Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hater å se Simone snakke med Lene Angelika. Er livredd for at de skal bli bestevenner der inne. Tror LA er fremdeles bestevenn med Ann Mariell, men det var jo også Jeanett før Simone fikk henne over på sitt lag. Er redd for at Simone skal smiske med LA for å få henne på sitt lag.

Lurer forresten på hva Simone synes om at LA setter sexrekorder.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

Hadde det vært Ann Mariell som ville sette sexrekord, så hadde vel alle ropt HORE opp i trynet på henne.

Anonymous poster hash: fe433...bf8

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest tinbjo1
Skrevet

Hadde det vært Ann Mariell som ville sette sexrekord, så hadde vel alle ropt HORE opp i trynet på henne.

Verste er at AM blir mer sett på som en hore enn LA. Haha, er det mulig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager har Christer gummistrikker øverst på armene? Det ser så rart ut.

Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg river snart av meg håret av frustrasjon! De er så hyklere hele forbanna gjengen der inne. ALT Ann Mariell gjør er jo faen meg galt. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg pakket kofferten og reist hjem for lengst. Hvordan holder hun ut med de ungene der???!! :sjokkert:

• Liker 10
Skrevet

Har seriøst lyst å hoppe gjennom skjermen og klippe de gummistrikkene av

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager har Christer gummistrikker øverst på armene? Det ser så rart ut.

Du ser vel at han får noen svulmende biceps av det? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser vel at han får noen svulmende biceps av det? :fnise:

Det ser bare idiotisk ut! Lurer på om han går sånn til vanlig?

Nico irriterer meg for tiden, han lever for mye på det der Oslo øst gangstah-greiene. Så heldige jentene er som får kjøre katamaran! Ser helt herlig ut :

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke. For å være kuuuul sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

Pluss i boka til Gabriel!

Lol gabriel er jo patetisk. Han hadde aldri fått seg noe om han hadde prøvd seg aldri så hardt.

Anonymous poster hash: c6121...97c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg river snart av meg håret av frustrasjon! De er så hyklere hele forbanna gjengen der inne. ALT Ann Mariell gjør er jo faen meg galt. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg pakket kofferten og reist hjem for lengst. Hvordan holder hun ut med de ungene der???!! :sjokkert:

Samme her ellers hadde jeg nok flydd på Simone og jeg er IKKE en voldelig person av meg til vanlig. Men Simone går meg så på nervene altså! Vil bare hoppe inn i TVN å brøle til henne,

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det deg, Simone? Nico? Kan ikke være mange i verden som tenker på den måten.. håper virkelig ikke det. Simone er den verste drittkjerringa noensinne, Nico er en idiot. Trist at noen kan støtte mobbere som de... AM virker snill, og ja, hun spiller. I PH skal man spille (slik AM gjør), ikke mobbe (slik heksa Simone og douchen Nico). Er det Simone sin sjalusi for AM's vakrere ytre som har smittet over på Nico? WHIPPED.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

Hvor i alle dager har jeg sagt noe om at jeg liker Simone?

Jeg har ikke nevnt henne med ett eneste ord!

Nico sier ikke annet enn sannheten, og det han sier har AM innrømmet selv flere ganger.

Skjønner ikke hva du egentlig protesterer for!

Anonymous poster hash: 75328...000

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nico er skikkelig en mannsjåvinist! Ufysjelig fyr! Drittekkel er han! :haar::nei::snurt::balltre::kvalm:

Anonymous poster hash: 96595...94b
  • Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Har Nico blogg eller vet dere hva mailen hans er? Gash har så lyst til å sende han en meld om hvor forferdelig fæl han er. Jeg har ikke FB

Du har ikke face, nei! Tipper heller på at du ikke vil slenge dritt til han med fullt navn. Feigis!

• Liker 4
Skrevet

Hold nå kjeft Nico!!! :kjefte:

• Liker 4
Skrevet

Nico må øve seg på å si unnskyld!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHA!!!! Siden alle jentene unntatt AM valgte Nico sier det vel litt om hvordan han er. Tipper de der inne kjenner han litt bedre enn dere som sitter her.

• Liker 2
Skrevet

HAHAHA!!!! Siden alle jentene unntatt AM valgte Nico sier det vel litt om hvordan han er. Tipper de der inne kjenner han litt bedre enn dere som sitter her.

Hei Nico! :vinke:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Anonymous poster hash: c6121...97c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verste er at AM blir mer sett på som en hore enn LA. Haha, er det mulig?

Så at noen ligger med EN gutt flere ganger gjør henne til hore?

AM smisker med alle med makt, LA holder seg til Christer også er hun hora?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...