AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3241 Skrevet 21. mai 2014 Aurora er fredet ut uken. Samme med Kine/Gabriel. De som kan tråkke over streken er dermed Arman, Labi og Marius. Håper for Guds skyld at Marius IKKE gjør det Helt enig! Jeg tror ikke Marius er en sånn type som ville ha gjort det. Spesielt ikke etter at AM reddet han. Tror ikke Labi heller gjør det, siden han er jo hele tiden sånn "gruppa elsker meg" "alle liker meg" og slikt. Jeg tror ikke han ville gjort noe som gjør at (de resterende av) gruppen vender seg mot han. Arman er en person som kunne ha gjort det, tror jeg. Han har jo heller ikke noe spesielt med Julie å gjøre, etter hva jeg har forstått. Jeg håper egentlig at ingen tråkker over streken. Det hadde vært artig å se reaksjonen til Lene da. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3242 Skrevet 21. mai 2014 Det virker som det er høy sannsynlighet for at Julie er neste som ryker ut. Arman er en sterk spiller som VIL til finalen. Tråkker han over streken og tar imot Lene så er han sikret stor makt i semifinaleuken. Den fristelsen tror jeg blir for stor. Så da står Arman-Lene, Lene A-Labi, Aurora-Nico, AM-Marius, Kine-Gabriel sammen. For at TV3-crewet skal unngå at maktbalansen skal bli for stor på AM-siden så sender de inn igjen Casper eller Mats. De kan kun gå til Marius-AM, Nico-Aurora, Labi-Lene A og Arman-Lene for å spiltte på parseremonien. Da tipper jeg Mats/Casper går til Lene og hiver Arman ut. Skrullehomsen falt for eget grep..og overlevde ikke frem til semifinaleuken da han ville ha fått stor makt.. Anonymous poster hash: dcb20...3de 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3243 Skrevet 21. mai 2014 Måten Simone oppfører seg på er så grusom. Hver gang AM skal si noe, så avbryter hun henne og overkjører henne totalt. Simone hevder alltid at det AM sier er feil og helt på trynet, og AM får aldri mulighet til å forsvare seg på noen som helst måte. Hun får aldri snakke ferdig, og blir bare stående med et ansiktsuttrykk som jeg får vondt i sjelen av. Dette skjer forsåvidt hver gang noen forsøker å si imot heksa fra Kodal, men det er ekstremt når det er AM som snakker. Det er vondt å se på slik oppførsel uten å kunne gripe inn, og jeg skulle ønske det kom inn noen som hadde mot til å stå opp mot henne og fortalte henne hvor skapet skal stå. TV3 burde gjort det om ikke annet. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 7
Gjest Caroline91 Skrevet 21. mai 2014 #3244 Skrevet 21. mai 2014 Måten Simone oppfører seg på er så grusom. Hver gang AM skal si noe, så avbryter hun henne og overkjører henne totalt. Simone hevder alltid at det AM sier er feil og helt på trynet, og AM får aldri mulighet til å forsvare seg på noen som helst måte. Hun får aldri snakke ferdig, og blir bare stående med et ansiktsuttrykk som jeg får vondt i sjelen av. Dette skjer forsåvidt hver gang noen forsøker å si imot heksa fra Kodal, men det er ekstremt når det er AM som snakker. Det er vondt å se på slik oppførsel uten å kunne gripe inn, og jeg skulle ønske det kom inn noen som hadde mot til å stå opp mot henne og fortalte henne hvor skapet skal stå. TV3 burde gjort det om ikke annet. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 AMEN!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3245 Skrevet 21. mai 2014 Det virker som det er høy sannsynlighet for at Julie er neste som ryker ut. Arman er en sterk spiller som VIL til finalen. Tråkker han over streken og tar imot Lene så er han sikret stor makt i semifinaleuken. Den fristelsen tror jeg blir for stor. Så da står Arman-Lene, Lene A-Labi, Aurora-Nico, AM-Marius, Kine-Gabriel sammen. For at TV3-crewet skal unngå at maktbalansen skal bli for stor på AM-siden så sender de inn igjen Casper eller Mats. De kan kun gå til Marius-AM, Nico-Aurora, Labi-Lene A og Arman-Lene for å spiltte på parseremonien. Da tipper jeg Mats/Casper går til Lene og hiver Arman ut. Skrullehomsen falt for eget grep..og overlevde ikke frem til semifinaleuken da han ville ha fått stor makt.. Anonymous poster hash: dcb20...3de Jeg håper virkelig ikke det. Jeg blir fysisk kvalm av Mats, Casper og Lene. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3246 Skrevet 21. mai 2014 Jeg håper virkelig ikke det. Jeg blir fysisk kvalm av Mats, Casper og Lene. Anonymous poster hash: 573a5...7ac Så lenge de ikke sender inn igjen kodalsheksa, så er jeg fornøyd. Enig i at TV3 tydelig er "Team Ann Marielle", men jeg synes faktisk det er fair at hun får litt medvind etter all mobbingen der inne. Er jo ikke rart at de synes synd på henne, man må jo ha et hjerte av stein for ikke å få lyst til å gripe inn. Anonymous poster hash: 9b76f...185 11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3247 Skrevet 21. mai 2014 Så lenge de ikke sender inn igjen kodalsheksa, så er jeg fornøyd. Enig i at TV3 tydelig er "Team Ann Marielle", men jeg synes faktisk det er fair at hun får litt medvind etter all mobbingen der inne. Er jo ikke rart at de synes synd på henne, man må jo ha et hjerte av stein for ikke å få lyst til å gripe inn. Anonymous poster hash: 9b76f...185 For tv3s skyld så håper jeg at de hadde en finger med i spillet når Aurora valgte Simone. Det burde ha vært et krav fra deres side. Tror ting vil roe seg når heksa er ute. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 3
Gjest Linda sofie Skrevet 21. mai 2014 #3248 Skrevet 21. mai 2014 Utrolig irriterende at LA har blitt helt hjernevasket av Simone. At hun mener at Nico, labi og henne selv er de eneste verdige er jo helt latterlig. Hva har hun gjort? Eneste hun har gjort er å henge etter Christer og korka han hele tiden. Verdig my ass!!! Haha Simone driter seg så ut. Hun og LA tar Aurora til sides for å smiske. Lurer på hvem som er falske og smiskete her jeg ? Elsker at Aurora fikk ut Simone. Beste episoden så langt 13
Gjest Linda sofie Skrevet 21. mai 2014 #3249 Skrevet 21. mai 2014 BTW, Det skulle bare mangle at AM fikk opptur denne uken etter ALL den dritten hun ha måtte gå igjennom. Kjempe bra at de sendte inn Gabriel og Aurora 8
Rosewood Skrevet 21. mai 2014 #3250 Skrevet 21. mai 2014 Seriøst, ikke en eneste ordentlig macho mann har blitt sendt inn på hotellet... Bare en gjeng drittunger med bæsj- og prompehumor. Og en som tror han er en ordentlig macho mann, men som bare har det i musklene og er dummere enn en porsjon snus. 4
Gjest avocadoen Skrevet 21. mai 2014 #3251 Skrevet 21. mai 2014 Seriøst, ikke en eneste ordentlig macho mann har blitt sendt inn på hotellet... Bare en gjeng drittunger med bæsj- og prompehumor. Og en som tror han er en ordentlig macho mann, men som bare har det i musklene og er dummere enn en porsjon snus. Gabriel er jo ikke dum eller drittunge, så jeg ser på han som en litt macho mann (i alle fall i forhold til de andre) 9
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. mai 2014 #3252 Skrevet 21. mai 2014 Labi har det jo klikket helt for nå. Han skjønner vel ikke hva som foregår rundt seg. Blir gal over at de mener at AM, Kine og de er såååå falske og sånn. Hva i alle dager er ikke Simone og de? Vet de var falsk betyr eller? Virker ikke slik. Var jo Simone som tok Aurora til side for å sleike ræv og liksom mener Aurora kan stole på henne å blabla. Yeah right. Fy så deilig at heksen er ute. Am so freaking happy!!! Takk Aurora 4
melly666 Skrevet 21. mai 2014 #3253 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Godt at de endret maktbalansen igjen. Var jo bare AM igjen fra snille siden, og hun ville aldri klart seg med bare de homofile (og mobberne). Mobberne ville stemt ut AM og så resten av gjengen, og så hadde Nico og Simone og Christer og Lene Angelica (?) vært i finalen og seerne hadde vært så sinte at Paradise hadde vært nødt til å filme det inn på nytt Og jeg heller likte ikke Aurora før, men fikk sansen for henne de siste ukene før hun røk ut. Og idag (igår) var hun jo helt gull! Måten hun beskrev Simone på var på kornet. Endret 21. mai 2014 av melly666 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3254 Skrevet 21. mai 2014 Har dere sett bloggen til AM på kjentfolk.no???? Jenta er ikke bare vakker, hun viser tydelig at hun virkelig har noe mellom ørene. Lo så jeg grein av siste innlegg der hun gir Nico det glatte lag... http://www.kjentfolk.no/bloggere/i-do-this-thing-called-whatever-the-fuck-i-want/ Heksa fra Kodal står for meg som den ultimate motsetning til AM - både i sinn og skinn. Heia Team AM - stå på!! Anonymous poster hash: e5937...729 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3255 Skrevet 21. mai 2014 Haha! Triana kaller Labi for "skada" i kveldens sending - her er klippet: http://www.seher.no/se-og-h%C3%B8r-tv/her-pr%C3%B8ver-labi-seg-p%C3%A5-triana-iglesias-71630 Spikern på hodet, Triana!! Anonymous poster hash: e5937...729 6
Chifru Skrevet 21. mai 2014 #3256 Skrevet 21. mai 2014 Håper virkelig Audun kommer inn på torsdag! Det hadde vært saker!! 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3257 Skrevet 21. mai 2014 Haha! Triana kaller Labi for "skada" i kveldens sending - her er klippet: http://www.seher.no/se-og-h%C3%B8r-tv/her-pr%C3%B8ver-labi-seg-p%C3%A5-triana-iglesias-71630 Spikern på hodet, Triana!! Anonymous poster hash: e5937...729 LOL. Hahahaha. Jeg døde av den siste setningen her: "- Jeg føler meg fremstilt som dum, som en gutt som ikke henger helt med. Jeg er veldig skuffet over det. Sånn jeg er fremstilt på TV, er ikke sånn jeg er i virkeligheten. Folk som kjenner meg sier de ikke kjenner meg igjen på TV. Jeg angrer ikke på at jeg har vært med i «Paradise Hotel», men jeg er veldig misfornøyd. Det er veldig kjipt, for det kan være at folk ser at jeg er en tulling på TV, også gjør det at jeg kanskje ikke får jobb i fremtiden." Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3258 Skrevet 21. mai 2014 Håper virkelig Audun kommer inn på torsdag! Det hadde vært saker!! Herregud som jeg savner Lorden. Jeg føler det var en helt annen stemning på hotellet når han var der.. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 7
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 21. mai 2014 #3259 Skrevet 21. mai 2014 LOL. Hahahaha. Jeg døde av den siste setningen her: "- Jeg føler meg fremstilt som dum, som en gutt som ikke henger helt med. Jeg er veldig skuffet over det. Sånn jeg er fremstilt på TV, er ikke sånn jeg er i virkeligheten. Folk som kjenner meg sier de ikke kjenner meg igjen på TV. Jeg angrer ikke på at jeg har vært med i «Paradise Hotel», men jeg er veldig misfornøyd. Det er veldig kjipt, for det kan være at folk ser at jeg er en tulling på TV, også gjør det at jeg kanskje ikke får jobb i fremtiden." Anonymous poster hash: 573a5...7ac Nei? Stakkars gutt. TV 3 skulle jo aldri tatt han med til å begynne med. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3260 Skrevet 21. mai 2014 Nei? Stakkars gutt. TV 3 skulle jo aldri tatt han med til å begynne med. Hva mener du? Anonymous poster hash: 573a5...7ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå