Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Lady.In.Heels

Det var et tåpelig argument.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

lol, hvorfor det? Det er jo stor forskjell på å rakke ned på noen for noe de ikke kan for vs. å rakke ned på noe dem selv har gjort med vilje? :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som syns Nicolai snakker på en veldig spesiell måte? Vet ikke om det er tonefallet, uttalen eller stemmen i seg selv. Mener det ikke negativt, selv om det kanskje kan fremstå slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns Nicolai snakker på en veldig spesiell måte? Vet ikke om det er tonefallet, uttalen eller stemmen i seg selv. Mener det ikke negativt, selv om det kanskje kan fremstå slik.

Jeg har også klaget over intonasjonen hans. Har hørt rykter om at han ikke er født og oppvokst i Norge så det kan være en forklaring.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også klaget over intonasjonen hans. Har hørt rykter om at han ikke er født og oppvokst i Norge så det kan være en forklaring.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Der sier du noe! Det høres halvveis ut som om han rapper (i veldig sakte modus).

Men som deltager liker jeg ham. Syns han virker veldig real.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol, hvorfor det? Det er jo stor forskjell på å rakke ned på noen for noe de ikke kan for vs. å rakke ned på noe dem selv har gjort med vilje? :fnise:

Hmm.. Egentlig ikke. Det er fortsatt å rakke ned på noen. Hvorfor er det greit å rakke ned på noen kun fordi de har gjort det med vilje? Jeg synes uansett å rakke ned på noen andre sitt utseende er en uting, men det er vel ikke heller helt poenget. Jeg ser bare ikke helt hvorfor du sier at det er patetisk å rakke ned på Mats sin høyde når du rakker ned på Lene Angelica (i samme innlegg til og med).

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du noe! Det høres halvveis ut som om han rapper (i veldig sakte modus).

Men som deltager liker jeg ham. Syns han virker veldig real.

(Jeg glemte å skrive det jeg egentlig skulle skrive. Beklager, jeg er ikke helt med i kveld.)

Han er jo fra Oslo øst hvor den nye dialekten går ut på å snakke med en slik rask og hakkete intonasjon. Påvirket av vestasiatiske språk. En slags blanding mellom "vanlig norsk" og "kebabnorsk".

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager jeg spøkte med Mats sine 169 cm, det er mulig han bikker 170. Så rett skal være rett.

Uansett. Er du med i Paradise Hotel må du tåle å bli bedømt for utseende. Er vel stort sett kun det de har å by på der inne? Med adskillig gjennomtrekk mellom ørene. For de fleste inne på hotellet så er utseende som står i fokus.

Dere som er så glad i Mats vil vel forandre mening fremover. Utifra klippet på slutten av siste episode, der AM ligger i krampegråt i armene på sin fiende Jeanett, kan det tyde på at kanskje strandamøren dumper henne som en billig forbruksvare til fordel for en ny babe. Så det blir interessant å se.

Vil strandamøren fortsette å knuse ungpikehjerter i PH?



Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke få inn noen pene jenter snart? Skjer sesong etter sesong atoller jentene ligger under gjennomsnittet. Eneste som er fin er AM, men hun er jo ganske slutty.

Anonymous poster hash: eae46...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Kan de ikke få inn noen pene jenter snart? Skjer sesong etter sesong atoller jentene ligger under gjennomsnittet. Eneste som er fin er AM, men hun er jo ganske slutty.

Anonymous poster hash: eae46...8fe

Hvorfor er hun slutty? Fordi hun koser seg, slipper seg litt løs og har det gøy? Ville du vært fornøyd hvis hun var slik som Simone, og bare satt der, uten å gjøre noe ut av seg selv? Bare lurer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så torsdagens episode nå.. Skyter ikke Aurora seg selv i leggen (som hun selv sier) ved å fortelle at hun og AM kunne "påvirke" Jesus? :fnise:



Anonymous poster hash: c81f8...419
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så torsdagens episode nå.. Skyter ikke Aurora seg selv i leggen (som hun selv sier) ved å fortelle at hun og AM kunne "påvirke" Jesus? :fnise:

Anonymous poster hash: c81f8...419

Triana spurte jo ganske rett ut.

Dessuten forventet hun vel ikke represalier fra Jeanette, burde være opplagt at ikke partneren hennes ble beskyttet når hun har vært så ekskluderende mot AM og Aurora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ann makrell flørter og roter med alle gutttene foran trynet til mats, når hun visste han likte henne.

hun dro på date og rotet og kledde av seg med han nye fyren, men hun klikker når mats koser seg med den nye jenten? HAHAHHAHAHA. dumme stut.



Anonymous poster hash: 11574...888
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, begynt å se på sesong 5. Litt mer pågående deltakere der og litt mer "nådeløst", mer temperament og spill. For ikke snakke om litt med snacksy utseende.

Anonymous poster hash: 4ed08...335

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

ann makrell flørter og roter med alle gutttene foran trynet til mats, når hun visste han likte henne.

hun dro på date og rotet og kledde av seg med han nye fyren, men hun klikker når mats koser seg med den nye jenten? HAHAHHAHAHA. dumme stut.

Anonymous poster hash: 11574...888

Ann Mariell blir sur fordi hun merker jo at Mats har lyst til å stå med en ny jente. Hun bryr jo seg ikke om Mats flørter med andre, så lenge han er trofast mot henne i spillet. Hun har jo ingen følelser for Mats, og må få lov til å gjøre det hun har lyst til? So what om hun kliner med Chris/Audun/osv, skal hun ikke få lov til det fordi Mats kan bli sjalu? Hun har også sagt til Mats at hun ikke liker henne.

Mats er ute etter en ny partner - det er STOR forskjell på det.

Bruk hjernen din.

Og en ting til - ann makrell? Eh, skal vi le?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ann makrell flørter og roter med alle gutttene foran trynet til mats, når hun visste han likte henne.

hun dro på date og rotet og kledde av seg med han nye fyren, men hun klikker når mats koser seg med den nye jenten? HAHAHHAHAHA. dumme stut.

Anonymous poster hash: 11574...888

Du ser og hører visst noe helt annet enn jeg gjør når jeg ser de forskjellige episodene. Og det kallenavnet du har funnet på er utrolig teit.

Stut er forøvrig det samme som okse, altså et hanndyr. Bare i tilfelle du ikke visste det. :closedeyes:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Sett på torsdagens episode nå.

Virker som AM har fått Aurora litt ned på jorden, men Jeanette så lo jeg litt av. Selvfølgelig så kommer ikke de til å anbefale sine egne gutter. Hva hadde hun forventet? Selvfølgelig så koser folk seg, og later som ingenting istedenfor å gå rundt som påvirket av noe som de ikke visste hva utfallet ble på. Oppgitt. Jeg tror egentlig at jeg syns Jeanette har vært ok fordi hun ikke har vært blandet inn i noe stort eller fordi at det er andre som på en måte tok hovedfokuset så hun ble litt usynlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett på torsdagens episode nå.

Virker som AM har fått Aurora litt ned på jorden, men Jeanette så lo jeg litt av. Selvfølgelig så kommer ikke de til å anbefale sine egne gutter. Hva hadde hun forventet? Selvfølgelig så koser folk seg, og later som ingenting istedenfor å gå rundt som påvirket av noe som de ikke visste hva utfallet ble på. Oppgitt. Jeg tror egentlig at jeg syns Jeanette har vært ok fordi hun ikke har vært blandet inn i noe stort eller fordi at det er andre som på en måte tok hovedfokuset så hun ble litt usynlig.

Tenkt det samme selv:p og aurora sa jo faktisk at hun ville ha ut nikko, for joachim sto trygt bak hu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hun ut fordi du ikke synes hun er pen nok?

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Har jeg sagt det da??

Hun skal ut fordi hun er fæl og irriterende!

Anonymous poster hash: fe433...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR REDDET DU IKKE AUDUN DA, MATS?
HVIS DET BLIR GRUSOMT UTEN HAN?
DU MÅ FAEN TENKE LITT MED DEN LILLE HJERNEN DIN

Ro deg ned. Audun ville ut selv.

Skjønner ikke hva alle dere ser i han? Skulle tro dere var 14 år hele gjengen.

Anonymous poster hash: fe433...bf8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned. Audun ville ut selv.

Skjønner ikke hva alle dere ser i han? Skulle tro dere var 14 år hele gjengen.

Anonymous poster hash: fe433...bf8

Ikke be meg roe meg ned, det kan du gjøre selv, herr anonym.

Altså, jeg har ikke noe for enten Mats eller Audun. Jeg mente bare at hvis Mats syntes det var såå utrolig trist at Audun røk ut så kunne han ha reddet han.

Ble litt ivrig når jeg skrev dette i går ser jeg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...