Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Hans taktikk er jo den beste. Det er de som ikke har spilt åpenlyst, vært venn med alle og hatt godt humør eom har har vunnet.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Ja men uansett så fortjener han ikke å vinne siden han ikke trenger pengene. Da kan heller noen andre som trenger pengene vinne mener nå jeg

Anonymous poster hash: 50121...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Makan til overlegenhet fra Ann Marielle da. ¨Hvis jeg sender guttene noen blikk og flørter litt med dem, så får jeg garantert overtaket over alle jentene¨.

Har blitt lei av Ann Marielle jeg. Hun er så kjedelig. Trodde virkelig det var mer liv i henne. Hun sitter jo bare der med andeleppene sine, og kikker ut i lufta.

Ser ikke helt hvorfor du måtte spoile før episoden var vist i går. Selv om det ikke var noe spesielt viktig, ser jeg ikke helt hvorfor det var nødvendig.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hvorfor du måtte spoile før episoden var vist i går. Selv om det ikke var noe spesielt viktig, ser jeg ikke helt hvorfor det var nødvendig. Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Det fikk man jo se i klippet der de viser litt fra neste episode, som forresten også blir sendt som reklame for paradise så det var da ikke spoiling

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syntes det er utrolig rart at ingen av deltagerne diskuterer taktikk? Jeg mener, hallo liksom, det tok dere 28 episoder før noen nevnte ordet allianse! Herregud dette begynner å kjede vettet av meg! I fjor var det jo helt vilt, det kan ikke sammenlignes med i år.



Anonymous poster hash: 94783...6b6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG Aurora takler ikke å få tilsnakk. Hun er så utrolig tåpelig. Digger at Mats gir henne tilsnakk i dagens episode. Neste uke må Aurora ut. Orker ikke mer!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går de ikke sammen der inne å får Aurora ut?! Hvem liker henne der inne nå, egentlig? Simone.. ?

Blir gal!!

Heia Audun. Genial type, fantastisk humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor flere her inne misliker Håkon? :klo: Synes ikke han har utmerket seg på noen måte, har så vidt sett ham ..

Enig. Ser han er "hatet" både her, og i recapsene på filtermagasin. Liker han jeg, men det kan være jeg liker han litt ekstra fordi han er fosning da:p

Liker at han sa i fra til Aurora jeg, hun fortjener så absolutt en refs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ser han er "hatet" både her, og i recapsene på filtermagasin. Liker han jeg, men det kan være jeg liker han litt ekstra fordi han er fosning da:p

Liker at han sa i fra til Aurora jeg, hun fortjener så absolutt en refs!

Hun hadde allerede beklaget seg, så det var unødvendig av han. Tror han gorde det kun for å lage dårlig stemning.

Anonymous poster hash: 8e074...b64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG Aurora takler ikke å få tilsnakk. Hun er så utrolig tåpelig. Digger at Mats gir henne tilsnakk i dagens episode. Neste uke må Aurora ut. Orker ikke mer!!

Hu blir skikkelig snurt når hu får tilsnakk... hahaha...

Hun hadde allerede beklaget seg, så det var unødvendig av han. Tror han gorde det kun for å lage dårlig stemning.

Anonymous poster hash: 8e074...b64

Jeg syns det var på sin plass at hu blei snakka til.

Nå har ihvertfall noen oppdaga hvor falsk hu er. Håper de avslører henne for de andre.

Anonymous poster hash: c933d...694

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde allerede beklaget seg, så det var unødvendig av han. Tror han gorde det kun for å lage dårlig stemning.

Anonymous poster hash: 8e074...b64

Var han der da hun ba om unnskyldning? Så det var bare 4 stk der.

Anonymous poster hash: 7419a...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt kjæreste og samboer i to år tror jeg det var, sa han skulle til militæret, dro til paradise... :) Uten å si noe til henne... Hun fant det først ut når paradisedeltakerene ble offentliggjort. De er altså ikke lenger ett par.

Anonymous poster hash: 80e8c...f2c

:O ?!

Anonymous poster hash: dea88...481

Er dette Krister eller Casper det er snakk om?

Anonymous poster hash: 7419a...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han der da hun ba om unnskyldning? Så det var bare 4 stk der.

Anonymous poster hash: 7419a...f19

Tror ikke han var der nei.

Anonymous poster hash: c933d...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Aurora kjæreste? Syns det virket sånn på facebooken hennes (pen profil). Det fins noen for alle men blir fascinert over at noen kan ha noe til felles med en så.. enkel dame.



Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal de ha temauke hver eneste uke? Det begynner å bli kjedelig altså.. Med kostymefest hver dag omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så utrolig lei av Aurora nå! Kan de ikke få henne ut??

Hun får jo all "snakke i boksen-tiden"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren nok etikette

Haha! Så fin hun var det a!



Anonymous poster hash: 04c2b...d76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette Krister eller Casper det er snakk om? Anonymous poster hash: 7419a...f19

Krister

Anonymous poster hash: dea88...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var bra at Aurora blei konfrontert med dobbeltspillet sitt idag. Bare så synd hun klarer å snakke seg ut av det...



Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...