The Kitten Skrevet 14. mai 2014 #2861 Skrevet 14. mai 2014 Jeg syns forresten Labi er litt skummel. Jada, han er dum som et brød, men han virker faktisk ikke helt stabil. Refererer til måten han skrek til Ann Marielle på. "Det er noen som spiller spillet!" Hva forventer han? Det er et spill. Hvorfor klager han over at folk spiller? Forbanna tusseladd. 14
Nieve Skrevet 14. mai 2014 #2862 Skrevet 14. mai 2014 Blir ikke mange igjen på Paradise da Anonymous poster hash: d21c1...24e Jo, hvis de tar inn folk som er der for spillet, og ikke badekosens skyld.
Infinite Skrevet 14. mai 2014 #2863 Skrevet 14. mai 2014 Det flaueste med Nico er jo at han tror han kommer fra gangster-slumen i Mexico, og både snakker og oppfører seg deretter. Minner meg om for ti år siden, da alle fjortisene gikk med flava-buksene sine under knærne og hettegensere større enn et XL-telt. Flaut at han fortsatt er helt der liksom. 10
Infinite Skrevet 14. mai 2014 #2864 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Ooooog den der rappinga hans... Det virker som om han tror det er noe han kan dra damer på. Altså, hadde jeg møtt en gutt på byen som prøvde å sjekke meg opp ved å rappe, så hadde jeg løpt. Once again, det hører jo fjortiser til! Endret 14. mai 2014 av Infinite 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2865 Skrevet 14. mai 2014 Ooooog den der rappinga hans... Det virker som om han tror det er noe han kan dra damer på. Altså, hadde jeg møtt en gutt på byen som prøvde å sjekke meg opp ved å rappe, så hadde jeg løpt. Once again, det hører jo fjortiser til! Nico er en skikkelig badass gansta fra Oslo øst. Pass deg! Ellers gjør han deg til bitchen sin. Anonymous poster hash: d21c1...24e 1
Gjest Linda sofie Skrevet 14. mai 2014 #2866 Skrevet 14. mai 2014 Kan ikke denne sesongen her bare bli ferdig, så vi kan begynne på PH Danmark med folk som spiller og er taktiske? De norske fjottene er så tragiske og man får jo skikkelig kjeft hvis noen vil spille spillet. HALLO DET ER JO ET SPILL!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg sender snart klage melding til produksjonen hvis de ikke griper inn. De står jo bare å ser på AM blir mobbet. 9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2867 Skrevet 14. mai 2014 Unnskyld meg, men hvor gammel er Labi egentlig? Han er vel bare sur for at han ikke fikk seg noe. Makan til barnslig drittunge!! Fy søren å MYE pepper AM har fått denne sesongen. Herregud kan hun ikke bare få lov til å gjøre hva hun vil uten at alle de andre skal bry seg?! Å hva skjer med at Nico kjefter på henne? Hvem var det som prøvde seg på henne forrige uke og ville hun skulle runke han da? Idiot AM og Gabriel er de eneste som fortjener å vinne. Signerer. helt enig! Jeg får så vondt av Ann Marielle Flere her som er med på å sende mail til TV3 og spør om de kan ha litt eldre deltagere med neste år? Folka er så unge og er akkurat ferdig med russetida jo. Vil ha litt eldre som ikke oppfører seg som noen 12 åringer. Mobbing er IKKE gøy å se på! Anonymous poster hash: fe433...bf8 8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2868 Skrevet 14. mai 2014 Jeg blir KVALM av Nico, Simone, Labi, Joachim og Christer. For noen usmakelige personligheter. Jeg synes det var veldig bra at LA og Kine støttet AM. Hva ER det med Nico? Jeg blir ekstremt flau på hans vegne. For en idiot. Den kleine rappingen og det creepy blikket. Jeg synes også han snakker ganske nedlatende om hvordan folk oppfører seg der inne når han svarer på spørsmål fra Triana. Håper Joachim eller Nico går ut denne uka. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 10
HedvigR Skrevet 14. mai 2014 #2869 Skrevet 14. mai 2014 Må jo være vanskelig å prøve å diskutere med folk der inne når de ikke en gang skjønner hva de selv sier. "Jeg har mange ganger kjørt mitt eget løp og gått i mot gruppa" "JA DU KJØRER DITT EGET LØP FAEN, SMISKER, DU SKAL BARE VÆRE MED DE STERKE" Eeh? 9
Gjest avocadoen Skrevet 14. mai 2014 #2870 Skrevet 14. mai 2014 Må jo være vanskelig å prøve å diskutere med folk der inne når de ikke en gang skjønner hva de selv sier. "Jeg har mange ganger kjørt mitt eget løp og gått i mot gruppa" "JA DU KJØRER DITT EGET LØP FAEN, SMISKER, DU SKAL BARE VÆRE MED DE STERKE" Eeh? Er litt vanskelig å diskutere med så lite intelligente mennesker, så føler med AM 3
duja Skrevet 14. mai 2014 #2871 Skrevet 14. mai 2014 Tror dere noen av paradisedeltagerene er her inne og leser?
Lillemeg25 Skrevet 14. mai 2014 #2872 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Huff vet ikke om jeg orker å se på mer Blir bare så utrolig provosert av å se på. Synes de er så stygge med AM og hva faen skjer med Nico? Hva har han røyka? Nico irriterer meg så mye nå. Han er skikkelig Wannabe kul/gettho/gangster. Urk. Endret 14. mai 2014 av Lillemeg22 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2873 Skrevet 14. mai 2014 Tror dere noen av paradisedeltagerene er her inne og leser? Definitivt. Både de og deres familie, venner og bekjente. Anonymous poster hash: e818d...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2874 Skrevet 14. mai 2014 Har Nico blogg eller vet dere hva mailen hans er? Gash har så lyst til å sende han en meld om hvor forferdelig fæl han er. Jeg har ikke FB Anonymous poster hash: fe433...bf8 4
Rægs Skrevet 14. mai 2014 #2875 Skrevet 14. mai 2014 Kommer Tv3 til sende Paradise Hotel Danmark? Noen som vet?
Lillemeg25 Skrevet 14. mai 2014 #2876 Skrevet 14. mai 2014 Kommer Tv3 til sende Paradise Hotel Danmark? Noen som vet? Håper de sender det i år å. Men de sender ikke på tv. Må se på det på hjemmesiden til TV3 PH Sverige og Danmark er SÅ myr bedre. Der får man jo kjeft hvis man ikke spiller. Mens Nordmennene klikker helt mongo hvis noen spiller spillet
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 14. mai 2014 #2877 Skrevet 14. mai 2014 FOLKENS!!!! For dere som vil se P.H danmark den nyeste sesongen; gå inn på www.tv3.DK
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2878 Skrevet 14. mai 2014 FOLKENS!!!! For dere som vil se P.H danmark den nyeste sesongen; gå inn på www.tv3.DK Får ikke sett. Kommer bare opp sånn region sperre. Jeg venter heller til det blir lagt ut episoder på Tv3play Anonymous poster hash: fe433...bf8
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 14. mai 2014 #2879 Skrevet 14. mai 2014 Får ikke sett. Kommer bare opp sånn region sperre. Jeg venter heller til det blir lagt ut episoder på Tv3play Anonymous poster hash: fe433...bf8 Å for svarte da! Er vel mulig å laste ned et program som omstiller IP-en på en måte? Blææ..
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2880 Skrevet 14. mai 2014 Hater å se Simone snakke med Lene Angelika. Er livredd for at de skal bli bestevenner der inne. Tror LA er fremdeles bestevenn med Ann Mariell, men det var jo også Jeanett før Simone fikk henne over på sitt lag. Er redd for at Simone skal smiske med LA for å få henne på sitt lag. Lurer forresten på hva Simone synes om at LA setter sexrekorder. Anonymous poster hash: 9eaac...547 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå