AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3301 Skrevet 21. mai 2014 Mats.. Dessverre:( Ja, det så litt ut som ham, gjorde det ikke det? Det var en gutt, og det er vel bare han av gutta som er femi nok til å gå med sånne skoletter? Anonymous poster hash: 9b76f...185 1
Gjest Caroline91 Skrevet 21. mai 2014 #3302 Skrevet 21. mai 2014 Ja, det så litt ut som ham, gjorde det ikke det? Det var en gutt, og det er vel bare han av gutta som er femi nok til å gå med sånne skoletter?Anonymous poster hash: 9b76f...185 Jeg er så og si 100% sikker på at det er Mats. Hørte du ikke hva AM sa på klippet?
magicpie Skrevet 21. mai 2014 #3303 Skrevet 21. mai 2014 Ja, det så litt ut som ham, gjorde det ikke det? Det var en gutt, og det er vel bare han av gutta som er femi nok til å gå med sånne skoletter? Anonymous poster hash: 9b76f...185 Eventuelt Audun?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3304 Skrevet 21. mai 2014 Det er jo bare Mats som ruller opp buksene sånn. Audun har ikke så tynne ben. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2
magicpie Skrevet 21. mai 2014 #3305 Skrevet 21. mai 2014 Det er jo bare Mats som ruller opp buksene sånn. Audun har ikke så tynne ben.Anonymous poster hash: 120a3...7ed vil ha Audun tilbake.. egentlig alt annet enn Mats! (og Joakim forsåvidt) 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3306 Skrevet 21. mai 2014 Tror virkelig Labi at han har sjangs på Triana? Lættis! Anonymous poster hash: 59b4e...518 Han er ihvertfall så betatt av henne at han "...får sommerfugler rundt magen", som han sa. Anonymous poster hash: e818d...1a8 4
magicpie Skrevet 21. mai 2014 #3307 Skrevet 21. mai 2014 Han er ihvertfall så betatt av henne at han "...får sommerfugler rundt magen", som han sa. Anonymous poster hash: e818d...1a8 Haha, det la jeg merke til også. Det verste er at det var ikke et engangstilfelle, han har sagt det før også! Generelt legger jeg merke til at deltakerne sier veldig mange ordtak feil. Det har kanskje ikke vært såå ille denne sesongen, men noen ganger tidligere har det vært veldig mye! 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3308 Skrevet 21. mai 2014 Jeg er så og si 100% sikker på at det er Mats. Hørte du ikke hva AM sa på klippet? Nei, hva sa hun? Anonymous poster hash: 9b76f...185
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3309 Skrevet 21. mai 2014 Deltakerne i sesong 3 hadde mange gullkorn, da. Her;http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=545402&page=1 Jeg skulle laget en sånn tråd i år også. Spesielt Labi og Christer produserer jo gullkorn på løpende bånd. Anonymous poster hash: e818d...1a8 Gullkorn fra 2011. Anonymous poster hash: e818d...1a8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3310 Skrevet 21. mai 2014 Gullkorn fra 2012. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=638529&page=1 Anonymous poster hash: e818d...1a8
Gjest Caroline91 Skrevet 22. mai 2014 #3311 Skrevet 22. mai 2014 Nei, hva sa hun?Anonymous poster hash: 9b76f...185 Hun sa noe som: "Tenk å dele seng med sin verste fiende."
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3312 Skrevet 22. mai 2014 Hun sa noe som: "Tenk å dele seng med sin verste fiende." Ah, jeg synes Mats har så grusom personlighet. Hva skjedde med han? Jeg kan ikke huske at han var fullstendig drittsekk i starten? Jeg synes faktisk denne uken har vært veldig bra. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 22. mai 2014 #3313 Skrevet 22. mai 2014 Lene er så utrolig creepy synes jeg. Scary
The Kitten Skrevet 22. mai 2014 #3314 Skrevet 22. mai 2014 Lene er så utrolig creepy synes jeg. Scary Hun er ganske skummel!
uret Skrevet 22. mai 2014 #3315 Skrevet 22. mai 2014 Men hadde de tema uke de forrige sesongene? Synes det ble litt for mye i år.. 3
embla1807 Skrevet 22. mai 2014 #3316 Skrevet 22. mai 2014 Men hadde de tema uke de forrige sesongene? Synes det ble litt for mye i år.. Ja, i fjor hadde de vikinguke, barndomsuke, påskeuke, skoleuke, romeruke, morderuke.. Var det jeg kom på nå
Gjest Caroline91 Skrevet 22. mai 2014 #3318 Skrevet 22. mai 2014 Ah, jeg synes Mats har så grusom personlighet. Hva skjedde med han? Jeg kan ikke huske at han var fullstendig drittsekk i starten? Jeg synes faktisk denne uken har vært veldig bra.Anonymous poster hash: 573a5...7ac I starten likte jeg Mats veldig godt. Og jeg likte IKKE Aurora. Så på et punkt i programmet bare endret alt seg. Mats ble en drittsekk, og Aurora ble plutselig likanes
uret Skrevet 22. mai 2014 #3319 Skrevet 22. mai 2014 Ja, i fjor hadde de vikinguke, barndomsuke, påskeuke, skoleuke, romeruke, morderuke.. Var det jeg kom på nå Morderuka husker jeg, antakelig den beste synes jeg
Gjest tinbjo1 Skrevet 22. mai 2014 #3320 Skrevet 22. mai 2014 Lene er så utrolig creepy synes jeg. Scary Enig. Hun virker meget ustabil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå