Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan noen si meg hva som feiler Nico og co? Hva har AM gjort dem??

Jentene er sjalue for hun er 10000 ganger penere enn de og gutta er vel bare sure fordi hun ikke vil pule med de.

Christer sier han rundpulte AM i bassenget, men det stemmer vel ikke?

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, Labi! For en gjøk!

Anonymous poster hash: bccf1...72c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammelig at voksne mennesker kan oppføre seg på denne måten, jeg blir så provosert!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

iiiiiiiiiiiiiiiiiik jeg hiver TVN i veggen hvis Simone og Nico vinner!!!!!! :bond:

Hva er problemet? Får bare lyst til å hoppe inn i TVN å denge de alle mann. Spesielt Nico og Simone. Nå håper jeg mer enn noen gang AM vinner hele Paradise hotel. Beste hadde vært hvis Kasper kom inn igjen og hun vant med han. Så slipper hun kula. Ser for dere ansiktsuttrykket hans da :skratte:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Missliker sterkt Nico og Simone !!!!!!!1

Anonymous poster hash: 59b4e...518
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene er sjalue for hun er 10000 ganger penere enn de og gutta er vel bare sure fordi hun ikke vil pule med de.

Christer sier han rundpulte AM i bassenget, men det stemmer vel ikke?

Anonymous poster hash: 78e1d...d9b

Nekter å tro at Christer 'rundpulte' AM som kan så elegant formulerer. Produsentene/klipperne (og Triana hadde jo garantert nevnt noe neste gang de møttes til parsermoni/splitt eller noe) hadde garantert hadde laget større greie ut av det, da det på tiden det skjedde var fortsatt ingen som hadde hatt sex.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Simone minner meg om Askepotts sjalu søstre.. Med utseende deretter! Nico og Labi har en mentalitet på linje med aper! :sur:

Anonymous poster hash: 96595...94b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Nico før, men syns det var totalt unødvendig å kjefte på Ann Marielle på den måten. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor han skulle være utrygg på grunn av henne? De er ikke partnere engang.

Joachim er en kvalmende liten fjott. Håper han ryker.

Labi sa jo at han har fått en del sko i bakhodet opp gjennom årene. Det forklarer jo en del. Han er rett og slett stokk dum.

En annen som irriterer meg er Christer. Han er så slitsom og umoden.

Pluss i boken til LA da hun forsvarte Ann Marielle.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labi er kanskje den dummeste personen jeg noen gang har sett. Det virker ikke engang som han skjønner hva de rundt han prater om, han bare jatter med og sier ting som han tror høres riktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forstår guttene litt jeg. Ann Mariell har selv sagt tidligere at hun vil spille spillet med flørte mye med guttene, i tillegg til at hun gikk rett til Gabriel for å le av labi etter at hun hadde "lurt" han i dusjen, synes ikke det er fint å leke med følelsene til guttene slik hun gjør, selv om de er aldri så høye på seg selv. Virker riktignok ikke helt som hun selv klarer å se hva hun gjør galt og måten nico og labi tok det opp med henne på var veldig ufin, synes heller ikke de fikk helt klart frem det egentlige problemet med oppførselen hennes.

Anonymous poster hash: 60ed4...f20

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere må jo innrømme at det er litt horete av AM å være så betatt av alle guttene?

Anonymous poster hash: 9eaac...547

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Forstår guttene litt jeg. Ann Mariell har selv sagt tidligere at hun vil spille spillet med flørte mye med guttene, i tillegg til at hun gikk rett til Gabriel for å le av labi etter at hun hadde "lurt" han i dusjen, synes ikke det er fint å leke med følelsene til guttene slik hun gjør, selv om de er aldri så høye på seg selv. Virker riktignok ikke helt som hun selv klarer å se hva hun gjør galt og måten nico og labi tok det opp med henne på var veldig ufin, synes heller ikke de fikk helt klart frem det egentlige problemet med oppførselen hennes.

Tok det opp på? Han skrek henne opp i trynet, og hun fikk ikke engang mulighet til å svare for seg. Nico er en jævla idiot spørr du meg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tinbjo1

Dere må jo innrømme at det er litt horete av AM å være så betatt av alle guttene?

Er hun betatt av guttene? Når har hun sagt det?

Er vel guttene som er betatt av henne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er på Paradise Hotel. Hva forventer folk?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror nok AM hadde blitt bedre likt i gruppen og spesielt av gutta om hun i det minste fikk la en el to av de hun flørtet med fikk korke henne. En må huske på gutta der inne har masse hormoner som de ikke får utløp for. Da blir det å leke med ilden å kåte de opp, å være luremus.

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, forresten - er det noen andre som tenker på alex rosen når de ser Labi? :P (Alex er så klart en del lurere, men i oppførselen er de dønn like!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...