AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3461 Skrevet 24. mai 2014 Hvaaa? Haha.. I tillegg så skriver Simone dette på Siri sin status: "Jeg er overhodet ikke sur på Aurora for at hun sendte meg ut, jeg sa til å med til se og hør at jeg sjkønte valget til Aurora godt". I smell... BULLSHIT. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Simone er bare tåpelig. Kan faktisk ikke skjønne at to så oppegående mennesker som Ole og Jeanett støtter henne. Ole som i tillegg skal bli lærer. Det er jo et kjempefint signal å sende til elevene. At han støtter mobbing. Anonymous poster hash: 3a166...b8b 8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3462 Skrevet 24. mai 2014 Jeg er helt og holdent på Team AM - og håper inderlig en av de vinner. Tar også avstand ifra mobbingen, dobbeltmoralen og alt det andre og er enig i at det har foregått mye ufint. Men la oss nå passe på at vi ikke ender opp som mobbere selv, Simone er ute, og lite trolig at hun kommer inn igjen. La oss bli ferdig med hennes behandling av AM - jeg for min del syns hun har blitt nok straffet i form av hatefulle kommentarer på nettet, også på egen blogg. Og nei, jeg er IKKE Simone, eller noen av de hun kjenner - bare kjenner litt på hvordan det må føles å lese så mye stygt om seg selv. Sikkert vondt nok. Anonymous poster hash: e5937...729 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3463 Skrevet 24. mai 2014 Jeg er helt og holdent på Team AM - og håper inderlig en av de vinner. Tar også avstand ifra mobbingen, dobbeltmoralen og alt det andre og er enig i at det har foregått mye ufint. Men la oss nå passe på at vi ikke ender opp som mobbere selv, Simone er ute, og lite trolig at hun kommer inn igjen. La oss bli ferdig med hennes behandling av AM - jeg for min del syns hun har blitt nok straffet i form av hatefulle kommentarer på nettet, også på egen blogg. Og nei, jeg er IKKE Simone, eller noen av de hun kjenner - bare kjenner litt på hvordan det må føles å lese så mye stygt om seg selv. Sikkert vondt nok. Anonymous poster hash: e5937...729 Jeg er enig med deg m.t.p. de som kommer med kommentarer som for eksempel går på utseende hennes. Likevel synes jeg det er en forskjell på hvordan Simone opptrer og hvordan mange kommenterer her på KG. Det er ingen tvil om at Simone var en mobber på hotellet. De fleste kommentarene her inne om Simone går på Simones oppførsel mot andre, og da spesielt AM. Jeg synes det er helt legitimt å kunne kommentere en dårlig oppførsel som faktisk går utover andre mennesker på en negativ måte. Jeg synes at Simone er ufyselig på grunn av mobbingen hennes av AM og alle som støttet AM. Gjør det meg til en mobber? Hmm.. Jeg ville ikke sett på meg selv som en hvertfall. Jeg synes ikke mobbing er greit i det hele tatt. Simone må nesten stå for hva hun har gjort der inne. Hun kan ikke forvente at det ikke er noen følger for det hun har sagt og gjort der inne. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 9
Gjest Blubberella Skrevet 24. mai 2014 #3464 Skrevet 24. mai 2014 Jeg er helt og holdent på Team AM - og håper inderlig en av de vinner. Tar også avstand ifra mobbingen, dobbeltmoralen og alt det andre og er enig i at det har foregått mye ufint. Men la oss nå passe på at vi ikke ender opp som mobbere selv, Simone er ute, og lite trolig at hun kommer inn igjen. La oss bli ferdig med hennes behandling av AM - jeg for min del syns hun har blitt nok straffet i form av hatefulle kommentarer på nettet, også på egen blogg. Og nei, jeg er IKKE Simone, eller noen av de hun kjenner - bare kjenner litt på hvordan det må føles å lese så mye stygt om seg selv. Sikkert vondt nok. Anonymous poster hash: e5937...729 Faktisk enig! Selv om jeg synes Simone har fremstått som en helt ufyselig person inne på hotellet tror jeg nok at en god del av denne ufyseligheten bunner i dårlig selvtillit. Hun blir neppe noen hyggeligere person av å lese stygge ting om seg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3465 Skrevet 24. mai 2014 Fant dette og syntes det passet godt i denne sammenhengen mht Simone og resten av mobbegjengen: Mobbing kan være mye forskjellig, og vi kan dele mobbing inn i to hovedformer. Den første formen skjer direkte og kan være fysisk plaging eller verbal trakassering. Den andre formen skjer mer indirekte og kan være baksnakking, ryktespredning og nonverbal trakassering. I dag opplever vi at mobbing også skjer på internett, som for eksempel via MSN, Facebook og på ulike blogger. Det er flere årsaker til at man mobber, men vi tenker at manglende sosiale ferdigheter hos mobberen er en av grunnene. Vi vet at gode sosiale ferdigheter er med på å forebygge problematferd (blant annet mobbing). Og vi vet at slik kunnskap kan bidra til vennskap, inkludering og mindre konflikter. En av årsakene til at man mobber kan være at man opplever en «gevinst» ved å mobbe og ved å mobbe andre kan en få en følelse av å være mektige. Videre kan følelsen av tilhørighet til en gruppe venner bli forsterket ved at noen utestenges fra den gruppen.Man kan mobbe for å hevde seg selv, for å styrke sin posisjon eller for selv å unngå å bli mobbet. Andre mobber fordi det er omgangsformen i gjengen, og de mobber uten å tenke over at det er det de gjør. Det sentrale kan være et behov for selvhevdelse, et dårlig selvbilde og vanskelige familiære forhold. Da er det ofte slik at det er lettere å ta de som er svakere. Anonymous poster hash: e5937...729 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3466 Skrevet 24. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=bfMyuWBkaok#t=91 Hahaha. Har dere sett denne? Morsomt! Hun svømmer som en hund. Anonymous poster hash: 573a5...7ac
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3467 Skrevet 24. mai 2014 Kan noen forklare meg hvorfor Simone har 4000(!!!) følgere på facebook? Er det virkelig så mange som ser opp til henne? skremmende. Anonymous poster hash: abb86...f5f 2
uret Skrevet 24. mai 2014 #3469 Skrevet 24. mai 2014 sikkert link tilbake i tråden men finner den ikke
Stueloff Skrevet 24. mai 2014 #3470 Skrevet 24. mai 2014 kan noen linke til simones blogg? http://paradisefomo.blogg.no/ 1
uret Skrevet 24. mai 2014 #3472 Skrevet 24. mai 2014 hahah bare jeg som synes det er teit de deler på en blogg? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3473 Skrevet 24. mai 2014 Hør hva Gabriel og Aurora sier på denne : youtube.com/watch?v=OjH6EjmiCnA Anonymous poster hash: e5937...729
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3474 Skrevet 24. mai 2014 Er det bare meg eller har julie en skikkelig mannekropp? Anonymous poster hash: d1c2b...37d Hun har en flott kropp, og særlig nå etter PH. Jeg liker heller ikke AM, men jeg liker ikke noen av de andre heller.. Haha, samme her. Eller... jeg liker Gabriel og Kine. Liker absolutt ikke Aurora, Simone, Nico, Labi og LA av dem som fremdeles er der inne. Anonymous poster hash: d5621...c0b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #3475 Skrevet 24. mai 2014 Jeg er enig med deg m.t.p. de som kommer med kommentarer som for eksempel går på utseende hennes. Likevel synes jeg det er en forskjell på hvordan Simone opptrer og hvordan mange kommenterer her på KG. Det er ingen tvil om at Simone var en mobber på hotellet. De fleste kommentarene her inne om Simone går på Simones oppførsel mot andre, og da spesielt AM. Jeg synes det er helt legitimt å kunne kommentere en dårlig oppførsel som faktisk går utover andre mennesker på en negativ måte. Jeg synes at Simone er ufyselig på grunn av mobbingen hennes av AM og alle som støttet AM. Gjør det meg til en mobber? Hmm.. Jeg ville ikke sett på meg selv som en hvertfall. Jeg synes ikke mobbing er greit i det hele tatt. Simone må nesten stå for hva hun har gjort der inne. Hun kan ikke forvente at det ikke er noen følger for det hun har sagt og gjort der inne. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Enig. Vi må ikke gjøre det til mobbing å si fra til de som mobber. Da blir jo mobbeofrene helt forsvarsløse, da. Kommentarene på Simones blogg som handler om utseendet hennes er helt ufyselige, men i denne tråden synes jeg stort sett det er saklig kritikk. Mulig det er noen stygge kommentarer her også, men de går det i så fall an å rapportere enkeltvis uten å fjerne hele diskusjonen. Simone, og andre mobbere, må tåle å få påpekt hvor dårlig hun oppfører seg, i beste fall kan det faktisk få henne til å gå litt i seg selv og ikke gjøre det samme igjen. Anonymous poster hash: 9b76f...185 4
Gladius Veritatis Skrevet 25. mai 2014 #3476 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Er det virkelig så vondt å se ei frigjort jente med en personlig integritet som de andre der inne kan se langt etter? En dame som ikke smisker og venter på respekt fra de "kule" som behandler mennesker som dritt, men som krever det? Er det noen som demoniserer andre, så er det du, for beskrivelsene om Ann Mariell ser det ut som om veldig få her inne kjenner seg igjen i.Anonymous poster hash: b1ffe...f9e Når jeg brukte uttrykket "demonisering" mente jeg det ikke bare i overført betydning, men også ganske bokstavlig. "Ja, det e han forbannade jævelen" var AMs umiddelbare reaksjon da hun så at Mats kom inn igjen. Dette er bare et eksempel av mange på hvordan AM sprer eder og galle for å få gruppen til å vende seg mot en person de fleste ikke har noen grunn til å mislike. Det du skriver om frigjøring tror jeg er en viktig grunn til at så mange holder med AM. Dersom man har en kysk kvinne i konflikt med en lett betatt mann, tror jeg mange med en feministisk grunnholdning lettere får sympati med den kyske kvinnen, fordi de ser seg blind på stereotypen av en mann med godt utseende som kaldblodig sårer kvinner gjennom hyppige partnerskifter. I den svenske utgaven ser vi dette tydelig når Samir har sex med en fra motsatt allianse, svekker parforholdet sitt og ryker ut like etterpå. Dette kan dere få lov å si er sårende og idiotisk. Når dere derimot skjærer Mats over samme kam, og nærmest påstår det er en dødssynd å bli betatt av ulike kvinner når han ikke har noen forpliktelser, synes jeg det faller på sin egen urimelighet. AM kan være så frigjort hun bare vil, men det unndrar henne ikke fra å vise vanlig folkeskikk. (Etikette, klasse, kall det hva dere vil). Hmmm....Mannlig bruker - opprettet igår??? Lukter lang vei at du var en av mobbegjengen på hotellet eller er nært beslektet med noen av fehodene der inne. Og ang. Mats - først valgte han bort AM - (illojalt uansett hvor "forelska" les: kåt man er) - og så vidt jeg husker reddet AM allikevel han seinere, MEN da hun trengte å bli reddet var det ett eller annet med "bros before hoes" at han måtte redde dama til en annen (husker i farten ikke hvem det gjaldt) Så til slutt fikk AM nok og sendte han ut, noe som var en helt fair greie, sett i lys av hvordan han hadde behandlet henne. Noen krokodilletårer er det neppe snakk om, de fleste ville ha blitt lei seg over å bli behandlet av andre på det viset - og mesteparten av guttenes nedrakking på henne skyldes vel mest at de i lengre tid siklet på henne, hun flørtet og koste seg, men noe korking ble det ikke. Det å måtte innse at du faktisk ikke har tjangs - er ikke så lett å erkjenne for såra smågutter med store ego bestandig. Og - du kan også banne på at de aller fleste av småguttene i mobbegjengen der inne har kjøpt seg siste nummer av FHM - og bruker det på samme måte som den ekle Nico gjorde det med den svenske kongefamilien på dass. Bleh!! Når det gjelder "pranken" på rommet, er det stor forskjell på å av og til gjøre barnslige ting i kontrast til å VÆRE barnslig/umoden. Som avslutning kan du jo gå og lese bloggen til Ann-Marielle på kjentfolk.no - så kanskje du forstår bedre hvorfor så mange heier på henne. IQ er nemlig kjekt å ha. Anonymous poster hash: e5937...729 La meg først kommentere det du skriver om at AM sårer store smågutteego ved å flørte og kose seg. Jeg skal ikke nekte for at noen av deltagerne har et urealistisk selvbilde, feks Labi som bekymrer seg for at et evt langdistanseforhold kan bli komplisert når han bor i Sarpsborg og hun i Bergen. Den som er desidert mest opptatt av seg selv er likevel AM, som tilfredsstiller sitt eget ego ved å gjøre menn kåte. Hun elsker å være i sentrum av alles oppmerksomhet, og får hun ikke være dette blir hun raskt hevngjerrig. Når hun møter kvinner som gir mer av seg selv (feks Heidi Alexandra), kommer derfor divanykkene raskt til overflaten. I forhold til de tidligere hendelser du trekker frem kan jeg kort kommentere hvert enkelt punkt. 1) Jeg skjønner ikke hvordan du kan synes det er illojalt å skifte partner når man finner tonen bedre med en annen deltaker. Isåfall må du jo synes det var like illojalt av Christer å ditche Simone for Lene Angelica. Viktig her er at både Mats og Christer var reale og ikke gav falske løfter på forhånd. 2) Den neste situasjonen du nevner er når AM velger Mats foran Axel. Dette er punktet hvor Aurora får sitt løgnaktige dobbeltspill avslørt under parseremonien. Aurora lyver og sier Axel står trygt bak AM, Axel ryker, Mats går til frontalangrep på Aurora, AM og Aurora blir perlevenner. AM oppnår med dette at Mats får sin autoritet svekket, og kan regnes som et direkte tillitsbrudd. 3)"Bros before hoes"-episoden er der Mats har en fredning og kan gå til LA slik at AM kan stå med Lorden. Med andre ord - AM har allerede bestemt seg på dette tidspunktet for at hun vil fjerne Mats og har sin egen agenda i sitt forsøk på å få Mats til å stille seg et annet sted. Mats er prinsippfast og lar seg ikke manipulere i det han krever at Lorden kjemper for sin egen tilværelse. Når Lorden ryker som følge av dette er det hans egen feil, og ikke noe Mats kan klandres for. Vi ser igjen her hvordan AM kynisk spiller på kameratskapet dem i mellom for å selv oppnå en fordel. 4) Når AM til slutt sender ut Mats kommer hun med de vanlige klisjéene hennes "fucker du med meg så fucker jeg med deg", "sviktet av min beste venn", "dolket i ryggen" osv. Slik rettferdiggjør hun sin egen hevn og sanker sympati ved å vise seg selv som såret. Min siste bemerkning; Du sier det er forskjell på å være barnslig og å gjøre barnslige ting. Er da ikke det man gjør et resultat av den man er? Hvis noen dreper et annet menneske, kan man da si man ikke er en morder fordi man bare gjør det av og til? Stupid is as stupid does. Hvis du mener AM er mer moden enn de andre, får hun saktens vise det også. Endret 25. mai 2014 av Gladius Veritatis 1
Nastine Skrevet 25. mai 2014 #3477 Skrevet 25. mai 2014 Når jeg brukte uttrykket "demonisering" mente jeg det ikke bare i overført betydning, men også ganske bokstavlig. "Ja, det e han forbannade jævelen" var AMs umiddelbare reaksjon da hun så at Mats kom inn igjen. Dette er bare et eksempel av mange på hvordan AM sprer eder og galle for å få gruppen til å vende seg mot en person de fleste ikke har noen grunn til å mislike. Det du skriver om frigjøring tror jeg er en viktig grunn til at så mange holder med AM. Dersom man har en kysk kvinne i konflikt med en lett betatt mann, tror jeg mange med en feministisk grunnholdning lettere får sympati med den kyske kvinnen, fordi de ser seg blind på stereotypen av en mann med godt utseende som kaldblodig sårer kvinner gjennom hyppige partnerskifter. I den svenske utgaven ser vi dette tydelig når Samir har sex med en fra motsatt allianse, svekker parforholdet sitt og ryker ut like etterpå. Dette kan dere få lov å si er sårende og idiotisk. Når dere derimot skjærer Mats over samme kam, og nærmest påstår det er en dødssynd å bli betatt av ulike kvinner når han ikke har noen forpliktelser, synes jeg det faller på sin egen urimelighet. AM kan være så frigjort hun bare vil, men det unndrar henne ikke fra å vise vanlig folkeskikk. (Etikette, klasse, kall det hva dere vil). La meg først kommentere det du skriver om at AM sårer store smågutteego ved å flørte og kose seg. Jeg skal ikke nekte for at noen av deltagerne har et urealistisk selvbilde, feks Labi som bekymrer seg for at et evt langdistanseforhold kan bli komplisert når han bor i Sarpsborg og hun i Bergen. Den som er desidert mest opptatt av seg selv er likevel AM, som tilfredsstiller sitt eget ego ved å gjøre menn kåte. Hun elsker å være i sentrum av alles oppmerksomhet, og får hun ikke være dette blir hun raskt hevngjerrig. Når hun møter kvinner som gir mer av seg selv (feks Heidi Alexandra), kommer derfor divanykkene raskt til overflaten. I forhold til de tidligere hendelser du trekker frem kan jeg kort kommentere hvert enkelt punkt. 1) Jeg skjønner ikke hvordan du kan synes det er illojalt å skifte partner når man finner tonen bedre med en annen deltaker. Isåfall må du jo synes det var like illojalt av Christer å ditche Simone for Lene Angelica. Viktig her er at både Mats og Christer var reale og ikke gav falske løfter på forhånd. 2) Den neste situasjonen du nevner er når AM velger Mats foran Axel. Dette er punktet hvor Aurora får sitt løgnaktige dobbeltspill avslørt under parseremonien. Aurora lyver og sier Axel står trygt bak AM, Axel ryker, Mats går til frontalangrep på Aurora, AM og Aurora blir perlevenner. AM oppnår med dette at Mats får sin autoritet svekket, og kan regnes som et direkte tillitsbrudd. 3)"Bros before hoes"-episoden er der Mats har en fredning og kan gå til LA slik at AM kan stå med Lorden. Med andre ord - AM har allerede bestemt seg på dette tidspunktet for at hun vil fjerne Mats og har sin egen agenda i sitt forsøk på å få Mats til å stille seg et annet sted. Mats er prinsippfast og lar seg ikke manipulere i det han krever at Lorden kjemper for sin egen tilværelse. Når Lorden ryker som følge av dette er det hans egen feil, og ikke noe Mats kan klandres for. Vi ser igjen her hvordan AM kynisk spiller på kameratskapet dem i mellom for å selv oppnå en fordel. 4) Når AM til slutt sender ut Mats kommer hun med de vanlige klisjéene hennes "fucker du med meg så fucker jeg med deg", "sviktet av min beste venn", "dolket i ryggen" osv. Slik rettferdiggjør hun sin egen hevn og sanker sympati ved å vise seg selv som såret. Min siste bemerkning; Du sier det er forskjell på å være barnslig og å gjøre barnslige ting. Er da ikke det man gjør et resultat av den man er? Hvis noen dreper et annet menneske, kan man da si man ikke er en morder fordi man bare gjør det av og til? Stupid is as stupid does. Hvis du mener AM er mer moden enn de andre, får hun saktens vise det også. Orker ikke kommentere hele innlegget men ble nysgjerrig...Hvem jente har AM vært hevngjerrig på og hvorfor? 1
Gjest tiaen Skrevet 25. mai 2014 #3478 Skrevet 25. mai 2014 Til deg over. Du sier du ikke forstår hvordan det kan være illojalt å skifte partner når man finner tonen bedre med den personen. Mats vil stå med en ny partner fra det øyeblikket han ser en ny jente. Uten å egentlig fått blitt noe kjent med personen. Han blir forelsket i personen i det sekundet de entrer døren. Mats er ganske følelsesmessig ustabil. Mats var jo så forelsket i Ann Marielle, og fordi han ikke får seg noe der, så vil han bytte partner. Forstår godt at AM flørter litt tilbake for å være litt taktisk. Mats tenker jo bare med en ting, og det er ikke hjernen. 4
Gladius Veritatis Skrevet 25. mai 2014 #3479 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Orker ikke kommentere hele innlegget men ble nysgjerrig...Hvem jente har AM vært hevngjerrig på og hvorfor? Jeg tenkte på Heidi Alexandra som årsak til AMs hevngjerrighet overfor Mats. Slik AM har spilt så langt virker det som hun ønsker en svak partner som hun kan herske over, samtidig som hun kan utfolde seg med de andre guttene på hotellet. Gabriel er tilfreds med å ha det slik, mens Mats ønsket seg mer av en partner. Til deg over. Du sier du ikke forstår hvordan det kan være illojalt å skifte partner når man finner tonen bedre med den personen. Mats vil stå med en ny partner fra det øyeblikket han ser en ny jente. Uten å egentlig fått blitt noe kjent med personen. Han blir forelsket i personen i det sekundet de entrer døren. Mats er ganske følelsesmessig ustabil. Mats var jo så forelsket i Ann Marielle, og fordi han ikke får seg noe der, så vil han bytte partner. Forstår godt at AM flørter litt tilbake for å være litt taktisk. Mats tenker jo bare med en ting, og det er ikke hjernen. Jeg er enig i at Mats blir lett betatt. At dette gjør han til følelsesmessig ustabil synes jeg er å ta litt hardt i. Han er lidenskaplig og tar valg utifra det han føler. Han er likevel ærlig og går ikke bak ryggen til noen. Hvis Mats raskt blir betatt av AM - hva er galt i det? Hvis Mats i etterkant endrer sitt syn fordi AM viser andre sider av seg selv - er ikke det også en ærlig sak? Hvis AM var taktisk hadde hun vært mer sensuell i sin tilnærming til Mats, så hadde hun sluppet å bli kunstig gjenopplivet hele tiden. Endret 25. mai 2014 av Gladius Veritatis
Gjest tiaen Skrevet 25. mai 2014 #3480 Skrevet 25. mai 2014 Jeg tenkte på Heidi Alexandra som årsak til AMs hevngjerrighet overfor Mats. Slik AM har spilt så langt virker det som hun ønsker en svak partner som hun kan herske over, samtidig som hun kan utfolde seg med de andre guttene på hotellet. Gabriel er tilfreds med å ha det slik, mens Mats ønsket seg mer av en partner. Det har ingenting med Heidi Alexandra å gjøre at AM er sur på Mats. Det har med at Mats sviktet henne, IGJEN, etter å allerede ha sendt henne hjem en gang. Er det rart hun blir sur på Mats? Tviler på at AM føler seg truet eller blir hevngjerrig på Heidi Alexandra av alle personer. Hun har jo ingenting med den saken å gjøre. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå