Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen si meg hva som feiler Nico og co? Hva har AM gjort dem??

De har vel gjennomskuet det falske opplegget hennes. Hun syntes selv hun er sååååå deilig og oppfører seg som en snerpen pappa - prinsesse. Kline og hisse opp alle guttene gjør deg vel litt billig. Trenger ikke å ha deg på alle for å være det.

Jeg syntes det er rart at noen orker å prate med henne der inne. Jeg blir kvalm bare av å se henne på tv. Falske mennesker med kjøpt utseende er det verste jeg vet. Tommel opp for naturlige mennesker.

Anonymous poster hash: 56c00...f15

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hahah, forresten - er det noen andre som tenker på alex rosen når de ser Labi? :P (Alex er så klart en del lurere, men i oppførselen er de dønn like!!)

hehe. Greit nok Alex Rosen er av klovnetypen i mimikk, men all konversering skjer på en fordekt intelligent måte av en mann som faktisk har noe oppe i hodet. Denne Labi har jo et evnenivå til et barn på barneskolenivå.

Anonymous poster hash: dcb20...3de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De har vel gjennomskuet det falske opplegget hennes. Hun syntes selv hun er sååååå deilig og oppfører seg som en snerpen pappa - prinsesse. Kline og hisse opp alle guttene gjør deg vel litt billig. Trenger ikke å ha deg på alle for å være det.

Jeg syntes det er rart at noen orker å prate med henne der inne. Jeg blir kvalm bare av å se henne på tv. Falske mennesker med kjøpt utseende er det verste jeg vet. Tommel opp for naturlige mennesker.

Jeg er sykt spent på hvem du heier på.

Anonymous poster hash: e5091...fdd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva? Jeg synes ikke det er noe galt i å synes at man selv er pen. Og det har i hvert fall AM god grunn til å si, for det er hun jo! Og hvem er det som, unnskyld meg, ikke har klint med hverandre der inne? Guttene liker henne, og fordi hun ikke ønsker å ha sex på TV (hvilket er veldig forståelig), blir de sure. Man har da virkelig ingen plikt til å ha sex med en person fordi man kliner med vedkommende.

Jeg synes at AM er søt og ærlig, og hun har måttet tåle mye mer motgang enn samtlige deltakere der inne til sammen. Og er det noe hun ikke er, så er det falsk.

Heia AM!

Anonymous poster hash: 611ff...27f

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

AM er ikke såååå pen. Spesielt når hun blir filmet close-up så du med en gang at leppene er unaturlig fikset på og øyenbrynene tatovert inn. På lang avstand ser hun pen ut ja, men jo nærmere du kommer så ser hun slettes ikke så pen ut.

Skrevet

AM er ikke såååå pen. Spesielt når hun blir filmet close-up så du med en gang at leppene er unaturlig fikset på og øyenbrynene tatovert inn. På lang avstand ser hun pen ut ja, men jo nærmere du kommer så ser hun slettes ikke så pen ut.

Sammenlignet med resten av deltakerene er hun ganske pen, vil jeg si da.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun har klint med guttene på hotellet. Hvem har ikke det? Er Simone, Siri, Amy, Kine osvosv også horer siden de har klint på hotellet? For å ikke glemme Kine sin Northug, hun må jo være den største horen i verden i dine øyne?

Ja, hun er jo litt forfengelig, men hun må jo få lov til å få kose seg slik som ALLE ANDRE på hotellet også gjør selvom hun er penere enn de fleste? Skal hun sitte i en krok og la ingen røre henne - i frykt for at noen skal bli opphisset? Haha, VET DU HVA, latterlig.

Anonymous poster hash: abb86...f5f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noen som har horet er det jo Amy og hvalen fra Sandefjord som har lagt seg oppå alle guttene og bydd seg frem gratis.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 2
Gjest tinbjo1
Skrevet

Forstår meg ikke på mennesker som må påpeke slike ting. Er du ekstremt usikker på deg selv eller?

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet

Tinbjo1: Jeg DIGGER deg! Du sier AKKURAT det jeg tenker.

AnonymBruker
Skrevet

Først vil jeg bare si takk til Labi, uten han ville dette være triste saker.

Så over til Ann Mariell. Jeg synes mange her bommer litt på blink. De fleste på paradise kliner med hverandre, siden det strengt tatt bare er fest og morro. Ann Mariell kliner ofte, noe hun selv også har sagt, med guttene for å få kontroll over dem. Husker dere ikke f.eks. når hun var på date med han sølvgutten fra Tønsberg. Ann Mariell spiller spillet i høyeste grad.

Og Gabriell, herregud, jeg får nesten vondt av gutten. Definisjonen på beta phaggot.

Anonymous poster hash: c6121...97c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår meg ikke på mennesker som må påpeke slike ting. Er du ekstremt usikker på deg selv eller?

Deltakere på Paradise må tåle å bli bedømt for utseende. Et stort flertall av deltakerne der inne har jo et stort fokus på utseende og kan ikke akkurat sies å ha så mye annet mellom ørene det er verdt å kommentere.

Gjest tinbjo1
Skrevet

Så over til Ann Mariell. Jeg synes mange her bommer litt på blink. De fleste på paradise kliner med hverandre, siden det strengt tatt bare er fest og morro. Ann Mariell kliner ofte, noe hun selv også har sagt, med guttene for å få kontroll over dem. Husker dere ikke f.eks. når hun var på date med han sølvgutten fra Tønsberg. Ann Mariell spiller spillet i høyeste grad.

Og Gabriell, herregud, jeg får nesten vondt av gutten. Definisjonen på beta phaggot.

Hun er jo ikke akkuratt en heks som fortryller dem. Hvis det er et så stort problem for guttene, så får de bare avstå da?

Og uansett, så har ikke jeg sett henne kline på mange, mange episoder, så forstår ikke hvorfor alle HELE tiden skal ta det opp.

• Liker 2
Skrevet (endret)

wopsi, feil tråd.

Endret av koskenkorva
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, men hva er dette? :P

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, men hva er dette? :P

Beta betyr annenrangs eller uferdig, og fagott er et instrument. :P

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Simone som sier at AM ødelagte hele festen. Var jo absolutt ikke hun som gjorde det.

Anonymous poster hash: adb96...51c
  • Liker 10
Skrevet

Nå vet vi i hvert fall hvorfor Labi er så dum! "Opp igjennom tida mi har jeg fått mye sko i bakhue", haha da lo jeg fælt!

:skratte::skratte::skratte:

• Liker 12
Skrevet

Håper Nico eller Simone ryker på hode å ræva ved første anledning. :dry:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...