Kassiopeia Skrevet 12. mai 2014 #2761 Skrevet 12. mai 2014 Dette er uten tvil årets beste referat etter Jazzgeir sluttet i fjor: http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-45-er-du-homo/ Håper Joachim leser alt som står der om han, og at produksjonen også får øynene opp. Blir så kvalm av han at jeg finner ikke ord! 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2762 Skrevet 12. mai 2014 Så forresten ut som det var Kine Mariell som gikk og trøsta Ann Mariell Anonymous poster hash: e0db2...b2f
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #2763 Skrevet 12. mai 2014 Synes Nicolai, Joachim og Labi begynner å gå vel over streken nå, og har blitt alt for fort varm å trøya. Jeg støtter Ann Marielle fult ut, for hun har spilt et ærlig spill fra dag en. Eneste hun noen sinne har gjort, var da hun sendte ut Mats. Dette pga han dolket henne i ryggen, og hun har gjentatte ganger sagt at sålenge du er god mot meg, er jeg god mot deg. Heier på AM og Gabriel!! 13
The Kitten Skrevet 12. mai 2014 #2764 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor leser jeg ikke bare refereatene fra bloggen? De er jo mye morsommere enn episodene. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2765 Skrevet 12. mai 2014 Digger både AM og Gabrie! Anonymous poster hash: e0db2...b2f 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2766 Skrevet 12. mai 2014 Synes Nicolai, Joachim og Labi begynner å gå vel over streken nå, og har blitt alt for fort varm å trøya. Jeg støtter Ann Marielle fult ut, for hun har spilt et ærlig spill fra dag en. Eneste hun noen sinne har gjort, var da hun sendte ut Mats. Dette pga han dolket henne i ryggen, og hun har gjentatte ganger sagt at sålenge du er god mot meg, er jeg god mot deg. Heier på AM og Gabriel!! Hvorfor vifter du med sarkasme-flagget? Anonymous poster hash: 56cd1...248 4
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #2767 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor vifter du med sarkasme-flagget? Anonymous poster hash: 56cd1...248 Dette var jeg så absolutt ikke klar over! Hjelpes Trodde det var et mer "Heia heia!!" flagg. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2768 Skrevet 12. mai 2014 Stakkars AM! Labi som dissa puppeområdet hennes. Hun kan jo ikke noe for at hun har store areolaer. "Plommene"? Herrefred så barnslig. Anonymous poster hash: bccf1...72c Guds gave til kvinnen er bare pissesur fordi AM ikke ville gå all the way i dusjen. Bortsett fra det så må han være noe av det dummeste som har deltatt i PHs historie på alle måter. Historiekunnskapene til gutta i kveld var direkte flaut. Bl.a. mente en at vikingetiden kunne være fra x antall år før Kristus og en annen (Labi) at Norge kanskje ble en selvstendig stat i 1949. Anonymous poster hash: e818d...1a8 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2769 Skrevet 12. mai 2014 Dette var jeg så absolutt ikke klar over! Hjelpes Trodde det var et mer "Heia heia!!" flagg. Hehe ser du ikke det halvsure ansiktet på smileyen? Ikke mye heia-heia der nei! Anonymous poster hash: 56cd1...248 2
Kraula Skrevet 12. mai 2014 #2770 Skrevet 12. mai 2014 Tror det var Kine. Æsj, han er helt utrolig ekkel.Anonymous poster hash: 2583a...059 Det var nok Julie.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2771 Skrevet 12. mai 2014 Herregud, AM har da flotte pupper. Synes ikke brystvortene hennes var spesielt store i det hele tatt. Sammenlignet med mine venninner (og mine egne) så var de ganske gjennomsnittlige. Har sett skikkelig store "eggeplommer" som Labi så elegant formulerer det, og de var ganske mye større enn AM sine. Virker som om Labi ikke har sett pupper før. Eller kanskje han kun har vært sammen med prepubertale jenter. Anonymous poster hash: e5091...fdd 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2772 Skrevet 12. mai 2014 Ann Mariell er så horete at jeg ikke har ord. Tenk å kline med folk på paradise hotel. Det er jo helt syyyyykt. Hvordan kan noen gjøre noe sånt?!?!!? AM ødelegger hele sesongen ved å smile og komme godt overens med nye deltakere. Vi bør lære noe av dette og heller runke gutter og sette sexrekorder, istedet for å være horer og kline med folk. Det skulle vært forbudt å kysse en annen person. Spesielt på paradise hotel der det aldri er noen allianser, aldri noe spill eller taktikk. Det nærmeste disse deltakerne kommer spill er kortspill tidlig på kvelden før leggetid. Det er spennende å se folk legge seg til faste tider og drikke kaffe om morgenen slik som det søte gamle paret Joakim og Jeanett gjorde. Skikkelig bra sesong. Anonymous poster hash: 9eaac...547 16
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #2773 Skrevet 12. mai 2014 Ann Mariell er så horete at jeg ikke har ord. Tenk å kline med folk på paradise hotel. Det er jo helt syyyyykt. Hvordan kan noen gjøre noe sånt?!?!!? AM ødelegger hele sesongen ved å smile og komme godt overens med nye deltakere. Vi bør lære noe av dette og heller runke gutter og sette sexrekorder, istedet for å være horer og kline med folk. Det skulle vært forbudt å kysse en annen person. Spesielt på paradise hotel der det aldri er noen allianser, aldri noe spill eller taktikk. Det nærmeste disse deltakerne kommer spill er kortspill tidlig på kvelden før leggetid. Det er spennende å se folk legge seg til faste tider og drikke kaffe om morgenen slik som det søte gamle paret Joakim og Jeanett gjorde. Skikkelig bra sesong.Anonymous poster hash: 9eaac...547 ........
The Kitten Skrevet 12. mai 2014 #2774 Skrevet 12. mai 2014 Ann Mariell er så horete at jeg ikke har ord. Tenk å kline med folk på paradise hotel. Det er jo helt syyyyykt. Hvordan kan noen gjøre noe sånt?!?!!? AM ødelegger hele sesongen ved å smile og komme godt overens med nye deltakere. Vi bør lære noe av dette og heller runke gutter og sette sexrekorder, istedet for å være horer og kline med folk. Det skulle vært forbudt å kysse en annen person. Spesielt på paradise hotel der det aldri er noen allianser, aldri noe spill eller taktikk. Det nærmeste disse deltakerne kommer spill er kortspill tidlig på kvelden før leggetid. Det er spennende å se folk legge seg til faste tider og drikke kaffe om morgenen slik som det søte gamle paret Joakim og Jeanett gjorde. Skikkelig bra sesong.Anonymous poster hash: 9eaac...547 [/acronym] Du glemte ironiflagget, for dem som ikke skjønner det av seg selv. 1
Teardrop Skrevet 12. mai 2014 #2775 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor leser jeg ikke bare refereatene fra bloggen? De er jo mye morsommere enn episodene. Hvem sin blogg? Btw, den irriterende reklamen for Onecall er artigere enn programmet. Zzz 1
The Kitten Skrevet 12. mai 2014 #2776 Skrevet 12. mai 2014 Hvem sin blogg? Btw, den irriterende reklamen for Onecall er artigere enn programmet. Zzz Noen kompiser av jazzgeir. Klikk på innlegget øverst på siden, så kommer du til den.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2777 Skrevet 12. mai 2014 Herregud, AM har da flotte pupper. Synes ikke brystvortene hennes var spesielt store i det hele tatt. Sammenlignet med mine venninner (og mine egne) så var de ganske gjennomsnittlige. Har sett skikkelig store "eggeplommer" som Labi så elegant formulerer det, og de var ganske mye større enn AM sine. Virker som om Labi ikke har sett pupper før. Eller kanskje han kun har vært sammen med prepubertale jenter. Anonymous poster hash: e5091...fdd Der måtte selvfølgelig den komme, ja. Tenk at det finnes like mange av oss godt vokse kvinner som ikke har store brystvorter, som dere med eggeplommene deres. Har ingen verdens ting med at vi ikke har kommet i puberteten. Sånne kommentarer som du spyr ut er akkurat som når overvektige kvinner skal forsvare hvor fornøyde de er med sine egne former, og at tynne kvinner som bare er skinn og bein ser ut som små barn osv osv. Usmakelig rett og slett! Anonymous poster hash: b9375...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2778 Skrevet 12. mai 2014 Er Labi 10 år gammel?Anonymous poster hash: 9eaac...547 10-åringer flest har mer vett og selvinnsikt enn Labi. Utrolig umoden. Hvem var det han hadde samleie med? Jeg hadde aldri klart å ha han inni meg.*grøss* Anonymous poster hash: bccf1...72c Julie. Det var faktisk direkte ekkelt å se på. Anonymous poster hash: d5621...c0b 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2779 Skrevet 12. mai 2014 Han sa jo ikke at AM hadde for store brystvorter. Han sa at de så alt for små ut i forhold til puppene. Han syntes det var stygt og turn-off.Anonymous poster hash: 9eaac...547
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2780 Skrevet 12. mai 2014 Stakkars AM! Labi som dissa puppeområdet hennes. Hun kan jo ikke noe for at hun har store areolaer. "Plommene"? Herrefred så barnslig. Anonymous poster hash: bccf1...72c Unødvendig å Labi, men så kunne sikkert AM latt være å ta den dusjen da....Anonymous poster hash: 0c230...94c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå