Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ææææsj, Ann Marielle! You're way out of his league!



Anonymous poster hash: f9bc1...0c1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun er så utrolig herlig. I begynnelsen synes jeg han var uspiselig, men han viser bare flere og flere gode sider. I dag passet han jo på Mats og sa at han er glad i han. Tror han har et stort hjerte.

Anonymous poster hash: b3c9b...0c4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. frempeket

sykt skuffende at Lord kliner med AM! Særlig etter samtalen hans med Mats i sted. [spoiler/]

Simone har nesten verre etikette enn Aurora jo. Haha

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor høy Mats egentlig er... Han ser bitteliten ut ved siden av de andre gutta, men jeg vet kikke hvor høye de andre er heller.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor høy Mats egentlig er... Han ser bitteliten ut ved siden av de andre gutta, men jeg vet kikke hvor høye de andre er heller.

Ser ut som han er utrolig lav ja.. Sånn rundt 1.70

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Simone? :fnise: Litt jersey shore tone der plutselig.. Hahah



Anonymous poster hash: c81f8...419
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun, jeg vil gifte meg med deg :blomst:



Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at Simone har så grusom personlighet. Hvorfor legger hun seg oppi hvor mange Ann Marielle flørter med? Ærlig talt. AM har jo det bare gøy, og hun er jo åpen om at hun flørter. Hun har ingen forpliktelser. Så vidt jeg ser er det vel KUN Simone som reagerer negativt på det? Nei, usj... Hun er ufyselig.



Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske prippen, men jeg reagerer ikke på AMs oppførsel. Som hun sier så er det jo PH og litt av vitsen er å flørte og ha det gøy. Jeg tror heller Simone er lei seg fordi hun ikke får noe positiv oppmerksomhet fra guttene.

Den do-scenen med Simone og Stavanger var noe av det pinligste jeg har sett på lenge!

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Simone overreagerer så sinnsykt på AM sin flørting.. La nå jenta få gjøre som hun vil. Det er som AM selv sier, hun har ingen forpliktelser så må vel kunne gå ann å flørte og kysse litt. Hva annet skal man gjøre på det hotellet da? Sitte å synge allsang og spille kort tydeligvis... :filer:
Håper Simone ryker på huet og rævva ut på torsdag :closedeyes:

Blir også så forbanna flau av den allsangen til de folka innpå PH.. :riste:

:nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady.In.Heels

Jeg skjønner at Simone reagerer litt. Ann Marielle flørter og roter jo med Christer, som er Simones partner. Hvis det fortsetter så kommer jo Christer til å bli så betatt av AM at han velger henne over Simone.

Kjenner jeg er mektig lei hele sesongen. Makan på lite liv og røre. Ingen har for f*en meg hatt sex enda! :sjokkert: Gi meg litt drama!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora på Norske Talenter: http://www.tv2.no/v/497909/

Anonymous poster hash: 6000b...963

Jeg klarte ikke så halve engang, fy faen så pinlig. Hva var det der forno? Og jeg ser at hun hadde det spyttproblemet i munnen på den tiden også.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...