Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere sett intervjuet med Audun etter utsjekken hans da? Han er faktisk sykt morsom

Gutten var verken døll eller dum nei - kanskje derfor han ikke orka å være der inne lenger. Tror jeg hadde gått på veggen selv jeg.

Nå krysser jeg fingrene og håper ingen bytter ut partneren med Lene - DAAA blir det bråk da....den dama er argsint på AM.....

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå krysser jeg fingrene og håper ingen bytter ut partneren med Lene - DAAA blir det bråk da....den dama er argsint på AM.....

Den dama er argsint generelt. Husker da hun røk ut av Fristet, da var hun sinna, da... det er akkurat som det svartner helt for henne, som en slags kvinnelig Labi. Dødsskummel. Kanskje hun går på steroider, hun også. Får krysse fingrene for at ingen slipper henne inn igjen. Nico jobber nok for livet i kulissene med å overtale Arman til å tråkke over streken. Lene er akkurat det han trenger nå for å komme seg ovenpå igjen.

Er så mange som klager på denne sesongen, jeg synes faktisk den er ganske spennende, jeg :rodme:

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 3
Gjest Caroline91
Skrevet

Er så mange som synes Audun er kjekk. Det synes jeg også, men jeg synes Ole Fredrick er en kjekk kar også jeg. Han har veldig fine øyne :)

AnonymBruker
Skrevet

Den dama er argsint generelt. Husker da hun røk ut av Fristet, da var hun sinna, da... det er akkurat som det svartner helt for henne, som en slags kvinnelig Labi. Dødsskummel. Kanskje hun går på steroider, hun også. Får krysse fingrene for at ingen slipper henne inn igjen. Nico jobber nok for livet i kulissene med å overtale Arman til å tråkke over streken. Lene er akkurat det han trenger nå for å komme seg ovenpå igjen.

Er så mange som klager på denne sesongen, jeg synes faktisk den er ganske spennende, jeg :rodme:

Synes den er spennende nok jeg også.

Men med typer som Joachim, Labi, Simone og Nico - som ikke bare er særdeles lite egnet til å hvile øynene på, men som har drevet mobbing på høyt plan, må jeg si at sesongen etterlater kvalmefølelse. Og at ingen av de nevnte beklager den bedritne oppførselen sin i etterkant sier sitt. Æsj.

• Liker 9
Skrevet

Var Aurora, Kine og gabriel låst ut uken eller låst/fredet til parseremoni (som var i går)?

Gjest Sunshine23
Skrevet

Audun var morsom og herlig, men ikke min type gutt overhode. Liker mer manne mann jeg. Helst barske med tatoveringer og muskler :) Nam

• Liker 1
Skrevet

Var Aurora, Kine og gabriel låst ut uken eller låst/fredet til parseremoni (som var i går)?

Hele uken :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror virkelig Labi at han har sjangs på Triana? Lættis! :laugh:

Anonymous poster hash: 59b4e...518
  • Liker 7
Skrevet

Hva mener Aurora med at Lene skapte kaos mens Aurora var vekke? Slutta å se noen uker.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nico og Lene. Fyfader for et ekkelt par.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 10
Skrevet

Den eneste som faller for blikket til Nico er Arman :ler:

• Liker 12
Skrevet

Jeg syns faktisk Nico er fin jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns faktisk Nico er fin jeg :)

Han er jo en kjekk fyr, synd at personligheten ødelegger.
  • Liker 8
Skrevet

Hva mener Aurora med at Lene skapte kaos mens Aurora var vekke? Slutta å se noen uker.. :)

Lene var sykt paranoid og lusket rundt overalt. Var ikke så mye mer, men hun klikket når hun ble sendt ut. Akkurat sånn var hun på Fristet også.
  • Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Han er jo en kjekk fyr, synd at personligheten ødelegger.

Jeg likte Nico før faktisk, men han virker jo stokk dum og har en fæl personlighet. Håper han ryker denne uken

• Liker 1
Skrevet

Enig. Og hva skjer med all denne synginga /rapinga all the time? en smule overkill, virker som han skal spille så veldig bad uten å være det. Og en smule høy på seg selv kansje og sitt "rap talent" ;):P

Men den jeg syns er mest tåpelig der inne per nu er labi..hehe han virker som triana sa: helt skada :P

AnonymBruker
Skrevet

BYEBYE LENE! :) :) :danse:

Anonymous poster hash: 59b4e...518
  • Liker 3
Skrevet

Marius er ganske morsom, livredd Lene, ha ha!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror dere kommer inn i morgen, da? Vedkommende hadde svarte sko(letter?) med bare ben og hvit t-skjorte, så ut som kort hår?

Gjest Caroline91
Skrevet

Hvem tror dere kommer inn i morgen, da? Vedkommende hadde svarte sko(letter?) med bare ben og hvit t-skjorte, så ut som kort hår?

Mats.. Dessverre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...