Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke komme på mer enn én gang AM har løyet. Da hun sa til Døllesen at han kunne stå bak henne var nok noe hun følte seg presset til å si slik at da hun sa det var det ikke egentlig løgn, men da hun fikk tenkt seg om endret hun mening.

Hun lovet jo ikke Mats noe før hun sendte han hjem.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil påstå at mobbegjengen er mindre intelligente.

Og at de faktisk ikke skjønner hva å være falsk betyr

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Mobbegjengen tåler bare ikke at andre gjør det samme som de gjør mot andre. Kaste ut folk og lure de.

Å hvorfor sier Simone at hun mener Aurora burde gi henne en advarsel når hun ikke gjorde det samme? Da kan du pokker meg ikke kreve noen advarsel da. Dust!!! :bond:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbegjengen tåler bare ikke at andre gjør det samme som de gjør mot andre. Kaste ut folk og lure de.

Å hvorfor sier Simone at hun mener Aurora burde gi henne en advarsel når hun ikke gjorde det samme? Da kan du pokker meg ikke kreve noen advarsel da. Dust!!! :bond:

Har aldri før vært så oppgitt over mennesker. Klikker..

Anonymous poster hash: abb86...f5f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbegjengen tåler bare ikke at andre gjør det samme som de gjør mot andre. Kaste ut folk og lure de.

Å hvorfor sier Simone at hun mener Aurora burde gi henne en advarsel når hun ikke gjorde det samme? Da kan du pokker meg ikke kreve noen advarsel da. Dust!!! :bond:

Enig. Simone snakker jo bare tull. Mobbegjengen misbruker ordet "falsk".

Det er jo mobbegjengen som er falsk. Jeg kom over en gammel statusoppdatering på Simones profil (den er fra de første ukene av Paradise regner jeg med). Siri og LA som sier at de liker AM på et personlig plan, så liker de begge denne kommentaren på facebook som omhandler AM:

"Åå fy som jeg misliker den gullfisken!"

Simone liker kommentaren også for øvrig, men hun har vel aldri skjult at hun har mislikt AM. For noen ufyselige mennesker. Jeg synes virkelig synd på AM som måtte være på et hotell så lenge med slike umodne drittsekker. AM er jo så å si (med noen unntak) den eneste der inne som har selvinnsikt og er reflektert og kan ha en normal diskusjon. Det er nettopp DET jeg liker med AM. Det klarer ikke Simone, Nicolai, Labi, LA, Chris, Joachim og tydeligvis ikke heller Siri (og sikkert noen jeg har glemt her). Jeg likte også Jeanette på grunn av dette, bare synd at hun lot seg lede av Simones sjalusi.

Det jeg synes er veldig spesielt er at Siri skriver på den SAMME statusen at AM ikke ble mobbet på hotellet. Det er sikkert flere av dere som har sett denne statusen her før, men jeg kan jo godt skrive et par av de her uansett. Jeg liker veldig godt at denne kommentaren fikk 172 likes som er det meste på statusen:

"Siri mobbet henne jo med å fryse henne (altså AM) ut av gruppen. Både du Simone, Siri, Ole (ikke minst!) og Casper minnet meg om ungdomsskolen. Jeg kjenner igjen mobbing når jeg ser det. Og utfrysing av andre er mobbing."

Jeg kjente jeg ble glad da jeg leste denne kommentaren, men så svarer Siri selvfølgelig:

"Vi utstøtte henne ikke i det hele tatt. Det fantes ikke mobbing der inne. Eneste vi gjorde var å si på kamera at vi ville ha henne ut av hotellet".

Jeg bare: :hakeslepp: Tenk å kunne forsvare en slik oppførsel. LA, Ole og Jeanette liker kommentaren!! Selv om det er lenge siden, var jo PH ferdig spilt inn da denne statusen og kommentarene ble skrevet. Det viser tydelig mangel på selvinnsikt.

Dette ble visst ganske langt....

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Simone snakker jo bare tull. Mobbegjengen misbruker ordet "falsk".

Det er jo mobbegjengen som er falsk. Jeg kom over en gammel statusoppdatering på Simones profil (den er fra de første ukene av Paradise regner jeg med). Siri og LA som sier at de liker AM på et personlig plan, så liker de begge denne kommentaren på facebook som omhandler AM:

"Åå fy som jeg misliker den gullfisken!"

Simone liker kommentaren også for øvrig, men hun har vel aldri skjult at hun har mislikt AM. For noen ufyselige mennesker. Jeg synes virkelig synd på AM som måtte være på et hotell så lenge med slike umodne drittsekker. AM er jo så å si (med noen unntak) den eneste der inne som har selvinnsikt og er reflektert og kan ha en normal diskusjon. Det er nettopp DET jeg liker med AM. Det klarer ikke Simone, Nicolai, Labi, LA, Chris, Joachim og tydeligvis ikke heller Siri (og sikkert noen jeg har glemt her). Jeg likte også Jeanette på grunn av dette, bare synd at hun lot seg lede av Simones sjalusi.

Det jeg synes er veldig spesielt er at Siri skriver på den SAMME statusen at AM ikke ble mobbet på hotellet. Det er sikkert flere av dere som har sett denne statusen her før, men jeg kan jo godt skrive et par av de her uansett. Jeg liker veldig godt at denne kommentaren fikk 172 likes som er det meste på statusen:

"Siri mobbet henne jo med å fryse henne (altså AM) ut av gruppen. Både du Simone, Siri, Ole (ikke minst!) og Casper minnet meg om ungdomsskolen. Jeg kjenner igjen mobbing når jeg ser det. Og utfrysing av andre er mobbing."

Jeg kjente jeg ble glad da jeg leste denne kommentaren, men så svarer Siri selvfølgelig:

"Vi utstøtte henne ikke i det hele tatt. Det fantes ikke mobbing der inne. Eneste vi gjorde var å si på kamera at vi ville ha henne ut av hotellet".

Jeg bare: :hakeslepp: Tenk å kunne forsvare en slik oppførsel. LA, Ole og Jeanette liker kommentaren!! Selv om det er lenge siden, var jo PH ferdig spilt inn da denne statusen og kommentarene ble skrevet. Det viser tydelig mangel på selvinnsikt.

Dette ble visst ganske langt....

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Jeg kan jo være enig i at Siri ikke direkte mobbet AM, og at de må ha lov å si i snakkeboksen at man vil ha henne ut, og jeg tror ikke at Siri er slem som person.

Men det Siri og Jeanett ikke tar høyde for - synes jeg - er at både Simone og Casper faktisk mobbet AM, ikke bare indirekte, men direkte. S&C gikk jo mye lenger enn å si at de ville ha AM ut, så det stemmer ikke, det Siri sier. Simone satt og himlet med øynene og gjorde klinkokos-tegn hver gang AM snakket, smilte og godtet seg når AM gråt, baksnakket AM ved hver sjanse hun fikk og sa til alle nye deltagere at AM var falsk og løy slik at de mistrodde henne. Jeg gjenkjenner en mobber når jeg ser en, og Simone er en mobber, rett og slett.

Og Casper var så grusom at jeg blir helt dårlig av å huske på det, dumpet Amy fordi han syntes AM var fin, lot AM ta skylden for det, gikk deretter lei av AM etter et par dager og begynte å baksnakke henne og si at han ble kvalm av den gullfisken. Amy må virkelig ha et dårlig selvbilde som har tatt Caspers parti etter å ha sett hvordan det egentlig hang sammen på tv. Kalte han henne ikke både feit og dum bak ryggen hennes? Lykke til, Amy, du kommer til å få en serie menn i livet ditt som tråkker rett over deg fordi du lar dem gjøre det.

Jeg mener ikke at Siri og Jeanett selv var mobbere, men det er også uakseptabel oppførsel å ikke gripe inn når man ser at andre mobber, og det må de ha sett at Simone gjorde. Enda verre er det å aktivt ta Simones parti. Og det er også en form for mobbing å ikke gripe inn når en mann sitter og skriker usammenhengende opp i ansiktet på ei jente, AM må jo ha vært livredd for Nico den kvelden, og så begynte jammen Labi å skrike også. Og dagen etter ga _alle_ de andre jentene kongekrona til Nico fordi han var "så real og brydde seg om alle der inne". Jeg lurer på hvordan det føltes for AM, at de taust satt og så på at han trakasserte henne og deretter faktisk ga ham en hedersbevisning og en fordel. Synes så synd på henne, og jeg er ikke i tvil om at Simone (og Casper) må ta en god del av skylden for at hun fikk så mye dritt der inne. Og sorry, Siri og Jeanett, men det holder bare ikke å si at dere selv ikke mobbet.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det mobbing å fryse ut noen så klart. Å ikke gripe inn når noen blir mobbet. Skjønner ikke at de bare satt der mens Nico klikket på henne den kvelden..Mobbing er ikke bare fysisk snakk liksom. De mobbet AM!

Det er ikke mobbingen som foregikk på hotellet som er verst her. Det er verste er at hønsegjengen ikke vil innrømme hva de holdt på med. Det Siri sier er jo helt tåpelig. Ja det er lov å si i snakkeboksen at de vil ha henne ut, men slik de holdt på (spesielt Simone) er ikke bra eller noe snilt gjort. Hva har AM gjort for å fortjene slik behandling?! Jo sjalusi selvfølgelig. Simone er så sjalu at hun vrir seg. AM er helt nydelig (både inn og ut) og det takler ikke de andre jentene ;)

Å han Casper er jo bare helt grusom. Husker så godt da han ville dumpe Amy for AM, men så plutselig ombestemte han seg og AM var ikke like hot lengre. Gud så jeg godtet meg da AM fikk kastet den lille snørrungen ut og takk gud for at han ikke kommer tilbake :)

Endret av Sunshine23
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte innlegg dere som har skrevet de siste! Skrevet både velformulert og saklig.

Regner med at de innleggene som litt tidligere kom opp her med masser av sure oppstøt mot AM, Aurora og resten av gruppen og som mente at vi som skrev her inne var pur unge og trengte erfaring først (haha) var gode eksempler på trolling - så ikke vits i å la seg trekke opp og bli provosert.

Don't feed the trolls! ;)



Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo være enig i at Siri ikke direkte mobbet AM, og at de må ha lov å si i snakkeboksen at man vil ha henne ut, og jeg tror ikke at Siri er slem som person.

Men det Siri og Jeanett ikke tar høyde for - synes jeg - er at både Simone og Casper faktisk mobbet AM, ikke bare indirekte, men direkte. S&C gikk jo mye lenger enn å si at de ville ha AM ut, så det stemmer ikke, det Siri sier. Simone satt og himlet med øynene og gjorde klinkokos-tegn hver gang AM snakket, smilte og godtet seg når AM gråt, baksnakket AM ved hver sjanse hun fikk og sa til alle nye deltagere at AM var falsk og løy slik at de mistrodde henne. Jeg gjenkjenner en mobber når jeg ser en, og Simone er en mobber, rett og slett.

Og Casper var så grusom at jeg blir helt dårlig av å huske på det, dumpet Amy fordi han syntes AM var fin, lot AM ta skylden for det, gikk deretter lei av AM etter et par dager og begynte å baksnakke henne og si at han ble kvalm av den gullfisken. Amy må virkelig ha et dårlig selvbilde som har tatt Caspers parti etter å ha sett hvordan det egentlig hang sammen på tv. Kalte han henne ikke både feit og dum bak ryggen hennes? Lykke til, Amy, du kommer til å få en serie menn i livet ditt som tråkker rett over deg fordi du lar dem gjøre det.

Jeg mener ikke at Siri og Jeanett selv var mobbere, men det er også uakseptabel oppførsel å ikke gripe inn når man ser at andre mobber, og det må de ha sett at Simone gjorde. Enda verre er det å aktivt ta Simones parti. Og det er også en form for mobbing å ikke gripe inn når en mann sitter og skriker usammenhengende opp i ansiktet på ei jente, AM må jo ha vært livredd for Nico den kvelden, og så begynte jammen Labi å skrike også. Og dagen etter ga _alle_ de andre jentene kongekrona til Nico fordi han var "så real og brydde seg om alle der inne". Jeg lurer på hvordan det føltes for AM, at de taust satt og så på at han trakasserte henne og deretter faktisk ga ham en hedersbevisning og en fordel. Synes så synd på henne, og jeg er ikke i tvil om at Simone (og Casper) må ta en god del av skylden for at hun fikk så mye dritt der inne. Og sorry, Siri og Jeanett, men det holder bare ikke å si at dere selv ikke mobbet.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Ja, det kom nok ikke så klart frem i innlegget mitt, men det var hovedsakelig det jeg også mente. Det som jeg ble mest overrasket over av Siri sin kommentar var at "det fantes ikke mobbing der inne". Det er det jeg mente med at hun forsvarer en slik oppførsel der inne, som ikke nødvendigvis kom fra henne, men blant annet fra Casper og Simone.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om mandagens episode er kommet ut, forresten? Tenkte jeg skulle lese i det emnet som inneholder spoilers, men tør ikke ta sjansen. Har blitt spoilet der før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om mandagens episode er kommet ut, forresten? Tenkte jeg skulle lese i det emnet som inneholder spoilers, men tør ikke ta sjansen. Har blitt spoilet der før :fnise:

Den har ikke kommet ut :) kommer ikke før mandag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo en stund siden da, men jeg glemte å kommentere det. Jeg synes virkelig det er ufyselig at guttene der inne, eller som var der inne, kaller jentene for bitcher, kjerringer, tøser osv. Spesielt er vel dette Chris og Nico, men jeg har også hørt at Joachim har sagt det. Jeg skjønner ikke hvorfor jentene finner seg i det når de ser på det i ettertid. Veldig bra at Gabriel kommenterte det og sa at han aldri omtaler jenter slikt og at han har respekt for dem. Gabriel virker som en fin fyr. :blomst:



Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å skjønne at Siri, Amy, Jeanette og alle sammen faktisk støtter Simone her :hakeslepp: Har virkelig ikke ord. Hvis ikke det er mobbing Simone og de har holdt på med, hva faen er det da?!

All Cred til Ann Mariell som har holdt seg voksen og tøff. Hun virker moden og formulerer seg bra. Jeg hadde nok sjekket ut frivillig hvis de var slik mot meg. Go Ann Mariell!! :duskedame::duskedame: :duskedame:

Endret av Lillemeg22
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å skjønne at Siri, Amy, Jeanette og alle sammen faktisk støtter Simone her :hakeslepp: Har virkelig ikke ord. Hvis ikke det er mobbing Simone og de har holdt på med, hva faen er det da?!

All Cred til Ann Mariell som har holdt seg voksen og tøff. Hun virker moden og formulerer seg bra. Jeg hadde nok sjekket ut frivillig hvis de var slik mot meg. Go Ann Mariell!! :duskedame::duskedame: :duskedame:

Skjønner ikke jeg heller. Simone hevder også at det er dårlig gjort av Aurora å kommentere andres jobber negativt. Selv om det er en del av Auroras humor, så er jeg til dels enig med henne. Likevel er det spesielt at det kommer fra Simones munn når hun har stått for det meste av mobbingen der inne. Hun er jo kjernen i all mobbingen av AM. Synes hun virkelig at det er hyggelig? Synes hun det at Aurora har latterliggjort andres jobber er verre enn all mobbingen hun har drevet med??? Jeg er sjokkert. Alt Simone har å si til det er at hun "ble fremstilt feil". Tullprat.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer ikke helt å skjønne at Siri, Amy, Jeanette og alle sammen faktisk støtter Simone her :hakeslepp: Har virkelig ikke ord. Hvis ikke det er mobbing Simone og de har holdt på med, hva faen er det da?!

All Cred til Ann Mariell som har holdt seg voksen og tøff. Hun virker moden og formulerer seg bra. Jeg hadde nok sjekket ut frivillig hvis de var slik mot meg. Go Ann Mariell!! :duskedame::duskedame: :duskedame:

Virker faktisk som Siri og Amy er litt mer på team Classy Girls nå. :)

Anonymous poster hash: 3a166...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker faktisk som Siri og Amy er litt mer på team Classy Girls nå. :)

Anonymous poster hash: 3a166...b8b

? Hva får deg til å si det?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Hva får deg til å si det?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Diverse Facebookstatuser, osv. Visste dere at Simone har slettet Aurora på face? Skulle ønske alle deltagerne bare kuttet ut kontakten med Simone.

Anonymous poster hash: 3a166...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse Facebookstatuser, osv. Visste dere at Simone har slettet Aurora på face? Skulle ønske alle deltagerne bare kuttet ut kontakten med Simone.

Anonymous poster hash: 3a166...b8b

Hvaaa? Haha.. I tillegg så skriver Simone dette på Siri sin status:

"Jeg er overhodet ikke sur på Aurora for at hun sendte meg ut, jeg sa til å med til se og hør at jeg sjkønte valget til Aurora godt".

I smell... BULLSHIT.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...