Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

De driver visst å kloner seg her i ballongen! :ler: Ikke bra. :fy_fy:

:unsure: Bare det ikke er hattifnatter! :bond:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Rumle skrev:

:unsure: Bare det ikke er hattifnatter! :bond:

 

Skummelt. 

Eller kan det være gjenferd av tidligere ballongbrukere som rører på seg? Som i Åndenes makt? :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Skummelt. 

Eller kan det være gjenferd av tidligere ballongbrukere som rører på seg? Som i Åndenes makt? :ninja:

Kanskje vi kan ha en sånn rense-seremoni! Jeg kan ta med salvie, for jeg har så sabla mye av det i år! :jepp: :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Kanskje vi kan ha en sånn rense-seremoni! Jeg kan ta med salvie, for jeg har så sabla mye av det i år! :jepp: :ler:

Suuuupert! :yvonne: Salvie til folket - jeg er med. :edie: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Plutselig synes jeg alle sånne linker ble veldig skumle. :bond:

Skummel? Hvordan? :klo:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Skummel? Hvordan? :klo:

 

Man vet jo aldri hvor de fører hen....:sjokkbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Man vet jo aldri hvor de fører hen....:sjokkbla:

Ahh .. nei, da forstår jeg :ler:

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, det er den. Jeg har en venninne som driver med sånne greier. Hun er en interessant og herlig dame  - for å si det sånn. :heks: :ninuskapus:

Ja? Jeg kjenner ikke til det da, tullet bare fordi jeg tilfeldig leste om det for noen måneder siden + at jeg faktisk har enormt mye skvis som jeg har lurt på hva jeg skal gjøre med :ler:

skvis = salvie! :hoho:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja? Jeg kjenner ikke til det da, tullet bare fordi jeg tilfeldig leste om det for noen måneder siden + at jeg faktisk har enormt mye skvis som jeg har lurt på hva jeg skal gjøre med :ler:

skvis = salvie! :hoho:

 

 

Ja men du, det er mange som tar dette med renselse ved hjelp av salvie på ramme alvor - at det skal hjelpe md å fordrive ut onde ånder mener jeg. Jeg har så mange sånne venninner at du aner det ikke. Èn av dem kan heale ved hjelp av håndspåleggelse og varme tanker, og èn kan til og med få kontakt med de døde. :unsure: Jeg er usikker, men de er jo helt normale ellers, så jeg vet ikke helt. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Inntil videre går jeg bare å lukter på bladene .. for de lukter nydelig altså :ninuskapus:

Ja ikke sant? Jeg kjenner duften bare ved å lese det du skriver. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja men du, det er mange som tar dette med renselse ved hjelp av salvie på ramme alvor - at det skal hjelpe md å fordrive ut onde ånder mener jeg. Jeg har så mange sånne venninner at du aner det ikke. Èn av dem kan heale ved hjelp av håndspåleggelse og varme tanker, og èn kan til og med få kontakt med de døde. :unsure: Jeg er usikker, men de er jo helt normale ellers, så jeg vet ikke helt. :)

 

Ja, mente bare at jeg har ikke peiling, men forstår at det er seriøst for de som driver med der :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja ikke sant? Jeg kjenner duften bare ved å lese det du skriver. :rodmer:

Jaa, helt vidunderlig dufter det :ninuskapus:

Bruker du salvie i mat? Jeg har aldri gjort det, men har bestemt meg for å lage gnocchi med brunet smør, med salvie i, for det har jeg hatt på "prøve snart"- listen i sikkert 5 år :ler:

051090064_01-main.jpg

:spise:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, mente bare at jeg har ikke peiling, men forstår at det er seriøst for de som driver med der :Nikke:

 

Jeg skjønte det altså. :5: 

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jaa, helt vidunderlig dufter det :ninuskapus:

Bruker du salvie i mat? Jeg har aldri gjort det, men har bestemt meg for å lage gnocchi med brunet smør, med salvie i, for det har jeg hatt på "prøve snart"- listen i sikkert 5 år :ler:

Jeg synes salvie kan gi litt sånn parfymesmak, så det bruker jeg sjelden og om jeg bruker det så tar jeg veldig lite i . Dvs, kan brukes med hell på f.eks. biff/ytre-indrefilet, men veldig lite. Gnocchi med brunet smør høres godt ut. Du må gi rapport om du prøver med salvie i da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, når jeg var hos tannlegen, var jeg på det samme stedet der jeg møtte Frøkensina for noen år siden. Jeg kikket og glodde på alle jeg møtte i fall hun skulle være der i dag også. Jeg så noen som lignet litt på henne, men de var ikke den ekte Frøkensina. :riste:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg skjønte det altså. :5: 

Jeg synes salvie kan gi litt sånn parfymesmak, så det bruker jeg sjelden og om jeg bruker det så tar jeg veldig lite i . Dvs, kan brukes med hell på f.eks. biff/ytre-indrefilet, men veldig lite. Gnocchi med brunet smør høres godt ut. Du må gi rapport om du prøver med salvie i da. :)

Ja, det var det jeg tenkte selv også, det er så mye duft. Men, ja. Skal gi rapport! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...