektuelt nivå. Finnes også mindre smarte folk som kommer seg igjennom høyskoleutdannelser.

Når det er sagt, så hadde jeg personlig vært klar for barn allerede nå som 27-åring, HVIS jeg hadde hatt økonomien på stell.

Endret av gutt_86
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For menn er det viktig å være fri og ha draget på damene. Helst så fri at han kan prøvekjøre de alle før han slår seg til ro. Unge menn som slår seg til ro med kone og barn er en tøffel.

Ikke mine ord, men en ekskjæreste sine. Heldigvis fant jeg jeg ut dette tidlig i forholdet.

Anonymous poster hash: acacc...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som 18-åring har allerede lyst på barn, og er noe jeg kommer til å få når jeg er rundt 25 (selvsagt om også samboer/mann vil ha barn). De fleste menn på 25 jeg ser er absolutt ikke klar for barn enda, så det er jo et problem da. Kan ikke akkurat vente til jeg er 35-40 heller for da er det en mulighet for at det er for sent.

Jeg velger ikke kjæreste etter utdanningen hans, men det er viktig at han har ambisjoner. Jeg ville aldri vært sammen med en som ikke gadd å jobbe og ikke hadde noe mål eller mening med det han gjorde. Jeg skal ta en mastergrad, og jeg har akkurat så vidt begynt å date en som jobber som vekter. For mange er ikke det noe statusyrke, men han legger så mye i det og er så glad i jobben sin, og det er det som betyr noe for min del.

Jeg går i klasse med pappagutter som skal bli siviløkonomer og gudene vet hva, men den eneste grunnen er fordi de vil tjene bra. Sånne gutter er ikke noe for meg i alle fall. Jeg vil ha noen som jobbed med det de jobber som fordi de elsker jobben sin.

Anonymous poster hash: 7965e...f74

Du har en moden holdning for alderen, det skal du ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tør ikke si slikt uten å være AB?

Ikke for å være frekk, men jeg er uten utdannelse og det skulle ikke forundre meg om jeg var på ditt nivå mentalt. Finnes smarte folk i alle yrkesgrupper. Yrkesvalget går på interesser og ikke intellektuelt nivå. Finnes også mindre smarte folk som kommer seg igjennom høyskoleutdannelser.

Når det er sagt, så hadde jeg personlig vært klar for barn allerede nå som 27-åring, HVIS jeg hadde hatt økonomien på stell.

Jeg var ikke AB, men jeg kan med glede innrømme at jeg ikke ønsker en mann uten utdannelse. Kanskje hvis han var veldig intelligent, og hadde jobbet seg oppover i gradene. Jeg ønsker en mann som ligger på mitt nivå intellektuelt, og det samme gjør alle andre smarte kvinner.

Selvfølgelig trenger ikke en mann å være uintelligent eller lignende fordi han ikke har utdannelse, det har jeg flere eksempler på, men i det store og det hele er utdannelse et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...