AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2781 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor heier så mange på Ann Marielle?Anonymous poster hash: 9eaac...547
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #2782 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor heier så mange på Ann Marielle?Anonymous poster hash: 9eaac...547 Hun kan det med å lage litt intriger som er underholdende å se på, samt hun kjører et ærlig løp som nevnt tidligere. 8
Gjest tinbjo1 Skrevet 13. mai 2014 #2783 Skrevet 13. mai 2014 Unødvendig å Labi, men så kunne sikkert AM latt være å ta den dusjen da....Anonymous poster hash: 0c230...94c Labi kunne også latt være å ta den dusjen. Hvorfor er alt hennes feil? Herregud. 12
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2784 Skrevet 13. mai 2014 Der måtte selvfølgelig den komme, ja. Tenk at det finnes like mange av oss godt vokse kvinner som ikke har store brystvorter, som dere med eggeplommene deres. Har ingen verdens ting med at vi ikke har kommet i puberteten. Sånne kommentarer som du spyr ut er akkurat som når overvektige kvinner skal forsvare hvor fornøyde de er med sine egne former, og at tynne kvinner som bare er skinn og bein ser ut som små barn osv osv. Usmakelig rett og slett! Anonymous poster hash: b9375...cc9 Haha! Ja, kommentaren din var jammen meg mye mindre usmakelig! :D Anonymous poster hash: e5091...fdd 1
Kraula Skrevet 13. mai 2014 #2785 Skrevet 13. mai 2014 Ann Mariell er så horete at jeg ikke har ord. Tenk å kline med folk på paradise hotel. Det er jo helt syyyyykt. Hvordan kan noen gjøre noe sånt?!?!!? AM ødelegger hele sesongen ved å smile og komme godt overens med nye deltakere. Vi bør lære noe av dette og heller runke gutter og sette sexrekorder, istedet for å være horer og kline med folk. Det skulle vært forbudt å kysse en annen person. Spesielt på paradise hotel der det aldri er noen allianser, aldri noe spill eller taktikk. Det nærmeste disse deltakerne kommer spill er kortspill tidlig på kvelden før leggetid. Det er spennende å se folk legge seg til faste tider og drikke kaffe om morgenen slik som det søte gamle paret Joakim og Jeanett gjorde. Skikkelig bra sesong.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Haha! Nydelig. Savner skikkelige personligheter i denne sesongen.. Nesten samtlige deltakere har fremstått som stort sett latterlig usympatiske, da med unntak av AM og Jeanette (man kan vel ikke si at Jeanette var særlig jævlig som deltaker?).
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2786 Skrevet 13. mai 2014 Han sa jo ikke at AM hadde for store brystvorter. Han sa at de så alt for små ut i forhold til puppene. Han syntes det var stygt og turn-off.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Eh nei.. hvordan går det an å misforstå det han sa, har du ikke sett pupper før eller? Han mente at selve nippeln i midten var liten og at den ytterste delen av brystvorten var så stor at den minnet om plommer. Enig med labi egentlig, ikke noe find pupper på den dama.Anonymous poster hash: b9375...cc9 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. mai 2014 #2787 Skrevet 13. mai 2014 Unnskyld meg, men hvor gammel er Labi egentlig? Han er vel bare sur for at han ikke fikk seg noe. Makan til barnslig drittunge!! Fy søren å MYE pepper AM har fått denne sesongen. Herregud kan hun ikke bare få lov til å gjøre hva hun vil uten at alle de andre skal bry seg?! Å hva skjer med at Nico kjefter på henne? Hvem var det som prøvde seg på henne forrige uke og ville hun skulle runke han da? Idiot AM og Gabriel er de eneste som fortjener å vinne. 12
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2788 Skrevet 13. mai 2014 Der måtte selvfølgelig den komme, ja. Tenk at det finnes like mange av oss godt vokse kvinner som ikke har store brystvorter, som dere med eggeplommene deres. Har ingen verdens ting med at vi ikke har kommet i puberteten. Sånne kommentarer som du spyr ut er akkurat som når overvektige kvinner skal forsvare hvor fornøyde de er med sine egne former, og at tynne kvinner som bare er skinn og bein ser ut som små barn osv osv. Usmakelig rett og slett! Anonymous poster hash: b9375...cc9 Dette innlegget var jo like usmakelig. Noe av poenget til den kommentaren du siterte var vel kanskje at pupper er forskjellige. De aller fleste vet at det er svært vanlig med store areolaer. Akkurat som det er vanlig med små areolaer. Så om han har erfaring med kvinner burde han ikke laget en så stor sak ut av AMs store areolaer. Jeg har små areolaer og selv om det var litt unødvendig å trekke inn prepubertale barn, må jeg si at jeg ikke ble spesielt truffet av det innlegget. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2789 Skrevet 13. mai 2014 Unnskyld meg, men hvor gammel er Labi egentlig? Han er vel bare sur for at han ikke fikk seg noe. Makan til barnslig drittunge!! Fy søren å MYE pepper AM har fått denne sesongen. Herregud kan hun ikke bare få lov til å gjøre hva hun vil uten at alle de andre skal bry seg?! Å hva skjer med at Nico kjefter på henne? Hvem var det som prøvde seg på henne forrige uke og ville hun skulle runke han da? Idiot AM og Gabriel er de eneste som fortjener å vinne. HELT ENIG. Det virker som om mange av deltakerne der inne glemmer hva de selv har gjort når de driver å skjeller ut andre deltakere når de gjør akkurat det samme. Nico ville vel kose seg da han og Labi nærmest tryglet alle jentene der inne for en Northug. På samme måte vil også AM kose seg der inne. Men det er vel kanskje enda drøyere at AM kliner med folk og gir dem forførende blikk enn at Nico blir masturbert samt STIRRER på alle jentene. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2790 Skrevet 13. mai 2014 Er det ingen av de som har blogg? Har så lyst til å bare skjelle ut både Labi, Joakim, Simone og Nico!!! Anonymous poster hash: fe433...bf8 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2791 Skrevet 13. mai 2014 Er det ingen av de som har blogg? Har så lyst til å bare skjelle ut både Labi, Joakim, Simone og Nico!!! Anonymous poster hash: fe433...bf8 Lene Angelica har i alle fall blogg. Anonymous poster hash: 573a5...7ac
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2792 Skrevet 13. mai 2014 Er det ingen av de som har blogg? Har så lyst til å bare skjelle ut både Labi, Joakim, Simone og Nico!!! Anonymous poster hash: fe433...bf8 Det er bare de snille som har blogg som Lenangelica, Gabriel og Ann Mariell. Du kan jo ta kontakt med de andre på Facebook da...Anonymous poster hash: 9eaac...547
Gjest Caroline91 Skrevet 13. mai 2014 #2793 Skrevet 13. mai 2014 Er det ingen av de som har blogg? Har så lyst til å bare skjelle ut både Labi, Joakim, Simone og Nico!!! Anonymous poster hash: fe433...bf8 Simone har blogg: paradisefomo.blogg.no
Lillemeg25 Skrevet 13. mai 2014 #2794 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har aldri skjønt hvorfor Ann Mariell har fått så mye tyn der inne. Hun virker jo skikkelig snill og søt Nico begynner å gå meg på nervene altså Guttene er så umodne at jeg kaster opp. Håper han eller Labi ryker denne uken Synes Simone er grusom. Fra dag 1 har hun vært så stygg mot AM. Hun virker bare pisse sjalu på henne. Ååååh blir så irritert på de idiotene. Alle kan kline, flørte osv, men når AM gjør det så er det plutselig galt???? Hvis ikke AM vinner så håper jeg Kine vinner. Synes hun har blitt urettferdig behandlet å. 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2795 Skrevet 13. mai 2014 Det eneste Simone gjør er å klage og røyke Anonymous poster hash: fe433...bf8 6
twirlX Skrevet 13. mai 2014 #2796 Skrevet 13. mai 2014 KIne er ei nær venninne og ei helt fantastisk jente til hverdags. Hun er litt barsk i ordbruken, men tvers gjennom god og alltid rettferdig.. har aldri sett henne ville noen noe vondt. Synes det er helt forferdelig gjort av joakim å oppføre seg som han gjør.. Da han kom inn synes jeg han var kul, han virket så morsom og voksen i forhold til de andre guttene - men tenk å være så umenneskelig at man sitter å sier foran alle at man heller sover på solo eller ute enn med ei jente man ikke engang kjenner.. Kun på grunn av et spill.. alle ville jo blitt sinte uansett hva hun hadde gjort.. 11
Rosewood Skrevet 13. mai 2014 #2797 Skrevet 13. mai 2014 Joachim oppfører seg som en sur liten treåring som ikke har fått is, som han sa så fint selv. Hallo? En over 20 som ligge på gulvet, og vil ikke ha bildet av ham og kine sammen. Jada, du ble sur, buhu. Det er ikke mer symptati å få lengre nå 3
Gjest tinbjo1 Skrevet 13. mai 2014 #2798 Skrevet 13. mai 2014 Labi minner meg om en hodeløs hane... 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2799 Skrevet 13. mai 2014 Simone er faktisk både stygg utvendig og innvendig. Skal mye til det. Anonymous poster hash: abb86...f5f 4
Lillemeg25 Skrevet 13. mai 2014 #2800 Skrevet 13. mai 2014 Joachim oppfører seg som en sur liten treåring som ikke har fått is, som han sa så fint selv. Hallo? En over 20 som ligge på gulvet, og vil ikke ha bildet av ham og kine sammen. Jada, du ble sur, buhu. Det er ikke mer symptati å få lengre nå Joakim sa noe alle dette i går. "jeg er kanskje barnslig som heller vil ligge på gulvet, men jeg gidder ikke å leke happy Family med Kine" Ingen som sier du må leke happy Family med Kine, men det finnes faktisk en mellomting mellom å ligge på gulvet og leke happy Family da. Det går an å oppføre seg som en voksen person enn å være en liten snørrunge som ikke fikk isen sin liksom. Makan til idiot han er. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå