Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle skrev:

Så nydelig det var der. Er det i Nordland?

Ja er det jeg prata om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i ballongen!

Hvordan har alle det i dag? Her i barteland er det grått og trist ute, men det er egentlig ganske godt og friskt. Glad vi ikke har den varmen som herjer i Sør-Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere overskyet og litt vind her :) 

Akkurat bestilt frisørtime, jeg :) Bryllup 2/2 til lørdag, og nå fikk jeg lyst til å slippe å sette opp håret selv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...sjøbad hadde vært noe ja... :rodmer: ...og min påstand er at man IKKE har badet skikkelig  
hvis man ikke dukker hele seg helt under, gjerne mange ganger...som en delfin i full lek! :biggrin: Som meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh...sjøbad hadde vært noe ja... :rodmer: ...og min påstand er at man IKKE har badet skikkelig  
hvis man ikke dukker hele seg helt under, gjerne mange ganger...som en delfin i full lek! :biggrin: Som meg. 

Jeg liker ikke å dukke, synes det er ubehagelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Da bader du bare litt når du bader. ;)  

Sist gang jeg badet offentlig var i 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havet/vannet savner deg, Winza. :)  Tror at du savner det litt også? 

Nå så jeg en søt ting på nett: noen som hadde klippet litt store sirkler i stiv papp, slik man gjør for å lage dusker til luer, men de hadde surret det med masse tyllstoff som var klippet opp etter endt surring og dermed fått skikkelig fluffy og søte tyllballer til å henge opp som stor, nusselig tyllball-pynt. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Havet/vannet savner deg, Winza. :)  Tror at du savner det litt også? 

Nå så jeg en søt ting på nett: noen som hadde klippet litt store sirkler i stiv papp, slik man gjør for å lage dusker til luer, men de hadde surret det med masse tyllstoff som var klippet opp etter endt surring og dermed fått skikkelig fluffy og søte tyllballer til å henge opp som stor, nusselig tyllball-pynt. :jepp: 

Jeg har ikke noen fin kropp, har masse uren hud noe som ville gjort andre der kvalme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....jeg er helt sikker på at det ikke er så ille som du tenker, W. Alle mennesker er bra nok slik som de er. 
Det syns jeg i alle fall. :) 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....jeg er helt sikker på at det ikke er så ille som du tenker, W. Alle mennesker er bra nok slik som de er. 
Det syns jeg i alle fall. :) 
 

Enig med den kloke Hoppen :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....jeg er helt sikker på at det ikke er så ille som du tenker, W. Alle mennesker er bra nok slik som de er. 
Det syns jeg i alle fall. :) 
 

Bader du ute ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Winza skrev:

Bader du ute ofte?

Ikke veldig ofte, men alltid på en plass for meg selv. Det å ikke ha folk rundt er det beste.
Stillheten, meg flytende i naturen; jeg kan ikke bedre ha det. Badestrand med mye folk og halloi er ikke aktuelt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke veldig ofte, men alltid på en plass for meg selv. Det å ikke ha folk rundt er det beste.
Stillheten, meg flytende i naturen; jeg kan ikke bedre ha det. Badestrand med mye folk og halloi er ikke aktuelt. :) 

Ikke nudiststrand da? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Der er det stor mulighet for at det er folk med urent mel i buksa, så sånne ting holder meg meg unna. :nei: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...