Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Gjest tinbjo1
Skrevet

Har Simone noen positive sider i heletatt? Snill er det siste hun er, smart er hun ihvertfall ikke, pen er hun overhodet ikke. Ser absolutt ikke spor av noe positivt ved henne. Blir så provosert over når hun flirer og himler med øynene o.l. hver gang AM snakker. Og når hun gråt?! Kan ikke fordra mobbere! Hun er 20 år og oppfører seg sånn? Det nøyaktig samme kunne jeg sagt om Nico, han har heller ingen positive sider som jeg kan se. Begge to er fæle folk på alle måter. Tror jeg skal slutte å se på PH, dette er jo å observere mobbing UTEN at jeg kan bryte inn, det er bare vondt!

Anonymous poster hash: b20ad...52f

Simone er sinnsykt manipulerende. Hun er bare sur og klager, blir fort hissig og nøler ikke med å krangle/lage krangler inne på hotellet. Tror folk rett og slett har blitt hjernevasket av henne, og at de ikke ser det selv.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forresten synes jeg synd i Kine også. Hun virker jo snill. Selvfølgelig følte hun seg presset når alle maste på henne og Simone/Jeanette smisket som fy med henne! Jeanette sa jo til og med hun ville heller dra enn at Simone gjor, og det var jo det som skjedde. Kine turte såvidt stemme på noen under pandoras pga all hetsen hun fikk ved det forrige valget hun tok. Synd de slemme og umodne er i så stort overtall, de få snille får virkelig lide(AM, Kine), eller så må de holde kjeft og ikke si i fra når de ser urett (tenker på Lene A nå).

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Simone sliter bare med ekstremt dårlig selvbilde og i sin umodenhet kan det slå uheldig ut for andre. Herregud, jentungen er jo bare 20 år. Tror mange kan innrømme de ikke var så stolt av seg selv da de var 20. Gi Simone noen år mer på baken så skal du nok se en helt annen person.

Anonymous poster hash: dcb20...3de
AnonymBruker
Skrevet

Simone sliter bare med ekstremt dårlig selvbilde og i sin umodenhet kan det slå uheldig ut for andre. Herregud, jentungen er jo bare 20 år. Tror mange kan innrømme de ikke var så stolt av seg selv da de var 20. Gi Simone noen år mer på baken så skal du nok se en helt annen person.

Dårlig selvbilde unnskylder IKKE mobbingen. Ingen sympati for mobbere. Uansett hvor dårlig selvbilde man har skal man ikke behandle andre som dritt bare fordi de er penere/bedre. Sykt dårlig holdning

• Liker 13
Gjest tinbjo1
Skrevet

Haha jeg sendte en melding på bloggen til Simone og Jeanette ang oppførselen til Simone der inne. Sa også jeg synes Jeanette oppførte seg veldig umodent da hun røyk ut.

Tror dere ikke de har SLETTET kommentaren min? Den ble først publisert, men nå er den borte. Herregud :roll:

Anonymous poster hash: 50121...293

Hva heter bloggen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva heter bloggen?

Bare søk på Simone og Jeanette blogg på Google, så kommer det opp

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig selvbilde er ikke en unnskyldning for mobbing. Herregud!

• Liker 4
Skrevet

De har slettet min kommentar også..

Min også..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så Simone skal gå barskole. Er hun lei av kassa på Rimi? I tillegg vil tydeligvis også Jeanett og Mats bli bartendere. En ny Paradise-greie?

Anonymous poster hash: d21c1...24e
AnonymBruker
Skrevet

Min også..

Men da har de i alle fall lest den! :fnise:

Anonymous poster hash: 96595...94b

• Liker 2
Skrevet

Så Simone skal gå barskole. Er hun lei av kassa på Rimi? I tillegg vil tydeligvis også Jeanett og Mats bli bartendere. En ny Paradise-greie?

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Siri gikk også på barskole etter oppholdet i følge bloggen hennes.

Skrevet

Min kommentar har også blitt slettet på bloggen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Simone var jo snill på båtturen og spurte AM om hun hadde det bra.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

AnonymBruker
Skrevet

Simone var jo snill på båtturen og spurte AM om hun hadde det bra.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Ja, kjempesnill.. lol. Et spm. veier opp for flere ukers mobbing *ironi*

• Liker 14
Skrevet

En ting er hvert fall sikkert. Hvis AM ryker så gidder ikke jeg å se på mer. Det er ingen andre på hotellet som jeg synes bør vinne. Hvis Labi, Christer, Nico eller Simone vinner, så blir jeg sint altså :rasende:

• Liker 9
Skrevet

Altså, jeg har på en måte ikke skjønt helt greia med AM. Egentlig så har jeg bestemt meg for å ikke like henne, både på grunn av den heslige, nasale Fana-dialekten OG fordi jeg mener at hun klager og syter hele tiden, men jeg klarer ikke (av empatiske, medmenneskelige følelser) å gjøre annet enn å synes synd på henne. Hun har har virkelig måttet jobbe for sin plass der inne selv om jeg er litt enig med Nico i at hun kanskje har gjort det på en litt vel shady måte, så er jo det grunnen til at hun er der enda. Ingen der inne er horer og med fare for å gjenta det vi alle fikk innprentet i barndommen: En hore en som selger sex for penger og så vidt jeg har fått med meg, så har ingen av deltakerne ikke engang med seg lommebøkene sine inn på hotellet...

LA og Chris er bare teite og se på, det er skikkelig kleint at de har bestemt seg for å ta en sex-rekord (som jeg egentlig ikke vet hvem som satte inne på hotellet engang). Kan man ikke bare pule fordi man har lyst? Hva skjedde med å ha sex fordi man liker hverandre...?

Simone har vært "slemmingen" hele veien, men se hvem som kommer lengst med det. Simone er en av to der inne som har vert der helt fra starten av og omtrent aldri har stått i fare for å ryke. Jeg liker ikke måten hun er ekkel med noen av de andre deltagerne på, men samtidig så er det med på å skape drama der inne, noe som ifølge denne tråden er strekt etterlengtet. Rart at man sitter å higer etter drama og kaller årets sesong for en fadese, men når noen faktisk lager drama og spenning der inne så er de "Stygge, feite, ekle, slemme" o.s.v... For å renvaske meg selv mot det som kan komme fra enkelte AM-supportere, så vil jeg bare si at jeg IKKE heier på Simone.

Jeg holdt faktisk en knapp på Gabriel før han igår måtte så trist ta farvel med gjengen som ikke vet å sette pris på et menneske som ikke er interessert i å lage dritt for andre. Jeg elsket måten har hadde sin egen evne til å betrygge og roe ned AM. Skikkelig go'gutt!

• Liker 1
Skrevet

Mobbing er ikke gøy drama og ikke noe jeg vil se på. Er vel ikke akkurat sånt drama vi er ute etter

• Liker 3
Skrevet

Mobbing er ikke gøy drama og ikke noe jeg vil se på. Er vel ikke akkurat sånt drama vi er ute etter

Nå er det vel strengt tatt ikke mobbing Simone har drevet med heller... Mobbing er det Joachim har gjort mot Kine. Forsåvidt også hva AM og Aurora drev med forhold til Mads og det er ikke ok.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har på en måte ikke skjønt helt greia med AM. Egentlig så har jeg bestemt meg for å ikke like henne, både på grunn av den heslige, nasale Fana-dialekten OG fordi jeg mener at hun klager og syter hele tiden, men jeg klarer ikke (av empatiske, medmenneskelige følelser) å gjøre annet enn å synes synd på henne. Hun har har virkelig måttet jobbe for sin plass der inne selv om jeg er litt enig med Nico i at hun kanskje har gjort det på en litt vel shady måte, så er jo det grunnen til at hun er der enda. Ingen der inne er horer og med fare for å gjenta det vi alle fikk innprentet i barndommen: En hore en som selger sex for penger og så vidt jeg har fått med meg, så har ingen av deltakerne ikke engang med seg lommebøkene sine inn på hotellet...

Grunnen til at hun er der enda er vel fordi hun har blir sendt inn igjen 2 ganger...

Anonymous poster hash: 80616...1ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...