icecreamandshit Skrevet 16. mai 2014 #3041 Skrevet 16. mai 2014 Simones oppførsel må være noe av det værste jeg har sett gjennom tidene på tv. Er det virkelig mulig. Og det værste er hun ikke ser det selv engang. 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3042 Skrevet 16. mai 2014 Jeg begriper ikke hva "alle" er ser i AM jeg. Jeg blir rett og slett kvalm. Hun tror hun er dødsdeilig med ande-lepper og et tonn med sminke. Falskere menneske har jeg aldri opplevd. Jeg blir uvell av å høre hun snakke. Gjør seg til med "hviskende - sexyleke- stemme, samtidig som det høres ut som hun harker slim for annen hvert ord...." Hennes valg hvem hun kastet ut, men å lyve folk midt i ansiktet hele tiden gjør det til et slemt menneske.Anonymous poster hash: 56c00...f15 Pell deg vekk, Simone. INGEN sympatiske mennesker støtter deg på noen måte. Det oser sjalusi av innlegget ditt. So what om hun har store lepper og bruker sminke, det gjør henne ikke til en dårlig person. Simone og gjengen lyver like mye, eller MER, så det er også et latterlig "argument". Slutt å rasjonalisere mobbingen. Kanskje AM har gjort noen ting som ikke var helt bra, men det er ingenting, absolutt ingenting sammenlignet med mobbingen til Simone og Nico.Anonymous poster hash: b20ad...52f 14
Gjest Linda sofie Skrevet 16. mai 2014 #3043 Skrevet 16. mai 2014 Jeg begriper ikke hva "alle" er ser i AM jeg. Jeg blir rett og slett kvalm. Hun tror hun er dødsdeilig med ande-lepper og et tonn med sminke. Falskere menneske har jeg aldri opplevd. Jeg blir uvell av å høre hun snakke. Gjør seg til med "hviskende - sexyleke- stemme, samtidig som det høres ut som hun harker slim for annen hvert ord...." Hennes valg hvem hun kastet ut, men å lyve folk midt i ansiktet hele tiden gjør det til et slemt menneske. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Er du Simone eller? 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3044 Skrevet 16. mai 2014 Jeg begriper ikke hva "alle" er ser i AM jeg. Jeg blir rett og slett kvalm. Hun tror hun er dødsdeilig med ande-lepper og et tonn med sminke. Falskere menneske har jeg aldri opplevd. Jeg blir uvell av å høre hun snakke. Gjør seg til med "hviskende - sexyleke- stemme, samtidig som det høres ut som hun harker slim for annen hvert ord...." Hennes valg hvem hun kastet ut, men å lyve folk midt i ansiktet hele tiden gjør det til et slemt menneske. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg har det ikke noe å gjøre med hvordan de ser ut. Stygg, pen, det er da ikke derfor jeg liker/misliker dem. Hvis Simone hadde hatt egenskapene til AM og blitt mobbet og utestengt av de andre på samme måte, så hadde jeg heiet på Simone. AM er underdogen, eller underbaben, i dette tilfellet. Og stemmen kan jo ikke AM noe for? Hvis vi skal begynne å mislike folk pga stemmen, så sliter vel skingrende Simone mer? I tillegg er AM mye smartere enn de andre jentene (selv om det skal ikke så mye til). Bare sammenlign bloggen hennes med de andres. Jeg liker snille, smarte jenter. At hun i tillegg er pen, gjør ingenting. Anonymous poster hash: 9b76f...185 13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3045 Skrevet 16. mai 2014 Ann Marielle skriver veldig mye fornuftig på bloggen sin. Dette skriver AM om Nicolai: "La oss se hva er så den geniale oppskriften til Nicolai på å ikke være falsk og «hore seg til» 150 000, men gjøre det på en verdig, anstendig og ærlig måtte. Hvis vi snur rollene nå og jeg skal prøve å vinne Paradise Hotel etter denne oppskriften så måtte jeg gjøre noe av dette - Lyge til min partner uten å blunke eller advare han. Å gjøre det mot en partner som ikke har gjort noe galt mot meg, men faktisk reddet meg (parseremoni med Aksel), og når han må sjekke ut fra hotellet drar jeg en assosiasjon med en hund som var farlig og måtte avlives i bakgaten som en slags «takk for denne gangen tale». Dette gjorde han mot Aurora. - La meg beføle på tissen og deretter vise den til tre andre deltagere. - La en deltager beføle meg hit og ofte på kjønnsorganet og sitte og jukke på meg - Forlange at jeg og en annen jente ble fingret av en deltager i en presset situasjon for at vedkommende skal få bli på hotellet. Dette gjorde han og Labi mot Lene. - Ta en runde med en annen jente til guttene for å snakke seg til en «Northug /Johaug» – dvs. at vi begge to blir fingret av en mannlig deltager. - Onanere på toalettet foran bildet av den svenske kongefamilien. " Bloggen: http://www.kjentfolk.no/bloggere/blogg/annmarielle/ Anonymous poster hash: 573a5...7ac 10
Gjest tinbjo1 Skrevet 16. mai 2014 #3046 Skrevet 16. mai 2014 Jeg begriper ikke hva "alle" er ser i AM jeg. Jeg blir rett og slett kvalm. Hun tror hun er dødsdeilig med ande-lepper og et tonn med sminke. Falskere menneske har jeg aldri opplevd. Jeg blir uvell av å høre hun snakke. Gjør seg til med "hviskende - sexyleke- stemme, samtidig som det høres ut som hun harker slim for annen hvert ord...." Hennes valg hvem hun kastet ut, men å lyve folk midt i ansiktet hele tiden gjør det til et slemt menneske. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Virker ikke som du har de sosiale antennene helt på plass. Enhver oppegående person ser hva som egentlig foregår på hotellet. 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3047 Skrevet 16. mai 2014 Dessuten - "lyver folk rett opp i ansiktet" - det er jo som å høre den skingrende kverna til Simone. Simone og hennes allierte løy jo over en lav sko der inne, senest i går. Da avtalte jo Simone og Jokke at han skulle si til AM at han ville velge henne foran Simone selv om de hadde en hemmelig allianse. Og Chris sa til Labi at han hadde rundtpult AM i bassenget for å få Labi til å vende seg mot henne. Men det er liksom greit når de lyver? Virker som Simone og gjengen sliter med fullstendig mangel på selvinnsikt. Ja, folk lyver, det er et spill, get over it. Det er ikke sånn at den "kule" gjengen har enerett på å å lyve. Anonymous poster hash: 9b76f...185 11
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3048 Skrevet 16. mai 2014 Akkurat. Og når det gjelder "tror hun er dødsdeilig", hvorfor er det galt at en pen jente vet at hun er pen? Jeg ønsker ihvertfall ikke at de som er penere enn meg skal tro de er stygg. Det hadde jo vært veldig egoistisk. Jeg har ikke fått noe inntrykk av at AM ser ned på andre om de er mindre pen, og da burde det ikke være et problem. Simone er skikkelig manipulerende som har fått gjengen der inne til å mislike AM og det startet med Simones sjalusi. Tror ikke Nico hadde klikket totalt om han ikke var påvirket, for han er jo sur på AM av samme grunn som Simone: AM har draget (noe Simone ikke har). Ingen reagerer når andre flørter/kliner, så det er jo fryktelig opplagt at Simone startet dette.Anonymous poster hash: b20ad...52f 8
Rosewood Skrevet 16. mai 2014 #3049 Skrevet 16. mai 2014 Ann Marielle skriver veldig mye fornuftig på bloggen sin. Dette skriver AM om Nicolai: "La oss se hva er så den geniale oppskriften til Nicolai på å ikke være falsk og «hore seg til» 150 000, men gjøre det på en verdig, anstendig og ærlig måtte.Hvis vi snur rollene nå og jeg skal prøve å vinne Paradise Hotel etter denne oppskriften så måtte jeg gjøre noe av dette- Lyge til min partner uten å blunke eller advare han. Å gjøre det mot en partner som ikke har gjort noe galt mot meg, men faktisk reddet meg (parseremoni med Aksel), og når han må sjekke ut fra hotellet drar jeg en assosiasjon med en hund som var farlig og måtte avlives i bakgaten som en slags «takk for denne gangen tale». Dette gjorde han mot Aurora.- La meg beføle på tissen og deretter vise den til tre andre deltagere.- La en deltager beføle meg hit og ofte på kjønnsorganet og sitte og jukke på meg- Forlange at jeg og en annen jente ble fingret av en deltager i en presset situasjon for at vedkommende skal få bli på hotellet. Dette gjorde han og Labi mot Lene.- Ta en runde med en annen jente til guttene for å snakke seg til en «Northug /Johaug» – dvs. at vi begge to blir fingret av en mannlig deltager.- Onanere på toalettet foran bildet av den svenske kongefamilien. " Bloggen: http://www.kjentfolk.no/bloggere/blogg/annmarielle/ Anonymous poster hash: 573a5...7ac Hah! Åh, jeg digger henne, hun er rå. Go AM! 2
Gjest Linda sofie Skrevet 16. mai 2014 #3050 Skrevet 16. mai 2014 Nicolay er bare patetisk liten snørrvalp. Helt utrolig at han sier AM horer seg til finalen når han selv er enda verre!!!!! Blir sprø av slike mennesker som han. AM løper ikke desperat rundt og vil ha noen til å fingre henne slik som Nico og Labi løp rundt å ville jentene skulle runke de. Æsj! Håper virkelig AM leser her og ser hvor mange som støtter henne 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3051 Skrevet 16. mai 2014 Akkurat. Og når det gjelder "tror hun er dødsdeilig", hvorfor er det galt at en pen jente vet at hun er pen? Jeg ønsker ihvertfall ikke at de som er penere enn meg skal tro de er stygg. Det hadde jo vært veldig egoistisk. Jeg har ikke fått noe inntrykk av at AM ser ned på andre om de er mindre pen, og da burde det ikke være et problem. Simone er skikkelig manipulerende som har fått gjengen der inne til å mislike AM og det startet med Simones sjalusi. Tror ikke Nico hadde klikket totalt om han ikke var påvirket, for han er jo sur på AM av samme grunn som Simone: AM har draget (noe Simone ikke har). Ingen reagerer når andre flørter/kliner, så det er jo fryktelig opplagt at Simone startet dette.Anonymous poster hash: b20ad...52f Dette. Anonymous poster hash: 9b76f...185 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3052 Skrevet 16. mai 2014 Kodalsdialekten må jo være den styggeste i Norge? "Hu juger, hu juger, du må'kke stole på ho!" Aaargh, det gjør vondt i ørene. Off topic: Hva skjer med alle myggstikkene i år? Det hotellet må jo ligge midt i et sumplandskap. Ikke akkurat god reklame... Anonymous poster hash: 9b76f...185 2
Gjest tinbjo1 Skrevet 16. mai 2014 #3053 Skrevet 16. mai 2014 Jeg begriper ikke hva "alle" er ser i AM jeg. Jeg blir rett og slett kvalm. Hun tror hun er dødsdeilig med ande-lepper og et tonn med sminke. Falskere menneske har jeg aldri opplevd. Jeg blir uvell av å høre hun snakke. Gjør seg til med "hviskende - sexyleke- stemme, samtidig som det høres ut som hun harker slim for annen hvert ord...." Hennes valg hvem hun kastet ut, men å lyve folk midt i ansiktet hele tiden gjør det til et slemt menneske. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Et tonn med sminke? Unnskyld meg, men hvem er det som klasker på med sminke? Hmm ... 8
Sitronmelis Skrevet 16. mai 2014 #3054 Skrevet 16. mai 2014 Jeg begriper ikke hva "alle" er ser i AM jeg. Jeg blir rett og slett kvalm. Hun tror hun er dødsdeilig med ande-lepper og et tonn med sminke. Falskere menneske har jeg aldri opplevd. Jeg blir uvell av å høre hun snakke. Gjør seg til med "hviskende - sexyleke- stemme, samtidig som det høres ut som hun harker slim for annen hvert ord...." Hennes valg hvem hun kastet ut, men å lyve folk midt i ansiktet hele tiden gjør det til et slemt menneske. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Ja jøss hun har et tonn med sminke på seg, kom med litt bedre argumenter her da frøken! Hvor ofte ser vi ikke AM uten sminke på skjermen? Så du syns ikke at de andre på hotellet som lyver er slemme? Sånn som Joackim som også faktisk løy AM rett opp i trynet når hun spurte om han ikke hadde noen backup plan med Simone. Han sa AM kunne stå trygt med han, men han lyver jo like ille han!! Sier meg enig i at det var dumt av AM å lyve til Joackim her, men det gjør ikke henne til noe slemmere menneske enn de andre som er på hotellet.. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3055 Skrevet 16. mai 2014 Det der er jo bullshit. Han er ikke "fremstilt" på tv, det er han selv i kjøtt og blod som har vært der inne, gjort de tingene har gjort og sagt de tingene han har sagt. Greit at vi ikke får sett hvert eneste minutt av døgnet og at ting kan bli klippet, men de forandrer jo ikke på handlingene og ordene hans. Det er ikke et manus, og de er ikke skuespillere. Greit at det er en spesiell situasjon og at man kanskje reagerer annerledes enn man ville gjort i sitt vanlige liv, men han må fortsatt stå for de valgene han gjort og det han har sagt på Pærra.Anonymous poster hash: ea4b1...1a2 Tipper forresten at det er Labi som ringer Dagbladet og spør om de kan lage en sak på ham, ikke omvendt. Han er jo der hver dag med noe nytt nå. I går var det det at han angret på sexen. For en ikke-sak. Tipper Julie angrer mer. Tviler på at de store avisene gidder å ringe ham opp hver dag for å spørre "har du noe nytt å fortelle oss i dag da, Labi?" for å si det sånn. Han virker akkurat oppmerksomhetssyk nok til å være en sånn som ringer avisene selv og spørre om de kan lage en sak. Anonymous poster hash: 9b76f...185 6
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. mai 2014 #3056 Skrevet 16. mai 2014 Jeg KLIKKER hvis Simone vinner!!! Hvis hun nå skulle vinne, så håper jeg inderlig hennes partner (hvem nå det skulle være) slipper kula i alle fall. En mer uverdig vinner har jeg ikke sett på lenge! Hadde bare hun kommet seg til helvete vekk, så tror jeg ikke Nico og de hadde vendt seg så mot Ann Mariell faktisk. Føler det er Simone som styrer det meste. En ting som irriterer meg grenseløst er når folk fra Paradise hotel sier til media at de ble fremstilt feil på tv, produksjonen har klippet vekk ting, skylder på Tv3 osv. Give me a break. Må komme en bedre unnskyldning det der folkens. Hva med å heller stå for det dere har sagt og gjort? Vedder på at Simone sier til media snart at det var AM som var fæl og at Tv3 har fremstilt henne feil Haha det skulle virkelig ikke forundre meg om hun sier til Seher f.eks at hun ble fremstilt helt feil på Tv. Samme gjorde jo han fjotten Casper da han var så motbydelig mot Ann Mariell. Håper ikke de sender han inn igjen. Da blir jeg sint og sender jeg klage mail til produksjonen!! 4
MalloryK Skrevet 16. mai 2014 #3057 Skrevet 16. mai 2014 Har årets deltakere noen gang sett på Paradise Hotel? Virker som om de ikke skjønner konseptet og så for seg en charterferie http://www.seher.no/kjendis/jeg-var-ikke-forberedt-p%C3%A5-f%C3%B8lelsene-71461 " - Jeg hadde ikke sett en episode av serien før jeg dro, men følte jeg visste hva jeg gikk til" Det forklarer ganske masse ja om hvorfor denne sesongen suger balle
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3058 Skrevet 16. mai 2014 http://www.seher.no/kjendis/jeg-var-ikke-forberedt-p%C3%A5-f%C3%B8lelsene-71461 " - Jeg hadde ikke sett en episode av serien før jeg dro, men følte jeg visste hva jeg gikk til" Det forklarer ganske masse ja om hvorfor denne sesongen suger balle Det gjør jo ikke det. Jeg synes ikke at det er Gabriel som har dratt ned sesongen, selv om han kanskje har vært litt stille av seg. Jeg synes han har vært morsom flere ganger der inne og han virker som en ordentlig real fyr. Jeg tror det hadde vært bedre om han hadde litt andre gutter å være med, og ikke de barnslige guttene med prompehumor... Anonymous poster hash: 573a5...7ac 12
twirlX Skrevet 16. mai 2014 #3059 Skrevet 16. mai 2014 Men dere som skal sende klage til produksjonen; dette er jo ikke noe noen kan gjøre noe med nå. Sesongen er spilt inn, og ting er gjort som det er gjort. Ingen kan kontrollere hvorhvidt AM fortsetter å bli mobbet etc. Men håper virkelig de griper inn om lignende skjer til neste år.. 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. mai 2014 #3060 Skrevet 16. mai 2014 Jeg skal klage fordi jeg ikke liker å se på mobbing og at kanskje de tenker på dette neste sesong. Sender de inn Casper, så skal jeg si i fra at jeg synes det er helt feil å sende inn en person som er så forbanna ufordragelig. Slike mennesker fortjener ikke å vinne og de fortjener hvert fall IKKE å få en ny sjanse til. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå