Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at Lorden ikke gadd mer. Makan til kjedelig gjeng. Jeg lever meg kanskje litt for mye inn i PH for sofaputne får gjennomgå hver gang Miss piggy eller trønder gauler'n er på skjermen. Seertallene må jo stupe på mandag?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker at jeg har veldig motsatte meninger enn hva dere andre.

Liker virkelig ikke Audun. Synes heller ikke noe om AM. Aldri gjort det, og i hvert fall ikke nå når hun roter med så mange. For all del, selvfølgelig skal hun ha det kjekt når hun er singel, men begynner å bli litt mye.

Simone... Er redd for at noen av de tingene som hun har sagt om rotingen til AM, hadde nok jeg også sagt til henne.

Mats... virker som han er megaforelsket i AM (noe du egentlig kan se at han er), men med en gang det ommer inn ei ny blondine, så er det hun som gjelder. Veldig søt gutt da.

Jeg likte håkon! Og liker Jeanette. Selv om hun har vært litt småfrekk i det siste.

Aurora synes jeg er forferdelig, på alle mulige måter. Foreldrene mååå jo ha mistet henne i bakken noen ganger som barn?

Lene Angelica synes jeg er nokså søt. Gabriel(?) virker veldig koselig. Forandrer nok mening ettersom jeg får se de i fulla... :P

Jeg ser ikke helt hvorfor folk føler de må si ifra til slike personer eller såkalt "sette dem på plass"? Det har jo da ingenting med deg å gjøre. Jeg kan skjønne at Simone reagerte da AM og Christer holdt på i bassenget, selv om jeg synes oppførselen hennes var helt patetisk. Men hva i alle dager får hun ut av å si til Audun da han og AM kliner: "Gratulerer. Nå er du 1 av 6." Synes dette var kvalmt å si av Simone. Hun har virkelig en fryktelig personlighet. AM har ingen forpliktelser og har en flørtete personlighet. Hva er galt med det?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol ann makrell er så opptatt av at alle skal være ærlige og ikke falske og har tatt helt av med at folk skal si "hvem som har sagt ditt og datt", og så når jeanette reagerer akkurat likt som hun har gjort tidligere så er det plutselig noe helt annet? dummeste idioten noensinne.



Anonymous poster hash: 11574...888
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke synes Mats er kjekk? Ser at han tar veldig godt vare på utseende, og holder seg i form osv, men synes bare ikke han er kjekk..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol ann makrell er så opptatt av at alle skal være ærlige og ikke falske og har tatt helt av med at folk skal si "hvem som har sagt ditt og datt", og så når jeanette reagerer akkurat likt som hun har gjort tidligere så er det plutselig noe helt annet? dummeste idioten noensinne. Anonymous poster hash: 11574...888

Ann Makrell faktisk :P haha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lol ann makrell er så opptatt av at alle skal være ærlige og ikke falske og har tatt helt av med at folk skal si "hvem som har sagt ditt og datt", og så når jeanette reagerer akkurat likt som hun har gjort tidligere så er det plutselig noe helt annet? dummeste idioten noensinne.

Anonymous poster hash: 11574...888

Hva er det AM sa om Jeanette sin oppførsel? Jeg kan ikke huske noe spesielt. Det eneste jeg husker om AM etter parsermonien var at hun dro en liten hvit løgn om hva som skjedde på den utflukten.

Og virkelig. AM har aldri oppført seg slik som Jeanette? Husker du ingenting fra Auroras forsøk på å få ut Mats? AM bar ingen nag mot Aurora og nå er de faktisk venner. Jeg vil gjerne høre i hvilke situasjoner AM har reagert slik som Jeanette gjorde i dag. Siden den oppførselen til Jeanette var jo helt hysterisk.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol ann makrell er så opptatt av at alle skal være ærlige og ikke falske og har tatt helt av med at folk skal si "hvem som har sagt ditt og datt", og så når jeanette reagerer akkurat likt som hun har gjort tidligere så er det plutselig noe helt annet? dummeste idioten noensinne.

Anonymous poster hash: 11574...888

Ann Makrell? Hvor gammel er du?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var en arbeidsledig psykolog vet jeg nå hvor jeg skulle lett etter nye klienter.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Jeg heier faktisk på Ann Mariell, jeg syns hun er den ærligste spilleren på hotellet for øyeblikket.

Simone syns jeg er en drittkjerring, say no more.

Jeanette er grei, men dumt at hun holder sånn med Simone.

Aurora har jeg bare fått mer og mer sansen for.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult for Christer at han er den siste igjen fra startcastet med tanke på at de andre i startcastet ville sende ham ut første uken.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult for Christer at han er den gutten siste igjen fra startcastet med tanke på at de andre i startcastet ville sende ham ut første uken. Anonymous poster hash: 120a3...7ed

sorry at jeg loker fært.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom episode i dag. Mye drama. Sipping og grining. Deltakere som nesten er på sammenbruddets rand over å måtte dra hjem og å miste "partner". Skulle nesten tro Paradise Hotel betyr ALT for disse. Pinlig.

Den eneste mannen der inne, som har stil & klasse og som bryr seg katta, er Lorden. Han trenger ikke Paradise Hotel. Mens de andre oppfører seg som om de ikke får være med på sin livs klassetur. De er desperate.

Og Mats stakkars, strandamøren har tapt seg, han knekker under press og blir sur og grinete. Selvfølgelig kunne han ikke gå med på at Lorden skulle stille seg bak AM. For hun er foreløpig den sikreste partneren til Mats. For strandamøren er desperat etter å fortsette på Paradise Hotel. Da får det gå at kompis Lorden må ofres. Mats ser premien på 300000 lyse i det fjerne. Tenk alle Gucci-skjortene han får råd til da. Og nye platåsko som kan adde til de 169 cm.



Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Morsom episode i dag. Mye drama. Sipping og grining. Deltakere som nesten er på sammenbruddets rand over å måtte dra hjem og å miste "partner". Skulle nesten tro Paradise Hotel betyr ALT for disse. Pinlig.

Den eneste mannen der inne, som har stil & klasse og som bryr seg katta, er Lorden. Han trenger ikke Paradise Hotel. Mens de andre oppfører seg som om de ikke får være med på sin livs klassetur. De er desperate.

Og Mats stakkars, strandamøren har tapt seg, han knekker under press og blir sur og grinete. Selvfølgelig kunne han ikke gå med på at Lorden skulle stille seg bak AM. For hun er foreløpig den sikreste partneren til Mats. For strandamøren er desperat etter å fortsette på Paradise Hotel. Da får det gå at kompis Lorden må ofres. Mats ser premien på 300000 lyse i det fjerne. Tenk alle Gucci-skjortene han får råd til da. Og nye platåsko som kan adde til de 169 cm.

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Hvorfor rakker du ned på han fordi han er lav? Patetisk.

Synd Audun røyk ut. Trodde ¨Jesus¨ skulle redde han i slutten der, men neida :( Jeg som håpet på å få se Audun forelske seg i en søt brunette inne på PH.

Aurora har jeg enda oppi halsen, men for å være helt ærlig så er jo hun en av dem som lager litt liv.

Hun nye Lene Angelica har virkelig mislykka Restylane :fnise: Håper hun skaper noe mer liv der inne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør de ikke heve summen på premien snart? Synes 300.000kr delt på to er lite egentlig. Bare 150.000kr på hver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor rakker du ned på han fordi han er lav? Patetisk.

Hun nye Lene Angelica har virkelig mislykka Restylane :fnise:

Ikke så rent lite patetisk du heller...

Anonymous poster hash: a05f0...eb4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lady.In.Heels

Ikke så rent lite patetisk du heller...

Anonymous poster hash: a05f0...eb4

Ja, men det er jo noe hun har gjort selv. Mats kan ikke noe for at han er lavere enn den gjennomsnittlige mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor rakker du ned på han fordi han er lav? Patetisk.

Synd Audun røyk ut. Trodde ¨Jesus¨ skulle redde han i slutten der, men neida :( Jeg som håpet på å få se Audun forelske seg i en søt brunette inne på PH.

Aurora har jeg enda oppi halsen, men for å være helt ærlig så er jo hun en av dem som lager litt liv.

Hun nye Lene Angelica har virkelig mislykka Restylane :fnise: Håper hun skaper noe mer liv der inne!

:ironi:

Anonymous poster hash: 7419a...f19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo noe hun har gjort selv. Mats kan ikke noe for at han er lavere enn den gjennomsnittlige mann.

Det var et tåpelig argument.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...