Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mats.. Dessverre:(

Ja, det så litt ut som ham, gjorde det ikke det? Det var en gutt, og det er vel bare han av gutta som er femi nok til å gå med sånne skoletter?

Anonymous poster hash: 9b76f...185

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Caroline91
Skrevet

Ja, det så litt ut som ham, gjorde det ikke det? Det var en gutt, og det er vel bare han av gutta som er femi nok til å gå med sånne skoletter?

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Jeg er så og si 100% sikker på at det er Mats. Hørte du ikke hva AM sa på klippet?

Skrevet

Ja, det så litt ut som ham, gjorde det ikke det? Det var en gutt, og det er vel bare han av gutta som er femi nok til å gå med sånne skoletter?

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Eventuelt Audun?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare Mats som ruller opp buksene sånn. Audun har ikke så tynne ben.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 2
Skrevet

Det er jo bare Mats som ruller opp buksene sånn. Audun har ikke så tynne ben.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

:( vil ha Audun tilbake.. egentlig alt annet enn Mats! (og Joakim forsåvidt)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror virkelig Labi at han har sjangs på Triana? Lættis! :laugh:

Anonymous poster hash: 59b4e...518

Han er ihvertfall så betatt av henne at han "...får sommerfugler rundt magen", som han sa. :fnise:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 4
Skrevet

Han er ihvertfall så betatt av henne at han "...får sommerfugler rundt magen", som han sa. :fnise:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Haha, det la jeg merke til også. Det verste er at det var ikke et engangstilfelle, han har sagt det før også! :P Generelt legger jeg merke til at deltakerne sier veldig mange ordtak feil. Det har kanskje ikke vært såå ille denne sesongen, men noen ganger tidligere har det vært veldig mye!

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så og si 100% sikker på at det er Mats. Hørte du ikke hva AM sa på klippet?

Nei, hva sa hun?

Anonymous poster hash: 9b76f...185

AnonymBruker
Skrevet

Deltakerne i sesong 3 hadde mange gullkorn, da. :laugh:

Her;http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=545402&page=1

Jeg skulle laget en sånn tråd i år også. Spesielt Labi og Christer produserer jo gullkorn på løpende bånd.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Gullkorn fra 2011.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Gjest Caroline91
Skrevet

Nei, hva sa hun?

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Hun sa noe som: "Tenk å dele seng med sin verste fiende."

AnonymBruker
Skrevet

Hun sa noe som: "Tenk å dele seng med sin verste fiende."

:sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Ah, jeg synes Mats har så grusom personlighet. Hva skjedde med han? Jeg kan ikke huske at han var fullstendig drittsekk i starten?

Jeg synes faktisk denne uken har vært veldig bra.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet

Lene er så utrolig creepy synes jeg. Scary

Skrevet

Lene er så utrolig creepy synes jeg. Scary

Hun er ganske skummel!

Skrevet

Men hadde de tema uke de forrige sesongene? Synes det ble litt for mye i år..

  • Liker 3
Skrevet

Men hadde de tema uke de forrige sesongene? Synes det ble litt for mye i år..

Ja, i fjor hadde de vikinguke, barndomsuke, påskeuke, skoleuke, romeruke, morderuke.. Var det jeg kom på nå :)
Skrevet

Og Mardi Gras og Gaypride uke!

Gjest Caroline91
Skrevet

:sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Ah, jeg synes Mats har så grusom personlighet. Hva skjedde med han? Jeg kan ikke huske at han var fullstendig drittsekk i starten?

Jeg synes faktisk denne uken har vært veldig bra.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

I starten likte jeg Mats veldig godt. Og jeg likte IKKE Aurora. Så på et punkt i programmet bare endret alt seg. Mats ble en drittsekk, og Aurora ble plutselig likanes :)

Skrevet

Ja, i fjor hadde de vikinguke, barndomsuke, påskeuke, skoleuke, romeruke, morderuke.. Var det jeg kom på nå :)

Morderuka husker jeg, antakelig den beste synes jeg :P

Gjest tinbjo1
Skrevet

Lene er så utrolig creepy synes jeg. Scary

Enig. Hun virker meget ustabil.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...