Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Simone MÅ ut dag!! Synes ikke hun er pen i det hele tatt. Dumt Nicolina røyk ut i går da :(

Anonymous poster hash: fe433...bf8

Må hun ut fordi du ikke synes hun er pen nok?

Anonymous poster hash: e818d...1a8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene:) pleier ofte og lure på om han hadde likt utsende mitt om jeg sjekka inn (a)

det har jeg også lurt på! Pleier ikke å være så fan av sånne typer, men Audun er noe for seg selv, og skikkelig godgutt :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvor lav er Mats egentlig? Ved siden av Audun så ser han jo ut som han er kortvokst.



Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun jeg som ikke takler Mats? Han er så sykt merkelig, og sier så mye rart hele tiden. Nekter å hjelpe Audun også??



Anonymous poster hash: ac23e...557
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun jeg som ikke takler Mats? Han er så sykt merkelig, og sier så mye rart hele tiden. Nekter å hjelpe Audun også??

Anonymous poster hash: ac23e...557

Enig. Veldig spesielt å ikke hjelpe han, samtidig som han sier at han ikke vil han skal dra hjem. Idiot.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ?? Skal Audun ut??? Nå gidder jeg ikke se lenger.....



Anonymous poster hash: ac23e...557
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Håkon har så stor mangel på etikette at det er til å kaste opp av.. HAHAHHAHAHAHAH

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder å se på lengre? IKKE JEG. Audun :grine:



Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHHAHAHAHAHA, latterlig oppførsel av Jeanett og Håkon :skratte:



Anonymous poster hash: 7419a...f19
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de mente det var så falskt..? Hvem skulle de rådet ham til å stå bak da? Det hadde jo vært like "kjipt gjort" om de ba ham stå bak Simone... Ja kanskje de skulle bedt ham gå med hun nye da, men det hadde jo vært litt dritt mot han duden som kom inn 2 dager før (og sikkert ikke et råd han ville giddet å følge uannsett, taktisk dumt)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR REDDET DU IKKE AUDUN DA, MATS?
HVIS DET BLIR GRUSOMT UTEN HAN?
DU MÅ FAEN TENKE LITT MED DEN LILLE HJERNEN DIN
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at Jeanette er så snill og god. Har sett absolutt NADA av det til nå...

Audun :hjerte:

Dessuten er Mats helt idiot!!!!!!



Anonymous poster hash: ac23e...557
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, Audun. Høy, mørk, morsom og har dialekt. Han er jo drømmemannen :hjerte::hjerter: Håper han blir sendt inn igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa...jooo altså, her var det som vanlig litt overreaksjoner på at spillet går sin gang :P Tror den paradise-boblen går til hodet på deltagerne utifra det vi får se :natti:

Står man sterkt så er man mest utsatt, sånn er det jo bare :vetikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere ser i Audun. Vil dere virkelig ha en så selvopptatt fyr?

Greit at han er noe som skiller seg ut i en realityserie altså. Misliker ikke fyren, men som en kjærste (som det virker som flere av dere vil ha han som) ?? Han er jo en stor egoist.

Jeanette :klaske: godt å få ut den kjedelige fyren der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Audun har vært opp og ned med å ville være på programmet.
Godt å få han ut. La de som faktisk vil spille spillet, gjøre en innsats for å være der, fortsette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk oppførsel. Hallo? Det er Paradise Hotel, liksom. Sånne ting SKJER. De har jo fått med seg at man skriver på speilet til hverandre med leppestift når de ryker ut, så de har tydeligvis sett det før. Hvorfor kommer det da som et sjokk at noen dolker en i ryggen, noen en er glad i må sjekke uventet ut? Dette har jo skjedd så mange ganger før.. Get the hell over it! Hvis ikke dere gidder å spille spillet, men forpester de som gjør det, meld dere heller på Charter feber. Virkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg har veldig motsatte meninger enn hva dere andre.
Liker virkelig ikke Audun. Synes heller ikke noe om AM. Aldri gjort det, og i hvert fall ikke nå når hun roter med så mange. For all del, selvfølgelig skal hun ha det kjekt når hun er singel, men begynner å bli litt mye.

Simone... Er redd for at noen av de tingene som hun har sagt om rotingen til AM, hadde nok jeg også sagt til henne.
Mats... virker som han er megaforelsket i AM (noe du egentlig kan se at han er), men med en gang det ommer inn ei ny blondine, så er det hun som gjelder. Veldig søt gutt da.

Jeg likte håkon! Og liker Jeanette. Selv om hun har vært litt småfrekk i det siste.

Aurora synes jeg er forferdelig, på alle mulige måter. Foreldrene mååå jo ha mistet henne i bakken noen ganger som barn?

Lene Angelica synes jeg er nokså søt. Gabriel(?) virker veldig koselig. Forandrer nok mening ettersom jeg får se de i fulla... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager... Håkon og Jeanette sin oppførsel under parsermonien var fullstendig patetisk. Jeg ble ekstremt flau på deres vegne. Jeg ser heller ikke hvorfor Jeanette mener at Aurora var falsk? De har jo aldri spilt sammen de, har de vel? Jeg tror ikke Jeanette helt innser at hun er på PH. Det virker som om hun aldri har hørt om allianser og spill. Jeg som trodde hun var en av de kloke der inne. Så feil kan man virkelig ta. Aurora overgår henne til og med.



Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...