Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Er det bekreftet at det blir reell kukmassasje inne i en jente i kveld?, og ikke noe sånn falskt som med Mats og Heidi Alexandra?

Anonymous poster hash: c5246...6f6

Sjekk spoilertråden om du vil vite om kveldens episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvorfor, men Lene minner meg litt om Christina fra sesong 4.. Utseendemessig.

Åååh jeg er så dritt lei Simone at jeg spyr!!!!!!!!! :bond: Hun er irriterende og bare går meg på nervene. Hun er så utrolig lite classy. Aurora har jeg faktisk fått sansen for. Tro det eller ei :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor noen ser på Mats som en vinglepetter. AM har helt klart markert avstand til han den siste uken. Hun flørter med alle og da er det naturlig at han vil lete etter en annen, som han kan føle seg tryggere på.



Anonymous poster hash: 7a654...cbf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor, men Lene minner meg litt om Christina fra sesong 4.. Utseendemessig.

Åååh jeg er så dritt lei Simone at jeg spyr!!!!!!!!! :bond: Hun er irriterende og bare går meg på nervene. Hun er så utrolig lite classy. Aurora har jeg faktisk fått sansen for. Tro det eller ei :fnise:

Simone er digg å ha der! Stygg, sjalu, ufin, perfekt! :)

Anonymous poster hash: 7a654...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at Mats blir lei når Ann Mariell blir sur når han flørter md andre jenter, og hun kliner med alle de andre guttene. Hun gjør jo det samme som han, så hun har ikke noe å bli sur for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at Mats blir lei når Ann Mariell blir sur når han flørter md andre jenter, og hun kliner med alle de andre guttene. Hun gjør jo det samme som han, så hun har ikke noe å bli sur for.

Hun gjør det ikke med nye gutter med fredning.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør det ikke med nye gutter med fredning.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

Nei å hun flørter med de som står sterkt og trygt med noen andre som ikke vil bytte ut sin partner. Mats flørter og er helt vill etter de nye jentene. AM sa jo til han Axel at hun ville stå med Mats og han heller kunne gå til Aurora.

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke nødvendigvis sånn at man bytter ut partnern sin selv om man flørter med noen andre. Selv om de har fredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo ikke nødvendigvis sånn at man bytter ut partnern sin selv om man flørter med noen andre. Selv om de har fredning.

Nei, men hva hvis den med fredning blir så sugen på partneren at vedkommende stiller seg bak denne?

Herregud for en reaksjon på Aurora :ler:

Å pokker, er det begynt? - Straks tilbake... :nigo:

:rope: Søster, pooootetgull!

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Marielle, penest med blå eller brune øyne? Jeg synes definitivt penest med brune øyne!



Anonymous poster hash: f9bc1...0c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ann Marielle, penest med blå eller brune øyne? Jeg synes definitivt penest med brune øyne!

Anonymous poster hash: f9bc1...0c1

Men pen er hun ikke! Øynene står langt fra hverandre, og hun har sånn kunstig trutmunn.

Anonymous poster hash: aa284...4ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pen er hun ikke! Øynene står langt fra hverandre, og hun har sånn kunstig trutmunn.

Anonymous poster hash: aa284...4ce

Syns hun ligner litt på Betty Boop... Hahaha.

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann Marielle, penest med blå eller brune øyne? Jeg synes definitivt penest med brune øyne!

Anonymous poster hash: f9bc1...0c1

Syns hun er veldig pen, og kler best brune.

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at Mats blir lei når Ann Mariell blir sur når han flørter md andre jenter, og hun kliner med alle de andre guttene. Hun gjør jo det samme som han, så hun har ikke noe å bli sur for.

Greia er jo at AM alltid har valgt Mats overfor en annen. Uansett hvor mye hun flørter. Mats har valgt bort AM for en liten forelskelse med Lene Alexandra. Mats får jo slike småforelskelser hele tiden. Det er jo ikke rart at AM blir litt irritert da. Hun er redd for at Mats skal bytte henne ut - for det har han gjort før. Og hun har jo faktisk rett. Mats snakker jo om at han vil bytte ut AM. AM har alltid vist overfor Mats at hun er en han kan stole på. Det er jo ikke det samme... Hun sier jo det selv at det er ikke det at han kliner og flørter med andre som er problemet, men det at han blir "forelsket" igjen og velger noen over henne.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...