Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg har aldri måttet borre i tennene 

Ikke jeg heller, det har tannlegen tatt seg av.

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, jeg mente det.

Har man ikke skrekken, er det jo bare å slappe av mens tannlegen gjør jobben.

Hmm jo, men tror ikke det er mange som slapper skikkelig av i den stolen? Bortsett fra deg og @Sola de kanskje :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke jeg heller, det har tannlegen tatt seg av.

:skratte:

Jeg har heller ikke blitt borret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ha Rohypnol sist jeg var hos tannlegen (vanlig for de som har opplevd overgrep) og likevel var jeg så anspent at de måtte bruke boksåpner for å få meg ut av stolen igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forståelig, Fantastica. Den stolen har klaget krøll i mange menneskers liv. Fint å få ting fikset, 
men mens det står på er man spent som ei fjør som ligger der og dirrer. 

1 time siden, Rumle skrev:

"Slappe av" var nå kanskje å ta litt vel hardt i

Veldig hardt i. :jolie: 

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, jeg mente det. Har man ikke skrekken, er det jo bare å slappe av mens tannlegen gjør jobben.

Du aner altså ingenting om hva folk går igjennom. Det er ingen spa-opplevelse. Man slapper ikke av. :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er veldig forståelig, Fantastica. Den stolen har klaget krøll i mange menneskers liv. Fint å få ting fikset, 
men mens det står på er man spent som ei fjør som ligger der og dirrer. 

Veldig hardt i. :jolie: 

Du aner altså ingenting om hva folk går igjennom. Det er ingen spa-opplevelse. Man slapper ikke av. :( 

Får ikke du bedøvelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er veldig forståelig, Fantastica. Den stolen har klaget krøll i mange menneskers liv. Fint å få ting fikset, 
men mens det står på er man spent som ei fjør som ligger der og dirrer. 

Veldig hardt i. :jolie: 

Du aner altså ingenting om hva folk går igjennom. Det er ingen spa-opplevelse. Man slapper ikke av. :( 

Det verste med å gå til tannlegen, er når man ikke kan drikke kaffe på en time etterpå... 

Man må bare bruke tankene og tenke dette er avslappende, litt slik yoga-/mindfulness opplegg, så går tannlegetimen over fortere enn du liker.

7 minutter siden, Winza skrev:

Får ikke du bedøvelse?

Hva skal man med det? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

W: Man kan ikke bedøve bort den følelsen av å måtte ligge i stolen...når man ikke vil ligge der. En halvtime eller to. 

Dr: jeg tror at du ikke vet noe om hvor ille det kan være for enkelte og det løses ikke med mindfulness nei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg presiserte et unntak for de med tannlegeskrekk i begynnelsen av dette emne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stella Rose skrev:

Tror dere denne kommer snart?

qlynucsehg6kuo34vrcl.jpg

 

Mener det var august den skulle komme? :klo:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Rumle skrev:

Hmm jo, men tror ikke det er mange som slapper skikkelig av i den stolen? Bortsett fra deg og @Sola de kanskje :ler:

 

Var det noen som sa gaaaaap opp? :nigo:

jeg elsker å gå til tannlegen jeg :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sola de skrev:

Var det noen som sa gaaaaap opp? :nigo:

jeg elsker å gå til tannlegen jeg :mynona:

Kan du gå for meg? :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Sola de skrev:

Var det noen som sa gaaaaap opp? :nigo:

jeg elsker å gå til tannlegen jeg :mynona:

Det handler om å STOLE på (hos) tannlegen (ka-tjing) :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Severus skrev:

Jeg var i fjor, men jeg er så redd for å bli alene. Eller å bli dårlig osv.

Jeg håper inderlig at du finner deg en eller flere venner i år. Dere har  jo det til felles at dere er på leir med noenlunde samme politiske ståsted alle sammen. Så derfor tenker jeg at dere har mye å snakke om. Prøv (om du klarer) å ikke være så sjenert Sev,, ta kontakt med andre om du så bare må snakke om været for å  få en dialog. 

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du får et flott opphold denne gangen. :klem1:

12 timer siden, Rumle skrev:

Lykke til hos tannlegen, aldri :klemmer:

Takk Rumle, jeg tror lykkeønskingen din hjalp (selv om jeg ikke hadde lest den), for dette gikk smertefritt. :smilyblomst:

11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh....da var det jo ikke så rart at hun ikke kunne svare. Hun ligger bakover, med et aktivt menneske over seg,
med en masse sånne hvite "marshmallows-bomullsdotter" og instrumenter i munnen.
Stakkars lille jenta vår.... :grine: *veldig medfølende hulkegråting utføres en halvtime herfra,
så kan ei annen gråtekone overta stafettpinnen* 

Jeg lå bakover ja, faktisk så hodet lå lavere enn rompa. Sånn har jeg aldri ligget hos tannlegen før. :ler:

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Tannlegetimen var/er kl 16:00, så @Aldrisur har en halv time på seg før hun inntar horisontalen i stolen. Heldige hun som får ligge å slappe av.

Jeg prøver å slappe av, tenker hardt på det og så etter sånn cirka to sekunder klamrer jeg meg igjen fast til stolen. :bond: Husk å slappe av....hvite knoker....husk å slappe av....hvite knoker. Og sånn går det hele tannlegetimen. :laugh:

7 timer siden, Winza skrev:

Jeg har aldri måttet borre i tennene 

Det er kjempefint Winza! Fortsett sånn. :5:

6 timer siden, Fantastica skrev:

Jeg måtte ha Rohypnol sist jeg var hos tannlegen (vanlig for de som har opplevd overgrep) og likevel var jeg så anspent at de måtte bruke boksåpner for å få meg ut av stolen igjen.

Å det skjærer meg i hjertet at du har det sånn. Du er kjempetøff som i det hele tatt klarer å gå til tannlegen :klem:

5 timer siden, Stella Rose skrev:

Tror dere denne kommer snart?

qlynucsehg6kuo34vrcl.jpg

 

Blir spennende. :hoppendeglad:

3 timer siden, Sola de skrev:

Var det noen som sa gaaaaap opp? :nigo:

jeg elsker å gå til tannlegen jeg :mynona:

*Det var mora til Jens. Du må pusse tennene dine Jens, sa hun.*:fnise:

Det er sannelig første gangen jeg har hørt noen har sagt at de elsker å gå til tannlegen:laugh:

2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Det handler om å STOLE på (hos) tannlegen (ka-tjing) :tommelopp:

Ja, fysjomfei om man ikke kan STOLE på de som skal borre og grave inni munnen vår. Eller om de har en ubekvem STOL eller hvordan det nå var. Forvirret. :unsure:

-------------------------------------------------

Fy flate så varmt og j----ig det er om dagen. Jeg mener det, dette er ikke behagelig. 24+ om natten! Og dessuten er det ekstremtørke overalt, uff, på tide med masse regn. 

Ikke mer syting. Siden vi har alle vinduer og dører åpne får vi stadig besøk av all slags flyvende og kravlende insekter. Nå tror jeg det akkurat kom inn en flaggermus (som jo ikke er et insekt må vite) og den må jeg prøve å få ut. :haar:

Håper alle har hatt en grei tirsdag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...