Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Dreamdrops

OI!! Det egner seg virkelig IKKE på trykk altså :fnise:

Men gøy å lese andre sine "historier" da!

Du kan jo ikke bare si sånn :P Nå -må- du jo fortelle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Vi får se, vi får se... :fnise: :fnise:

Hva er vitsen med i det hele tatt å nevne det da?

Anonymous poster hash: a0e0a...92a

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Ikke helt en WoS, men nesten:

Er på fest i leiligheten til en kamerat. En kjekkas og jeg sitter i et sofahjørne og råkliner, faktisk lurer jeg på om den ene hånda hans er faretruende langt opp under skjørtet...(18 år gammel eide jeg virkelig ikke skam :rolleyes: ). Jeg er god og full, og enser knapt verden rundt meg før jeg hører:

"Carali, hva tror du at du driver med?!"

Naboene har fått nok av musikken og tilkalt politiet. Hvilken politimann er på vakt denne helgen? Jo, onkelen min.

Dagen etter var det familiemiddag. Onkelen min lurte på hvor den nye kjæresten min var... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en WoS..
men i helga hadde jeg tilbringt lørdagskveld med kjæresten min..
Foreldrene mine har ikke møtt han enda..
Så han kjørte meg hjem på søndags formiddag og faren min er ute og nistirrer både på bilen, meg og han..
Jeg går ut ifra bilen og kjæresten min kjører bort..
Så sier faren min "jaha....Var dette en tid å komme på!?" -Der står jeg med skjørtet på nesten halv åtte, stiletthæler, veske, og sikkert håret til alle kanter... :fnise:

-Note...Jeg bor ikke hjemme...men leier leilighet hos besteforeldrene mine :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaaaa......

Var på tur med jobben t/r Kiel sist uke, og endte på lugaren til en kollega for å kose litt. Vi hadde begge drukket litt, men det var ikke sent. Etter en ganske "vill" økt i ulike stillinger rundt omkring på den trange lugaren hans, og en liten powernap deretter, følte jeg for å komme meg hjem til min egen lugar...

Han sov, og kledde raskt på meg og gikk ut. Allerede på gangen møtte jeg en kollega som var på vei til sin lugar. Han skjønte nok tegninga, men det ble bare en rask god natt før jeg løp videre. Men - når jeg kom opp i min lugargang, var det masse mennesker der side en fyr hadde klart å knuse et par flasker og de drev og støvsugde og kostet glass. Når jeg stod der kom også en gjeng fra jobben, som jeg måtte konversere med og som var rimelig direkte i spørsmålene. Selv om de nok skjønte tegninga (om enn ikke med hvem...), ble jeg svar skyldig når han ene påpekte at det var en stor hvit klissete flekk bak på skjørtet.... Nærmest samtidig sklei ene stayups strømpa ned... Måtte ennå stå der i 2-3 min før jeg kunne gå inn på lugaren.. NEste morgen ble jeg på lugaren til vi var i Oslo, før jeg gikk i land nærmest skjult for de andre..

Ikke bra.



Anonymous poster hash: 19aff...b7e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Ikke helt en WoS, men nesten:

Er på fest i leiligheten til en kamerat. En kjekkas og jeg sitter i et sofahjørne og råkliner, faktisk lurer jeg på om den ene hånda hans er faretruende langt opp under skjørtet...(18 år gammel eide jeg virkelig ikke skam :rolleyes: ). Jeg er god og full, og enser knapt verden rundt meg før jeg hører:

"Carali, hva tror du at du driver med?!"

Naboene har fått nok av musikken og tilkalt politiet. Hvilken politimann er på vakt denne helgen? Jo, onkelen min.

Dagen etter var det familiemiddag. Onkelen min lurte på hvor den nye kjæresten min var... :dry:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør av denne tråden! Så sinnssykt mye bra.

Hva er vel mer avslørende enn russebukse og pulesveis på bussen om morgenen 18. mai...? :rodme: Ikke fikk jeg gå i fred heller, og ble superpopulær blant barna, da jeg var den eneste russen på mils omkrets, hehe. Mor var ikke spesielt blid da jeg kom hjem ut på formiddagen den dagen, mener jeg å huske. :rolleyes:



Anonymous poster hash: d317c...2ee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste opplevelse var i 15-års alderen, da jeg og en venninne hadde lurt oss av gårde på nachspiel hos noen eldre gutter vi hadde møtt på en fest.

Vi trodde vi hadde klart å lure begge foreldrene våre til å tro vi overnattet hos storesøsteren til vennninnen min, og hadde en veeeldig trivelig kveld og natt på besøk hos guttene :lur:

Dagen etter dro vi fornøyd avgårde for å finne nærmeste busstopp og komme oss hjem.Da vi hadde gått litt nedover i gaten ser jeg en bil som ligner mistenkelig på min fars bil. Jeg kommentere det til venninnen min og vi lo av det, for det kunne jo ikke være han. Men ettersom vi kommer nærmere ser jeg at det er min far som sitter inni med et skikkelig surt og alvorlig ansiktsuttrykk før han åpner døren og ber oss sette oss inn.

Ingen av oss sa noe gjennom hele den 1 time lange kjøreturen,men da vi kom til venninnen min sitt hus fikk hun stotret fram "Det var flott du kunne komme og hente oss" før hun skyndte seg ut av bilen.

Dritflaut å bli hentet etter ONS av sin egen far :flau: hehe



Anonymous poster hash: 5f3d0...8d6
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden viser meg at jeg har levd et beskyttet og kjedelig liv og ting tyder på at jeg er rimelig unormal.

Jeg går ikke med truser i veska, og jeg har heller aldri "mista" en truse etter sex, jeg har heller ikke analsex med folk jeg ikke kjenner uten kondom, og de få gangene i mitt liv jeg har våknet uten å fjerne sminken, så ser jeg faktisk ikke ut som en panda. Det tyder på at solpudder er noe herk, og jeg priser min skaper for at jeg aldri har brukt det.

Det mest pinlige jeg har opplevd i fylla er å bli tatt med på en privat klubb i Soho, hvor man måtte ha bankekode for å komme inn, det ble åpna seg en liten luke i døra, hvor det kikket en dørvakt ut, og daten min (daten?????) måtte komme med kodeord, jeg ble litt for animert og endte opp med å synge jazz liggende på et piano, mens "daten" min tok ut glassøyet sitt for å se på damer, endte (alene, ja det går an) i taxi, og hadde ingen som helst mulighet til å huske hva hotellet mitt het, eller hvor det lå. Så jeg lurte på om sjåføren husket de ulike som deltok i War of the Roses, og hva slags Jarl han derre Richard Neville var... "You mean the Earl of Warwick, love?" "Yeah" snøvlet jeg, "My hotell is on Warwick Avenue!"

Det er min shame.... samme hvor full jeg er, så er assossiasjonsrepetetoraret mit supernerdete.... Og med trusene på.

Endret av KateW
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Akk, så nysgjerrig jeg ble nå altså! Lurer på hvordan dere havnet i en slik situasjon; sykt :O :)

Sett litt for mye på Hangover-filmene kanskje?

Anonymous poster hash: 234ec...e3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Denne tråden viser meg at jeg har levd et beskyttet og kjedelig liv og ting tyder på at jeg er rimelig unormal.

Jeg går ikke med truser i veska, og jeg har heller aldri "mista" en truse etter sex, jeg har heller ikke analsex med folk jeg ikke kjenner uten kondom, og de få gangene i mitt liv jeg har våknet uten å fjerne sminken, så ser jeg faktisk ikke ut som en panda. Det tyder på at solpudder er noe herk, og jeg priser min skaper for at jeg aldri har brukt det.

Det mest pinlige jeg har opplevd i fylla er å bli tatt med på en privat klubb i Soho, hvor man måtte ha bankekode for å komme inn, det ble åpna seg en liten luke i døra, hvor det kikket en dørvakt ut, og daten min (daten?????) måtte komme med kodeord, jeg ble litt for animert og endte opp med å synge jazz liggende på et piano, mens "daten" min tok ut glassøyet sitt for å se på damer, endte (alene, ja det går an) i taxi, og hadde ingen som helst mulighet til å huske hva hotellet mitt het, eller hvor det lå. Så jeg lurte på om sjåføren husket de ulike som deltok i War of the Roses, og hva slags Jarl han derre Richard Neville var... "You mean the Earl of Warwick, love?" "Yeah" snøvlet jeg, "My hotell is on Warwick Avenue!"

Det er min shame.... samme hvor full jeg er, så er assossiasjonsrepetetoraret mit supernerdete.... Og med trusene på.

hva har solpudder med pandaøyne å gjøre? jeg får pandaøyne selv men bruker ikke solpudder. pandaøyne kommer av mascaraen som ikke er fjernet dagen før og ikke solpudder.

så bra for deg da at du er så ordentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bodde hos mor og far og visste at jeg kom til å bli med han jeg drev på med hjem. Hadde derfor med meg joggedress i veska. Smart og rutinert vet du. Bortsett fra at jeg ikke tenkte på at jeg hadde pumps på. Kom hjem utpå formiddagen i joggedress og glitterpumps. Classy...



Anonymous poster hash: f842f...270
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har solpudder med pandaøyne å gjøre? jeg får pandaøyne selv men bruker ikke solpudder. pandaøyne kommer av mascaraen som ikke er fjernet dagen før og ikke solpudder.

så bra for deg da at du er så ordentlig

Jeg har lært i denne tråden at man blir fullstendig flekkete i ansiktet, spesielt dersom man har ubeskyttet ONS, når man bruker solpudder. Det var et punktum mellom pandaøyne og de nye sakene jeg har lært i henhold til solpudderbruk.

Sånn sett var innlegget mitt grammatisk korrekt. Videre skrev jeg jo at jeg var mer ordentlig enn de ulike som har skrevet i denne tråden, men jeg brukte humor / ironi / sarkasme som virkemidler i innlegget mitt, og rakket dermed ikke ned på de som bruker solpudder. Eller har ONS.

Endret av KateW
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg har lært i denne tråden at man blir fullstendig flekkete i ansiktet, spesielt dersom man har ubeskyttet ONS, når man bruker solpudder. Det var et punktum mellom pandaøyne og de nye sakene jeg har lært i henhold til solpudderbruk.

Sånn sett var innlegget mitt grammatisk korrekt. Videre skrev jeg jo at jeg var mer ordentlig enn de ulike som har skrevet i denne tråden, men jeg brukte humor / ironi / sarkasme som virkemidler i innlegget mitt, og rakket dermed ikke ned på de som bruker solpudder. Eller har ONS.

Ja at du har behov for å fremheve at du er så ordentlig har jeg forstått for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Alle dere som må gå fra ONS med sminke klint rundt i hele trynet og flekkete solpudder, har dere ikke hørt om vask? Regner med de aller fleste har noe som kalles et bad nå om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...