Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Helt ok at Audun røyk ut.

Ikke be meg roe meg ned, det kan du gjøre selv, herr anonym.

Altså, jeg har ikke noe for enten Mats eller Audun. Jeg mente bare at hvis Mats syntes det var såå utrolig trist at Audun røk ut så kunne han ha reddet han.

Ble litt ivrig når jeg skrev dette i går ser jeg :fnise:

Jeg er da helt rolig herr pepperbiff.. Som sagt så ville Audun ut selv og derfor reddet ikke Mats han. Men han synes vel det var trist han skulle dra. Audun har sikkert bedt han om å ikke redde han siden han ville hjem da.



Anonymous poster hash: fe433...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ok at Audun røyk ut ja. Liker ikke folk som ikke vil spille spillet og bare være der på badeferie :roll:

Jeanette og Simone må gjerne ryke ut neste uke. For noen megger. Jeg har aldri hatt noe imot Jeanette, men etter i går fikk jeg litt fnatt av henne. At det går ann. Sånn er spillet. Get over it!!

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun har jo ikke gjort så veldig mye ut av seg på PH, så for min del gjør det ikke så mye at han røyk. Han har hatt en del vittige kommentarer, men det er jo mest i snakkeboksen. For underholdningen sin del ville det vært verre om feks Mats røyk, da han er en av de som er med på å skape drama der inne.

Uten drama blir det i lengden veldig kjedelig å følge med på PH, og det er vel nettopp derfor dette har vært den kjedeligste sesongen noen sinne, fordi det har vært lite drama.

Endret av Infinite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som for meg at Audun sa han ville hjem fordi han viste han ikke hadde en sjanse hos noen av jentene uansett. Så han ikke "tapte ansikt"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli artig å se om mats slipper alt han har i hendene og sikter seg inn på hun haugesunderinnen, slik at ann mariell tryner for tredje gang hos ham. Tror han misliker å bli behandlet som hennes skjødehund, mens hun tvinner tunga rundt drøvelen til husets øvrige hankjønn. Greit at jenta er der for å more seg, men da burde hun hatt skam nok til ikke å utnytte en som har følelser for henne. Minimenn er dessuten ofte dramadronninger.

Audun er sikkert en kuriositet på fest, men jenter som sikler etter sånne narsissister raser fort i anseelse hos ekte menn. Det er vi som ender opp med å betale barnebidragene hans via NAV. Kommer ikke til å savne Prompius Pilatus.

Synes det er mer klikkdannelse enn spill og taktikk denne sesongen. Virker ikke som om noen av deltakerne evner å se lengre frem i tid enn hvem som er moro å dele rom sammen med...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun har jo ikke gjort så veldig mye ut av seg på PH, så for min del gjør det ikke så mye at han røyk. Han har hatt en del vittige kommentarer, men det er jo mest i snakkeboksen. For underholdningen sin del ville det vært verre om feks Mats røyk, da han er en av de som er med på å skape drama der inne.

Uten drama blir det i lengden veldig kjedelig å følge med på PH, og det er vel nettopp derfor dette har vært den kjedeligste sesongen noen sinne, fordi det har vært lite drama.

Veldig enig i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som har blogg i år? Nesten ALLE får seg jo blogg når de er med på PH :fnise:



Anonymous poster hash: fe433...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo AM har blogg.

Jeg har no sett 5-6 ep av forrige sesong. Herregud så kjedelig årets sesong er i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke det var rart Jeanette reagerte som hun gjorde. plutselig viser det seg at parteren som hun stod sterkt med sendes ut, såklart blir hun irritert da. skal hun bare nikke å si "sånn er spillet"...og når det viser seg at hun kan rette sinnet mot aurora og AM så gjør hun det.

syns synd på AM neste uke hvis det som man tror skjer, skjer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo AM har blogg.

Jeg har no sett 5-6 ep av forrige sesong. Herregud så kjedelig årets sesong er i forhold.

hva heter bloggen?

Anonymous poster hash: 69370...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Har gått fra å mislige Ann Mariel til å like henne nå. Fin jente virker som hun altså :) Vil ha ut Aurora jeg da. Jeanette liker jeg egentlig, men rart å reagere som hun gjør bare av et tv-program. Er da ikke akkurat som at han skal dø eller noe han partneren hennes som røyk ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo AM har blogg.

Jeg har no sett 5-6 ep av forrige sesong. Herregud så kjedelig årets sesong er i forhold.

Hva er bloggen?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei av Mats! Synes programmet er drittkjdelig nå, kommer ikke til å se på lenger om fokuset bare er på han og Ann Mariel.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Drittlei av Mats! Synes programmet er drittkjdelig nå, kommer ikke til å se på lenger om fokuset bare er på han og Ann Mariel.

Han er jo så liten! Er han kortvokst?

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo så liten! Er han kortvokst?

Anonymous poster hash: bccf1...72c

Har ikke lagt merke til høyden jeg, hørt han snakke om det, men kikker ikke så veldig nøye på han. Hvor høy er han?

Når jeg tenker meg om er han vel like høy som jentene, grei høyde det da.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...