Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

I dag, når jeg var hos tannlegen, var jeg på det samme stedet der jeg møtte Frøkensina for noen år siden. Jeg kikket og glodde på alle jeg møtte i fall hun skulle være der i dag også. Jeg så noen som lignet litt på henne, men de var ikke den ekte Frøkensina. :riste:

Er det virkelig flere år siden? Tiden går så fort! :bond: Håper hun kommer innom snart :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle skrev:

Er det virkelig flere år siden? Tiden går så fort! :bond: Håper hun kommer innom snart :)

 

Ja, det er i hvert fall fem år siden, men jeg har på følelsen at hun snart er tilbake. Og så er vi jo enige om at alle må få ta den tiden de trenger utenfpr forumet - når de trenger å være utenfor. Ja du forstår hva jeg mener.  :eeeh:

På fredag er det varslet 31 grader her, jeg lurer på hvor jeg skal gjøre av meg da. Kanskje rømme ut på havet en liten tur?  :kaklehone: Er det varmt hos deg nå, eller? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, pauser må til :Nikke:

Har hatt normale sommerdager her de siste dagene 17-18 grader. I dag regnet det til og med :) Ser det skal opp i 25 til helgen da :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jupp, pauser må til :Nikke:

Har hatt normale sommerdager her de siste dagene 17-18 grader. I dag regnet det til og med :) Ser det skal opp i 25 til helgen da :unsure:

Normale sommerdager er best, men 25 går go også på et vis. :ler: Det er 28-29 0g 30 som lett kan bli uholdbare, spesielt når vi har sola rett på huset fra tidlig morgen til sent på kveld.

MEN, jeg har ikke glemt isbreen jeg hadde på terrassen i vinter! Den var verre. :fnise:

Sønnen vår har en stor båt, men jeg tenkte kanskje å ta ferja Moss-Horten og Sandefjord:fnise: -Strømstad hjem igjen Da har vi luftkjøling i bilen og frisk bris på fjorden resten av veien. + at man kan kjøpe med seg litt vin og andre gode saker på ferjen. :laugh:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Normale sommerdager er best, men 25 går go også på et vis. :ler: Det er 28-29 0g 30 som lett kan bli uholdbare, spesielt når vi har sola rett på huset fra tidlig morgen til sent på kveld.

MEN, jeg har ikke glemt isbreen jeg hadde på terrassen i vinter! Den var verre. :fnise:

Sønnen vår har en stor båt, men jeg tenkte kanskje å ta ferja Moss-Horten og Sandefjord:fnise: -Strømstad hjem igjen Da har vi luftkjøling i bilen og frisk bris på fjorden resten av veien. + at man kan kjøpe med seg litt vin og andre gode saker på ferjen. :laugh:

 

Høres ut som en fin plan :jepp:

Min grense går rundt 24-25 .. når vi når 31 har jeg nesten varmesjokk :ler:

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Høres ut som en fin plan :jepp:

Min grense går rundt 24-25 .. når vi når 31 er jeg nesten i koma :ler:

 

Koma er det rette ordet! :laugh: Bussjåføren min i dag glemte å stoppe på den holdeplassen jeg skulle ha - kjørte rett forbi og ville at jeg skulle gå hele veien tilbake til holdeplassen. Jeg var i koma og sa at det gjør jeg ikke du får rygge tilbake - han var i koma og ville ikke gi seg med det første. Men til slutt rygget han og jeg kom meg av på riktig sted. De andre på bussen ble skikkelig irriterte og sinte på sjåføren, de var nok også litt i koma. Jeg gidder ikke å bli sint og sur for sånt. Han var sikkert sommervikar eller noe sånt. :daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Nei, nå tusler jeg i seng. Natta fine folk :klem1:

Jeg også. Natta fineste Rumlen vår. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Koma er det rette ordet! :laugh: Bussjåføren min i dag glemte å stoppe på den holdeplassen jeg skulle ha - kjørte rett forbi og ville at jeg skulle gå hele veien tilbake til holdeplassen. Jeg var i koma og sa at det gjør jeg ikke du får rygge tilbake - han var i koma og ville ikke gi seg med det første. Men til slutt rygget han og jeg kom meg av på riktig sted. De andre på bussen ble skikkelig irriterte og sinte på sjåføren, de var nok også litt i koma. Jeg gidder ikke å bli sint og sur for sånt. Han var sikkert sommervikar eller noe sånt. :daane:

Haha synes jeg ser det :ler: Hmm og jeg som forandret koma til heteslag fordi det hørtes så voldsomt ut :fnise: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rumle skrev:

Haha synes jeg ser det :ler: Hmm og jeg som forandret koma til heteslag fordi det hørtes så voldsomt ut :fnise: 

 

Nei, vent .. varmesjokk skrev jeg! Gu kor eg rotar! Sorry! :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Winza skrev:

Ikke fan av Sabeltann du heller? :P 

Har egentlig ikke så mye kunnskap om ham :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, ballongfarere!

I dag er den lille flyttedagen. Jeg får nøklene en eller annen gang i dag og så kan jeg begynne med alle pappeskene og småtingene som skal flyttes. I morgen er den store flyttedagen, med senger og skap og sånt, og da kan jeg sove i ny leilighet for første gang! Tenk det, at jeg er så heldig at jeg får en ny start, med en fantastisk, vidunderlig ny kjæreste i livet mitt. Jeg er lykkelig. :strix:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...