Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig det at utsjekkingen går så fredelig når AM ikke er innblandet i hvem som ryker. :rolleyes:

Synes også det var rimelig spesielt av LA å rette seg mot Kine, Julie og AM etter at Christer dro. Hva i alle dager hadde de gjort galt nå da? Men Arman, som faktisk sendte ut Christer, nei, han har jo ikke gjort noe galt.... Noe så tåpelig.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har lagt merke til at hver gang en av Simones disipler sjekker ut, så bruker hun at "han hadde fortjent å vært her lissåm" som argument for at det var en urettferdig utsjekking. Så teit. Alle fortjener vel å være der akkurat like mye.

• Liker 9
Skrevet

Å den der minnesmarkeringen de har hver gang en av gjestene har sjekket ut... Jeg vil bare grave et hull i bakken, det er så flaut å se på! :klaske:

• Liker 3
Skrevet

Å den der minnesmarkeringen de har hver gang en av gjestene har sjekket ut... Jeg vil bare grave et hull i bakken, det er så flaut å se på! :klaske:

En stund trodde jeg de skulle ha ett minutts stillhet for Christer i går.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig enig. Så snakker de om personene som har sjekket ut i fortid. "Han var en fantastisk person" Eh.. Han har jo ikke dødd akkurat. De ser jo han om et par uker vel.

Noen som har lagt merke til at hver gang en av Simones disipler sjekker ut, så bruker hun at "han hadde fortjent å vært her lissåm" som argument for at det var en urettferdig utsjekking. Så teit. Alle fortjener vel å være der akkurat like mye.

Ja, jeg vet det. Jeg synes uansett det blir litt dumt å snakke om å fortjene noe. Ingen av de fortjener da å være der. De er heldige (heldige var kanskje et litt rart ord å bruke i denne sammenhengen) som har blitt tatt med av produksjonen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Gabriel er litt spesiell" og det smalt fra Simone.

Komisk. Komisk. Komisk.

Anonymous poster hash: 04c2b...d76
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Lene Angelica? :P

Høhø, yess, greier ikke å holde disse harrynavnene fra hverandre, jeg.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor oppdaterer ikke Jeanette eller Simone bloggen? De skulle jo ha spørrerunde... Kanskje de trekker seg tilbake på grunn av all hatet? Jeg er meget interessert i hva de har å si til deres oppførsel på PH.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hva har skjedd med Christer i løpet av oppholdet? Kan ikke huske at han snakke så "kult" i begynnelsen og da ville jo alle ha han ut,. Merkelig.

Nico, Labi og Simone må ryke denne uken hvis ikke blir jeg suuuuuuuur :rasende:

Endret av smalls
  • Liker 3
Skrevet

Gabriel er en voksen mann som må forholde seg til små drittunger.

Anonymous poster hash: abb86...f5f

Ja stakkars han. Han er i alle fall oppegående i forhold til de andre der inne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Gabriel er fryktelig festlig, og jeg lo godt av kommentaren hans under Christers gravøl. Han er morsom på en sånn søt og rar måte. Av alle som er, og har vært, der inne vil jeg helst ha Gabriel som venn.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 16
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Nå som Christer er ute, så har nok ikke LA så store sjanser. Tror nok hun kunne ha vunnet sammen med Christer siden han er så godt likt av gruppa. Deilig å slippe å se de korke hele tiden da :) Men bra han er ute. Nå må Simone og Nico ut neste gang.

Håper Aurora kommer inn igjen. Likte henne ikke i starten, men begynte faktisk å få sansen for henne de 2 siste ukene før hun røyk ut :)

En ting til. Hvorfor er plutselig LA blitt så god venn med Simone? Nå er jo hun på Team Simone.

Endret av Sunshine23
  • Liker 3
Skrevet

Merkelig det at utsjekkingen går så fredelig når AM ikke er innblandet i hvem som ryker. :rolleyes:

Synes også det var rimelig spesielt av LA å rette seg mot Kine, Julie og AM etter at Christer dro. Hva i alle dager hadde de gjort galt nå da? Men Arman, som faktisk sendte ut Christer, nei, han har jo ikke gjort noe galt.... Noe så tåpelig.

Arman er jo homofil må vite. Og LA liker homofile. Bare i egenskap at de er homofile. Så da kan hun jo ikke bli sur på det fine lille accesoiret hun ser for seg at han er

:klaske:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor oppdaterer ikke Jeanette eller Simone bloggen? De skulle jo ha spørrerunde... Kanskje de trekker seg tilbake på grunn av all hatet? Jeg er meget interessert i hva de har å si til deres oppførsel på PH.

Lurer jeg på også. Kan tenke meg at hun mobberen fra Kodal sitter oppløst i tårer et eller annet sted og lurer på hvordan folk kan være så urettferdige mot henne og ikke skjønne hvordan tv-klipperne tvang henne til å mobbe, og så må Jeanett trøste...

Arman er jo homofil må vite. Og LA liker homofile. Bare i egenskap at de er homofile. Så da kan hun jo ikke bli sur på det fine lille accesoiret hun ser for seg at han er

:klaske:

Word!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En ting til. Hvorfor er plutselig LA blitt så god venn med Simone? Nå er jo hun på Team Simone.

Simone er skikkelig slu og utspekulert og greier å snu folk uten at de helt merker det selv. Det samme skjedde jo med Jeanett tidligere. Hun og AM var jo gode venner, så var hun plutselig med Simone mot AM.

Jeg har likt Aurora hele tiden, jeg :) Synes hun er litt en som en kvinnelig Lord Audun eller Petter Pilgaard i det at hun sier en hel masse hårreisende, snobbete ting, men det er mest på kødd, eller veldig overdrevet, i hvert fall. Tror det er mye humor der i gården. Og så likte jeg virkelig avskjedstalen hennes. Classy. Både Aurora og AM har vist hva som har bodd i dem når de har blitt stemt ut - i motsetning til f eks Jeanett og Jokke, som bare er sjarmerende når de er trygge.

• Liker 10
Skrevet

Fikk høre av ei venninne at vi kan glede oss til kveldens episode:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Christer var overraskende moden ved utsjekken. Hadde han vist samme modenhet under hele spillet, ville jeg heiet på ham.

Leste i i seher.no i dag at han egentlig var pottesur, men at han hadde lovet seg selv å ikke vise det på tv hvis han ble stemt ut. Et råd Jokke kunne hatt godt av å ta til seg...

• Liker 1
Skrevet

Ser ut til at en jente med fredning kommer inn i kveldens episode. Tenk så kult hvis det er Aurora og hun kicker ut Simone? :bolledeig: Da blir jeg sååååååå gla at ord kan ikke beskrive det en gang. Så kan de bare drite i å sende henne inn igjen takk!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut til at en jente med fredning kommer inn i kveldens episode. Tenk så kult hvis det er Aurora og hun kicker ut Simone? :bolledeig: Da blir jeg sååååååå gla at ord kan ikke beskrive det en gang. Så kan de bare drite i å sende henne inn igjen takk!

Ja, enig! Jeg regner med at det er Lene eller Aurora, men jeg håper så voldsomt på at det er Aurora.

De jeg ikke håper kommer inn igjen er Joakim og Jeanette eller de helt tidlige deltakerne (som Amy, Kasper og Siri). Grøss.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, enig! Jeg regner med at det er Lene eller Aurora, men jeg håper så voldsomt på at det er Aurora.

De jeg ikke håper kommer inn igjen er Joakim og Jeanette eller de helt tidlige deltakerne (som Amy, Kasper og Siri). Grøss.

Bruker det ikke som regel å være de som sist ble sendt ut som kommer inn igjen :) Mistenker at produksjonsteamet synes det blir for dyrt å holde de som går ut tidlig på hotell i Mexico i ukesvis...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...