Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nice legs? De ser jo direkte utrente ut. Tror neppe hun har avlagt en meter trimming på noen år. Hun er forsåvidt rimelig slank nå, men hun er bare 20 år.. Bare vent om 10 år med samme livsstil og all den søplematen hun liker å trøkke i seg..da blir hun bælfeit. Nytter ikke flyte på høy forbrenning da lenger..

Anonymous poster hash: dcb20...3de

Høy forbrenning? Rimelig slank? Ha ha ha

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var jammen meg tidenes episode.

Jeg er helt enig i hva dere andre skriver om Labi. Han virker jo totalt hjernedød. Veldig flott at Triana sa ifra til han og stilte han et litt kritisk spørsmål, men dumme Labi innså jo ikke hvor dum han høres ut selv om han ikke hadde en respons til Triana. Jeg tror jeg aldri har sett en så dum person før.

Når det gjelder Simone... Ahh.. Jeg skjønner heller ikke dette med at Aurora tydeligvis skulle gi Simone en advarsel. Hvorfor i alle dager skulle hun det? Hva var det Simone gjorde da hun hadde en fredning? Jo, hun prøvde aktivt å få ut Aurora uten å gi en advarsel til henne. Hvor er logikken? Noen som kan finne den?

Jeg blir også helt gal av dette falskopplegget som Labi og Simone pøser på med. Det er jo ikke AM, Gabriel, Julie eller Kine som er falske. Det er jo dem selv!! Simone drev jo og smisket med Aurora og sa at hun kan stole på henne, samtidig som hun sier i boksen at Aurora kan være her helt til hun vil ha henne ut. Veldig treffende kommentar som Aurora kom med. Simone styrer ikke spillet. Hun er bare bitter for at det ikke går hennes vei.

Jeg må virkelig LE av samtalen mellom Labi og LA. DE TO som de mest verdige inne på PH? :skratte: Si meg, hva er det LA har gjort bortsett fra å sette en sexrekord? Hva har Labi gjort annet enn å være totalt hjernedød og ustabil? De har jo null selvinnsikt.

Håper Nico går ut denne uken! Hva tror dere skjer i morgen? Nico eller Gabriel kan vel ikke være med på denne strekleken da Aurora er fredet og Kine og Gabriel er låst? Åhh, dette gleder meg. Tviler også på at Marius går frem. Jippi. Nå går det vår vei, dere!

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig Simone tar seg en titt i speilet hvordan hun har fremstått i Paradise.

Et veldig godt eksempel fra tidlig i programmet. Da disse skuespillerne var med og Simone satt på rommet og snakket med han langhåra "psyko" skuespilleren, hvor han sa masse utrolig sårende ting om hun andre skuespilleren som hadde den sjenerte rollen. Hvor Simone bare stod og lo mens den sjenerte skuespilleren stod 2 meter unna. En slik oppførsel...minner veldig om en mobber med fæle personlighetstrekk.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig Simone tar seg en titt i speilet hvordan hun har fremstått i Paradise.

Et veldig godt eksempel fra tidlig i programmet. Da disse skuespillerne var med og Simone satt på rommet og snakket med han langhåra "psyko" skuespilleren, hvor han sa masse utrolig sårende ting om hun andre skuespilleren som hadde den sjenerte rollen. Hvor Simone bare stod og lo mens den sjenerte skuespilleren stod 2 meter unna. En slik oppførsel...minner veldig om en mobber med fæle personlighetstrekk.

JEG VET. Åh. Det var det øyeblikket jeg virkelig innså at Simone har en grusom personlighet. Jeg synes faktisk ikke så ille om Maria, selv om hun jattet med, men jeg tror det kun var på grunn av at hun ville være med i gruppen. Uansett så var det dårlig av dem begge. Jeg håper jeg aldri møter Simone eller får noe med henne å gjøre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Virker som hun har null selvinnsikt, dessverre :( Det Seher-intervjuet tyder på at hun ikke har tatt selvkritikk i det hele tatt, og det må jo være gjort nå i dag. For det første legger hun ut om hvor mye oppmerksomhet hun får fra gutter (med tydelig konkurranse mot AM), og så sier hun at hun ikke var den som spilte på flørting der inne (igjen med tydelig adresse til AM). I tillegg er ikke jeg i tvil om at det er Simone som står bak at den ene etter den andre snur seg mot AM. Virker som hun er helt gal av sjalusi.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Labi tror jo han er kongen på paradise. Men sannheten er; ingen inne hadde nok løftet en finger for å redde han. :laugh:

Anonymous poster hash: 59b4e...518
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Virker som hun har null selvinnsikt, dessverre :( Det Seher-intervjuet tyder på at hun ikke har tatt selvkritikk i det hele tatt, og det må jo være gjort nå i dag. For det første legger hun ut om hvor mye oppmerksomhet hun får fra gutter (med tydelig konkurranse mot AM), og så sier hun at hun ikke var den som spilte på flørting der inne (igjen med tydelig adresse til AM). I tillegg er ikke jeg i tvil om at det er Simone som står bak at den ene etter den andre snur seg mot AM. Virker som hun er helt gal av sjalusi.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Ja, du sier noe der.

Labi skal nå i det minste få den krediten at han i ettertid har gått ut og sagt han ikke har likt måten han ble fremstilt på, for det er ikke slik han ønsker å være. (Enda hvor dumt det er å komme sånn i ettertid å angre når en ser alle protestene..)

Med Simone derimot. Virker det som at hun ikke angrer noe som helst og at hun rett og slett er fornøyd med hvordan hun er fremstilt. Det er jo betenkelig.

Joachim også, har jo hatt såpass ydmykhet at han har beklaget måten han fremsto på.

Kodaltrollet er virkelig et gjennomført troll ser det ut til..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du sier noe der.

Labi skal nå i det minste få den krediten at han i ettertid har gått ut og sagt han ikke har likt måten han ble fremstilt på, for det er ikke slik han ønsker å være. (Enda hvor dumt det er å komme sånn i ettertid å angre når en ser alle protestene..)

Med Simone derimot. Virker det som at hun ikke angrer noe som helst og at hun rett og slett er fornøyd med hvordan hun er fremstilt. Det er jo betenkelig.

Joachim også, har jo hatt såpass ydmykhet at han har beklaget måten han fremsto på.

Kodaltrollet er virkelig et gjennomført troll ser det ut til..

Hvor i alle dager har du fått dette fra? Det eneste jeg har lest er at Labi ble sur på produksjonen på grunn av at de har fremstilt han helt feil. Ærlig talt. Han prøver å skjule oppførselen sin under teppet. "24 timer i døgnet gjøres om til 1 time". For en idiotunnskyldning. Produksjonen har ikke tvunget han til å gå til verbale angrep på enhver som "spiller" og heller ikke til å være så, ja, hjernedød.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

latterlig hvordan tv3 så opplagt fører AM til finalen. blir kvalm

Anonymous poster hash: 11574...888
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

latterlig hvordan tv3 så opplagt fører AM til finalen. blir kvalm

Anonymous poster hash: 11574...888

Produksjonen jobber nok for å holde AM der inne ja, men i morgen får jo Lene en mulighet til å komme inn. Lene og AM er jo ikke akkurat supergode venner (hvis du husker den latterlige artikkelen om Lene sitt forhold til AM). Uansett var det ganske gitt at Aurora, med den personligheten, kom til å bli sendt inn igjen. Det hadde hun nok blitt også selv om Aurora og AM ikke hadde vært så gode venner.

• Liker 3
Skrevet

Produksjonen jobber nok for å holde AM der inne ja, men i morgen får jo Lene en mulighet til å komme inn. Lene og AM er jo ikke akkurat supergode venner (hvis du husker den latterlige artikkelen om Lene sitt forhold til AM). Uansett var det ganske gitt at Aurora, med den personligheten, kom til å bli sendt inn igjen. Det hadde hun nok blitt også selv om Aurora og AM ikke hadde vært så gode venner.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac [/quote

Hvilken artikkel? Noen som har link eller kan si hvor jeg finner den?

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Vi må seriøst slutte å kritisere Labi for han skulle aldri vært på TV til å begynne med. Det er rett og slett mobbing av TV 3 å la ham være med når han tydeligvis henger litt igjen, om jeg kan si det på den måten. (Hvis du leser dette Labi så mener jeg ikke å være frekk).

Apropo må jeg bare nok en gang påpeke at denne sesongen av P.H er den kjedeligste og mest tragiske av dem alle. Ingen hemmelige oppdrag, dårlig mr & mrs paradise konkuranse og fravær av skikkelig pandoras. (Og kjedelige deltakere..)

Jeg liker forresten A.M men synes det er teit av prokusjonen å føre henne frem mot finalen. Deltakerne får jo ikke spilt, når produksjonen legger opp hvem de vil ha videre.

Buuuh!! :sur:

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kodal out. For et ekkelt menneske.

Anonymous poster hash: c6121...97c
  • Liker 3
Gjest Phoenix
Skrevet

Men var det sånn at Lene bare fikk sjekke inn HVIS noen av gutta ofret partneren sin og tråkket over streken? :klo:

Jeg skjønte ikke heller, men nå er jeg vettskremt for at Nico kommer til å ofre Aurora.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke heller, men nå er jeg vettskremt for at Nico kommer til å ofre Aurora.

Men Aurora er jo fredet. Tviler på at Nico får lov til å være med på denne leken. Likeså med Gabriel.

• Liker 5
Gjest Phoenix
Skrevet

Men Aurora er jo fredet. Tviler på at Nico får lov til å være med på denne leken. Likeså med Gabriel.

Men var hun ikke bare fredet i går?

AnonymBruker
Skrevet

Men var hun ikke bare fredet i går?

Sa ikke Triana at hun var fredet ut uken?

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet

Aurora er fredet ut uken. Samme med Kine/Gabriel. De som kan tråkke over streken er dermed Arman, Labi og Marius. Håper for Guds skyld at Marius IKKE gjør det :)

Gjest Phoenix
Skrevet

Sa ikke Triana at hun var fredet ut uken?

Aurora er fredet ut uken. Samme med Kine/Gabriel. De som kan tråkke over streken er dermed Arman, Labi og Marius. Håper for Guds skyld at Marius IKKE gjør det :)

Det registrerte jeg ikke, men det var da enda godt! Puuuuuuuuuuuuh..... Aurora :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...