Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var 16 år og hadde blitt sammen med en i klassen jeg hadde likt lenge. Begge bodde hjemme så når vi hadde sex var det stort sett på mitt rom eller hans rom. Vi prøvde å være stiller men det er jo ikke alltid så lett. Den ene gangen var vi litt for høylytte og både mine foreldre og søsken var hjemme.. Så banker pappa på dør "Hei jenta mi, nå skal vi ha pølser til middag! Eller, du har vel spist deg mett på pølse du..." Den middagen var den flaueste i mitt liv! 😀

Anonymous poster hash: 93495...baa

Eh kvalmt å få sånn kommentar fra foreldrene.

Anonymous poster hash: fa6c0...d79

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg kommer på er vel at fyren tok snap bilde av meg mens jeg kledde på meg og skrev "Walk of shame" som han sendte rundt til vennene -_-

En litt fucka (tror jeg aldri har brukt det ordet før, men er det mest passende her) "kompis" av samboeren min pleier å sende snap hver gang han har seg med en tilfeldig jente! Enten bilde av at hun sover naken i sengen hans på morgen, eller på kvelden mens han tar henne i doggy eller blir sugd! 😨 dette sender han altså snap av til alle kompisene sine! Blir skikkelig kvalm av han! Virker som om det er viktigere å skryte av at han har sex enn å faktisk ha det... Samboeren min syntes han er like patetisk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt fucka (tror jeg aldri har brukt det ordet før, men er det mest passende her) "kompis" av samboeren min pleier å sende snap hver gang han har seg med en tilfeldig jente! Enten bilde av at hun sover naken i sengen hans på morgen, eller på kvelden mens han tar henne i doggy eller blir sugd! dette sender han altså snap av til alle kompisene sine! Blir skikkelig kvalm av han! Virker som om det er viktigere å skryte av at han har sex enn å faktisk ha det... Samboeren min syntes han er like patetisk...

Men han har visst ikke problemer med å få seg dame, og det sier litt ;) Nok avsporing!

Anonymous poster hash: e5567...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den værste må være på julebordet. Hun jeg skulle dele rom med hadde dratt med seg en kollega på rommet, så jeg fant ut at jeg ikke kunne sove der om de skulle holde på sånn. Etter å ha prøvd forgjeves å jage han ut finner jeg ut at jeg kan jo sove på rommet til de som har rom rett ovenfor gangen (litt betatt av han ene, og hadde hatt meg med han på jobbfest før). Så jeg ender opp på rom med to mannlige kollegaer deriblant han jeg har vært borti før. Han ene hadde lagt seg for lenge siden, så vi finner ut iløpet av natta at vi kan kose oss litt. Våkner noe flau i bare g-strengen, tar på meg kjolen og skal løpe inn på mitt eget rom. Problemet er at utsjekken allerede har vært så nøkkelkortet mitt fungerer ikke.. Noe desperat begynner jeg å gå rundt i gangene for å finne noen som kan hjelpe meg, helst uten at noen andre kollegaer ser meg. Finner en som driver å vasker, han slipper meg inn så vidt så jeg bare kan pakke sammen tingene mine. Fortsatt i kjolen og en smule full finner jeg ut at jeg må skifte, banker på hos de jeg har sovet hos og får låne badet. Sier ikke et ord til noen av de og løper ned i lobbyen med en gang jeg har fått på meg skiftet, fjerna sminker og pussa tenna. Heldigvis ingen andre kollegaer som så meg. I dag er det ikke lenger kleint med han jeg hadde meg med, men jeg tør fortsatt ikke se han som lå vedsiden av (og må ha hørt ting) i øynene..

Ellers har jeg gått hjem i en alt for fin kjole, opprevne strømpebukser og håret til alle kanter 1 nyttårsdag.. Men da møtte jeg fler på vei hjem så det var egentlig ikke så veldig kleint.

Anonymous poster hash: 65eff...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg slår samtlige her altså.

Jeg hadde vært med en fyr hjem fra byen, vi hadde blitt med hverandre hjem et par ganger tidligere. Det ble veldig heftig og etter mange timer endte det med at han kom i rumpa mi. Vi brukte ikke kondom.

Dagen etter måtte jeg finne veien hjem, og fant ut at det gikk en trikk et lite stykke unna. Jeg lånte en joggebukse av han og gikk så fort jeg kunne. Jeg rakk akkuratt trikken og hoppet inn, plutselig begynte det å boble i magen og jeg skjønte at det kom til å gå virkelig ille. Kebabmage og løs rumpering etter analsex var ingen god kombo, og førte til at jeg bæsjet på meg. Jeg hadde ikke funnet trusa mi før jeg dro, så det rant nedover lårene mine og luktet helt jævlig. For å gjøre alt verre kom en klassekamerat av meg på samme trikk. Jeg gikk av så fort jeg kunne og løp hjem.

Tror jeg aldri har vært så skamfull i hele mitt liv.

Anonymous poster hash: 2eb29...193

Omg, omg, omg, OMG!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det må være den gangen jeg våknet opp sånn ca kl 6 om morgenen, langt unna der jeg bodde og bestemte meg for å gå hjem. Sånn ca 2 mil. Med pulesveis, ekstremt bakfull og i minikjole. Mens jeg trasket avgårde så stoppet en bil opp, og ville kjøre meg hjem. Nobel mann med edle hensikter. Men jeg måtte be han om å stanse 2 ganger så jeg fikk spy.

Morgenen etter så kom den store angsten da jeg kom på at han er barnehagelederen der sønnen min går.1 år siden, og sliter fortsatt med å se han i øynene...

Anonymous poster hash: 7e8d9...0b5

😂😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: c9fe9...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har visst ikke problemer med å få seg dame, og det sier litt ;) Nok avsporing!

Anonymous poster hash: e5567...63d

Alle klarer å få med seg en eller annen drita jente med seg hjem en eller annen gang.. Han er ute minst 2 ganger i uken og får kanskje med seg en 1 gang i måneden, så ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke min walk of shame, men mer shame over min venninnes ONS denne helgen.

Vi var på byen, vi er begge single, men hun er ny-singel og hakket mer frempå. Vi ble bedt med på nachspiel av to gutter. Når vi kommer frem, er det allerede 4 andre gutter der, hvirav én av de kunne flytende norsk og resten gebrokkent engelsk. (De var fra ett land i Midtøsten.) De to vi kom med, var vel mest "norske".

Jeg var skeptisk, ikke fordi jeg er rasist, men fordi jeg har dårlig erfaring med utlendinger, så jeg tok det med ro å drakk lite.

Venninna mi derimot var drita full, tok gladelig imot mer gratis drikke, og la sin elsk på en av disse guttene som var der. Etterhvert går to å legger seg, og de to vi kom med reiste, og jeg blir sittende med en som knapt kunne engelsk, mens venninna mi kadter seg over denne andre fyren, på gulvet, under en dyne, og før 2 min er gått er trusa av og de i full gang! Ikke prøvde hun å være stille heller, så jeg tok med den andre fyren inn på kjøkkenet å tok en røyk for å slippe ytterligere kleinhet og å høre/se de ha sex. Jeg ble helt sjokkert over oppførselen hennes og hun hadde naturlig nok greit med fylleangst dagen etterpå..

Anonymous poster hash: 11b21...cb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke min walk of shame, men mer shame over min venninnes ONS denne helgen.

Vi var på byen, vi er begge single, men hun er ny-singel og hakket mer frempå. Vi ble bedt med på nachspiel av to gutter. Når vi kommer frem, er det allerede 4 andre gutter der, hvirav én av de kunne flytende norsk og resten gebrokkent engelsk. (De var fra ett land i Midtøsten.) De to vi kom med, var vel mest "norske".

Jeg var skeptisk, ikke fordi jeg er rasist, men fordi jeg har dårlig erfaring med utlendinger, så jeg tok det med ro å drakk lite.

Venninna mi derimot var drita full, tok gladelig imot mer gratis drikke, og la sin elsk på en av disse guttene som var der. Etterhvert går to å legger seg, og de to vi kom med reiste, og jeg blir sittende med en som knapt kunne engelsk, mens venninna mi kadter seg over denne andre fyren, på gulvet, under en dyne, og før 2 min er gått er trusa av og de i full gang! Ikke prøvde hun å være stille heller, så jeg tok med den andre fyren inn på kjøkkenet å tok en røyk for å slippe ytterligere kleinhet og å høre/se de ha sex. Jeg ble helt sjokkert over oppførselen hennes og hun hadde naturlig nok greit med fylleangst dagen etterpå..

Anonymous poster hash: 11b21...cb7

Jeg tenker at noen ganger er det greit å være den "kjipe" vennina som tar henne med hjem før man gjør ting man angrer på.

Jeg har stoppa kompiser som i fylla har vært på veg inn på bordeller i utlandet og spurt om dette er så lurt. Dagen etter, når den værste kåtheten har lagt seg, har de syntes det var "greit" at det ikke ble noe av.

Endret av Commander
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at noen ganger er det greit å være den "kjipe" vennina som tar henne med hjem før man gjør ting man angrer på.

Jeg har stoppa kompiser som i fylla har vært på veg inn på bordeller i utlandet og spurt om dette er så lurt. Dagen etter, når den værste kåtheten har lagt seg, har de syntes det var "greit" at det ikke ble noe av.

Believe me, jeg prøvde å gå derfra flere ganger, men hun "skulle bare". Godt at akten ikke varte i noe særlig mer enn 2 minutter. Verste er at hu tok han i hånda å sa "Tusen takk" etterpå.. Jeg ville bare løpe ut den døra, ikke rart norske partyjenter får dårlig rykte blant våre nye landsmenn..

Anonymous poster hash: 11b21...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste var denne lørdagen! Jeg har holdt på med en gutt nå en stund, men ikke enda møtt foreldrene hans. Han leier i underetasjen i familien sitt hus.

Jeg hadde vært ute på fredag, blitt full som en dupp og bestemte meg for å dra til han midt på natten. Det var greit for han. Han hadde da glemt familieselskapet som skulle være hos foreldrene dagen etter.

Dagen derpå blir jeg vekket av et småstresset mannfolk som forteller meg at nå måtte jeg nok dessverre bare møte familien hans, for hele slekta var der. Jeg nekter ettersom jeg ikke hadde med meg, sminke, skift eller noe annet enn 14 cm heler. Vi bestemmer oss da for å prøve å snike meg ut i bilen og få kjørt meg hjem før slekta bestående av hundreognitti mennesker så meg. Vi klarer å komme oss ut, få låst opp bilen og nesten sette oss inn før vi hører "typensnavn, hvor skal duuuuuuuuuuu?" og ei søt litta bestemor runder hjørnet og deretter skriker "Næmmen, *typensnavn* er det her hun søte piken du har pratet om. *bestefarsittnavn*, nå må du komme her og hilse på chremiil ta med deg *moren og farens navn* også!

Så der står jeg. Iført kort kjole uten strømper, 14cm sko, sminken sånn halvveis på og rød som en tomat i trynet! Det verste var at jeg fikk ikke lov å dra, men jeg fikk lov å dra hjem å skifte hvis jeg lovte å komme tilbake.

Fint møte med svigers og slekta! :ler:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte på hotellrommet til en veldig søt fyr i helga. Vi var begge svært fulle, spesielt han. Vi våknet samtidig. Han stirret på meg, og utbrøt "faen!" før han ringte samboeren sin og ga telefonen til MEG så jeg kunne si til henne at ingenting hadde skjedd mellom oss.

Jeg ante ikke at han hadde dame. Hun var skikkelig forbanna, og jeg ga telefonen tilbake og kom meg vekk så fort som mulig.



Anonymous poster hash: 10596...73c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endte på hotellrommet til en veldig søt fyr i helga. Vi var begge svært fulle, spesielt han. Vi våknet samtidig. Han stirret på meg, og utbrøt "faen!" før han ringte samboeren sin og ga telefonen til MEG så jeg kunne si til henne at ingenting hadde skjedd mellom oss.

Jeg ante ikke at han hadde dame. Hun var skikkelig forbanna, og jeg ga telefonen tilbake og kom meg vekk så fort som mulig.

Anonymous poster hash: 10596...73c

Er derfor jeg alltid spør 5-10 ganger om han har dame først... :vetikke:

Dårlig at han rota deg opp i det der da, en forbanna samboer i telefonen med deg os.v.

Anonymous poster hash: 273f3...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor jeg alltid spør 5-10 ganger om han har dame først... :vetikke:

Dårlig at han rota deg opp i det der da, en forbanna samboer i telefonen med deg os.v.

Anonymous poster hash: 273f3...7fa

Hjelper jo ikke hvor mange ganger man spør om fyren har bestemt seg for å lyve om det vel?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en fyr hjem i russetiden for et par år tilbake. Kjente han ikke så altfor godt fra før, og hadde aldri vært hjemme hos han. Dagen etter, etter vi fikk kledd på oss, skulle han følge meg til trikken. Det første som møter oss utenfor huset er hans far. Han ser litt brydd ut, men klarer å få fram et "hei". Litt lengre bort i gata blir vi stoppet av en gjeng unger som vil ha russekort. Da vi endelig kommer fram til trikkestoppet kommer jeg på at jeg mistet lommeboka på byen dagen før, og hverken han eller jeg har kontanter til trikken. Endte opp med at vi måtte gå tilbake, passere den samme barnegjengen (som ville ha enda flere russekort), og faren hans måtte kjøre meg hjem. Klein og lang biltur med beskjeden tørrprat og litt for mange stopp hvor jeg måtte ut og trekke luft pga fyllesyken. Har aldri blitt med fyren hjem i etterkant.



Anonymous poster hash: d317c...2ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk tråd :ler: må ha på mine innlegg ;)

Psst, psst: Du kan trykke på den rosa knappen "legg til favoritt" øverst i høyre hjørne ;)

Anonymous poster hash: fe6cb...ac2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst, psst: Du kan trykke på den rosa knappen "legg til favoritt" øverst i høyre hjørne ;)

Anonymous poster hash: fe6cb...ac2

Psst, psst: Det går ikke i mobilversjonen. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Psst, psst: Det går ikke i mobilversjonen. :)

Jovisst

Anonymous poster hash: d4d04...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...