Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg følger også med på redningsaksjonen. Det er altfor spennende! Tør ikke glede meg før alle er ute.

Og det andre, ja :(

:klemmer:

 

 

 

Ja, jeg så nesa di i tråden om guttene. :klem1: Det er sant. Det er for tidlig å juble, men ser ut som de gjør masse riktig disse som er ansvarlig for bergingen. Men huff, jeg tenker på de stakkarene som er igjen også. 10 timer til, minst. Det er lang tid. 

Det andre ja, det er så sårt å lese i den tråden. :sukk:

Har du det bra da Rumle? Sånn ellers mener jeg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett på utenlandske kanaler og lest, sett på tegninger av veien de må svømme og tenkt på hvordan det er
å skulle beholde fatningen når panikken kommer snikende. Det naturlige er å søke opp mot luft, men det finnes ikke....
         Hyperventilasjon og Panikk! :( Jeg dør litt bare ved å tenke meg hva de må igjennom...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, jeg så nesa di i tråden om guttene. :klem1: Det er sant. Det er for tidlig å juble, men ser ut som de gjør masse riktig disse som er ansvarlig for bergingen. Men huff, jeg tenker på de stakkarene som er igjen også. 10 timer til, minst. Det er lang tid. 

Det andre ja, det er så sårt å lese i den tråden. :sukk:

Har du det bra da Rumle? Sånn ellers mener jeg? 

Går greit med meg :) Deg da?

21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har sett på utenlandske kanaler og lest, sett på tegninger av veien de må svømme og tenkt på hvordan det er
å skulle beholde fatningen når panikken kommer snikende. Det naturlige er å søke opp mot luft, men det finnes ikke....
         Hyperventilasjon og Panikk! :( Jeg dør litt bare ved å tenke meg hva de må igjennom...

Ja, det er skremmende. Fatter ikke at de klarer det. Men, er utrolig glad for at det finnes folk som faktisk har den ekspertisen som skal til for å få de ut. Håper inderlig at alt går bra!

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Trist med han dykkeren som omkom :( 

Ja, det var utrolig trist :(

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har sett på utenlandske kanaler og lest, sett på tegninger av veien de må svømme og tenkt på hvordan det er
å skulle beholde fatningen når panikken kommer snikende. Det naturlige er å søke opp mot luft, men det finnes ikke....
         Hyperventilasjon og Panikk! :( Jeg dør litt bare ved å tenke meg hva de må igjennom...

Enig. Så at en av hjelperne fortalte at de fire som ble reddet ut i dag hadde fått beroligende midler. Det er forståelig. 

1 minutt siden, Rumle skrev:

Går greit med meg :) Deg da?

Ja, det er skremmende. Fatter ikke at de klarer det. Men, er utrolig glad for at det finnes folk som faktisk har den ekspertisen som skal til for å få de ut. Håper inderlig at alt går bra!

 

Tusler og går. :fnise:

Masse flinke folk ja. Heldigvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Trist med han dykkeren som omkom :( 

Veldig trist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Endelig bittelitt regn i dag, men langtfra noen rotbløyte akkurat. :sukk:

Et tankekors er det at vi så inderlig ønsker oss regn på østlandet, ingen ønsker mer regn i nord og i Chiang Rai- provinsen i Thailand er det livsviktig at det ikke kommer for mye regn. 

Fire gutter reddet ut i dag og de fem siste skal ut i morgen. Måtte alt gå bra i morgen også.  :smilyblomst:

 

Kattepusen ble i hvert fall våt...:rodmer:

image.thumb.png.6757915c94465939a106b1328c8c084c.png

Håper alle fine forumvenner har det bra i dag også. :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

:hoppendeglad: Endelig bittelitt regn i dag, men langtfra noen rotbløyte akkurat. :sukk:

Et tankekors er det at vi så inderlig ønsker oss regn på østlandet, ingen ønsker mer regn i nord og i Chiang Rai- provinsen i Thailand er det livsviktig at det ikke kommer for mye regn. 

Fire gutter reddet ut i dag og de fem siste skal ut i morgen. Måtte alt gå bra i morgen også.  :smilyblomst:

 

Kattepusen ble i hvert fall våt...:rodmer:

image.thumb.png.6757915c94465939a106b1328c8c084c.png

Håper alle fine forumvenner har det bra i dag også. :klem:

Den så veldig tynn ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at regnet holder seg unna Thailand et par dager!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Mynona skrev:

Krysser fingrene for at regnet holder seg unna Thailand et par dager!! 

Regnet kan heller ta seg en tur til Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:

Den så veldig tynn ut

Neida, bare våt. :ler:

1 minutt siden, Mynona skrev:

Krysser fingrene for at regnet holder seg unna Thailand et par dager!! 

Enig, krysser fingre her også. Kjempeflaks om det holder seg unna et par dager til.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Neida, bare våt. :ler:

Enig, krysser fingre her også. Kjempeflaks om det holder seg unna et par dager til.  

Din katt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Winza skrev:

Din katt?

:catmilk:Jeg vet ikke hvem sine katt det er jeg, men skulle ønske at den var min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:catmilk:Jeg vet ikke hvem sine katt det er jeg, men skulle ønske at den var min. :ler:

Søt i hvert fall :) 

Den på emojien med 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Søt i hvert fall :) 

Den på emojien med 😛 

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Jeg er så lei av AB-funksjonen, skulle ønske den forsvant helt, da er jeg sikker på at dritt slenging hadde blitt mer eller mindre borte.

Beklager utblåsningen.

Endret av Stella Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...