Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange stolte fedre til jentene her inne tenker jeg :)

Anonymous poster hash: f10c7...2e5

Mange stolte mødre til alle disse mennene som har tatt med seg damene hjem for et knull tenker jeg :)

Anonymous poster hash: 82ec0...561

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter og begriper ikke hva dere gjør med de trusene deres... :popcorn:

Noen hannkjønn liker å beholde truser som et trofè. Visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prisen for OffTopic går til?...

:fnise:

Jeg fortalte i hvertfall om min verste walk og shame! :opplyser:

Edit: Digger så langt Tingelinghistorien. Skål. Hikk.

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at uttrykkene pandaøyne og pulesveis er mer regelen enn unntakene.



Anonymous poster hash: 96f32...0ba
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle en kjapp tur innom fest på 16. mai og stæsjet meg skikkelig opp. Tenkte ikke på å ta med byttetøy siden jeg skulle tidlig hjem, men traff selsagt på en kjekkas jeg hadde siklet etter. Det gikk som det måtte gå og jeg våknet halvbrisen i tolvtiden på 17. mai... Festen var i byen så en venninne, kamerat og jeg gikk i partyklær i byen blant pent kledde folk i bunader, dress osv. Følte oss som de utskuddene og det tok laaang tid før bussene begynte å gå sånn at det gikk an å komme seg hjem. Aldri mer!

Anonymous poster hash: d4d04...47e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal jeg begynne :laugh:

Sist gang jeg tok en walk of shame var i romjula. Jeg våknet opp med DEN sveisen! Hele håret var bare en stor rastaflette og jeg hadde bare "nød-sminke" i veske.. Og jeg hadde på meg kort kjole og strømpebuksa mi var revna, men jeg kunne jo ikke gå uten heller, etter som det var 15- ute..

Jeg snek jeg meg ut før han våknet. Jeg ante heller ikke hvor jeg var, så når jeg ba en venninne om å komme å hente meg, måtte jeg først gå rundt en halvtime for å finne ett skilt som ga meg en pekepinn på hvor jeg var, deretter sitte å se ut som en prostituert på ett busstopp til jeg ble henta 1,5 time senere..

En annen gang, og dette har jeg fortalt i en tråd før, våknet jeg opp hos en araber. Jeg hadde helt blackout, ante ikke hvordan jeg hadde endt opp der engang. Og i det jeg skal gå ut fra soverommet å finne toalettet, sitter det 4-5 arabere i stua å ser på en utenlandsk musikk-kanal å drikker te.. Da jeg etterpå trodde jeg bare kunne snike meg ut, våkner araberen "min" og ber meg om å bli litt til å drikke te med dem. Så der satt jeg, bakfull å drakk te med 5 arabere og ga sikkert ett "veldig" godt inntrykk av norske damer.. :fnise:



Anonymous poster hash: 11b21...cb7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endte opp på hotellrommet med en fyr etter en svært fuktig natt på byen. Har sjelden vært så full, var fyllesyk i tre dager etterpå.

Anyway, jeg ville gå hjem før det ble for mye folk ute, så kl 7 kledde jeg på meg og prøvde å dra. Men jeg hadde ikke sjans, var så kvalm og svimmel. Prøvde å dra i tre timer, uten hell, så lå fullt påkledd å svetta i senga. Endelig kl 10 klarer jeg å reise meg opp og stavrer meg ut. Tok heisen ned med en familie (foreldre og to små barn), men jeg var for full til å bry meg. Jeg hadde heldigvis på meg bukse og jakke, men det var ingen tvil om hva jeg hadde holdt på med den natten. Jeg så virkelig ikke ut!! For en gangs skyld var det ikke regn i Bergen, og hele byen var ute i solskinnet. Jeg husker egentlig ikke hjemreisen, skjønner ikke hvordan jeg klarte å gå. Kollapset i senga når jeg kom hjem, og klarte ikke reise opp før neste dag. Fy søren. Sa til meg selv at jeg aldri skulle drikke igjen, men helgen etter var jeg på fylla igjen :ler:

En annen gang ble jeg med en gutt hjem og kl 7 får jeg panikk. Jeg bodde hos mamma og pappa på den tiden, og ville ikke at de skulle skjønne hvor jeg var. Full og fæl gikk jeg til en venninne som heldigvis var alene hjemme. Jeg hadde bukse denne gangen også, men pumps, partytopp, pulesveis og sminken var overalt. Gikk med skoene i hånda og traska til venninnen min. Hun kjørte meg hjem og i døra hjemme møtte jeg mamma og pappa. Herregud så flaut. Klarte å lire av meg en løgn om at jeg hadde sovet hos henne, men det var nok lite troverdig :sukk:

Anonymous poster hash: 58d5e...ce3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei med en fyr hjem fra byen. Våkna opp, og løp inn på badet for å ordne meg. Så i veska for å finne sminke, men neida.. Hadde tydeligvis klart å miste all sminken + bankkortet.

Dro på meg kjolen fra kvelden før, hadde verdens ekleste fyllehår med øl og tyggis i hele håret, sminke under øynene og småflekkete ansikt(Blanding av pudder, solpudder, maskara).. Fyren våkna da jeg samla sammen tingene mine, og insisterte på å følge med til bybanen. "Faen" tenkte jeg.

Så jo enda verre ut i det sterke lyset, og klærne så jo ikke ut.

Gikk innpå bybanen i kjole, høye hæler, håret til alle kanter og en bolerojakke! :overrasket::skratte: (Hadde svart strømpebukse på meg kvelden før, men den fant jeg selvfølgelig ikke igjen)... Og hva ser ikke verre ut en høye hæler og en kort kjole blant masse folk midt på dagen?? Itillegg måtte jeg gå gjennom hele sentrum for å finne tog. (Bodde 2 timer unna)

Tror aldri jeg var så lykkelig som når jeg kom hjem! :sprettoy:

Hva er din historie?

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

Jeg har to jeg syntes er ganske bra.

Etter en pimp and ho parti i Bergen der jeg var utkledd som playboy kanin ( med hale, ører, svart bodde og nettongstrømper) dro jeg hjem til en 'pimp' da. Og han bodde jo i værste horestrøket i sentrum, når jeg tenker meg om så var det kanskje værst å gå til han, sammen med 'halliken' min enn å gå hjem dagen etter alene, med halen på snei...

Ellers så er det en klassiker da jeg i verdens minste cocktailkjole står på et apotek i Spania og desperat prøver å mime angepiller... Mitt stolteste øyeblikk :P

Anonymous poster hash: f10b2...540

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den min er kanskje ikke så ille. jeg hadde en venninne som bodde sammen med en litt eldre mann i en kampingvogn, og mannen lå å sov. jeg og ho koste oss på en seng som egentlig bare var en bordplate som var festet på siden av kampingvognen inne. vi var begge litt drita, og greide å knekke bordplata, men vi trodde fortsatt at mannen sov. det gjorde han ikke, og jeg har bare sovi der en gang siden. lol.



Anonymous poster hash: b5fde...784
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg slår samtlige her altså.

Jeg hadde vært med en fyr hjem fra byen, vi hadde blitt med hverandre hjem et par ganger tidligere. Det ble veldig heftig og etter mange timer endte det med at han kom i rumpa mi. Vi brukte ikke kondom.

Dagen etter måtte jeg finne veien hjem, og fant ut at det gikk en trikk et lite stykke unna. Jeg lånte en joggebukse av han og gikk så fort jeg kunne. Jeg rakk akkuratt trikken og hoppet inn, plutselig begynte det å boble i magen og jeg skjønte at det kom til å gå virkelig ille. Kebabmage og løs rumpering etter analsex var ingen god kombo, og førte til at jeg bæsjet på meg. Jeg hadde ikke funnet trusa mi før jeg dro, så det rant nedover lårene mine og luktet helt jævlig. For å gjøre alt verre kom en klassekamerat av meg på samme trikk. Jeg gikk av så fort jeg kunne og løp hjem.

Tror jeg aldri har vært så skamfull i hele mitt liv.

Anonymous poster hash: 2eb29...193

Neste gang jeg har har dumma meg ut, har fyllaangst, eller på noen som helst måte tenker fuuuck my life, så skal jeg lese denne historien igjen. Du er min favoritt!

Anonymous poster hash: 31262...6ad

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ganske ille. Det var 16. mai i Trondheim. Ute regnet det, og gressplena ved festningen var allerede blitt svært full av leire og gjørme, noe som vistes rimelig godt på klærne mine. Mot slutten av kvelden bestemte jeg meg for å bli med en gutt hjem. Etter 20-30 minutter på bussen var vi fremme, og satte i gang med å ha sex. Med null søvn den natta, sminke som var bortregna, hår til alle kanter og klær (dongeribukse og hettegenser) tildekt av gjørme og dritt skulle jeg ta bussen ned til sentrum. Siden jeg da befant meg i utkanten av byen var jeg den første som kom på bussen. Likevel ble bussen fort overfylt av dress- og bunadskledde mennesker på vei ned til sentrum for å gå i tog. Så satt jeg der da, fyllesyk, skitten, i narkis-klær og følte meg helt forjævlig på tryne. Dette er faktisk noe av det jævligste jeg har vært med på. Måtte gå et stykke gjennom sentrum for så å spasere inn på hotellet, hvor jeg måtte stå i gangen utenfor rommet i et kvarter fordi vennene mine ikke hørte at jeg banka på. Dette er ikke en opplevelse jeg unner min verste fiende en gang!!

Anonymous poster hash: 7ca27...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg har har dumma meg ut, har fyllaangst, eller på noen som helst måte tenker fuuuck my life, så skal jeg lese denne historien igjen. Du er min favoritt!

Anonymous poster hash: 31262...6ad

Godt jeg kan være til nytte for noen. Gjør det samme selv. Føler jeg meg shitty tenker jeg bare på den opplevelsen. Kan liksom ikke bli verre enn det. :P

Anonymous poster hash: 2eb29...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jeg kan være til nytte for noen. Gjør det samme selv. Føler jeg meg shitty tenker jeg bare på den opplevelsen. Kan liksom ikke bli verre enn det. :P

Anonymous poster hash: 2eb29...193

Dette er litt off-topic, men jeg har opplevd noe lignende. Det var ikke med en ONS, men jeg hadde hatt sex med en pulevenn en morgen, da også analsex. Jeg pleier alltid å ha en skikkelig skyllerunde med vann i rumpa før jeg har analsex, da jeg er livredd for bæsj på pikken o.l. :fnise:

Alt føltes fint de neste timene, og jeg dro på trening. Jeg begynte å løpe på tredemøllen, og etter hvert kjenner jeg at magen ikke er helt i orden, men ignorerer det. Noe jeg ikke skulle ha gjort.... Tydeligvis hadde jeg ikke fått presset ut alt vannet(noe som heldigvis gikk fint under analsexen) i forkant, så det hadde blitt liggende lenger opp i tarmen. Jeg fikk følelsen av at det var akutt diare på vei, og etter analsex er man gjerne litt "svak" der bak, så mens jeg løp på tredemøllen og jeg prøvde å holde igjen så godt som mulig, "bæsja" jeg masse VANN(møkkavann), og det kom ut i en rekordfart....... Klarte IKKE å holde det igjen. Det var tre-fire andre rundt meg, og det luktet. Jeg vet ikke om de merket det, men jeg hoppet av møllen og løp inn på do.

Det var JÆVLIG, så jeg kan tenke meg at din situasjon må ha vært nærmest verdens undergang.

:(

Anonymous poster hash: f7dcb...8eb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkna opp på gulvet ved siden av en sofa (og en mann), med kun genser på. Jeg var fortsatt veldig full, og klarte etter 10 minutter å samle sammen og ha på meg alle klærne mine.

Rart han ikke våkna.

Jeg kunne ikke finne sko, husker ikke engang hvilke sko jeg hadde på meg. Så til slutt bestemte jeg meg bare for å stikke derfra før noen våkna. Det var ca ti minutter å gå hjem, og jeg hadde ganske store problemer med å gå rett. Jeg måtte gå litt langs hovedveien (fortau), og der kjørte det maaaange biler.. Det som skjedde, var at jeg klarte å "sovne" samtidig som jeg gikk, og plutselig kjente jeg at jeg ikke hadde bakke under føttene. Jeg falt i en grøft, rulla litt ned og slo hodet. Trafikken fikk selvfølgelig med seg hendelsen og vertfall 5 biler stoppa hvorav en av dem var en ambulanse. Jeg klarte å komme meg opp etter et par tryn til. Husker ikke hvordan folk reagerte. Ambulansen tilbydde seg å kjøre meg hjem, det kunne jo uansett ikke bli noe verre.

Men jo, det kunne det. Noen uker senere var jeg på skolen og det skulle komme forskjellige arbeidsgrupper å snakke om utfordringene i jobben sin, og han som kjørte ambulansen var der selvfølgelig. Har aldri følt meg så dum i hele mitt liv.



Anonymous poster hash: 5ddf9...4c6
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt off-topic, men jeg har opplevd noe lignende. Det var ikke med en ONS, men jeg hadde hatt sex med en pulevenn en morgen, da også analsex. Jeg pleier alltid å ha en skikkelig skyllerunde med vann i rumpa før jeg har analsex, da jeg er livredd for bæsj på pikken o.l. :fnise:

Alt føltes fint de neste timene, og jeg dro på trening. Jeg begynte å løpe på tredemøllen, og etter hvert kjenner jeg at magen ikke er helt i orden, men ignorerer det. Noe jeg ikke skulle ha gjort.... Tydeligvis hadde jeg ikke fått presset ut alt vannet(noe som heldigvis gikk fint under analsexen) i forkant, så det hadde blitt liggende lenger opp i tarmen. Jeg fikk følelsen av at det var akutt diare på vei, og etter analsex er man gjerne litt "svak" der bak, så mens jeg løp på tredemøllen og jeg prøvde å holde igjen så godt som mulig, "bæsja" jeg masse VANN(møkkavann), og det kom ut i en rekordfart....... Klarte IKKE å holde det igjen. Det var tre-fire andre rundt meg, og det luktet. Jeg vet ikke om de merket det, men jeg hoppet av møllen og løp inn på do.

Det var JÆVLIG, så jeg kan tenke meg at din situasjon må ha vært nærmest verdens undergang.

:(

Anonymous poster hash: f7dcb...8eb

OMG. Jeg hadde flyttet til Kina. Hvordan klarer du å være på det treningssenteret igjen?

Anonymous poster hash: 83ef0...a82

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så ille sammenlignet med en del av historiene her, men ganske pinlig:

Skulle hjem søndag formiddag etter en natt med en kar som bodde på Majorstua. Kjole, pulesveis og solbriller er vel ikke helt uvanlig i Bogstadveien, men da jeg nærmet meg Majorstuekrysset kjente jeg at gummistrikken i den ene stay-upsen min sviktet. Strømpen landet pent rundt ankelen, og jeg måtte stoppe og dra den opp. Måtte holde på den gjennom kjolen for at den skulle holde seg oppe. Midt i krysset begynte den andre å skli ned også, og jeg må ha sett rimelig teit ut som holdt meg fast i begge lårene der jeg ruslet bortover. På tbanestasjonen tok jeg av stay-upsene, følte meg ikke så smart blant alle turkledte som skulle ta banen opp i marka da...

Anonymous poster hash: 4f957...13e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en! Jeg var i Spania for noen år siden. Møtte en kjekkas på byen som jeg datet litt. Ble med han hjem på hostellet på første daten. Dagen etter skulle jeg komme meg hjem og han som satt i resepsjonen ropte sint til meg: "prostitusjon er IKKE tillatt på dette hostellet! Skaff kunder et annet sted!" Jeg var SÅ flau at jeg trodde jeg skulle synke under jorda, men sa sint i fra at jeg hadde overnattet hos kjæresten min og jeg ville ha meg frabedt å bli kalt prostituert. Utrolig flaut, det var en del folk i resepsjonen liksom.

Dette gjentok seg 2-3 kvelder at jeg sov hos han, fram til jeg dumpa han. Resepsjonisten så like stygt på meg hver gang haha. Var ganske flau da jeg skulle ta t-banen hjem til der jeg bodde, med pule-sveis, sminke utover halve trynet, partyklær og høye hæler. Likevel klarte jeg å bli sjekket opp på t-banen av en spanjol som syntes jeg så veldig "hyggelig" ut ba meg med på date! Utrolig flaut. Men jeg må jo bare le av det.



Anonymous poster hash: 03eee...95e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Og så lurer man på hvor alle nachspiel/sovevoldtektene kommer fra?

Veldig lite sjarmerende tråd.

Hilsen voksen kvinne.

Anonymous poster hash: 4b2cc...3ef

Selvsagt skjer det mye skummelt når man naiv og blåøyd blir med en ukjent fyr hjem uten noen intensjon om å ha sex. Om man derimot har et realistisk syn på hva som kommer til å skje og vet hva man begir seg ut på burde da alt gå bra.

Sjarmerende og sjarmerende.... Sex er da gøy det, så lenge man er med på leken :) ingen har påstått at det er classy å drikke seg drita for så å bli med noen hjem for sex, men er da ikke det denne tråden handler om uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...