Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte på faren til ONS'en på vei ut døra. Tror jeg ble rød i hele ansiktet. Han stoppa ihvertfall å sa "Hei, hva slags flott ung dame er det som er på besøk?" Visste ikke at han bodde hos foreldrene.

Ganske pinlig når jeg gikk i et kort skjørt og høye hæler og solbriller. Så sikkert utrolig smart ut.



Anonymous poster hash: 2a771...31f
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ingen andre som har som vane å ha med truse og flate sko i vesken? :P

hehe, jeg har ALLTID med meg flate sko, rent undertøy og nytt antrekk i veska når jeg går ut. Men så blir jeg aldri med noen hjem uansett fordi jeg er ikke interessert ons eller fyllesex, nytt antrekk er egentlig bare i tilfelle det blir for kaldt med kjole :P
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest i kledd vanlig bukse og en genser (kjedelig vet). Vi drakk og shotet. Hun ene latet som om hun var drita og skapte stor oppmerksomhet (hun er oppmerksomhetsyk). Vi alle ble lei av henne, og deretter bærte vi henne ned til 1.etasje og la henne ned der. Hun ville fortsatt ikke holde kjeft, så vi sa at vi skulle ringe foreldrene hennes for å hente henne (hun fikk ikke lov å drikke). Deretter gråt hun og løp opp? hahaha! Da hadde hun ydmyket seg selv rett foran oss og forklarte seg hvor hun latet som om hun var jævlig drita. Mens alle er på det ene dobbeltrommet i 2.etasje er jeg i stuen som er også i 2.etasje (3meter). Jeg koser meg i mens med potetchips (er ikke akkuratt en festype). Jeg begynner å føle kvalm, så jeg går ned i 1.etasje og inn i soverommet for å ligge og slappe av. Plutselig så er det en ukjent gutt (la oss kalle han for Petter) på festen som kommer og spør om han kan også ligge her siden han er veldig trøtt. Jeg sier ja. Plutselig hører jeg at det er noen som har låst døren, og det var jo selvølfelig Petter som gjorde det av en eller annen grunn? Jeg fylte nylig 16 og var jomfru på den tiden, og han var 17. Vi koser oss, og deretter snakker vi med hverandre om hverandres privatliv. Det glapp ut av kjeftenene våre om våre personligeliv. Jeg og både han syntes at det var koselig og hyggelig å snakke sammen. Deretter bestemte vi oss for å sove. Plutselig så er det noen som banker på. Jeg og Petter blir enige om å ignorere bankingen og fortsette å sove. Vi blir lei av bankingen og åpner døren. Det var bestekompisen hans la oss kalle han for Erik. Erik kommer inn og låser døren. Han ligger da vedsiden av meg: Per, meg, Erik. Erik begynte å bable om masse forskjellige ting og vi bare hørte på bablingen hans pga. vi fikk ikk sove. Når jeg skal snakke hører jeg en lite promp... Det var fuckings meg som prompet i sengen mellom 2 gutter. FLAUT. Jeg prøvde å beholde roen. Jeg fortsatte å snakke, og deretter sa jeg at jeg måtte på do. Da jeg gikk, hva tror dere de snakket om da? MEG......



Anonymous poster hash: 930a7...d4b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest i kledd vanlig bukse og en genser (kjedelig vet). Vi drakk og shotet. Hun ene latet som om hun var drita og skapte stor oppmerksomhet (hun er oppmerksomhetsyk). Vi alle ble lei av henne, og deretter bærte vi henne ned til 1.etasje og la henne ned der. Hun ville fortsatt ikke holde kjeft, så vi sa at vi skulle ringe foreldrene hennes for å hente henne (hun fikk ikke lov å drikke). Deretter gråt hun og løp opp? hahaha! Da hadde hun ydmyket seg selv rett foran oss og forklarte seg hvor hun latet som om hun var jævlig drita. Mens alle er på det ene dobbeltrommet i 2.etasje er jeg i stuen som er også i 2.etasje (3meter). Jeg koser meg i mens med potetchips (er ikke akkuratt en festype). Jeg begynner å føle kvalm, så jeg går ned i 1.etasje og inn i soverommet for å ligge og slappe av. Plutselig så er det en ukjent gutt (la oss kalle han for Petter) på festen som kommer og spør om han kan også ligge her siden han er veldig trøtt. Jeg sier ja. Plutselig hører jeg at det er noen som har låst døren, og det var jo selvølfelig Petter som gjorde det av en eller annen grunn? Jeg fylte nylig 16 og var jomfru på den tiden, og han var 17. Vi koser oss, og deretter snakker vi med hverandre om hverandres privatliv. Det glapp ut av kjeftenene våre om våre personligeliv. Jeg og både han syntes at det var koselig og hyggelig å snakke sammen. Deretter bestemte vi oss for å sove. Plutselig så er det noen som banker på. Jeg og Petter blir enige om å ignorere bankingen og fortsette å sove. Vi blir lei av bankingen og åpner døren. Det var bestekompisen hans la oss kalle han for Erik. Erik kommer inn og låser døren. Han ligger da vedsiden av meg: Per, meg, Erik. Erik begynte å bable om masse forskjellige ting og vi bare hørte på bablingen hans pga. vi fikk ikk sove. Når jeg skal snakke hører jeg en lite promp... Det var fuckings meg som prompet i sengen mellom 2 gutter. FLAUT. Jeg prøvde å beholde roen. Jeg fortsatte å snakke, og deretter sa jeg at jeg måtte på do. Da jeg gikk, hva tror dere de snakket om da? MEG......

Anonymous poster hash: 930a7...d4b

Og hva har dette med walk of shame å gjøre?

Anonymous poster hash: 86944...ef9

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel kanskje tatt denne anonymt, men shitt au... Det ironiske er at han endte opp med å bli kjæresten min i flere år. :)

Jeg var rundt 22-23 da det hendte og skolen hadde begynt på igjen etter jul. Ble dratt med av noen venninner ut på byen, og kom i snakk med den herlige typen. Alt klaffet, og vi dro hjem til ham for å fortsette. Vi tok taxi til utestedet (og hadde tenkt å ta det tilbake), men siden han bodde i nærheten av en T-banestasjon kunne vi like gjerne gå. Beruset som jeg var klarte jeg å gli et sted på veien, og resultatet ble et stort hull i strømpebuksa. Ga det selvfølgelig ikke spesielt mye oppmerksomhet der og da.

Vel hjemme fortsatte vi med vårt, og jeg tenkte ikke over "situasjonen" (jeg hadde et obligatorisk foredrag dagen etter) før klokka var 09.55. Foredraget mitt startet 10.45, så det var ikke mulig for meg å dra hjem og skifte i forkant. Hadde satt på vekkerklokka på 08.00, men den sov vi begge glatt over. Vekket ham, relativt hysterisk, og spurte om jeg kunne få låne kontanter til å kjøpe meg nye klær. Det hadde han selvfølgelig ikke. Heldigvis bodde han ganske sentralt, på på vei til skolen (han la ut for taxi også), stakk vi innom BikBok og fikk kjøpt ny bukse til meg. Jeg kunne virkelig ikke hatt foredrag i en revnet strømpebukse (den hadde naturlig nok revnet enda mer da vi dro den av), men jeg skal love at jeg ikke var høy i hatten da vi vandret inn i butikken like etter de hadde åpnet for å kjøpe bukse. Både taxisjåføren og hun som sto bak disken mønstret meg med et ganske kritisk blikk (kanskje ikke så rart :ler:). Fikk skiftet i prøverommet og hevet meg på T-banen som tok meg til skolen ti minutter før fordraget begynte. På DE høye hælene, selvfølgelig. Der skulle jeg stå og snakke om sammenlignende politikk, fremdeles fyllesyk og helt uten notater, liksom. Etter foredraget så jeg selvfølgelig at håret sto litt her og der, jeg hadde maskararester under øynene, og ja, i det hele tatt... ingen god dag. At jeg i det hele tatt besto og fikk tatt eksamen er for meg en gåte.

En god ting kom det ut av det, da, jeg fikk nummeret hans siden jeg skulle betale tilbake, og det resulterte i enda en date og etter hvert et forhold. Men jeg er veldig glad for at dette er min foreløpig eneste walk of shame :ler:

Endret av Geneva
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde vel kanskje tatt denne anonymt, men shitt au... Det ironiske er at han endte opp med å bli kjæresten min i flere år. :)

*snip*

En god ting kom det ut av det, da, jeg fikk nummeret hans siden jeg skulle betale tilbake, og det resulterte i enda en date og etter hvert et forhold. Men jeg er veldig glad for at dette er min foreløpig eneste walk of shame :ler:

Ååååh, denne var jo kjempesøt!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, denne var jo kjempesøt!

Ja, han var kjempesøt... litt usikker på om karakteransvarlig i emnet var enig i det, men :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bestille en taxi hjem?? Hadde aldri iverden gått hjem under noen omstendigheter....

Anonymous poster hash: 3837c...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bestille en taxi hjem?? Hadde aldri iverden gått hjem under noen omstendigheter....

Anonymous poster hash: 3837c...de4

Det kan være like ille å sitte i en taxi i med gårsdagens flagrende gevanter...Om man går hjem slipper man i det minste å snakke til noen (og så blir det mye bedre historier av det ;) ).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bestille en taxi hjem?? Hadde aldri iverden gått hjem under noen omstendigheter....

Anonymous poster hash: 3837c...de4

Fordi i de aller fleste tilfeller er det raskere å gå, enkelte byer i Norge er ikke så store. Og for det andre fordi om du ikke vet det, så koster taxi mye penger. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde et ons når jeg var i London en gang. Følte meg ikke så grådig høy i hatten når jeg gikk gatelangs i høye hæler og kjole mens jeg prøvde å få tak i en taxi tidlig tidlig på morningen fortsatt småfull. Var ikke så mange taxier som ville stoppe for meg nei, men kom meg heldigvis hjem i god behold :)

Anonymous poster hash: 31bf2...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skjer det mye skummelt når man naiv og blåøyd blir med en ukjent fyr hjem uten noen intensjon om å ha sex. Om man derimot har et realistisk syn på hva som kommer til å skje og vet hva man begir seg ut på burde da alt gå bra.

Sjarmerende og sjarmerende.... Sex er da gøy det, så lenge man er med på leken :) ingen har påstått at det er classy å drikke seg drita for så å bli med noen hjem for sex, men er da ikke det denne tråden handler om uansett?

De fleste voldtekter skjer ikke med ukjente menn men faktisk med bekjente og venner. Trist men sant

Anonymous poster hash: 31cf0...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Å hadde nesten glemt denne tråden. Flere :D



Anonymous poster hash: 6f4cc...5b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk enda en, men heldigvis ikke like ille som bæsje-i-buksa-hendelsen min.

Var på vei hjem fra samme karen som sist. Denne gangen turte jeg ikke ta trikken i tilfelle jeg skulle støte på kjentfolk. Det jeg ikke tenkte over var at det var langt hjem, jeg hadde en kort kjole, høye hæler og bare en tynn jakke. I tillegg var det iskaldt ute. Halvveis hjem var jeg ekstremt kald og sliten. Skoene hadde jeg tatt i hånda for lengst, så strømpebuksa var revnet opp til lårene. Følte meg helt utslitt så jeg tenkte jeg skulle ta en tisse/puste/dø-pause på nærmeste sentertoalett. Kommer meg inn på do, tisser, vasker av meg pandaøynene og fortsetter turen hjem. Resten av veien synes jeg folk stirrer noe helt utrolig, men kanskje ikke så rart når jeg har skoene i hånda og går med "partyklær" kl 12 på søndag formiddag. Etter å ha gått en halvtime gjennom sentrum og i nabolaget mitt så er jeg endelig hjemme, går inn døra og får helt angst når jeg ser meg selv i speilet i gangen. Skjørtet mitt sitter fast oppi den revna hudfarga strømpebuksa mi, og over kanten henger det en lang remse dopapir. Great!

Det var vel nr 2 på skamfull-lista mi. Ikke like ille som den forrige. Men herregud da. Have byen så rumpa mi. Kjempestas å høre det på skolen dagen etter.

Anonymous poster hash: 2eb29...193

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var singel snek jeg meg mang en gang hjem 17 mai, så tidlig som mulig. Men en 17 mai "forsov" jeg meg hos en fyr, våkner av at han vekker meg og da hører jeg korps, barn og folk generellt. Han bodde i sentrum på den ene siden av byen, og jeg bodde i motsatt ende. Uten mulighet for å gå utenom folkehavet, hurra for 17 mai med knullerufs, sminke på avveie klær på vranga og fylleangst..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...