Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Jeg synes synd på han, fordi hele fremtiden hans er jo så og si ødelagt nå. TV 3 skulle jo aldri tatt han med på P.H når han tydeligvis er ¨lett psykisk utviklingshemmet¨.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det menes vel at han er såpass blåst i hodet at han trenger beskyttelse mot seg selv, ergo at TV3 skulle latt være og caste han for PH.

Noen ganger er det bedre å holde munn, enn å åpne den. Han har bare seg selv å skylde på med alle de merkelige, idiotiske og lite gjennomtenkte kommentarene han har klart å lire utav seg. Til å begynne med syns jeg han virket enfoldig, men ikke helt sjarmløs. Nå, etter å ha sett sinnet hans og hvor ufyselig han oppført seg mot flere av jentene, håper jeg han ryker på hue og ræva ut. ASAP.

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 5
Skrevet

Det er ikke sikkert han var så blåst i hodet under castingrundene da. Kanskje han fremsto helt normal der? Eller i alle fall ph normal :fnise: Det er ikke så lett for Tv3 å vite hvem som er helt skutt i hodet alltid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes synd på han, fordi hele fremtiden hans er jo så og si ødelagt nå. TV 3 skulle jo aldri tatt han med på P.H når han tydeligvis er ¨lett psykisk utviklingshemmet¨.

Joda, men det er jo ikke produksjonen sin feil. De visste jo ikke at han var totalt hjernedød. Familien og vennene hans burde jo heller ha stoppet han fra å melde seg på.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at fremtiden hans er ødelagt nå. Jeg tror ikke han hadde så godt utgangspunkt fra før av heller.

Det menes vel at han er såpass blåst i hodet at han trenger beskyttelse mot seg selv, ergo at TV3 skulle latt være og caste han for PH.

Noen ganger er det bedre å holde munn, enn å åpne den. Han har bare seg selv å skylde på med alle de merkelige, idiotiske og lite gjennomtenkte kommentarene han har klart å lire utav seg. Til å begynne med syns jeg han virket enfoldig, men ikke helt sjarmløs. Nå, etter å ha sett sinnet hans og hvor ufyselig han oppført seg mot flere av jentene, håper jeg han ryker på hue og ræva ut. ASAP.

Jeg er enig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert han var så blåst i hodet under castingrundene da. Kanskje han fremsto helt normal der? Eller i alle fall ph normal :fnise: Det er ikke så lett for Tv3 å vite hvem som er helt skutt i hodet alltid.

Jeg tror faktisk det. Jeg tenkte hvertfall ikke at han var veldig dum første gang han kom inn. Veldig spesiell og litt treg, men ikke nødvendigvis dum. Nå har jeg jo sett at det må mangle noe viktig der oppe i hodet til Labi.

• Liker 1
Skrevet

Herregud som jeg savner Lorden. Jeg føler det var en helt annen stemning på hotellet når han var der..

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

Jepp! Synes han var en knall person. Laget himla mye liv, å denne "jeg gir f* "holdningen hans, kledde han, samt det var utrolig underholdende å se på.

Så er det heller ikke til å stikke under en stol at jeg synes han er meget kjekk! :fnise:

• Liker 3
Skrevet

vis mats kommer inn iløpet av denne uka, slutter jeg å se på ph... irriterer meg grenseløst

• Liker 2
Skrevet

og stakkars AM, alle er jo så frekke mot hun. lyser sjalusi lang vei

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Synes han var en knall person. Laget himla mye liv, å denne "jeg gir f* "holdningen hans, kledde han, samt det var utrolig underholdende å se på.

Så er det heller ikke til å stikke under en stol at jeg synes han er meget kjekk! :fnise:

Men Lorden ville jo hjem. Så lite sannsynlig at han kommer inn igjen. Dessverre - han var ihvertfall ikke helt idiot i øverste etasje - i motsetning til Labi og Nico, haha.

• Liker 1
Skrevet

vis mats kommer inn iløpet av denne uka, slutter jeg å se på ph... irriterer meg grenseløst

Ja pokker og om han kommer inn denne uka.. Da har jeg og lyst å boikotte hele pokkers PH, men kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg bare "må" se.

Men la for guds skyld ikke den fyren komme tilbake.

Som AM og Aurora så pent skrev på fb "Svi grandisen" ;)

Skrevet

Men Lorden ville jo hjem. Så lite sannsynlig at han kommer inn igjen. Dessverre - han var ihvertfall ikke helt idiot i øverste etasje - i motsetning til Labi og Nico, haha.

Ja, han var jo "meget metta" som han selv sa, men er lov til å håpe da? :rodmer:

Enig der. Jeg synes personlig han var den mest oppegående personen der, av mannfolka!

Labi er blitt sagt sitt om her inne, og jeg kunne ikke vært mer enig enn det alle andre sier.

Kanskje jeg overdriver, men jeg kjenner jeg nesten blir forbanna når han åpner kjeften å spyr ut så mye drit.

Å hvertfall når han skal blande seg når andre blir sendt hjem. Da koker det virkelig! :sur:

• Liker 1
Skrevet

Ja pokker og om han kommer inn denne uka.. Da har jeg og lyst å boikotte hele pokkers PH, men kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg bare "må" se.

Men la for guds skyld ikke den fyren komme tilbake.

Som AM og Aurora så pent skrev på fb "Svi grandisen" ;)

haha ja, jeg kommer nok til å fortsette å se på det selvom. men jeg husker de små klippene med han (når en og en person snakker) pleide jeg å skru av lyden... kun dritt kom ut av den kjeften der

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt hvorfor så mange var sykt forelsket i Audun? :klo: Kan godt være hele den "Am the best attituden" hans bare var på spøk, men jeg liker uansett ikke unge pappagutter som er så arrogante og ser på seg selv om gud. Å han spilte jo ikke spillet i det hele tatt og ga bare faen. For meg så blir det kjedelig.

Men en ting er nå sikkert, Audun kommer nok ikke inn igjen. Han ville jo hjem selv, så han er nok dratt til Norge for lengst ;)

Endret av Lillemeg22
  • Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor så mange var sykt forelsket i Audun? :klo: Kan godt være hele den "Am the best attituden" hans bare var på spøk, men jeg liker uansett ikke unge pappagutter som er så arrogante og ser på seg selv om gud. Å han spilte jo ikke spillet i det hele tatt og ga bare faen. For meg så blir det kjedelig.

Men en ting er nå sikkert, Audun kommer nok ikke inn igjen. Han ville jo hjem selv, så han er nok dratt til Norge for lengst ;)

Og videre til Frankrike med faren sin. Som jo var grunnen til at han ville hjem.

Skrevet

Han var jo en ung og kjekk mann. :)

Vi har alle forskjellig smak i både menn og kvinner, men jeg tror det hadde mye med attituden hans for min del ja. :fnise:

Jeg har ikke vært borti en så kalt "pappagutt", så akkurat det skal ikke jeg uttale meg om.

Men nei, han kommer nok ikke inn igjen, var bare en liten ønske-tenking! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han var pen, kjekk, hadde fin kropp og en sjarmerende personlighet :biggrin:

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

• Liker 2
Skrevet

Fordi han var pen, kjekk, hadde fin kropp og en sjarmerende personlighet :biggrin:

:wow: Godt fler er enig med meg!

Skrevet

:wow: Godt fler er enig med meg!

Tror majoriteten av Norges kvinnebefolkning er enig! <3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke Audun var så veldig pen og kjekk jeg. Helt ok liksom. Synes han var litt for snobbete etter min smak :)

Anonymous poster hash: 50121...293

• Liker 2
Skrevet

Har dere sett intervjuet med Audun etter utsjekken hans da? Han er faktisk sykt morsom

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...