Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor gidder dere å diskutere med han i det hele tatt? :klo:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, var inne på den bloggen.. skitt ass, greit at Simone har oppført seg stygt på Paradise, men fy faen så stygge folk er mot henne der! Fikk helt ondt i hjertet. Litt merkelig respons på at noen mobber, å mobbe tilbake. Det er en ting å kommentere handlingene hennes, men å gjøre narr av utseendet hennes er å gå altfor langt!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Off, var inne på den bloggen.. skitt ass, greit at Simone har oppført seg stygt på Paradise, men fy faen så stygge folk er mot henne der! Fikk helt ondt i hjertet. Litt merkelig respons på at noen mobber, å mobbe tilbake. Det er en ting å kommentere handlingene hennes, men å gjøre narr av utseendet hennes er å gå altfor langt!

Er enig, men kan ikke si at jeg syns synd på henne. Egentlig så er det fortjent spørr du meg.

Anonymous poster hash: 46281...30a

• Liker 3
Skrevet

Enig i den. Greit de kritiserer oppførselen hennes på PH men kan ikke skjønne hvorfor de skal rakke ned på utseende hennes. Hva har det med saken å gjøre likso,?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Siterer fra Ann Mariells blogg - syns det er så godt å lese - ingen drittkasting, bare konstatering av fakta. For hvert innlegg hun skriver stiger hun i min aktelse.

Syns alle dere m Facebook som støtter henne burde skrive noen ord.

http://www.kjentfolk.no/bloggere/blogg/annmarielle/

Her kommer sitatet; og det er sååå sabla godt skrevet...

"Det er ikke første gang jeg prøver å diskutere ting med Simone. Hver gang ender det i fiasko! Jeg ble latterliggjort bak ryggen min ved at hun himler med øyne og lager tegn med fingrene om at jeg er klinkokos. Hun drar gruppen bort fra meg før jeg får en sjanse å fullføre en redegjørelse ved å si «nå vet vi alt». Hver gang det oppstår en diskusjon blir jeg avbrutt eller jeg ble kjeftet på! Man kommer ikke videre når motparten driver med hersketeknikker. Derfor kommer jeg meg aldri i dialog eller videre på diskusjonsfronten med Simone. Å diskutere med Simone er som å plassere isbjørner og palmer på samme sted som i TV-serien «Lost» – og flyet krasjer hver gang.

I utsjekksklippet sier Simone, og ikke uten en viss stolthet, at hun satte meg på plass, og det måtte gjøres! I min verden setter man ikke noen på plass ved hjelp av hersketeknikker, men med saklig og respektfull diskusjon. En slik diskusjon har aldri funnet sted mellom meg og Simone. Simone var den jenten som jeg overhodet ikke kom overens med på Paradise Hotel. Jeg tror ikke det er tilfeldig. Vi er bare to så svært forskjellige personer. Vi er fra to forskjellige planeter. Heldigvis er Universet uendelig stort, og det er plass til oss begge. Reflekterte mennesker etterstreber selvinnsikt. Alle ser verden ut fra sitt ståsted og sin bakgrunn, men jeg er forbløffet over hvordan verden fremstår fra Simone sitt ståsted! Dette er et emne som er vanskelig for meg å skrive om fordi jeg eier ingen sannhet om Simone. Jeg sitter bare med bruddstykker om mitt eget møte med Simone og mine egne opplevelser av henne gjennom realityserien. Jeanette har for eksempel et helt annet forhold til Simone. Jeg skriver om dette fordi jeg blir spurt av veldig mange om mitt forhold til Simone. Samtidig er det viktig å understreke en selvfølge, at det å bli venner krever mer enn å sjekke inn på samme hotell i Mexico! Ingen av oss er uvenner, men slett ikke alle blir gode venner – og ikke alle har behov for å beholde kontakten."

Uansett hva som skjer videre - jeg ønsker Ann Marielle masse lykke til og håper hun aldri mister integritet, stolthet og sin personlighet på veien!!

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli mye usaklig diskusjon her. Kan dere ikke bare være enige om å være uenig? Så lar vi denne tråden ligge i fred til neste episode kommer ut i morgen? :rolleyes:

Har du ikke merket at det kan man ikke på kg. Man MÅ gjøre narr av og slenge dritt om folk som er på tv, er kjendiser osv. Gjerne opprette hundrevis av tråder om det. Men skriver man ÉN kommentar om at en i den svenske kongefamilien ikke er kjekk, ja da bliver det bråg. KG i et nøtteskall. :vetikke:

Anonymous poster hash: bccf1...72c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som sitter og ser på nå? :P

Anonymous poster hash: e0db2...b2f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, Marius er hilarious.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 14
Skrevet

Hahahaha Labi snakker om å være skada, dum og skutt i hodet... For en tulling

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

DIGGER Marius!! :skratte:

Anonymous poster hash: ac23e...557
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha Labi snakker om å være skada, dum og skutt i hodet... For en tulling

Ja Aurora er jo virkelig den som er SKADA hahaha!!!

Labi = D.U.M-

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

DIGGER Marius!! :skratte:

Anonymous poster hash: ac23e...557

Kan han ikke engelsk eller tøyser han? Skjønner ikke at det er mulig å ikke kunne det.. med mindre man er anal fabet.

Anonymous poster hash: bccf1...72c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det er helt på grensa at Labi er kommet med her. Hva kan han score på en IQ-test?

Må være det dummeste jeg har sett på norsk tv. Ler meg ihjel av Marius :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med Arman og crushet hans på Nico?? Vi vet allerede penissrørrelsen til den sistnevnte - men å falle for små hender i tillegg - og seriemorderblikk???

Spyr litt her....

• Liker 8
Skrevet

Fy faen, dette her var jæææævelig kleint å se på!!

• Liker 2
Skrevet

Flaut!

Men jeg synes Arman og Marius er veldig morsomme altså :ler: Så gira og fniste!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hva er det som skjer inne på hotellet? :P

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er helt på grensa at Labi er kommet med her. Hva kan han score på en IQ-test?

Må være det dummeste jeg har sett på norsk tv. Ler meg ihjel av Marius :)

Så du fikk ikke med deg Iselin i 2012 sesongen :)

Anonymous poster hash: 7a654...cbf

Skrevet

Aaah, dette er de samme guttene som hele tida anklager Ann-M for å være løs på tråden.

Ikke det at jeg mener det er noe galt med det de gjør, bare hyklerisk.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...