Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Og jeg gikk glipp av det :jolie:

Det kommer reprise både i kveld natt og de finnes nok på nett også :hug:

Endret av plix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som Simone har bleika etterveksten på hotellet? :S

Anonymous poster hash: e0db2...b2f

Ja, det gjorde Aurora også, husker vi fikk se det :P

Anonymous poster hash: 6bbfe...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noe særlig inntrykk av trønder'n fra før, men jeg fikk ihvertfall ikke noe positivt inntrykk av han da han kjeftet på Aurora en halv frokost etter at hun hadde gjordt opp med de hun fornærmet. Prikken over i'en var at han gaflet i seg en kvart omelett i ett jafs.

En av gangene Nicolina satt i intervjuboksen var hun ikledd en uformelig, beige kjole. Neste uke er middelalderuke eller noe sånt?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må foresten innrømme at jeg begynner å like Christer litt. Han virker ganske real og snill, så jeg er litt overrasket over ryktene om samboeren.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må foresten innrømme at jeg begynner å like Christer litt. Han virker ganske real og snill, så jeg er litt overrasket over ryktene om samboeren. Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Hva slags rykter?

Anonymous poster hash: b839c...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora sitat fra igår; "Jeg hadde jo hørt at man ikke skulle amme når man var full, men trodde det bare var en myte"

Er det mulig å være så blåst :sjokkert:

Hun burde virkelig beskyttes for seg selv. Å hadde jeg vært foreldrene hennes så hadde nok jeg ransaket hjernen min å lurt på hvor og når det begynte å svikte, hva galt jeg hadde gjort som foreldre i barneoppdragelsen...

Auroras største problem er nok ikke å bli gjort arveløs. Hennes største problem er nok at hun er superblond, så blond som det er mulig å bli...



Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må foresten innrømme at jeg begynner å like Christer litt. Han virker ganske real og snill, så jeg er litt overrasket over ryktene om samboeren.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Det er ikke rykter, det er fakta ;)

Men jeg kan være enig i at han er hyggelig utenom det.

Anonymous poster hash: 80e8c...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora sitat fra igår; "Jeg hadde jo hørt at man ikke skulle amme når man var full, men trodde det bare var en myte"

Er det mulig å være så blåst :sjokkert:

Hun burde virkelig beskyttes for seg selv. Å hadde jeg vært foreldrene hennes så hadde nok jeg ransaket hjernen min å lurt på hvor og når det begynte å svikte, hva galt jeg hadde gjort som foreldre i barneoppdragelsen...

Auroras største problem er nok ikke å bli gjort arveløs. Hennes største problem er nok at hun er superblond, så blond som det er mulig å bli...

Anonymous poster hash: c933d...694

Hvordan skal hun bli beskyttes mot seg selv? :klo:

Anonymous poster hash: 50121...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Audun vinner. Synes ikke han fortjener det

Som Nicolina sier, så virker han skikkelig careface og bryr seg ikke. Han har jo selv sagt han ikke trenger pengene og at han ikke blir sur om dama han står med slipper kula. Da synes jeg heller en som er mer taktisk og som trenger pengene skal vinne. Takler ikke de som ikke vil spille spillet og snakke taktikk. Blææh!!'

Nå kommer sikkert alle Audun lovers (som er ganske mange her) til å være uenig og si meg imot, men det får så være :fnise:



Anonymous poster hash: 50121...293
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Aurora blogg? Hva er isåfall bloggadressen?



Anonymous poster hash: 86070...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke Audun vinner. Synes ikke han fortjener detSom Nicolina sier, så virker han skikkelig careface og bryr seg ikke. Han har jo selv sagt han ikke trenger pengene og at han ikke blir sur om dama han står med slipper kula. Da synes jeg heller en som er mer taktisk og som trenger pengene skal vinne. Takler ikke de som ikke vil spille spillet og snakke taktikk. Blææh!!' Nå kommer sikkert alle Audun lovers (som er ganske mange her) til å være uenig og si meg imot, men det får så være :fnise:Anonymous poster hash: 50121...293

Hans taktikk er jo den beste. Det er de som ikke har spilt åpenlyst, vært venn med alle og hatt godt humør eom har har vunnet.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon er ufordragelig. Liker han virkelig ikke.



Anonymous poster hash: 73a97...255
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rykter, det er fakta ;)

Men jeg kan være enig i at han er hyggelig utenom det.

Anonymous poster hash: 80e8c...f2c

Hva slags fakta? :O *nysgjerrig*

Anonymous poster hash: dea88...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal hun bli beskyttes mot seg selv? :klo:

Anonymous poster hash: 50121...293

ALLE ser den skrivefeilen der å skjønner at det er en skrivefeil. Men selvsagt måtte en idiot påpeke den.

Anonymous poster hash: c933d...694

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags fakta? :O *nysgjerrig*

Anonymous poster hash: dea88...481

Han har hatt kjæreste og samboer i to år tror jeg det var, sa han skulle til militæret, dro til paradise... :) Uten å si noe til henne... Hun fant det først ut når paradisedeltakerene ble offentliggjort. De er altså ikke lenger ett par.

Anonymous poster hash: 80e8c...f2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt kjæreste og samboer i to år tror jeg det var, sa han skulle til militæret, dro til paradise... :) Uten å si noe til henne... Hun fant det først ut når paradisedeltakerene ble offentliggjort. De er altså ikke lenger ett par.

Anonymous poster hash: 80e8c...f2c

:O ?!

Anonymous poster hash: dea88...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor flere her inne misliker Håkon? :klo: Synes ikke han har utmerket seg på noen måte, har så vidt sett ham ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor flere her inne misliker Håkon? :klo: Synes ikke han har utmerket seg på noen måte, har så vidt sett ham ..

Jeg mislikye hvertfall den kommentaren til Aurora ved frokostbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE ser den skrivefeilen der å skjønner at det er en skrivefeil. Men selvsagt måtte en idiot påpeke den.

Anonymous poster hash: c933d...694

FOR da. Herregud!

Anonymous poster hash: 50121...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...