Gjest avocadoen Skrevet 8. mai 2014 #2701 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har ikke fulgt med så nøye.. Hva var galt? Ingenting galt i det, men at han så klikker på hun Bodøjenta fordi hun stiller seg bak han slik at Jeanette ryker ut synes jeg er helt rart når han har splittet et par på samme måte selv før. Som noen sier her også så har tydeligvis alle glemt både hva de selv har gjort før og at de faktisk ikke er på paradise for å kun ha det kjekt, men for å spille. 3
Gjest avocadoen Skrevet 8. mai 2014 #2702 Skrevet 8. mai 2014 Galt hva? Nei altså.. Joakim klikka jo når Kine valgte hans partner i dag slik at Jeanette røyk ut. Han får jo samme mynt tilbake, i og med at han gjorde det samme med den tidligere partneren til Jeanette. Joachim oppfører seg utrolig umodent rett og slett, men kan ikke si at jeg forventer annet av paradisegutta 2
Lady Skrevet 8. mai 2014 #2703 Skrevet 8. mai 2014 Galt hva? Nei altså.. Joakim klikka jo når Kine valgte hans partner i dag slik at Jeanette røyk ut. Han får jo samme mynt tilbake, i og med at han gjorde det samme med den tidligere partneren til Jeanette. Ja, nå henger jeg med. Takk skal du ha. Har fulgt med litt halvveis i det siste, så får ikke med alt:p
Lady Skrevet 8. mai 2014 #2704 Skrevet 8. mai 2014 Ingenting galt i det, men at han så klikker på hun Bodøjenta fordi hun stiller seg bak han slik at Jeanette ryker ut synes jeg er helt rart når han har splittet et par på samme måte selv før. Som noen sier her også så har tydeligvis alle glemt både hva de selv har gjort før og at de faktisk ikke er på paradise for å kun ha det kjekt, men for å spille. Ok, tror ikke jeg kan ha fått med meg den episoden. Men skjønner det nå når dere forklarer:-)
Gjest Sunshine23 Skrevet 9. mai 2014 #2705 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Hallo i luken Joakim! Tror han har glemt hva han måtte gjøre da han sjekket inn. Da fikk jo han en fredning og måtte sende hjem Håkon. Jeanette tok godt i mot han og var ikke så barnslig at hun nektet å sove med han. Ut med han. Tror folk at dette er et datings program eller? Det er et SPILL pappskaller. Makan til hjernedøde tullinger. Ååååh blir så overgitt!!!!!!! Endret 9. mai 2014 av Sunshine23 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2706 Skrevet 9. mai 2014 Så bilde av Rune og Ida fra sesong 1(?) i en gammel blogg nå og jeg tenkte: FY SØREN som jeg savner hvor mye bitterhet det var rundt det parret. Herlig bitterhet that is, innblanda en ultraharry Vegard som Ida hadde vært utro med 😂 sinnsykt hvor mye bedre de eldre sesongene var. Anonymous poster hash: 0081b...6d1
Kamikatze Skrevet 9. mai 2014 #2707 Skrevet 9. mai 2014 Begynner nesten å tro at jokke, og am er skuespillere som kom for seint til første episode... 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2708 Skrevet 9. mai 2014 Begynner nesten å tro at jokke, og am er skuespillere som kom for seint til første episode... AM? Hvorfor? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2709 Skrevet 9. mai 2014 Andre enn meg som føler at paradise hotel ikke har komt skikkelig i gang ennå? Føler ennå vi er i skuespilleruka. Hvor lenge er det til paradise hotel egentlig begynner?Anonymous poster hash: 9eaac...547 4
Kamikatze Skrevet 9. mai 2014 #2710 Skrevet 9. mai 2014 AM? Hvorfor? Fordi hun snakker så tilgjort, omtrent som om hun har lært seg et manus utenat. Hun har tonefall og uttrykksspekter som en eldre bergensfrue. 1
Lillemeg25 Skrevet 9. mai 2014 #2711 Skrevet 9. mai 2014 Dette er SÅ typisk Paradise hotel Norge! Hvis noen vil spille litt, så blir det jo ramaskrik fra de andre og det som verre er. PH er i bunn og grunn et SPILL. Ikke en forbanna badeferie. I Paradise hotel Danmark får de så øra flagrer hvis de ikke vil spille. Paradise hotel Danmark er faktisk 20 ganger bedre enn den norske!!! Denne sesongen suger max. Å han Joakim er virkelig patetisk. Er det mulig å være så umoden eller? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2712 Skrevet 9. mai 2014 Dere klager når det er drama og klager når folk er venner? Haha, hva er det dere egentlig vil ha? Anonymous poster hash: 73a97...255
SoftKitty Skrevet 9. mai 2014 #2713 Skrevet 9. mai 2014 Jeg synes drama og krangling er litt gøy, men samtidig så irriterer jeg meg over hvor usaklige de er hah.
Lillemeg25 Skrevet 9. mai 2014 #2714 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Dere klager når det er drama og klager når folk er venner? Haha, hva er det dere egentlig vil ha? Anonymous poster hash: 73a97...255 Litt vanskelig å klage på drama siden det IKKE er noe særlig drama i år Endret 9. mai 2014 av Lillemeg22 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2715 Skrevet 9. mai 2014 Dere klager når det er drama og klager når folk er venner? Haha, hva er det dere egentlig vil ha? Anonymous poster hash: 73a97...255 Drama er interessant og gøy, som SoftKitty sier. Det gjør at det blir morsommere å følge med. Selv om vi irriterer oss grønne over enkelte personer der inne betyr ikke det at vi klager over at det er drama. Det går an å like drama samtidig som en misliker enkelte personligheter. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 2
Rosewood Skrevet 9. mai 2014 #2716 Skrevet 9. mai 2014 Har årets deltakere noen gang sett på Paradise Hotel? Virker som om de ikke skjønner konseptet og så for seg en charterferie De har jo fått med seg det å skrive på speilet til folk med leppestift/eyeliner når de ryker ut, så de må jo ha sett på det.. Jeg forundrer meg over det samme, utrolig irriterende at folk får kjeft for å spille når de er med på et SPILL. 1
penny_ Skrevet 9. mai 2014 #2717 Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor i helvete har Christer strikk rundt armene? Blir irritert hver gang jeg ser han 1
flyndra90 Skrevet 9. mai 2014 #2718 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Ufattelig kjedelig sessong. Sett litt på den svenske versjonen, og hvor er personlighetene som Samir osv? Dessuten de svenske deltagerne ser 10 ganger bedre ut i snitt, lager mye mer drama og spillet der virker mye drøyere (twistene) I den norske vil de jo at alle skal spille med åpne kort, og er fullt av kjedelige personligheter. Eneste ok deltagerne har vel vært lordene og AM sånn i seerverdi. Nei dette gidder jeg ikke se mer på Endret 9. mai 2014 av flyndra90 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2720 Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor i helvete har Christer strikk rundt armene? Blir irritert hver gang jeg ser han Kondomer.. Hvorfor ta de på kjeppen, når man kan ha de rundt armene?Anonymous poster hash: 0c230...94c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå