Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Rumle skrev:

Nå er de supergode norske morellene kommer! Har dere smakt?!!

Jeg kjøpte en pose med noen som nesten var helt sorte .. de smakte himmelsk! :strix:

Jeg har planer om å lage morellsaus til ei ostekake, så godt å høre de er gode! :jepp: (New York cheesecake)  

6 timer siden, Winza skrev:

Skurken i Kaptein Sabeltann 

Har han blitt skurk i senere tid? :klo: Husker han var sjørøver, og den eneste Kpt Sabeltann var redd for.. eller har det bare at han var spøkelse?

1 minutt siden, Fantastica skrev:

God morgen, ballongfarere!

I dag er den lille flyttedagen. Jeg får nøklene en eller annen gang i dag og så kan jeg begynne med alle pappeskene og småtingene som skal flyttes. I morgen er den store flyttedagen, med senger og skap og sånt, og da kan jeg sove i ny leilighet for første gang! Tenk det, at jeg er så heldig at jeg får en ny start, med en fantastisk, vidunderlig ny kjæreste i livet mitt. Jeg er lykkelig. :strix:

Lykke til med både den lille og den store flyttedagen! Og så koselig at du har fått deg en fin kjæreste!! Veldig glad på dine vegne :hjerte: :yvonne:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, FruN skrev:

Lykke til med både den lille og den store flyttedagen! Og så koselig at du har fått deg en fin kjæreste!! Veldig glad på dine vegne :hjerte: :yvonne:

Tusen takk, FruN. :) Jeg er så ydmyk og takknemlig for at jeg får lov til å føle det sånn i en langt fremskreden alder. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fantastica skrev:

Tenk det, at jeg er så heldig at jeg får en ny start, med en fantastisk, vidunderlig ny kjæreste i livet mitt. Jeg er lykkelig. 

Det fortjener du 100%. Nyt hvert sekund i ditt noe, gode liv. :klem1:

2 timer siden, Fantastica skrev:

Jeg er så ydmyk og takknemlig for at jeg får lov til å føle det sånn i en langt fremskreden alder. 

Håper det blir til langt fremskreden lykke med utvidelsesmuligheter. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruN skrev:

Jeg har planer om å lage morellsaus til ei ostekake, så godt å høre de er gode! :jepp: (New York cheesecake)  

---

Det er nok best at jeg prøvesmaker før du serverer, sånn for sikkerhets skyld :Nikke:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vil ikke besøke noen side! :nei:  (klar tale til spammeperson som nå er utvist til evig tid) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Rumle skrev:

Det er nok best at jeg prøvesmaker før du serverer, sånn for sikkerhets skyld :Nikke:

 

Kan sikkert snike deg inn med de andre gjestene etter middag :lur: Så du får med kake og :lur: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FruN skrev:

Kan sikkert snike deg inn med de andre gjestene etter middag :lur: Så du får med kake og :lur: 

:hoppendeglad:

Jeg skal ta på meg festplastposen min! :Nikke:

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...var det her det var søkt etter pålitelige servitriser som ikke spiser av fatene? :nigo: Hepp! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...var det her det var søkt etter pålitelige servitriser som ikke spiser av fatene? :nigo: Hepp! 

*blinkende rød lampe!*

:fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snike seg inn bak kassestabelen ved bakdøra, flashe fotsid frakk og tilby veldig billige helt ekte klokker fra Moldova* :ninja: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Rumle skrev:

:hoppendeglad:

Jeg skal ta på meg festplastposen min! :Nikke:

 

 

:ninja: deg inn :lur: 

9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...var det her det var søkt etter pålitelige servitriser som ikke spiser av fatene? :nigo: Hepp! 

Hmmm..godt du ble avslørt :dry: Men kan jo alltids :ninja: deg inn og :lur: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:

:ninja: deg inn :lur: 

Hmmm..godt du ble avslørt :dry: Men kan jo alltids :ninja: deg inn og :lur: 

:fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Fantastica skrev:

Jeg burde få en olympisk medalje. Jeg har taklet IKEA og OBS på samme dag!

Ikke verst! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruN skrev:

 

Hmmm..godt du ble avslørt :dry: Men kan jo alltids :ninja: deg inn og :lur: 

Takk.  :lur:  *åle seg ubemerket inn av brevsprekken i døra...og er det ingen b-sprekk der, så lager jeg en* 

44 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg burde få en olympisk medalje. Jeg har taklet IKEA og OBS på samme dag!

Jeg tror at du har fått deg en dose med utholdenhetskrefter! :jepp: Lurer på hva det kan være...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fantastica skrev:

God morgen, ballongfarere!

I dag er den lille flyttedagen. Jeg får nøklene en eller annen gang i dag og så kan jeg begynne med alle pappeskene og småtingene som skal flyttes. I morgen er den store flyttedagen, med senger og skap og sånt, og da kan jeg sove i ny leilighet for første gang! Tenk det, at jeg er så heldig at jeg får en ny start, med en fantastisk, vidunderlig ny kjæreste i livet mitt. Jeg er lykkelig. :strix:

:ninuskapus::rodmer::klem:

16 timer siden, FruN skrev:

Jeg har planer om å lage morellsaus til ei ostekake, så godt å høre de er gode! :jepp: (New York cheesecake)  

Har han blitt skurk i senere tid? :klo: Husker han var sjørøver, og den eneste Kpt Sabeltann var redd for.. eller har det bare at han var spøkelse?

Lykke til med både den lille og den store flyttedagen! Og så koselig at du har fått deg en fin kjæreste!! Veldig glad på dine vegne :hjerte: :yvonne:

:rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...