AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3002 Skrevet 15. mai 2014 Jeg lurer på om Joachim ikke vet at det han sier i snakkeboksen kommer på tv. Må være utrolig flaut å se på i ettertid, at han blir så fly forbanna over at andre gjør akkurat det samme som han. For en pinlig fyr. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 23
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3004 Skrevet 15. mai 2014 For en vemmelig type, jeg kjenner spya i halsen. Anonymous poster hash: e0db2...b2f 6
Mynona Skrevet 15. mai 2014 #3005 Skrevet 15. mai 2014 Det hadde vært kongekult om de fikk inn en TV og ble vist litt som ble sagt i snakkeboksen til alle Da hadde man kanskje sett hvem som var falske og sånn ja. 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3006 Skrevet 15. mai 2014 DER gjorde Ann-Mariell et bra valg!! Snakk om å motstå gruppepresset Anonymous poster hash: 7419a...f19 25
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3007 Skrevet 15. mai 2014 Glad for at AM valgte Marius! :-D Men, hun burde faktisk sagt fra til Joakim. Da hadde Joakim gått til Simone, og Simone måtte ha tatt litt vanskelige valg hun også, valget mellom Joakim og Nicolai. Anonymous poster hash: ac23e...557 13
Lady Skrevet 15. mai 2014 #3008 Skrevet 15. mai 2014 Wohoo!! Ann Marielle lot seg ikke manipulere, og valgte Marius! Så stolt av henne. 10
HedvigR Skrevet 15. mai 2014 #3009 Skrevet 15. mai 2014 Nico kobler virkelig ikke. Simone snakker mye om at Joachim burde få valget til å redde seg selv, og gjengen hennes er helt enig. Det betyr jo at Simone hadde redda Joachim og sendt hjem Nico, men det er visst ikke så viktig 24
Lady Skrevet 15. mai 2014 #3010 Skrevet 15. mai 2014 Men jeg tror grunnen til ar AM ikke sa fra til Joakim, var at hun i utgångspunktet hadde bestemt seg for å velge han, men så ombestemte hun seg, og da var det for sent å si fra til Joakim? Glad for at AM valgte Marius! :-D Men, hun burde faktisk sagt fra til Joakim. Da hadde Joakim gått til Simone, og Simone måtte ha tatt litt vanskelige valg hun også, valget mellom Joakim og Nicolai.Anonymous poster hash: ac23e...557 1
Rægs Skrevet 15. mai 2014 #3011 Skrevet 15. mai 2014 (endret) http://www.seher.no/kjendis/jeg-legger-meg-flat-71480 Hahaha, var nok flaut å se seg selv ja. Endret 15. mai 2014 av Rægs 6
Nieve Skrevet 15. mai 2014 #3012 Skrevet 15. mai 2014 Endelig dro Joachim! Blir så irritert på det gruppepresset de driver med, og alltid skal de "gjøre det for gruppa". Tenker de overhodet ikke på at det skal være et spennende tv-program? Synes AM er utrolig tøff som stadig vekk følger sitt hjerte. At hun kanskje ikke er ærlig mot de andre spillerene gjør henne overhodet ikke til en dårlig partner, og det er jo det det handler om - finn deg en partner du kan stole på, hold sammen så lenge som mulig - vinn. Hun spiller med hjertet mer enn med huet, og innimellom går det galt, men hun er overhodet ikke så ille som mobben skal ha det til. Og å snakke om at AM er falsk…Simone burde ta seg en grundig sjekk i speilet, hun som var villig til å ofre Nico for Joachim. Og at de alltid skal spille så "ærlig" er jo bare bullshit. Hvis alle hadde oppført seg som engler der inne ville ikke PH hatt noen seere. Takk og pris for at de bare er hyklere. Men TV3 kunne spart seg for å vise alle toalett og dusjklippene - det er faktisk ikke interessant. Og pulinga er bare klein og får meg til å miste troa på god sex. Dagen utblåsning. 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3013 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har sett de to siste episodene og må si jeg ikke har kost meg. PH skal være morsom, men disse episodene har bare vært fæle. Slik Simone, Nico og Joachim oppførte seg mot AM synes jeg virkelig ikke noe om! Labi er unnskyldt fordi jeg ikke tror at han forstår noe særlig av hva som foregår der inne så han mener nok ikke noe vondt. Jeg har sittet og ventet på at produksjonen skulle gripe inn overfor mobberne, så jeg må si jeg er skuffet. Jeg la merke til at AM ikke deltok på 17.mai-frokost, tog eller leker så det kan jo tyde på at produksjonen ga henne noen å snakke med, men jeg synes de burde gi mobberne en ordentlig skjennepreken. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3014 Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes AM er tøff! Er glad hun valgte som hun gjorde m.t.p at Joachim kanskje hadde sviktet henne før eller siden. Samtidig er jeg redd det var et litt dumt valg med tanke på finalen. Tror nok hun hadde stått sterkere med Joachim da hvis de hadde fortsatt å være et par. Så kunne hun ha droppet kula rett foran trynet hans og stukket av med alle pengene! DET hadde vært deilig det! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3015 Skrevet 15. mai 2014 Håper AM vinner hele dritten! Anonymous poster hash: 80cc1...f6b 11
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3016 Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes AM er tøff! Er glad hun valgte som hun gjorde m.t.p at Joachim kanskje hadde sviktet henne før eller siden. Samtidig er jeg redd det var et litt dumt valg med tanke på finalen. Tror nok hun hadde stått sterkere med Joachim da hvis de hadde fortsatt å være et par. Så kunne hun ha droppet kula rett foran trynet hans og stukket av med alle pengene! DET hadde vært deilig det! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c Hun er kjempetøff. Når det gjelder parene i finalen, kommer det ikke ofte en tvist helt på tampen sånn at det blir omrokering på parene? Anonymous poster hash: e818d...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3018 Skrevet 15. mai 2014 hahaha det her må være en av tidenes episoder. Joachim klikker på Ann Mariell for å lyve, når han selv lyver henne rett opp i trynet. Jubla så vanvittig høyt når han måtte dra. Og Labbi da hahaha, skjønner ikke at noen kan hate fyren. Mister jo fullstendig hodet, men blir reddet av Trianna. Håper Labbi og Ann Mariell vinner. Anonymous poster hash: c6121...97c 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3019 Skrevet 15. mai 2014 hahaha det her må være en av tidenes episoder. Joachim klikker på Ann Mariell for å lyve, når han selv lyver henne rett opp i trynet. Jubla så vanvittig høyt når han måtte dra. Og Labbi da hahaha, skjønner ikke at noen kan hate fyren. Mister jo fullstendig hodet, men blir reddet av Trianna. Håper Labbi og Ann Mariell vinner. Anonymous poster hash: c6121...97c Jeg satt og lo under parseremonien. Så på ansiktsuttrykkene til de andre Anonymous poster hash: c933d...694 2
Gjest tinbjo1 Skrevet 16. mai 2014 #3020 Skrevet 16. mai 2014 Labi; "hvor mange korker er du oppe i nå?" Chris; Hæ jeg? 21 korker nå ass. Igår banga vi i dusjen vi banga litt i senga, så tenkte jeg bare wooow, bra innsats". Labi; når den bitchen begynner å bare woop woop woop så må jeg bare kjøre på ass. Jeg klarer ikke kontrollere det ææææ bitch c'mon BIITCH. …………… Trenger jeg å si noe? 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå