Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble med en jeg drev på med hjem til foreldrene hans, vi hadde alltid vært hos han i Oslo, så tenkte foreldrene sikkert var borte. Derimot kom faren hans inn mens jeg lå toppløs på magen og begynte å skravle før han så meg "Hei ***** bli med ut i... OI, beklager" da hadde han altså fått øye på meg og smatt ut igjen. Hilste på mora hans også, med den klassiske dagen derpå looken.

For en nervøs 19 åring var dette flaut nok i seg selv, men det blir mye verre. Han jeg drev med viste seg å være en drittsekk, som da etter foreldrene dro bestemte seg for å dra til en kompis og lot meg være igjen langt ute i gokk. Han spurte konstanterende om det var greit og ba meg ringe taxi bare. Vel, jeg sa ok og ringte taxi. Problemet var bare at jeg ikke ante hva adressen var (før smarttelefon dette), så han i andre enden ble sur og sa "men hvordan kan du ikke vite hvor du er??". Ble så flau at jeg bare la på og gikk ut for å se etter en buss, hvilket jeg ikke fant. Ble så fortvila der jeg gikk ute ikledd som en "hore i regnet" at jeg spurte et postbud i min dobbelte alder der ute om hvor jeg var, så han tilbudde seg å kjøre meg til en sentral bensinstasjon. Da jeg gikk ut skulle han bare ha en klem i betaling.. I all offentlighet!! Herremin som det må ha sett ut, så jo ut som at han var vedkommende jeg hadde tilbragt kvelden hos. Ringte så en kompis som kunne hente meg, etter "bare" 30 min. Fyttirakkern altså :P

Anonymous poster hash: 48919...9d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det må ha vært da jeg våknet opp uten å ane hvor jeg var, kom meg på en buss, gikk av ved en seven eleven for å kjøpe en angrepille.

Kiosken var stappfull av folk, og jeg ble stående i kø i ti minutter med dundrende hodepine. BH-en på halv åtte, kort krøllete kjole og tidenes pulesveis. Jeg hvisket forsiktig: "en norlevo". Hun bak kassen proklamerte høylytt: "HÆ, HVA SA DU? NORLEVO? HVA ER DET?". ""Det er en angrepille", sa jeg forsiktig. "ÅH! EN ANGREPILLE! HVORFOR SA DU IKKE DET MED EN GANG?". Alle i kiosken fikk det med seg, og jeg fikk noen dømmende blikk.

Da jeg kom hjem, måtte jeg gå forbi huseier som hadde hele familien på hagebesøk. Det var ikke vanskelig å se hvor jeg hadde vært.

Føler de fortsatt de dømmer meg for det. Ikke en minneverdig opplevelse altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er definitivt walk of shame dagen etter halloween. Det du gikk ut i kvelden før føles ikke like stas på bussen på vei hjem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne som anonym..

Var på ferietur i Kroatia med noen venninner for noen år tilbake, og vi hadde vel egentlig planlagt en rolig uke med sol og strand. Slik gikk det ikke. En kveld bestemte vi oss for å skjekke ut hva utelivet hadde å by på. Denne kvelden var vi i usedvanlig godt humør og tok gladelig imot gratis drinker :sminkedokke: . Litt utover kvelden treffer vi 3 amerikanske gutter som inviterer oss med på hotellrommet deres og fortsetter festen der. På dette tidspunktet er alle rimelig full og blir med guttene i en taxi. Jeg husker ikke så mye av det som skjer etter dette.

Neste morgen derimot, våkner jeg på et nokså shabby motel(?)/familiedrevet pensjonat i the middle of nowhere(vet til dags dato ikke hva som var greien med dette stedet). Synet som slår meg er sykt. I sengen ligger en av amerikanerne, en person som er vanskelig å bedømme kjønnet på i "huladanserkostyme"og en fyr som er utkledd som en ninja. Venninnene mine er ute av syne, og panikken stiger. Jeg reiser meg opp og prøver å få et overblikk over situasjonen: rommet er mørkt, lite og varmt og det eneste jeg har på meg av klær er undertøy. Jeg begynner å lete etter klærne mine, men gir opp etterhvert. Jeg forsøker å vekke amerikaneren, som er den eneste jeg føler jeg har et beskjentskap til og spør han hvor vi er og hvor de andre er. Han er fremdeles bakfull og nikker bare mot døren. Jeg går bort og åpner døren og finner venninnene mine og de to andre amerikanerne i badekaret, vekker de og leter forgjeves etter deres klær før vi sammen beveger vi oss ned i resepsjonen kun iført undertøy. På veien spør jeg amerikanerne om dette er hotellrommet deres, de svarer nei og ser like forvirret ut som oss andre :vetikke: . En liten, lokal mann med flere rynker enn en gammel, sint mops møter oss i resepsjonen, og ser forskrekket på oss :sjokkert: . "umm, excuse me, where are we?" spør Amerikaneren og vi får forklart på svært gebrokkent engelsk og med masse håndbevgelser at vi er langt ute på landet. Så hva gjør man egentlig når man er langt ute på landet i Kroatia, uten noe særlig klær og uten en anelse om hvordan man havnet der?

For å gjøre avslutningen kort, avslutter jeg med et par stikkord: Haiking tilbake til sivilisasjon, en ninja :ninja: , en huladanser og resten ikledd undertøy (hvem med sine fulle fem plukker opp en slik gjeng? Mega flax?), lange blikk og den verste hodepinen noensinne. Jeg tror nok vi var såpass slitne på dette tidspunktet at vi ikke var flau engang. Note: Hvordan vi havnet der er fremdeles et mysterium :klo:



Anonymous poster hash: 08664...239
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poster denne som anonym..

Var på ferietur i Kroatia med noen venninner for noen år tilbake, og vi hadde vel egentlig planlagt en rolig uke med sol og strand. Slik gikk det ikke. En kveld bestemte vi oss for å skjekke ut hva utelivet hadde å by på. Denne kvelden var vi i usedvanlig godt humør og tok gladelig imot gratis drinker :sminkedokke: . Litt utover kvelden treffer vi 3 amerikanske gutter som inviterer oss med på hotellrommet deres og fortsetter festen der. På dette tidspunktet er alle rimelig full og blir med guttene i en taxi. Jeg husker ikke så mye av det som skjer etter dette.

Neste morgen derimot, våkner jeg på et nokså shabby motel(?)/familiedrevet pensjonat i the middle of nowhere(vet til dags dato ikke hva som var greien med dette stedet). Synet som slår meg er sykt. I sengen ligger en av amerikanerne, en person som er vanskelig å bedømme kjønnet på i "huladanserkostyme"og en fyr som er utkledd som en ninja. Venninnene mine er ute av syne, og panikken stiger. Jeg reiser meg opp og prøver å få et overblikk over situasjonen: rommet er mørkt, lite og varmt og det eneste jeg har på meg av klær er undertøy. Jeg begynner å lete etter klærne mine, men gir opp etterhvert. Jeg forsøker å vekke amerikaneren, som er den eneste jeg føler jeg har et beskjentskap til og spør han hvor vi er og hvor de andre er. Han er fremdeles bakfull og nikker bare mot døren. Jeg går bort og åpner døren og finner venninnene mine og de to andre amerikanerne i badekaret, vekker de og leter forgjeves etter deres klær før vi sammen beveger vi oss ned i resepsjonen kun iført undertøy. På veien spør jeg amerikanerne om dette er hotellrommet deres, de svarer nei og ser like forvirret ut som oss andre :vetikke: . En liten, lokal mann med flere rynker enn en gammel, sint mops møter oss i resepsjonen, og ser forskrekket på oss :sjokkert: . "umm, excuse me, where are we?" spør Amerikaneren og vi får forklart på svært gebrokkent engelsk og med masse håndbevgelser at vi er langt ute på landet. Så hva gjør man egentlig når man er langt ute på landet i Kroatia, uten noe særlig klær og uten en anelse om hvordan man havnet der?

For å gjøre avslutningen kort, avslutter jeg med et par stikkord: Haiking tilbake til sivilisasjon, en ninja :ninja: , en huladanser og resten ikledd undertøy (hvem med sine fulle fem plukker opp en slik gjeng? Mega flax?), lange blikk og den verste hodepinen noensinne. Jeg tror nok vi var såpass slitne på dette tidspunktet at vi ikke var flau engang. Note: Hvordan vi havnet der er fremdeles et mysterium :klo:

Anonymous poster hash: 08664...239

Haha, beste ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke direkte walk of shame, men min må være da jeg sov over hos eksen for første gang. Jeg ruslet bort til han i 9 tida på kvelden for å se film, men det ble jo selvfølgelig mer enn det. Det ble ikke så mye søvn akkurat, og på morgenen var jeg bittelitt sent ute og skjønte at jeg ville bli litt forsinket på jobb. Ikke mer enn 5 min, men pliktoppfyllende som jeg er så ringer jeg selvfølgelig for å si fra. Det var sjefen som tok telefonen. Han sa at det var helt i orden, og avslutter lattermildt med "men hvor var det du var på veg i går kveld så seint da?" Han hadde selvfølgelig kjørt forbi meg når jeg tuslet bortover til min nye flamme kvelden før, og la sammen to og to siden jeg alltid pleier å være tidlig ute på jobb. hehe.

Anonymous poster hash: 600ed...f5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym...

Hadde vært ute og traff en bekjent som jeg ble med hjem i pirat taxi, som jeg vanligvis ALDRI ville ha gått med på. Da vi kom til han shottet vi Jegermeister (hvis det er slik det skrives) som jeg også hater.

Da vi gikk for å legge oss var han litt vill, om man kan kalle det det. Han skulle ha meg overalt i alle slags stillinger, inkludert analsex. Han var STOR, men utrolig nok gikk det. Vi sovnet og jeg våknet på natten av at han spydde Jeger i sengen, så på klokken og den var ikke nok til at jeg kunne ringe etter hjelp til å komme meg hjem, så jeg sovnet igjen.

Da jeg senere våknet igjen var det enda tildig og han sov, i stillhet listet jeg meg rundt for å finne klærne mine...Etter et par runder rundt sengen og ellers i leiligheten måtte jeg innse at trusa var tapt.

Jeg gikk på do for å ringe etter noen som kunne hente meg, men hadde bare batteri på telefonen til den første samtalen som var ei venninne som lå og sov på nach. Pengene hadde jeg nok brukt på drinker, for kontoen var tømt.

Jeg kom meg ut dørene, truseløs og fin, med VELDIG vondt i bakenden. Hadde null peiling på hvor jeg var, men begynte å gå i en retning og fant etterhvert en bussholdeplass. Bussen var full av pensjonister som ga meg stygge blikk, enda jeg prøvde å smile uskyldig tilbake.

Da jeg kom til sentrum for neste buss treffer jeg selvfølgelig på en gammel skolekamerat som skal ta samme buss videre.

"Har du falt å slått deg?" spør han, da jeg må sitte på den ene rumpeballen når vi setter oss på bussen fordi det gjør så inn i hekkans vondt i rumpa.

Da jeg kommer hjem og tenker at jeg klarte meg greit på turen, ser jeg meg endelig i speilet og oppdager sæd i håret. Great...



Anonymous poster hash: 3817d...435
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne som anonym..

Var på ferietur i Kroatia med noen venninner for noen år tilbake, og vi hadde vel egentlig planlagt en rolig uke med sol og strand. Slik gikk det ikke. En kveld bestemte vi oss for å skjekke ut hva utelivet hadde å by på. Denne kvelden var vi i usedvanlig godt humør og tok gladelig imot gratis drinker :sminkedokke: . Litt utover kvelden treffer vi 3 amerikanske gutter som inviterer oss med på hotellrommet deres og fortsetter festen der. På dette tidspunktet er alle rimelig full og blir med guttene i en taxi. Jeg husker ikke så mye av det som skjer etter dette.

Neste morgen derimot, våkner jeg på et nokså shabby motel(?)/familiedrevet pensjonat i the middle of nowhere(vet til dags dato ikke hva som var greien med dette stedet). Synet som slår meg er sykt. I sengen ligger en av amerikanerne, en person som er vanskelig å bedømme kjønnet på i "huladanserkostyme"og en fyr som er utkledd som en ninja. Venninnene mine er ute av syne, og panikken stiger. Jeg reiser meg opp og prøver å få et overblikk over situasjonen: rommet er mørkt, lite og varmt og det eneste jeg har på meg av klær er undertøy. Jeg begynner å lete etter klærne mine, men gir opp etterhvert. Jeg forsøker å vekke amerikaneren, som er den eneste jeg føler jeg har et beskjentskap til og spør han hvor vi er og hvor de andre er. Han er fremdeles bakfull og nikker bare mot døren. Jeg går bort og åpner døren og finner venninnene mine og de to andre amerikanerne i badekaret, vekker de og leter forgjeves etter deres klær før vi sammen beveger vi oss ned i resepsjonen kun iført undertøy. På veien spør jeg amerikanerne om dette er hotellrommet deres, de svarer nei og ser like forvirret ut som oss andre :vetikke: . En liten, lokal mann med flere rynker enn en gammel, sint mops møter oss i resepsjonen, og ser forskrekket på oss :sjokkert: . "umm, excuse me, where are we?" spør Amerikaneren og vi får forklart på svært gebrokkent engelsk og med masse håndbevgelser at vi er langt ute på landet. Så hva gjør man egentlig når man er langt ute på landet i Kroatia, uten noe særlig klær og uten en anelse om hvordan man havnet der?

For å gjøre avslutningen kort, avslutter jeg med et par stikkord: Haiking tilbake til sivilisasjon, en ninja :ninja: , en huladanser og resten ikledd undertøy (hvem med sine fulle fem plukker opp en slik gjeng? Mega flax?), lange blikk og den verste hodepinen noensinne. Jeg tror nok vi var såpass slitne på dette tidspunktet at vi ikke var flau engang. Note: Hvordan vi havnet der er fremdeles et mysterium :klo:

Anonymous poster hash: 08664...239

Herregud!! Akk, så nysgjerrig jeg ble nå altså! Lurer på hvordan dere havnet i en slik situasjon; sykt :O :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud jeg ler!! For en fantastisk tråd :laugh::laugh:

Min verste WOS må være hjem fra Oslo sentrum, på t-banen, en søndag rundt kl. 13. Det var sol og midt på sommeren = masse folk. Jeg hadde på meg gallakjole, rettet hår som var begynt å krølle seg igjen etter nattens eskapader, sminke i hele trynet – og en pose boller fra Narvesen i hånda. Da var jeg ikke mye stolt.

Det var også en mandags morgen før arbeidstid at jeg våknet i en fremmed seng uten å vite hvor jeg var, og med 2% strøm på mobilen. Jeg løp ut av huset uten å finne trusa mi, for så å oppdage at det høljregnet (jeg hadde ikke jakke). Jeg lette meg frem til et trikkestopp, delte trikk med pent kledde mennesker som skulle på jobb og ramlet av trikken i sentrum. Jeg kunne tatt den helt hjem, men valgte heller å ringe på døra til noen venner av meg for å få låne undertøy og tørre klær (merk: dette var guttevenner), spise burger til frokost klokka 9 på morran og veksle mellom å le og gråte av meg selv.



Anonymous poster hash: 43ef9...d71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 17.mai og det lot seg ikke gjøre for typen min å kjøre meg helt hjem etter 16.mai fest. Jeg hadde sovet et par timer med han og ville hjem så han kjørte meg. Han ville ikke kjøre meg helt hjem pga at han var redd for å havne borti toget, så han satt meg av et stykke unna. Da jeg var nesten kommet helt hjem møtte jeg på toget og en diger gjeng med freshe, pynta mennesker. Følte meg ikke videre høy i hatten der jeg vakla fyllesjuk på høyhelte sko, med gårsdagens sminke og håret i alle retninger.

Ikke den klassiske ONS walk of shame, men likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Min verste var heldigvis ikke så lang.

Bodde i byen, og hadde vært på nachspiel i første etasje i blokka jeg bodde (jeg bodde nesten øverst).

Dagen etter våkna jeg i senga mi, passe fylkesjuk, og huska ikke så mye. Sto opp og begynte å leite etter røyk og lighter, men fant ikke buksa mi. Men tenkte ikke så mye over det. Bomma bare en røyk av en av de andre i kollektivet, og tok en dusj.

Etter at jeg kom ut av dusjen ringte tlf, og så var det en fra kollektivet i førsteetasjen:

-"hei, det er ..... Fra førsteetasjen her! Er det du som glemte igjen buksa di på nachspiel her i går?"

Jeg: Ehh...

Og da begynte ting å demre litt for meg. Husker noen vage glimt av at jeg lå i ei seng med ei av damene som bodde i kollektivet, men ikke mer.

Og så sa han at han skulle ut en tur, så jeg måtte komme ned med en gang om jeg ville ha buksa.

Jeg svarte at det passa litt dårlig, men at han bare kunne legge den utenfor døra når han gikk :)

Så jeg hadde altså bare rusla plystrende opp utpå natta i boxer og tskjorte :fnise:

Anonymous poster hash: 04bbf...ae1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste var heldigvis ikke så lang.

Bodde i byen, og hadde vært på nachspiel i første etasje i blokka jeg bodde (jeg bodde nesten øverst).

Dagen etter våkna jeg i senga mi, passe fylkesjuk, og huska ikke så mye. Sto opp og begynte å leite etter røyk og lighter, men fant ikke buksa mi. Men tenkte ikke så mye over det. Bomma bare en røyk av en av de andre i kollektivet, og tok en dusj.

Etter at jeg kom ut av dusjen ringte tlf, og så var det en fra kollektivet i førsteetasjen:

-"hei, det er ..... Fra førsteetasjen her! Er det du som glemte igjen buksa di på nachspiel her i går?"

Jeg: Ehh...

Og da begynte ting å demre litt for meg. Husker noen vage glimt av at jeg lå i ei seng med ei av damene som bodde i kollektivet, men ikke mer.

Og så sa han at han skulle ut en tur, så jeg måtte komme ned med en gang om jeg ville ha buksa.

Jeg svarte at det passa litt dårlig, men at han bare kunne legge den utenfor døra når han gikk :)

Så jeg hadde altså bare rusla plystrende opp utpå natta i boxer og tskjorte :fnise:

Anonymous poster hash: 04bbf...ae1

Jaja, en hverdagshistorie må jo til og :sove:

Anonymous poster hash: bcc81...c34

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndag på bygda, det var stille og lite folk i gatene så jeg prøvde å snike meg lydløst hjemover.

No chance, møtte på et barnedåp følge også et slags loddsalg hvor de loddet ut gevinstene der og da så masse folk var samlet.

Var så flau at jeg tittet ikke opp en gang, prøvde bare å komme meg usynlig gjennom folkemassene.

Det var ikke før jeg kom hjem at jeg innså hvor grusomt jeg så ut, kjolen hadde spjæra bak, strømpebuksa sønder og sammen, sæd i hår, sminke over alt unntatt på de rette stedene, og et digert blåmerke på låret fra kvelden før hvor jeg vagt husker noe om en grøftekant.

Ville bare dø.



Anonymous poster hash: cb351...b03
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine verste er igrunn ikke noe å komme med i denne gjengen - for noen historier :fnise: Men, man må jo dele!

Jeg var på konsert med påfølgende bytur i Stavanger med en gjeng venner, blant annet min store forelskelse og kommende kjæreste. Jeg og venninnen min bodde på et hotell på andre siden av byen for de andre, men jeg endte jo (selvsagt) opp på hans rom på slutten av kvelden. Vi kastet ut kompisen hans som han delte rom med (stakkars ...), og natten ble fin den. Da jeg våknet søndag morgen stod håret til alle kanter, pandaøynene var et faktum, kjolen var flekkete og hælen på den ene støvletten var ødelagt. Jeg sniker meg ut av hotellet, tusler gjennom byen - inkludert møter med omtrent halvparten av Stavangers eldre befolkning - og inn på mitt eget hotell. Men, inntaket av tequila kvelden før hadde ført til a) at jeg glemte nøkkelkortet og b) at jeg glemte hvilket rom jeg bodde på. Så først over til resepsjonsdisken for å finne ut av dette, og for å få de til å stemple meg inn i heisen - man måtte ha nøkkelkort for at den skulle fungere. Avslutter dette stolte øyeblikket med å trampe rett inn i en glassdør foran hele frokostsalen full av folk. Hurra! :fnise:

Jeg har også tøset meg rundt på festival, og på denne festivalen var vi omtrent 40 venner som bodde sammen langs en "gate" på campingen. Jeg måtte da traske gjennom hele denne gaten - hvor alle vennene mine var oppe, spiste frokost og applauderte - før jeg endelig kunne gjemme meg trygt inne i mitt eget telt.



Anonymous poster hash: 02251...48f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...