Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

På meg virker det som om de kjører på med paradais for vanlige folk denne gangen. Selv om selvbildet til deltakerne ikke står tilbake for Paradise Hotel Swedens. Det er også årets mest intrikate vri. Den store forskjellen mellom deltakernes selvbilde kontra virkeligheten. Hvis ikke dette hadde vært reality, hadde det vært en diagnose...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Åå, jeg vil også ha noe spill snart :sur: Har sett de 10 første episodene av PH Sverige (sesong 3), og i løpet av de episodene har det allerede vært mer fyll, sex, drama og ikke minst spill enn den norske versjonen! Der (i likhet med PH Danmark) blir deltakerne sure på de som ikke spiller. Helt sykt at det er så store kontraster fra land til land...

Enig. Gleder meg til ph Danmark kommer etter denne sesongen :danse::danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googla norske talenter aurora også så jeg den fra den nyhetsartikkelen som kommer på topp (hvis jeg ikke husker helt feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er bare... Jeg finner ikke ord. Hun eier ikke selvinnsikt, er skikkelig bitch og viser det ved å himle med øynene, gjøre narr av andre og snakke om manglende klasse blant deltakerne (noe som er mangelvare der i gården).



Anonymous poster hash: 12313...1fe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er bare... Jeg finner ikke ord. Hun eier ikke selvinnsikt, er skikkelig bitch og viser det ved å himle med øynene, gjøre narr av andre og snakke om manglende klasse blant deltakerne (noe som er mangelvare der i gården).

Anonymous poster hash: 12313...1fe

Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun har så høye tanker om seg selv. Hun er ikke fra Oslo-Vest, men fra Tønsberg, og er selger, er ikke det definisjonen på en som ikke er soss?

Anonymous poster hash: c5246...6f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får dere sett videoen nå? Det er så rart at jeg ikke får det... Hva kan være grunnen mon tro? Har veldig lyst til å se...

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Får sett den nå. Det jeg manglet var en ny oppdatering av silverlight. Det er sikkert det dere andre som bruker mac også mangler. Dette her er jævla kleint å se på....

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun har så høye tanker om seg selv. Hun er ikke fra Oslo-Vest, men fra Tønsberg, og er selger, er ikke det definisjonen på en som ikke er soss?

Anonymous poster hash: c5246...6f6

Det hadde ikke gjort saken bedre dersom hun var fra Oslo-Vest, regner med det finnes slike mennesker som Aurora overalt. Klasse har hun i hvert fall ikke, men hun tror tydeligvis at hun har det. Og at hun tror hun har klasse gjør forsåvidt ingenting, men hun oppfører seg idiotisk og ler\kommenterer at folk inne på hotellet som hun mener ikke eier klasse - da blir det bare pinlig og latterlig.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Gleder meg til ph Danmark kommer etter denne sesongen :danse::danse:

Skal den det i år?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmeste vi har vært borti sengehygge er da Mr. bein i ryggen tørrjukket med hallo bloggen.

Anonymous poster hash: 834dd...464

Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Skal den det i år?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Den går vært år, men de to siste årene får man bare sett den på Tv3 play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går vært år, men de to siste årene får man bare sett den på Tv3 play.

Ja, men skal den sendes på TV i år?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Ja, men skal den sendes på TV i år?

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Tviler. De sluttet med det for 2 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa... Så smart TV3. Gi paradise deltakerene hver sin baby, det passer bra inn i konseptet... *spy*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa... Så smart TV3. Gi paradise deltakerene hver sin baby, det passer bra inn i konseptet... *spy*

Fortell meg hva smart du hadde funnet på da?

Anonymous poster hash: fe1a9...672

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nye var svææær. Triana så jo ut som en liten prikk ved siden av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wææh han nye Axel har skumle øyne! Hvorfor er det ingen kjekkaser som sendes inn?? Er det en spøk?



Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor ofte han bruker ordet utrolig, helt utrolig er det :laugh:

...Jeg har så lyst å gi meg som seer for i år, dette er timer jeg ikke får tilbake i livet mitt. Men klarer ikke å skru av TVen. "Det er jo så sykt lættis"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24

Ikke akkurat noen hunk som sjekket inn, nei. Morsomt med babyuke syns jeg. :)

edit: skrivefeil

Endret av ompalompa24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...