AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3401 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror Mats er smart, men lar følelsene styre ham litt for ofte. Anonymous poster hash: 120a3...7ed 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3402 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror Mats er smart, men lar følelsene styre ham litt for ofte.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Jeg tror Mats er smart, men lar tissefanten styre ham litt for ofte. Anonymous poster hash: 9b76f...185 16
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3403 Skrevet 23. mai 2014 Er det noen som vet hvorfor Julie har tape på rumpa? Anonymous poster hash: 8d98b...799
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3404 Skrevet 23. mai 2014 Er det noen som vet hvorfor Julie har tape på rumpa? Anonymous poster hash: 8d98b...799 Fordi hun har sår.Anonymous poster hash: b839c...2f7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3405 Skrevet 23. mai 2014 Er det noen som vet hvorfor Julie har tape på rumpa? Ja. hun skrev om det på bloggen sin. Skrubba den opp når hun tok push-ups med gutta. Julie er kul hun! http://julievilblistor.blogg.no/1400762147_et_lite_stt_blogginnl.html Anonymous poster hash: e5937...729
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3406 Skrevet 23. mai 2014 Anonymous poster hash: e5937...729 Hihi, hun virker som ei kul jente. Skjønner bare ikke hva hun så i Labi. Det finnes forresten ikke grenser for hva Gruppa er i stand til å klandre AM for. Begynner å ane meg av denne tråden - først og fremst innleggene til "Gladius Veritatis" at det neste som kommer at at det er AM sin feil at de ble så dårlig fremstilt der inne - fordi hun er så manipulerende og "flink til å spille offer". Anonymous poster hash: 9b76f...185 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3407 Skrevet 23. mai 2014 Vet hvem Aurora og Simone er, og har veldig mange felles venner og bekjente med sistnevnte.. Aurora og gjengen hennes er utrolig overfladiske.. Det som ho "skjuler" som humor, er sånn gjengen hennes faktisk er, og det er seriøst. De legger daglig ut statuser om nye, veldig dyre, klokker, klær, biler, hvor mye penger de har på konto osv. Det har til og med hendt at de har postet bilder av seg selv med mange tusenlapper, kun for show.. De spiser daglig på resturanter, og legger selvfølgelig dette ut. Mange av de lever fett på pappas penger, uten at de skammer seg nevneverdig over det. Omtrent hver gang de skal skåle sier de " skål for å aldri gå på NAV", og dette mener de seriøst.. Da de også har lagt ut bilder av seg selv skåle hvor dette er skrevet under, og de argumenterer flittig imot de som reagerer. Så de dømmer faktisk mennesker ut ifra yrke, status, klær osv. Det er IKKE bare humor... Simone har egentlig aldri hatt så mange venner.. De fleste som var venn med ho, før paradise, hang med ho den ene dagen og baksnakka ho den andre dagen. Så jeg har egentlig alltid syntes litt synd på ho, fordi de sa ganske grove ting om ho... Før paradise la ut daglig innlegg på facebook som var helo kitty og playboyrelatert, og masse rosagreiere. Etter ho ble med på paradise har ho blitt ekstremt opptatt av å vise fram alle paradise vennene hennes, alle paradisearrangementene ho er med på og alt ho gjør med paradisefolka.. Det er vel omtrent daglig statuser , bilder osv. relatert til paradise, da som oftest Jenette, Chris og Ole. Så for ho har vel paradise vært det beste som har skjedd for ho sosialt sett. De fleste i nærområdet visste at ho skulle være med på paradise før ho dro, fordi ho røpte dette til en person i fylla en gang.. Og siden ho omtrent bare hadde falske venner, sa jo den personen selvfølgelig dette videre, og man kan vel si at det ble ledd en god del av.. Anonymous poster hash: bc5c8...276 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3408 Skrevet 23. mai 2014 Vet hvem Aurora og Simone er, og har veldig mange felles venner og bekjente med sistnevnte.. Aurora og gjengen hennes er utrolig overfladiske.. Det som ho "skjuler" som humor, er sånn gjengen hennes faktisk er, og det er seriøst. De legger daglig ut statuser om nye, veldig dyre, klokker, klær, biler, hvor mye penger de har på konto osv. Det har til og med hendt at de har postet bilder av seg selv med mange tusenlapper, kun for show.. De spiser daglig på resturanter, og legger selvfølgelig dette ut. Mange av de lever fett på pappas penger, uten at de skammer seg nevneverdig over det. Omtrent hver gang de skal skåle sier de " skål for å aldri gå på NAV", og dette mener de seriøst.. Da de også har lagt ut bilder av seg selv skåle hvor dette er skrevet under, og de argumenterer flittig imot de som reagerer. Så de dømmer faktisk mennesker ut ifra yrke, status, klær osv. Det er IKKE bare humor... Simone har egentlig aldri hatt så mange venner.. De fleste som var venn med ho, før paradise, hang med ho den ene dagen og baksnakka ho den andre dagen. Så jeg har egentlig alltid syntes litt synd på ho, fordi de sa ganske grove ting om ho... Før paradise la ut daglig innlegg på facebook som var helo kitty og playboyrelatert, og masse rosagreiere. Etter ho ble med på paradise har ho blitt ekstremt opptatt av å vise fram alle paradise vennene hennes, alle paradisearrangementene ho er med på og alt ho gjør med paradisefolka.. Det er vel omtrent daglig statuser , bilder osv. relatert til paradise, da som oftest Jenette, Chris og Ole. Så for ho har vel paradise vært det beste som har skjedd for ho sosialt sett. De fleste i nærområdet visste at ho skulle være med på paradise før ho dro, fordi ho røpte dette til en person i fylla en gang.. Og siden ho omtrent bare hadde falske venner, sa jo den personen selvfølgelig dette videre, og man kan vel si at det ble ledd en god del av.. Anonymous poster hash: bc5c8...276 Jeg er venn med Aurora og det der er tull. Anonymous poster hash: 73a97...255 10
Ida-Lotta Skrevet 23. mai 2014 #3409 Skrevet 23. mai 2014 Få ut gullfisken/flappybird AM og spydige Mats. Måtte Nickolai vinne... 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3410 Skrevet 23. mai 2014 Er da vel ikke oss brukerne sin feil at det er Mats som kommenterer i tråden Anonymous poster hash: 2b391...a40 Aldri i livet om Mats hadde greid å formulere et så velartikulert innlegg. Nope. Not even once. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 1
Ida-Lotta Skrevet 23. mai 2014 #3411 Skrevet 23. mai 2014 Aldri i livet om Mats hadde greid å formulere et så velartikulert innlegg. Nope. Not even once. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 HAHAHA. WORD! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3412 Skrevet 23. mai 2014 Få ut gullfisken/flappybird AM og spydige Mats. Måtte Nickolai vinne... Stygt å gå løs på utseende...enten det gjelder AM , Simone eller andre. Det må kunne gå an å holde denne diskusjonen uten å kritisere ansikt eller kropp på deltagerne. Skamme seg. Anonymous poster hash: e5937...729 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3413 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er venn med Aurora og det der er tull. Anonymous poster hash: 73a97...255 Selfølgelig sier du det hvis du er venn med ho Men, det er sånn oss rundt dere ser på dere.. Anonymous poster hash: bc5c8...276 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3414 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror Mats er smart, men lar følelsene styre ham litt for ofte.Anonymous poster hash: 120a3...7ed Jeg er uenig. Jeg ser ikke noe som helst tegn til intelligens hos det fehodet der. "Nå har jeg vunnet AMs tillitt" når han har snakket med AM én gang. Er han helt idiot? Håper han er flau når han ser at AM sier at hun ikke kjøper det han sier og at hun ikke stoler på han. Fordi hun har sår.Anonymous poster hash: b839c...2f7 HVORFOR viste de ikke dette på skjermen? Julie beskriver jo på bloggen hennes at det var i forbindelse med trening og at det var blod involvert. Det hadde vært artig å se, selv om jeg så klart synes synd på henne da! Vet hvem Aurora og Simone er, og har veldig mange felles venner og bekjente med sistnevnte.. Aurora og gjengen hennes er utrolig overfladiske.. Det som ho "skjuler" som humor, er sånn gjengen hennes faktisk er, og det er seriøst. De legger daglig ut statuser om nye, veldig dyre, klokker, klær, biler, hvor mye penger de har på konto osv. Det har til og med hendt at de har postet bilder av seg selv med mange tusenlapper, kun for show.. De spiser daglig på resturanter, og legger selvfølgelig dette ut. Mange av de lever fett på pappas penger, uten at de skammer seg nevneverdig over det. Omtrent hver gang de skal skåle sier de " skål for å aldri gå på NAV", og dette mener de seriøst.. Da de også har lagt ut bilder av seg selv skåle hvor dette er skrevet under, og de argumenterer flittig imot de som reagerer. Så de dømmer faktisk mennesker ut ifra yrke, status, klær osv. Det er IKKE bare humor... Simone har egentlig aldri hatt så mange venner.. De fleste som var venn med ho, før paradise, hang med ho den ene dagen og baksnakka ho den andre dagen. Så jeg har egentlig alltid syntes litt synd på ho, fordi de sa ganske grove ting om ho... Før paradise la ut daglig innlegg på facebook som var helo kitty og playboyrelatert, og masse rosagreiere. Etter ho ble med på paradise har ho blitt ekstremt opptatt av å vise fram alle paradise vennene hennes, alle paradisearrangementene ho er med på og alt ho gjør med paradisefolka.. Det er vel omtrent daglig statuser , bilder osv. relatert til paradise, da som oftest Jenette, Chris og Ole. Så for ho har vel paradise vært det beste som har skjedd for ho sosialt sett. De fleste i nærområdet visste at ho skulle være med på paradise før ho dro, fordi ho røpte dette til en person i fylla en gang.. Og siden ho omtrent bare hadde falske venner, sa jo den personen selvfølgelig dette videre, og man kan vel si at det ble ledd en god del av.. Anonymous poster hash: bc5c8...276 Dette her vil jeg nesten ikke svare på. Hvis du ikke har skjønt det enda så er det slik humoren til Aurora er. Noen synes den er morsom, andre ikke, men de fleste klarer vel å skjønne at hun ikke er så seriøs med alt som kommer ut av munnen hennes. Hun liker jo å drive med stand-up og gå i forskjellige roller. Jeg regner med at de fleste har sett den grusomme auditionen hennes på Norske Talenter? Hun går i alle fall inn i ulike roller og overdriver noe grasalt. Det er nok det samme hun gjør ellers. Hun går inn i den typiske stereotypien for brun, blond, overfladisk og slikt og drar den så langt. Hun VIL få reaksjoner. Kan du ikke bare ta det med en klype salt? Jeg er ikke enig i hva hun sier, men jeg synes humoren hennes kan være morsom til tider. Spesielt inne på PH. Akkurat dette med NAV ser jeg ikke helt problemet i. Det er jo synd at de muligens sier slikt som kan oppfattes negativt for dem som er nødt til å få støtte av NAV, men er det ikke bra at de ikke har lyst til å bli navere? Er det det at de sier det eller innholdet som er problemet for deg? Det virker som om du kjenner Simone ganske godt for at du kan uttale deg om det siste der? Jeg orker nesten ikke svare på det der. Jeg synes det er ille dersom hun ble mobbet tidligere, men det er ikke en unnskyldning for at hun er en mobber i dag, og spesielt ikke når hun er så gammel. Jeg kan nevne flere ting som Simone har gjort kun inne på PH som er ufyselige. For å ta et eksempel kan vi trekke inn den FØRSTE UKEN på PH. Selv om disse personene som sjekket inn var skuespillere visste ikke Simone noe som helst om dette. Hun sto og så på og LO av at "Marte" ble mobbet. Når Simone ler av at noen blir mobbet kan jeg umulig tro at hun virkelig har kjent på hvordan det er å ha blitt mobbet selv. Ærlig talt. Dette er ikke det eneste sosiale som har skjedd med Simone. Jeg har blant annet vært innom profilen hennes selv. Du vet vel at det er en grunn til at hun for eksempel elsker "danske drenger"? Simone har jo fått mange venner på PH. Tror du virkelig at PH er det eneste stedet Simone får venner? Det finnes slike folk som er på PH overalt. Du synes Aurora er så overfladisk, men synes du det å være overfladisk er verre enn å være en mobber slik som Simone? Selfølgelig sier du det hvis du er venn med ho Men, det er sånn oss rundt dere ser på dere.. Anonymous poster hash: bc5c8...276 Og selvfølgelig sier du det når du har mange felles venner og bekjente med Simone (?). Logisk eller eh? Jeg merker Simonetendenser. Din mening er ikke et faktum. Nei. Det er ikke slik at alle rundt Aurora og hennes venner ser på dem slik du ser på dem. Jeg gjør ikke det. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3415 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er uenig. Jeg ser ikke noe som helst tegn til intelligens hos det fehodet der. "Nå har jeg vunnet AMs tillitt" når han har snakket med AM én gang. Er han helt idiot? Håper han er flau når han ser at AM sier at hun ikke kjøper det han sier og at hun ikke stoler på han. HVORFOR viste de ikke dette på skjermen? Julie beskriver jo på bloggen hennes at det var i forbindelse med trening og at det var blod involvert. Det hadde vært artig å se, selv om jeg så klart synes synd på henne da! Dette her vil jeg nesten ikke svare på. Hvis du ikke har skjønt det enda så er det slik humoren til Aurora er. Noen synes den er morsom, andre ikke, men de fleste klarer vel å skjønne at hun ikke er så seriøs med alt som kommer ut av munnen hennes. Hun liker jo å drive med stand-up og gå i forskjellige roller. Jeg regner med at de fleste har sett den grusomme auditionen hennes på Norske Talenter? Hun går i alle fall inn i ulike roller og overdriver noe grasalt. Det er nok det samme hun gjør ellers. Hun går inn i den typiske stereotypien for brun, blond, overfladisk og slikt og drar den så langt. Hun VIL få reaksjoner. Kan du ikke bare ta det med en klype salt? Jeg er ikke enig i hva hun sier, men jeg synes humoren hennes kan være morsom til tider. Spesielt inne på PH. Akkurat dette med NAV ser jeg ikke helt problemet i. Det er jo synd at de muligens sier slikt som kan oppfattes negativt for dem som er nødt til å få støtte av NAV, men er det ikke bra at de ikke har lyst til å bli navere? Er det det at de sier det eller innholdet som er problemet for deg? Det virker som om du kjenner Simone ganske godt for at du kan uttale deg om det siste der? Jeg orker nesten ikke svare på det der. Jeg synes det er ille dersom hun ble mobbet tidligere, men det er ikke en unnskyldning for at hun er en mobber i dag, og spesielt ikke når hun er så gammel. Jeg kan nevne flere ting som Simone har gjort kun inne på PH som er ufyselige. For å ta et eksempel kan vi trekke inn den FØRSTE UKEN på PH. Selv om disse personene som sjekket inn var skuespillere visste ikke Simone noe som helst om dette. Hun sto og så på og LO av at "Marte" ble mobbet. Når Simone ler av at noen blir mobbet kan jeg umulig tro at hun virkelig har kjent på hvordan det er å ha blitt mobbet selv. Ærlig talt. Dette er ikke det eneste sosiale som har skjedd med Simone. Jeg har blant annet vært innom profilen hennes selv. Du vet vel at det er en grunn til at hun for eksempel elsker "danske drenger"? Simone har jo fått mange venner på PH. Tror du virkelig at PH er det eneste stedet Simone får venner? Det finnes slike folk som er på PH overalt. Du synes Aurora er så overfladisk, men synes du det å være overfladisk er verre enn å være en mobber slik som Simone? Og selvfølgelig sier du det når du har mange felles venner og bekjente med Simone (?). Logisk eller eh? Jeg merker Simonetendenser. Din mening er ikke et faktum. Nei. Det er ikke slik at alle rundt Aurora og hennes venner ser på dem slik du ser på dem. Jeg gjør ikke det. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Jeg er ikke venn med Simone, og har aldri vært venn med ho. Anonymous poster hash: bc5c8...276
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3416 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er ikke venn med Simone, og har aldri vært venn med ho. Anonymous poster hash: bc5c8...276 Var det det eneste du kunne trekke ut av det innlegget? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3417 Skrevet 23. mai 2014 Jeg noterer at frøken Ann Marielle hevder det ikke er ordentlige menn på hotellet, bare barnslige smågutter. Isåfall burde vel kanskje hun selv fremgått med et godt eksempel, i stedet for å knisende legge insekter under puten til sin partner? Jeg kjøper ikke den kritikken mange på dette forumet gir Mats. Hva galt har han egentlig gjort utenom å være en direkte spiller som tar modige valg? At Mats valgte Heidi Alexandra fremfor AM kan umulig sies å være en dolking av sistnevnte i ryggen ettersom 1) Forholdet var allment kjent på hotellet. 2) AM var selv skyld i at hun ikke gav nok av seg selv. 3) AM sa selv at det bare var hyggelig at Mats fikk kost seg litt. At Mats valgte Lene fremfor AM er enda mindre et en dolking i ryggen ettersom Mats på dette tidspunktet hadde gjennomskuet falskspillet til AM, og måtte ha en annen partner for å overleve i spillet. At Mats blir provosert av at hans daværende partner plutselig blir godvenn med sin verste fiende Aurora - hvordan kan dere ikke se at dette er en naturlig reaksjon? AM er en dyktig manipulator. Hun har et sjarmerende smil, og en knekk i stemmen som gjør at folk får medlidenhet med henne. Hennes største styrke er at hun hele tiden lykkes med å fremstille seg selv som svak. Tilogmed i dagens episode på et tidspunkt hvor hun har full kontroll på hele hotellet, klarer hun å få Lene Angelica til å tro at det er hun som trenger beskyttelse. Diva-nykkene skinner hele tiden gjennom. Hun skal være sentrum for alles oppmerksomhet og være fri til å gjøre hva hun vil, leke med hvem hun vil, flørte med hvem hun vil, lyve til hvem hun vil. All åpen kritikk eller at andre tar seg de samme frihetene som henne selv blir møtt med mobbing og demonisering fra henne selv, hennes skjødehunder og dem hun har manipulert til å bli hennes venninner. Som det har blitt nevnt tidligere i tråden er det også påtagende hvordan hun stadig raljerer med folks ærlige yrker. Hvordan kan dere fortsette å glorifisere en person som utallige ganger kommer med nedsettende bemerkninger om andre bare fordi de jobber som rørlegger eller på en pizzafabrikk? Det kan være jeg har generalisert for mye i det jeg til nå har skrevet. Selvsagt er det ikke alle på dette forumet som støtter AM, men det er mitt inntrykk etter å ha lest her en stund at hun har unison støtte. Håper virkelig at AM snart får en smekk og blir sendt på "haude og ræva" ut. Hvis Mats skulle finne på å vinne blir denne tråden en sann fryd å lese. Et flott innlegg skrevet av noen med innsikt. Det virker som de aller fleste som skriver her er veldig unge og ikke evner å se falskheten hos AM, som dette innlegget tydelig beskriver. Det å lese andre mennesker kommer med alder og erfaring. Jeg har sagt det hele veien, AM er fryktelig falsk og jeg håper hun får smake sin egen medisin så det virkelig smeller en dag... De som hadde fortjent å vinne er sendt hjem for lengst. Anonymous poster hash: 56c00...f15 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3418 Skrevet 23. mai 2014 Et flott innlegg skrevet av noen med innsikt. Det virker som de aller fleste som skriver her er veldig unge og ikke evner å se falskheten hos AM, som dette innlegget tydelig beskriver. Det å lese andre mennesker kommer med alder og erfaring. Jeg har sagt det hele veien, AM er fryktelig falsk og jeg håper hun får smake sin egen medisin så det virkelig smeller en dag... De som hadde fortjent å vinne er sendt hjem for lengst. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Jeg for min del er 31, og jeg tror du skal tenke over ting enda en gang. Anonymous poster hash: 2b391...a40 15
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. mai 2014 #3419 Skrevet 23. mai 2014 Eneste jenta som har hatt noe i huet der inne er A.M og Jeanette. Aurora er like blåst i huet som tidligere selv om hun er på team ¨Ann Marielle¨. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #3420 Skrevet 23. mai 2014 Et flott innlegg skrevet av noen med innsikt. Det virker som de aller fleste som skriver her er veldig unge og ikke evner å se falskheten hos AM, som dette innlegget tydelig beskriver. Det å lese andre mennesker kommer med alder og erfaring. Jeg har sagt det hele veien, AM er fryktelig falsk og jeg håper hun får smake sin egen medisin så det virkelig smeller en dag... De som hadde fortjent å vinne er sendt hjem for lengst. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Virkelig? AM er den minst falske der inne. Tror du trenger nye briller og et hørselsapparat, for dine oppfatninger er helt på trynet. Anonymous poster hash: abb86...f5f 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå