Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Vet ikke hvorfor, men Lene minner meg litt om Christina fra sesong 4.. Utseendemessig.

Åååh jeg er så dritt lei Simone at jeg spyr!!!!!!!!! :bond: Hun er irriterende og bare går meg på nervene. Hun er så utrolig lite classy. Aurora har jeg faktisk fått sansen for. Tro det eller ei :fnise:

Helt enig. Jeg synes hun minnet meg om noen. De ligner faktisk :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Er det lov å skrive noe som en deltager har skrevet til en annen deltager på instagram her? Det er ikke noe spoileraktig. Er så redd for å skrive noe feil her, fordi folk klikker hvis noen spoiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å skrive noe som en deltager har skrevet til en annen deltager på instagram her? Det er ikke noe spoileraktig. Er så redd for å skrive noe feil her, fordi folk klikker hvis noen spoiler.

Gjør ikke meg noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Okei :) Ole Fredrick skrev dette på et av bildene til Ann Marielle på Instagram: "Jeg liker deg mer og mer på skjermen, @annmariellelipinska 😘 du fortjener å høre det 👌😊" Synes det var litt søtt, at han viser at han tok feil der inne mener jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Mååå Christer si azz på slutten av nesten hver setning han sier? :rolleyes:

Han snakker som en liten fjortiss.. Utrolig slitsomt :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de slutter å si "wow" og "shit" snart. Bare etter 2-3 dager så går det meg på nervene!!

Han Joakim (Jesus) er litt kjedelig synes jeg. Ja Christer snakker jo som en fjortiss.



Anonymous poster hash: fe433...bf8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Ole Fredrick skrev dette på et av bildene til Ann Marielle på Instagram: "Jeg liker deg mer og mer på skjermen, @annmariellelipinska du fortjener å høre det " Synes det var litt søtt, at han viser at han tok feil der inne mener jeg:)

Samme synes jeg... I motsetning til Oda Haukaas (? hun som var på PH i fjor) og Kasper. Kasper skriver slikt som Ann Makrell og Oda Haukaas skriver skikkelig mye dritt. Og Amy liker jo selvfølgelig hva de skriver. For noen tapere.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme synes jeg... I motsetning til Oda Haukaas (? hun som var på PH i fjor) og Kasper. Kasper skriver slikt som Ann Makrell og Oda Haukaas skriver skikkelig mye dritt. Og Amy liker jo selvfølgelig hva de skriver. For noen tapere.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Gjør de? Hvor da, på twitter eller?

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet "wow" har blitt litt for mye brukt på paradise i det siste... Tilogmed pus har fått det med seg og hengt seg med på "trendbølgen"

View My Video

Anonymous poster hash: d9f1e...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Samme synes jeg... I motsetning til Oda Haukaas (? hun som var på PH i fjor) og Kasper. Kasper skriver slikt som Ann Makrell og Oda Haukaas skriver skikkelig mye dritt. Og Amy liker jo selvfølgelig hva de skriver. For noen tapere.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Enig! Er så innmari barnslig.. Oda ble jo selv lei seg når hun fikk negative kommentarer i fjor, men hun kan slenge så mye dritt hun vil? Casper er bare tragisk. Han og Mats er jo så og si bestevenner på utsida nå. Synes bare det var koselig av Ole Fredrick, viser at han hvertfall er voksen og innrømmer feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG alle er så stygge med AM. Hva er problemet? jaja jentene er kun sjalue på henne. Jeg synes AM er MYE penere enn alle de jentene. Guttene vet jeg ikke hva feiler. Tragiske hele gjengen. Men AM virker som en tøff jente :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper AM tar rotta på Mats (er det Mats eller Mads?) og Simone altså, jeg klarer ikke de to lenger. Skikkelig ufordragelige drittunger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG alle er så stygge med AM. Hva er problemet? jaja jentene er kun sjalue på henne. Jeg synes AM er MYE penere enn alle de jentene. Guttene vet jeg ikke hva feiler. Tragiske hele gjengen. Men AM virker som en tøff jente :)

Spiller ingen rolle hvem som er penest. Jeg likte AM i starten, men helt ærlig så begynner hun å gå meg på nervene. Med en gang hun ikke får det som hun vil, eller ikke får nok oppmerksomhet gråter hun eller blir sur. Hun tror hun er dronninga blandt guttene.

Anonymous poster hash: cdfa9...693

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone hadde også vært pen om hun tok like mange operasjoner og fillere, restylane, silikon som AM.

Hilsen en som vet hvordan Am så ut før..

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si jeg liker Ann-M veldig godt sånn som hun fremstår, og synes hun virker rimelig oppegående og grei. Har ikke noe med utseendet å gjøre, og synes egentlig det er litt sykt hvor mange som trekker inn utseendet i samme setninger der de snakker om hvem som er mest likandes... Men jaja..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest på bloggen til AM? Synes hun virker mye mer reflektert og oppegående enn disse andre PH-bloggerne.

Og der gikk Canal Digital til helvete :snurt:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest mye her men er hun Lene (nye) ei som har vært med noe harry-svenske-handel-program?? Sikker på at jeg har sett henne før en plass :)



Anonymous poster hash: ae5a8...484
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...