Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor i helvete har Christer strikk rundt armene? Blir irritert hver gang jeg ser han :P

Tror jeg leste et sted at det skulle få musklene hans til å se større ut enn de egentlig er :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Dette er typisk Paradise hotel Norge! Hvis noen vil spille litt, så blir det jo ramaskrik fra de andre og det som verre er. PH er i bunn og grunn et SPILL. Ikke en forbanna badeferie.

I Paradise hotel Danmark får de så øra flagrer hvis de ikke vil spille. Paradise hotel Danmark er faktisk 20 ganger bedre enn den norske!!! Denne sesongen suger max.

Å han Joakim er virkelig patetisk. Er det mulig å være så umoden eller?

Har de begynt å sende den danske paradise hotel fra i år? :nigo:

Skrevet

Tror det snart blir litt gay action der nå! Er det kult eller?? :wink:

Skrevet

Har de begynt å sende den danske paradise hotel fra i år? :nigo:

Nei den sender de som regel etter den norske er ferdig. Men ikke på tv. De sender den kun på Tv3 play.

Gjest Emera
Skrevet

Kommer den danske versjonen kan dere glede dere. Den er kjempebra! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper at Joakim ryker snart!

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 4
Skrevet

Noen som vet hvor mange uker det er igjen?

Gjest Caroline91
Skrevet

Noen som vet hvor mange uker det er igjen?

Tror det er 3 med denne uken som kommer nå:)

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er 3 med denne uken som kommer nå :)

Seriøst... Denne sesongen er så kjedelig :(

• Liker 5
Skrevet

Seriøst... Denne sesongen er så kjedelig :(

Tell me all about it ... men likevel følger vi med. Hvorfor? :vetikke:

Gjest Caroline91
Skrevet

Tell me all about it ... men likevel følger vi med. Hvorfor? :vetikke:

Tror forresten det er 4 uker igjen hvis jeg har telt riktig:)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor ikke produksjonen griper inn når folk oppfører seg slik som Joakim og Jeanette gjør. Spesielt Joakim under forrige parsermoni. Joda Triana prøvde å forsvare Kine litt, men synes de alle burde få tilsnakk om at man ikke oppfører seg slik mot andre mennesker :nei: Det er jo mobbing. Joakim kaller Kine for det ene og det andre i snakkeboksen. Blir kvalm av hele fyren.

Tror Joakim har glemt han selv måtte sende ut en da han sjekket inn.

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor ikke produksjonen griper inn når folk oppfører seg slik som Joakim og Jeanette gjør. Spesielt Joakim under forrige parsermoni. Joda Triana prøvde å forsvare Kine litt, men synes de alle burde få tilsnakk om at man ikke oppfører seg slik mot andre mennesker :nei: Det er jo mobbing. Joakim kaller Kine for det ene og det andre i snakkeboksen. Blir kvalm av hele fyren.

Tror Joakim har glemt han selv måtte sende ut en da han sjekket inn.

Kunne ikke sagt det bedre selv, det er faktisk ganske hårreisende at ingen griper inn! Joachim fortjener å sendes hjem av produksjonen i mine øyne.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Helt enig! Synes det er rart at produksjonen bare lar sånt skje. Helt utrolig altså! Joakim burde få en form for straff eller blitt kastet ut.

I forrige sesong av PH DK, så var det to bestevenninner (anna og Malene het de) som oppførte seg helt hårreisende mot en som sendte ut en veldig populær gutt. Paradise kjæresten til Malene. Han fikk virkelig gjennomgå. De to var så fæle med han. Spyttet etter han og lot han aldri være i fred. Til og med da gjorde produksjonen ingen ting. Heldigvis fikk han kastet ut hun verste som var Anna :) Malene ble bedre etter hvert. Det var så ille at han vurderte å trekke seg. Slik skal det ikke være.

Jeg blir overgitt over at ikke folk kan forstå at det er et spill!!

AnonymBruker
Skrevet

Håper Ann Mariell ryker snart.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Synes det er rart at produksjonen bare lar sånt skje. Helt utrolig altså! Joakim burde få en form for straff eller blitt kastet ut.

I forrige sesong av PH DK, så var det to bestevenninner (anna og Malene het de) som oppførte seg helt hårreisende mot en som sendte ut en veldig populær gutt. Paradise kjæresten til Malene. Han fikk virkelig gjennomgå. De to var så fæle med han. Spyttet etter han og lot han aldri være i fred. Til og med da gjorde produksjonen ingen ting. Heldigvis fikk han kastet ut hun verste som var Anna :) Malene ble bedre etter hvert. Det var så ille at han vurderte å trekke seg. Slik skal det ikke være.

Jeg blir overgitt over at ikke folk kan forstå at det er et spill!!

Ja. Jeg er enig. Utenom dette var sesongen veldig bra. Dette trekantdramaet mellom Anna, Malene og Kasper (?). Hahaha.. Hvorfor kunne ikke noe slikt skjedd nå? Jeg er så lei av alle der inne som skal spille så åpent og at det ikke er NOEN allianser. Hva i alle dager.........

Skrevet

Jeg fikk ikke sett torsdagens episode - kan noen gi meg en kort recap av hva som skjedde, spesielt dette med Joachim som mange har kommentert? Hva sa og gjorde han og hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke sett torsdagens episode - kan noen gi meg en kort recap av hva som skjedde, spesielt dette med Joachim som mange har kommentert? Hva sa og gjorde han og hvorfor?

Kan du ikke bare se episoden på Tv3 play? :)

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke.

Nei vel...

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...