Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så forresten ut som det var Kine Mariell som gikk og trøsta Ann Mariell

Anonymous poster hash: e0db2...b2f
Skrevet

Synes Nicolai, Joachim og Labi begynner å gå vel over streken nå, og har blitt alt for fort varm å trøya.

Jeg støtter Ann Marielle fult ut, for hun har spilt et ærlig spill fra dag en. Eneste hun noen sinne har gjort, var da hun sendte ut Mats.
Dette pga han dolket henne i ryggen, og hun har gjentatte ganger sagt at sålenge du er god mot meg, er jeg god mot deg.

Heier på AM og Gabriel!! :sarkasme:

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor leser jeg ikke bare refereatene fra bloggen? De er jo mye morsommere enn episodene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digger både AM og Gabrie! :)

Anonymous poster hash: e0db2...b2f
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes Nicolai, Joachim og Labi begynner å gå vel over streken nå, og har blitt alt for fort varm å trøya.

Jeg støtter Ann Marielle fult ut, for hun har spilt et ærlig spill fra dag en. Eneste hun noen sinne har gjort, var da hun sendte ut Mats.

Dette pga han dolket henne i ryggen, og hun har gjentatte ganger sagt at sålenge du er god mot meg, er jeg god mot deg.

Heier på AM og Gabriel!! :sarkasme:

Hvorfor vifter du med sarkasme-flagget?

Anonymous poster hash: 56cd1...248

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor vifter du med sarkasme-flagget?

Dette var jeg så absolutt ikke klar over! Hjelpes :hakeslepp:

Trodde det var et mer "Heia heia!!" flagg. :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars AM! Labi som dissa puppeområdet hennes. Hun kan jo ikke noe for at hun har store areolaer. "Plommene"? Herrefred så barnslig.

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Guds gave til kvinnen er bare pissesur fordi AM ikke ville gå all the way i dusjen.

Bortsett fra det så må han være noe av det dummeste som har deltatt i PHs historie på alle måter.

Historiekunnskapene til gutta i kveld var direkte flaut.

Bl.a. mente en at vikingetiden kunne være fra x antall år før Kristus og en annen (Labi) at Norge kanskje ble en selvstendig stat i 1949. :kari:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette var jeg så absolutt ikke klar over! Hjelpes :hakeslepp:

Trodde det var et mer "Heia heia!!" flagg. :fnise:

Hehe ser du ikke det halvsure ansiktet på smileyen? Ikke mye heia-heia der nei! :ler:

• Liker 2
Skrevet

Tror det var Kine. Æsj, han er helt utrolig ekkel.

Anonymous poster hash: 2583a...059

Det var nok Julie. :P

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, AM har da flotte pupper. Synes ikke brystvortene hennes var spesielt store i det hele tatt. Sammenlignet med mine venninner (og mine egne) så var de ganske gjennomsnittlige. Har sett skikkelig store "eggeplommer" som Labi så elegant formulerer det, og de var ganske mye større enn AM sine.

Virker som om Labi ikke har sett pupper før. Eller kanskje han kun har vært sammen med prepubertale jenter.

Anonymous poster hash: e5091...fdd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ann Mariell er så horete at jeg ikke har ord. Tenk å kline med folk på paradise hotel. Det er jo helt syyyyykt. Hvordan kan noen gjøre noe sånt?!?!!? AM ødelegger hele sesongen ved å smile og komme godt overens med nye deltakere.

Vi bør lære noe av dette og heller runke gutter og sette sexrekorder, istedet for å være horer og kline med folk. Det skulle vært forbudt å kysse en annen person. Spesielt på paradise hotel der det aldri er noen allianser, aldri noe spill eller taktikk. Det nærmeste disse deltakerne kommer spill er kortspill tidlig på kvelden før leggetid. Det er spennende å se folk legge seg til faste tider og drikke kaffe om morgenen slik som det søte gamle paret Joakim og Jeanett gjorde. Skikkelig bra sesong.

Anonymous poster hash: 9eaac...547

• Liker 16
Skrevet

Ann Mariell er så horete at jeg ikke har ord. Tenk å kline med folk på paradise hotel. Det er jo helt syyyyykt. Hvordan kan noen gjøre noe sånt?!?!!? AM ødelegger hele sesongen ved å smile og komme godt overens med nye deltakere.

Vi bør lære noe av dette og heller runke gutter og sette sexrekorder, istedet for å være horer og kline med folk. Det skulle vært forbudt å kysse en annen person. Spesielt på paradise hotel der det aldri er noen allianser, aldri noe spill eller taktikk. Det nærmeste disse deltakerne kommer spill er kortspill tidlig på kvelden før leggetid. Det er spennende å se folk legge seg til faste tider og drikke kaffe om morgenen slik som det søte gamle paret Joakim og Jeanett gjorde. Skikkelig bra sesong.

........ :P

Skrevet

Anonymous poster hash: 9eaac...547 [/acronym]

Du glemte ironiflagget, for dem som ikke skjønner det av seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor leser jeg ikke bare refereatene fra bloggen? De er jo mye morsommere enn episodene.

Hvem sin blogg?

Btw, den irriterende reklamen for Onecall er artigere enn programmet. Zzz

• Liker 1
Skrevet

Hvem sin blogg?

Btw, den irriterende reklamen for Onecall er artigere enn programmet. Zzz

Noen kompiser av jazzgeir. Klikk på innlegget øverst på siden, så kommer du til den.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, AM har da flotte pupper. Synes ikke brystvortene hennes var spesielt store i det hele tatt. Sammenlignet med mine venninner (og mine egne) så var de ganske gjennomsnittlige. Har sett skikkelig store "eggeplommer" som Labi så elegant formulerer det, og de var ganske mye større enn AM sine.

Virker som om Labi ikke har sett pupper før. Eller kanskje han kun har vært sammen med prepubertale jenter.

Anonymous poster hash: e5091...fdd

Der måtte selvfølgelig den komme, ja. Tenk at det finnes like mange av oss godt vokse kvinner som ikke har store brystvorter, som dere med eggeplommene deres. Har ingen verdens ting med at vi ikke har kommet i puberteten. Sånne kommentarer som du spyr ut er akkurat som når overvektige kvinner skal forsvare hvor fornøyde de er med sine egne former, og at tynne kvinner som bare er skinn og bein ser ut som små barn osv osv. Usmakelig rett og slett!

Anonymous poster hash: b9375...cc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er Labi 10 år gammel?

10-åringer flest har mer vett og selvinnsikt enn Labi.

Utrolig umoden. Hvem var det han hadde samleie med? Jeg hadde aldri klart å ha han inni meg.*grøss*

Julie. Det var faktisk direkte ekkelt å se på.

Anonymous poster hash: d5621...c0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han sa jo ikke at AM hadde for store brystvorter. Han sa at de så alt for små ut i forhold til puppene. Han syntes det var stygt og turn-off.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars AM! Labi som dissa puppeområdet hennes. Hun kan jo ikke noe for at hun har store areolaer. "Plommene"? Herrefred så barnslig.

Unødvendig å Labi, men så kunne sikkert AM latt være å ta den dusjen da....

Anonymous poster hash: 0c230...94c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...