Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må le av denne tråden. Dette gjelder ikke meg. Men tenkte jeg kunne fortelle om det allikevel:)

Satt på det første toget på morningen en lørdag. Og sitter og ser ut av vinduet så på ett av små stoppene står det en fyr og en dame. Begge var ganske fulle gutten var kanskje fylt 20 ikke eldre og så ganske ok ut men var fortsatt ganske full. Og damen var solariumbrun 60 åring med extensions platinablondt hår og sånn ca 1-2 tenner i munnen. Hun var også litt full ennå. Så sier hun hade til gutten med skrikende stemme om hvor fantastisk han var i natt og kysser han på munnen og så gir damen 200 kroner til konduktøren og sier at gutten må hjem til Oslo.

Og alle på toget hørte det og der satt gutten de 30 minuttene ovenfor meg helt til Oslo. Humrer av det ennå

Hahah, hyler av latter!!!  :laugh:  :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, min walk of shame var mer som et mareritt. Dette er ca 8 år siden nå, men jeg husker det som om det var i går.

 

En jeg hadde flørtet med og datet et par ganger, hentet meg etter en fuktig kveld på byen. Jeg var fullstendig dritings, og han var klin edru. Jeg snubla i de høye hælene jeg hadde på, strømpebuksa hadde revna (som den alltid gjorde på den tiden, skrekk og gru), og jeg var bare helt kaos.

 

Jeg husker at vi hadde sex, men ingenting mer. Plutselig våkner jeg på et rom, og hører bibelmusikk utenfor (som jeg da fant ut senere kom fra stua, som var like utenfor soverommet jeg sov på). Lurte på hvor i helvete flørten min var, og jeg visste at han bodde hos moren så jeg turte ikke å gå ut av rommet. Låste døra og sendte han en melding. 

 

Meg: "hvorfor i helvete ligger jeg alene på et gjesterom? Hvor er du?" 

Får ikke svar på en evighet, og jeg ligger der kvalm som et uvær.

Han: "Du tissa i senga mi! Kom deg ut av huset NÅ!"

 

Jeg fikk så panikk at jeg var helt på gråten. I den perioden (var en liten periode) hadde jeg en tendens til å drikke meg så full at jeg hadde uhell i senga... altså, jeg tisset på meg... (dette er fantastisk flaut å tenke på)...

Etter mye om og men inne i mitt eget hode, turte jeg etter hvert og åpne døra ut til stua. Jeg så ikke moren hans, men hørte fremdeles musikken fra stua, så jeg listet meg ned, tok på meg sko og gikk ut døra. Jeg så meg aldri tilbake, men sendte selvfølgelig en melding senere på dagen hvor jeg unnskyldte meg og sa hvor flau jeg var. Fikk ikke svar.

 

Så, hvis min morgen ikke kunne blitt verre, ser jeg to damer gå med hver sin barnevogn. Dette er i September, November en gang og det var kommet frost på veiene. Der gikk jeg, kort skjørt og tynn jakke. Ingen strømpebukse og høye hæler som gjorde ufattelig vondt.

 

Så stopper disse mødrene meg, og spør; "Du, går det bra med deg?"

Det reddet morgenen min, for de kjørte meg hjem etterpå.



Anonymous poster hash: fd664...761
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en fantstisk tråd. Har nå lest alle innleggene og ler så tårene spruter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på et lite sted, det hadde vært lokal festival i byn. Her snakker jeg lite sted som i alle kjenner alle. Jeg hadde da vært på fest, og sovnet hos min utkårede. Han kunne ikke kjøre meg hjem pga bakfull og promille og jeg måtte hjem da jeg hadde avtale tidelig den dagen.

Eneste måten for å komme seg hjem var å gå gjennom sentrum, hvor da selvsagt store deler av festivalen ble holdt. Siden det var sommer hadde jeg festklær(type shorts og utringet topp) på meg UTEN jakke.

Så jeg gikk da gjennom her bakfull, gårsdagens sminke (fjernet det verste), urolig hår og fest kledd. Det kom selvsagt da en gjeng ungdommer gående forbi, samt mange andre godt voksne (med lange blikk og sammensnørret munn). Det lyste walk of shame av hele meg.

Vil våge på påstå dette er den verste jeg har opplevd.

Anonymous poster hash: d558a...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på skoleball. Med en ordentlig fin ballkjole. Full som jeg var, fant jeg ut at det var en god ide å bli hentet av gutten jeg hadde hatt ett lite crush på den siste tiden. Han hentet meg, og jeg endte opp med å sove over hos han. Jeg vil ikke si at den ideen var like god dagen etter da jeg våknet opp klein i sengen hans. Jeg fant fort ut at det var på tide å komme seg hjem (Det tok en time å komme seg hjem med kollektivt!) Jeg tok på meg ballkjolen fra kvelden før, møtte på familien hans - som selvfølgelig tilbød frokost. Jeg valgte å stå over frokosten, og komme meg hjem så fort som mulig.  Hoppet på t-banen, og det var ikke akkurat få som stirret på meg. Jeg presterte til og med å ta t-banen feil vei. Fyllesyk som jeg var, ble jeg nødt til å ringe foreldrene mine som kom å hentet meg til slutt. Ikke så kult å stå i den kjolen dagen derpå, og forklare hvor man hadde vært kvelden før. Skal ikke skje igjen, ler av det i ettertid   :fnise:



Anonymous poster hash: 0904a...a85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste... Jeg traff en gammel kompis igjen etter 6 år i forskjellige byer, han innrømmet at han hadde vært stormende forelsket i meg før han flyttet, og jeg ble jo smigret. Han ville pule, jeg fikk meg et ligg uten noe stress og forpliktelser. Siden han ikke hadde fått seg leilighet i byen enda, og jeg bodde langt til helvete vekke, så gikk vi opp til en kirke midt i sentrum. Det ble en times lang heftig, light bdsm runde. Midt i akten kom det også en random fyr på vei hjem fra byn og spurte om vi koste oss på gresset der. Vi sovnet etter akten (heldigvis midt på sommeren, så tempen var OK), og i 05.30 tiden våknet jeg igjen, passe fortumlet, på vei til å bli edru og flau. Vennene mine hadde forsvunnet med sjåførene for lengst, og byen begynte å våkne til liv såvidt det var. Jeg røsket med meg tingene, og forsvant ned igjen til sentrum for å vente på buss. Håret var fult i gress og blader, jeg var full i jord og grønske. Da snakker vi over ALT. Skoene i hånden og kjolen på halv åtte. Heldigvis alltid sminkefjerner i vesken, så slapp pandaøyne. Men det så ut som om jeg hadde vært i en helvetes slosskamp i gjørmen.. Hangoveren begynte også å komme på bussen, og takk gud for at jeg bor på landet og det er få som tar bussen utover så tidlig en lørdagsmorgen. 



Anonymous poster hash: e9f5b...529
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i fadderuken og det var tid for "bar til bar" - hvor alle på en eller annen måte er utkledd. Vår gruppe valgte å være Barbie og Ken. Så jeg endte opp med å være Barbie som nettopp hadde stått opp. Så jeg gikk i en kort kort shorts, rosa bh og rosa morgenkåpe (+høye hvite pumps).

Ble selvfølgelig altfor mye alkohol, og jeg traff den kjekke gutten! Endte med at jeg ble med han hjem, det ble en heftig natt med lite søvn. Dagen etter måtte jeg komme meg hjem da. Det betydde at jeg måtte ta buss OG BYBANE! GIkk da med pulesveis, sminke i hele fjeset, en svær joggebukse (som jeg fikk låne), kort rosa morgenkåpe utenpå og høye hvite stilett heler! Følte meg ikke akkurat høy i hatten da!

Utrolig nok sitter jeg her 5 år etter med samme mannen og vi venter snart en liten baby <3 Må si at det var den flaueste dagen i mitt liv - MEN sååå verdt det :) haha!

Anonymous poster hash: 16708...860

Morsomt, men om dette var i norge tror jeg ikke helt på historien. Bybanen åpnet høsten 2010, og du kan ikke ha hatt et forhold til den mannen i 5 år.

Anonymous poster hash: 13076...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Skulle gå hjem fra en kompis en fin sommermorgen. Var temmelig fjern fra kvelden før, så tenkte ikke over det som rart overhodet at jeg gikk barbeint iført shorts, en hvit bluse uten bh under, barbeint og med sperm rennende nedover begge beina, og da jeg fant en ferdigrulla joint i lomma ble jeg sjeleglad! Perfekte morgen aye? Fikk det også for meg at det i grunn var ganske tåpelig å gå en omvei når jeg jo like så godt kunne gå på hovedveien, så der gikk jeg og traska glad og fornøyd. Fikk heldigvis klarnet nok etterhvert til at jeg fikk noia som faen når det begynte å danne seg kø, så jeg kom meg vekk før politiet dukka opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Morsomt, men om dette var i norge tror jeg ikke helt på historien. Bybanen åpnet høsten 2010, og du kan ikke ha hatt et forhold til den mannen i 5 år.

Anonymous poster hash: 13076...13a

 

Kanskje hun mener de er sammen på femte året... 

Anonymous poster hash: 7e8d9...0b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Morsomt, men om dette var i norge tror jeg ikke helt på historien. Bybanen åpnet høsten 2010, og du kan ikke ha hatt et forhold til den mannen i 5 år.

Anonymous poster hash: 13076...13a

 

 

Omg, skal du pirke på en så liten bagatell? Jesus. Verden i dag, ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje hun mener de er sammen på femte året... 

Anonymous poster hash: 7e8d9...0b5

 

 

Innlegget skrevet i 2014.

Omg, skal du pirke på en så liten bagatell? Jesus. Verden i dag, ass...

Faktisk så flirte jeg godt av historien, men om det er tull er det jo litt dumt.

Jeg vil jo bare påpeke at det er feil. Om disse historiene ikke er sanne, noen bare sitte der og dikte opp de mest utrolige historiene. Hva blir det med verden da? Urban legends x 50.000? 

Anonymous poster hash: 13076...13a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde vært med en kis som ut av det blå hadde gitt meg herpes. Kom på skolen over helgen med DEN leppa fordi jeg ikke hadde behandlet såret (visste ikke hva det var). Og alle lo for de visste vell hva jeg hadde gjort. Var heldigvis kun på munnen da, ingen andre steder (bank i bordet!).

Og da jeg bare skulle bort til en kompis før jobb, glemte såklart veska mi hjemme hos foreldrene mine. Kom løpende hjem før vakta mi med den pulesveisen og slengte veska over skuldra. Fikk dét gliset av min mor, så nå husker jeg alltid å tamed meg sakene mine.

En liten ting til.. Begynte tilfeldigvis å blø etter akten vår, siden han kom inni meg måtte jo dette ut. Og seige greier blandet med blod landet rett på det nye lakenet, uff så flaut. Skjulte det med å legge dyna oppå, tør ikke tenke på hva han la seg på da han skulle legge seg... Hahahh

Anonymous poster hash: 071a1...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Faktisk så flirte jeg godt av historien, men om det er tull er det jo litt dumt.

Jeg vil jo bare påpeke at det er feil. Om disse historiene ikke er sanne, noen bare sitte der og dikte opp de mest utrolige historiene. Hva blir det med verden da? Urban legends x 50.000? 

Anonymous poster hash: 13076...13a

 

 

Hehe, joda, den var morsom. Allikevel vil det alltid være folk som dikter opp historier, men det betyr jo ikke at de ikke er bra? Ignorance is bliss?  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er forsåvidt ikke en walk of shame, men det var jævlig flaut. 

Hadde vært på et vors hvor jeg fikk helt i meg sprit og endte opp med å ha sex med en fyr jeg aldri hadde møtt før på et rom. Jeg var så drita at jeg ikke helt husker alt, men vi kom oss nå til byen etterpå, med resten av vorset som hadde sittet pent i en maxitaxi og ventet på oss…

På utestedet møter jeg seminarlederen min (hadde nettopp begynt å studere), og han spør hva som stikker opp av bukselomma mi. Nysgjerrig drar jeg det ut og jo, det var min røde truse… og da jeg går inn på dametoalettet viser det seg at jeg har toppen på vranga. Det var en topp med mønster og det var TYDELIG at den var på vranga. 

Ble et flaut semester.



Anonymous poster hash: 4235c...904
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg var på fest hos kompisen til "kjæresten" og vi skulle sove der, og dra hjem dagen etter på. Det var vel ikke noe "walk" of shame, bare shame generelt. Jeg brukte extentions på den tiden, og hadde glemt sminke og alt hjemme. Håret var som et j*vla rottereir, prøvde for harde livet å børste det med en gaffel før resten av huset våkna! Hadde heller ikke sminke på, så det var rent jævlig.

Var såå glad når vi nærma oss hjem, men da insisterte de alle på at vi skulle stikke ut å spise  :sjokkert: Jeg så ikke ut! Utgrisa kjole, grusomt hår, utvaska pandaøyner, og skikkelig høyhælte sko. Ush, servitørene dømte meg nok nord og ned! :bond:

hahahha fantastisk  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt med en fyr hjem etter byen, som jeg hadde truffet noen få ganger.. Han bodde hos sine foreldre. Vi la oss til å sove, men merket fort jeg ble dårlig... Jeg endte opp med å spy non-stop på badet, mens jeg fikk diare.. Ble liggende på badegulvet i bare trusa i noen timer å spy. Fikk vasket meg, og skulle gå inn i sengen for å legge meg igjen, da jeg hører at moren hans står bak meg. Der stod jeg i bare trusen, og hadde nettopp spydd og drete ned toalettet deres. Gikk å la meg, og var redd for at dette skulle skje igjen. Han hadde ikke noe søppelkorg på rommet sitt, så tok en liten h&m pose på knytteneven som jeg skulle ha som skjold i tilfelle faren oppstod. Våknet av at jeg spydde på låret hans.. På klærene på gulvet og i hele håret mitt.... Dagen stod jeg opp, gikk ut på badet og der stod moren hans og spylte av spyet mitt fra buksen hans i dusjen... Jeg måtte ta buss i 40min hjem, med stivt extentions som var fullt i spy, sminken var mer enn borte, og strømpebuksen var raknet.. Vi traff aldri hverandre igjen for å si det sånn.... 



Anonymous poster hash: 75274...1f8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å herregud så mange bra historier!

Jeg får bidra med en av mine og. Her er den:

Jeg var på fest på bygda. Lang langt utenfor alt som har tilknytning til normale bussruter. Dette var et sted man måtte bli hentet fra om man skulle komme seg hjem for å si det sånn. Var i bursdag til en bekjent av meg og møtte selfølgelig en fyr som jeg ble med hjem. Han hadde egen leilighet, noe som i ettertid viste seg å være et slags gutterom i den gamle låven på gården til foreldra hans. Jeg var så dritings at hele kvelden er bare et mørkt hull.

Dagen etter våkner jeg med han sovende ved sidenav. Jeg skjønte at vi hadde hatt sex og fikk helt panikk siden jeg hadde mensen og hadde hatt tampong i på festen. For å ikke vekke han begynner jeg forsiktig å kikke rundt meg og kjenne under puta og madrassen for å lete etter den forsvunnede tampongen, fikk helt panikk av å tenke at jeg kanskje hadde lagt den et sted i fylla og at han skulle finne den etter noen dager. Hvem gjør sånt liksom?

Så går jeg ut av soverommet. Jeg må skikkelig på do og jeg må også kaste opp. problemet er bare at han ikke hadde bad, vask eller toalett i "leiligheten" hans. Så jeg går ut og kaster opp rett på lemmen opp til låven. Så gikk jeg bort til et hjørne av plenen for å tisse og da kommer selvfølgelig foreldrene hans kjørende opp i gården. Dødsflaut. Jeg kom meg fort inn igjen og spurte om han kunne kjøre meg hjem, men det kunne han ikke for han hadde bilen stående ved lokalet vi var på dagen før. jeg spurte om han kunne låne foreldrene sin bil og det kunne han.

Endelig skal jeg hjem tenkte jeg. Men neida. For å låne bilen måtte vi svippe moren og faren hans bort til onkelen og tanta hans. Da vi kom bort ba de oss også inn på kaffe og kaker. Siden søskenbarna hans på hans alder var på besøk ville han være der litt for å si hei. Jeg protesterte men han skulle absolutt inn på besøk.

Der satt jeg med pulesveis og pandaøyne, barbeint i joggebuksa hans, høye hæler og en utringa topp med glitter på. Med én eneste tanke i hodet. Hvor er den jævla tampongen!? Gikk inn på badet og sjekket så langt oppi skjeden som overhode mulig. OG DER VAR DEN.

 

Da jeg omsider fikk dratt den ut så spruta det blod overalt. Det var jo ett døgn med blod som venta på å komme ut fra der tampongen satt som en propp oppi livmora ( Det føltes hverfall sånn). Det var blod på gulvet, toalettet, skittentøyskurven jeg lente beinet på og selvfølgelig joggebuksa. jeg brukte sikkert en hel rull med papir for å tørke opp og til slutt måtte jeg ta et håndkle som jeg la pent i skittentøyskurven etter bruk.

Jeg gikk direkte fra badet og ut i bilen og sendte en melding om at NÅ MÅ VI DRA!

selv om jeg skulle ønske det , så er ikke dette tull :(



Anonymous poster hash: 7a84c...2a8
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vel, min walk of shame var mer som et mareritt. Dette er ca 8 år siden nå, men jeg husker det som om det var i går.

 

En jeg hadde flørtet med og datet et par ganger, hentet meg etter en fuktig kveld på byen. Jeg var fullstendig dritings, og han var klin edru. Jeg snubla i de høye hælene jeg hadde på, strømpebuksa hadde revna (som den alltid gjorde på den tiden, skrekk og gru), og jeg var bare helt kaos.

 

Jeg husker at vi hadde sex, men ingenting mer. Plutselig våkner jeg på et rom, og hører bibelmusikk utenfor (som jeg da fant ut senere kom fra stua, som var like utenfor soverommet jeg sov på). Lurte på hvor i helvete flørten min var, og jeg visste at han bodde hos moren så jeg turte ikke å gå ut av rommet. Låste døra og sendte han en melding. 

 

Meg: "hvorfor i helvete ligger jeg alene på et gjesterom? Hvor er du?" 

Får ikke svar på en evighet, og jeg ligger der kvalm som et uvær.

Han: "Du tissa i senga mi! Kom deg ut av huset NÅ!"

 

Jeg fikk så panikk at jeg var helt på gråten. I den perioden (var en liten periode) hadde jeg en tendens til å drikke meg så full at jeg hadde uhell i senga... altså, jeg tisset på meg... (dette er fantastisk flaut å tenke på)...

Etter mye om og men inne i mitt eget hode, turte jeg etter hvert og åpne døra ut til stua. Jeg så ikke moren hans, men hørte fremdeles musikken fra stua, så jeg listet meg ned, tok på meg sko og gikk ut døra. Jeg så meg aldri tilbake, men sendte selvfølgelig en melding senere på dagen hvor jeg unnskyldte meg og sa hvor flau jeg var. Fikk ikke svar.

 

Så, hvis min morgen ikke kunne blitt verre, ser jeg to damer gå med hver sin barnevogn. Dette er i September, November en gang og det var kommet frost på veiene. Der gikk jeg, kort skjørt og tynn jakke. Ingen strømpebukse og høye hæler som gjorde ufattelig vondt.

 

Så stopper disse mødrene meg, og spør; "Du, går det bra med deg?"

Det reddet morgenen min, for de kjørte meg hjem etterpå.

Anonymous poster hash: fd664...761

 

 

Virker som en sykt spesiell og prippen fyr. Altså, har aldri opplevd å tisse på meg selv, men så vitt jeg vet, er det ganske vanlig å ha slike uhell om man blir veldig dritings.

Og tragisk at han hadde sex med deg, når du var så drita som du var, og han var edru... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en sykt spesiell og prippen fyr. Altså, har aldri opplevd å tisse på meg selv, men så vitt jeg vet, er det ganske vanlig å ha slike uhell om man blir veldig dritings.

Og tragisk at han hadde sex med deg, når du var så drita som du var, og han var edru... 

 

Ja, han var det. Jeg husker som sagt sexen, og små glimt av at han bar meg inn på gjesterommet. Men det er jo flaut uansett, å tisse på seg i fylla i senga til noen du så vidt kjenner! 

 

Det skal sies at han prøvde å ta kontakt igjen etter ca 6 mnd, spurte om vi skulle på kino eller noe, som om ingenting hadde skjedd. Du kan jo tenke deg hva jeg svarte til det :) 

 

(nei, altså, haha).

Anonymous poster hash: fd664...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ikke helt en WoS, men nesten:

 

Er på fest i leiligheten til en kamerat. En kjekkas og jeg sitter i et sofahjørne og råkliner, faktisk lurer jeg på om den ene hånda hans er faretruende langt opp under skjørtet...(18 år gammel eide jeg virkelig ikke skam  :rolleyes: ). Jeg er god og full, og enser knapt verden rundt meg før jeg hører:

"Carali, hva tror du at du driver med?!"

Naboene har fått nok av musikken og tilkalt politiet. Hvilken politimann er på vakt denne helgen? Jo, onkelen min.

 

Dagen etter var det familiemiddag. Onkelen min lurte på hvor den nye kjæresten min var... :dry:

:skratte:   (Ser jo at historien ikke er fra i år, men morsom var den likevel. :)  )  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...