Lista Skrevet 14. mai 2014 #2921 Skrevet 14. mai 2014 Nico er skikkelig en mannsjåvinist! Ufysjelig fyr! Drittekkel er han! Anonymous poster hash: 96595...94b Vurderer faktisk å slutte å se på i ren protest mot at TV3 lar disse ekle mannegrisene holde på. Måten de snakker om jentene på der inne, og verbalt går til angrep er rett og slett hårreisende. Ikke èn tørr å stå i ot dem, med unntak av Gabriel som protesterte i det stille. Det er en skikkelig kvalm guttegjeng i år, med Simone på kjøpet for å si det slik.. Jeg merker jeg bare blir lei og frustrert av å se på uansett, så kanskje like greit..! GO AM! Anonymous poster hash: 1ead7...6e5 Tar alle virkelig seg selv så høytidelig? Ha nå litt selvironi.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2922 Skrevet 14. mai 2014 Er det mulig? Synes godt at Simone kunne ha holdt seg fra å glise da Gabriel måtte reise hjem! For en ufyselig oppførsel. Sånn gjør man rett og slett bare ikke! Det sier så mye om henne altså.. Merker jeg blir så sinna av oppførselen til egentlig de fleste guttene (- Gabriel og de 2 nye). De er som små fjortenåringer. Anonymous poster hash: 611ff...27f 7
Gjest tinbjo1 Skrevet 14. mai 2014 #2923 Skrevet 14. mai 2014 Så at noen ligger med EN gutt flere ganger gjør henne til hore? AM smisker med alle med makt, LA holder seg til Christer også er hun hora? Anonymous poster hash: 75328...000 Jeg syns INGEN AV DEM er horer, men det var et eksempel kjære deg. 2
Lady Skrevet 14. mai 2014 #2924 Skrevet 14. mai 2014 Ann Mariell må velge han nye i morgen. Hun kan IKKE velge Joakim!! Krysser fingrene for at Joakim ryker i morgen. Helt utrolig at Kine ikke stemte på han under pandoras.. Jeg hadde gjort alt for å få han ut, hvis jeg hadde vært henne 11
Gjest tinbjo1 Skrevet 14. mai 2014 #2925 Skrevet 14. mai 2014 Lol gabriel er jo patetisk. Han hadde aldri fått seg noe om han hadde prøvd seg aldri så hardt. Anonymous poster hash: c6121...97c Haha, er du en av de som ser opp til Chris og co? Gabriel er 1000 ganger mer sjarmerende enn alle de andre guttene på hotellet tilsammen. 15
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2926 Skrevet 14. mai 2014 Savner Jazzgeir sine paradise hotel recaps.Anonymous poster hash: 9eaac...547 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2927 Skrevet 14. mai 2014 Å nå er mobberne på smiskern mot AM sånn at hun velger Jokke imorra Det sier vel noe om hvem som egentlig er falske på PH... Anonymous poster hash: c933d...694 18
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2928 Skrevet 14. mai 2014 Herregud så mange idioter det skulle være på Paradise i år. Ser ut til at det var veldig få søkere? Labi irriterer meg grenseløst. Når han snakker ser det ut som han ikke forstår hva han snakker om. Bare sier noe som han tenker skal høre bra ut for gruppen. Og da Nico kjeftet på AM og Labi brøt inn, det var nesten skummelt å se på. Han virker meget ustabil. Anonymous poster hash: abb86...f5f 15
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2929 Skrevet 14. mai 2014 Herregud så mange idioter det skulle være på Paradise i år. Ser ut til at det var veldig få søkere? Labi irriterer meg grenseløst. Når han snakker ser det ut som han ikke forstår hva han snakker om. Bare sier noe som han tenker skal høre bra ut for gruppen. Og da Nico kjeftet på AM og Labi brøt inn, det var nesten skummelt å se på. Han virker meget ustabil. Anonymous poster hash: abb86...f5f Å idag var han å smiska med AM å ga henne en klem. Å der snakkes det om at AM er falsk. Tror ikke "gruppen" vet hva det er å være falsk jeg... Anonymous poster hash: c933d...694 11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2930 Skrevet 14. mai 2014 Gabriel er den eneste gutten der inne som faktisk har noe mellom ørene. Ikke verdens smarteste han heller, men i hvert fall ikke ondskapsfull eller totalt idiot. Han fortjente ikke å dra ut i dag.Anonymous poster hash: ea4b1...1a2 15
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2931 Skrevet 14. mai 2014 Tar alle virkelig seg selv så høytidelig? Ha nå litt selvironi. Man kan fint ha selvironi selv om man synes at de mannfolka der er noe dritt og oppfører seg utrolig dårlig. Hadde en jeg datet pratet på den måten der, så hadde jeg søren meg slått til han, for det viser at han har utrolig lite respekt. Men nå dater ikke jeg umodne guttunger heller, så jeg slipper å møte på slike problemer. Anonymous poster hash: 1cbfb...ce7 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2932 Skrevet 14. mai 2014 Syns det er på tide at hu dærre traktor hora fra Kodal (eller Koddal på hennes språk) blir sendt hjem. Makan til ufyslig menneske skal man leite lenge etter... Anonymous poster hash: c933d...694 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2933 Skrevet 14. mai 2014 Blir kvalm av å se Ann Mariell på skjermen.Anonymous poster hash: 9eaac...547
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2934 Skrevet 14. mai 2014 Blir kvalm av å se Ann Mariell på skjermen.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Fordi at…? Anonymous poster hash: abb86...f5f 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2935 Skrevet 14. mai 2014 Fordi at…? Anonymous poster hash: abb86...f5f Hver gang hun får litt kritikk eller noen imot seg så begynner hun å grine. Hun er alt for følsom og passer ikke inne på hotellet. Hun gråter jo i hver episode.Anonymous poster hash: 9eaac...547 1
Gjest Caroline91 Skrevet 14. mai 2014 #2936 Skrevet 14. mai 2014 Hver gang hun får litt kritikk eller noen imot seg så begynner hun å grine. Hun er alt for følsom og passer ikke inne på hotellet. Hun gråter jo i hver episode.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Jeg hadde også grått hvis noen hadde vært så ufyselige mot meg. Hun har ikke hatt det lett der inne, så ikke rart det blir noen tårer. Synes hun er sterk, jeg!
Gjest tinbjo1 Skrevet 14. mai 2014 #2937 Skrevet 14. mai 2014 Hver gang hun får litt kritikk eller noen imot seg så begynner hun å grine. Hun er alt for følsom og passer ikke inne på hotellet. Hun gråter jo i hver episode.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Er det rart, da? Hun er omringet av idioter/hjernedøde mennesker 24 timer i døgnet. At hun holder ut med disse menneskene er bare helt utrolig. Jeg hadde blitt gal, hadde sikkert klikket mentalt for meg. 14
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2938 Skrevet 14. mai 2014 Er det rart, da? Hun er omringet av idioter/hjernedøde mennesker 24 timer i døgnet. At hun holder ut med disse menneskene er bare helt utrolig. Jeg hadde blitt gal, hadde sikkert klikket mentalt for meg. Hva er det som er så galt med disse menneskene i forhold til hu da? Forstår at utbruddettil Nico var litt voldsomt men resten av deltakerne er jo greie? Og hvorfor mener du Kine er en idiot? Hun støtter Ann Marielle. Du heier altså på Ann Marielle men kaller venninnen hennes for en idiot. Da sier du egentlig bare at det er idiotisk å støtte Ann Marielle.Anonymous poster hash: 9eaac...547
Gjest tinbjo1 Skrevet 14. mai 2014 #2939 Skrevet 14. mai 2014 Hva er det som er så galt med disse menneskene i forhold til hu da? Forstår at utbruddettil Nico var litt voldsomt men resten av deltakerne er jo greie? Og hvorfor mener du Kine er en idiot? Hun støtter Ann Marielle. Du heier altså på Ann Marielle men kaller venninnen hennes for en idiot. Da sier du egentlig bare at det er idiotisk å støtte Ann Marielle.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Jeg siktet til guttene. Jeg liker Kine. 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2940 Skrevet 14. mai 2014 Blir kvalm av å se Ann Mariell på skjermen.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Vet at hvis jeg hadde byttet ut Ann Mariell sitt navn med Simone så hadde alle vært superglade.Anonymous poster hash: 9eaac...547
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå